Gå til innhold

Monjas lille røde

Fremhevede innlegg

Skrevet

Vi er veldig fornøyde med Izi Sleep, altså. Men den er veldig tung, jeg skal være enig i det. Junior sitter imidlertid veldig godt i den. Han sovner omtrent før vi har kommet ut av døra og inni bilen. :)

Jeg må også bestille takkekort. Hvor bestiller du? Jeg synes de hadde noen fine kort hos Elite Foto, men det er jo en jungel av fotobutikker der ute så jeg har ikke helt oversikten over hvor det er greit å bestille fra.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tusen takk for sladrehjelp. :klem:

Ja tenk at det ble 5 uker mellom disse små tassene våre.

Skrevet
Vi er veldig fornøyde med Izi Sleep, altså. Men den er veldig tung, jeg skal være enig i det. Junior sitter imidlertid veldig godt i den. Han sovner omtrent før vi har kommet ut av døra og inni bilen. :)

Jeg må også bestille takkekort. Hvor bestiller du? Jeg synes de hadde noen fine kort hos Elite Foto, men det er jo en jungel av fotobutikker der ute så jeg har ikke helt oversikten over hvor det er greit å bestille fra.

Jeg bestilte gjennom Elkjøp. Har veldig god erfaring med bilder derfra, men har aldri prøvd kort da. Blir spennende å se hvordan de blir.

Det minner meg om at jeg burde sende inn x antall tusen bilder til fremkalling :sjenert: Herregud, for en jobb det kommer til å bli :sukk:

Skrevet
Tusen takk for sladrehjelp. :klem:

Ja tenk at det ble 5 uker mellom disse små tassene våre.

Bare hyggelig. Ja, tenk at det ble så mye. Ganske komisk siden vi hadde termin med 2 dagers mellomrom. Velkommen hjem med det nydelige nurket ditt :hjerte:

Skrevet

Endelig sover lillemann. Han har holdt det gående med skrik og skrål et par timer, fram til klokka var litt over halv 8. Det er så typisk han på kvelden. Først trodde vi det var magevondt, men det er den kombinasjon av sulten, supertrøtt, ikke så sulten likevel, enda trøttere, sulten likevel, nesten besvimt av trøtthet. Og til slutt sovna han i vogna si på stua.

Og så er det smurfen som lager helvete. Skal ikke legge seg. Idag sitter mannen utenfor døra hans og hver gang han kommer ut av rommet blir han geleidet tilbake uten et ord. Og dere kan jo bare tenke dere volumknappen der. Finnes det volumknapp på en 3 åring? I såfall ønsker jeg meg det.

Innimellom prøver jeg å se gullruten.

Skrevet

Jeg har begynt å spise vitaminer *sunn*

Sånn tre om dagen fra Vitaplex Små poser med en Omega 3 kapsel og to vitaminpiller (føler meg nesten som Jan Thomas nå :ler: ) som jeg skal ta hver dag. Så nå går jeg og gulper tran i timesvis etter å ha svelget en sånn kapsel....

Skrevet

Usj, tran er ikke noe særlig godt, men det gjør godt da! Jeg pleier å ta to trankapsler om dagen, og så litt vitaminer når jeg husker det :lol:

Skrevet

God morgen!

Det blåser og regner ute. Skikkelig høstvær :sur:

I går kveld la vi lillemann klokka 19.30 og så våkna han ikke før klokka 01.30 :dåne: Så sovna han igjen klokka 02.30 og sov til klokka 07. Nå har vi ammet og han er lagt ute til dupp. Kanskje sover han godt ute i vinden - selv om det ikke høres ut sånn nå.

Skrevet
Jeg har begynt å spise vitaminer *sunn*

Sånn tre om dagen fra Vitaplex Små poser med en Omega 3 kapsel og to vitaminpiller (føler meg nesten som Jan Thomas nå :ler: ) som jeg skal ta hver dag. Så nå går jeg og gulper tran i timesvis etter å ha svelget en sånn kapsel....

Eg tar multivitaminar om kvelden, så slepp eg å gulpa tran heile dagen... ;)

Skrevet

Hei på deg monja :)

Kjekt å lese om familielivet deres, er ofte innom men har som regel ikke tid til å skrive noe. Syns boka di er så koselig.

Ha en fortsatt fin pinse.

Stor :klem:

Skrevet

Da har jeg ristet liv i ikke KGbloggen min. Men den er lukket og låst, så de som har lest i den og nå har mistet tilgangen må sende meg en PM med mailadresse :jepp:

Skrevet

Hengte ut balkongflagget idag siden det er konfirmasjon og jammen klarte ikke vinden å knekke stålfestet rett av :dåne: Ja ja, da må vi investere i nytt flagg til 17. mai iallefall.

Nå skal jeg ut i ruskeværet og plante litt. Mann og smurfen rydder smurferom. Tror de kommer til å kaste MASSE.

Skrevet (endret)

Litt av eit ruskevêr viss det har klart å knekka balkongflagget! :overrasket:

Koss gjekk ryddinga av smurferommet? Litt færre leikar no eller?

Håpar du har hatt og framleis har ein flott Pinse! :)

Endret av Linn3c
Skrevet

Tilgang gitt, Niennah :klemmer:

Idag laget Smurfen en puppedame *nemlig*

En strekdame. Hode, armer, strekkropp, bein og to svære pupper :lol:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...