Gå til innhold

Monjas lille røde

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:flagg: 17. mai :flagg:

Egentlig burde jeg vært i seng nå, vel vitende om at klokka ringer 7 i morgen tidlig. Eller senere idag da.

Mannen gikk og la seg for en stund siden. Han skal opp med lillemann i natt så noen timer på øyet skal jeg da få. Jeg har sjekka at alt er i orden av klær og stæsj. Så gjelder det bare å være effektiv i morgen tidlig.

Barnetog klokka 10, men vi skal bare gå halve ruta, så det blir mannen og smurfen som hopper inn i toget. Jeg skal stå på balkongen til svigermor med kamera klart for å forevige de to. Toget går helt inntil huset hun bor i så jeg kan jo stå der og :vinke: som en dronning :fnise:

Nå er jeg bare spent på været. Det er meldt 9 grader, litt skyer og litt sol, så det virker mer som en helgardering. Spent på hva vi får.

Skrevet

Knotten er dessuten 1 1/2 mnd idag :hjerte:

Tiden flyr.....

Gjest ~Milla~
Skrevet

Hørtes ut som en fin 17.mai feiring. Håper på fin vær for dere, men her spørs det virkelig..... blåser som bare det akkurat nå, og regn :forvirret:

Skrevet

Gratulerer med dagen :flagg:

Idag våkna vi ei time for sent, så det er en smule stress i monjaheimen.

Her er det :sol: fra skyfri himmel :juhu:

Men litt kaldt da.

T er iført ullundertøy og stømpis og sparker fotball på verandaen. Gubben rydder bil, jeg pumper siden gubben må mate M, som sover enda, og jeg må ordne meg og T mens han mater.

Ha en flott dag alle sammen :klemmer:

Skrevet (endret)

Ha en fin 17. mai. :klemmer:

Endret av Niennah
Skrevet

Hjemme!!! Og vi har hatt en flott dag med masse :sol: og herlig vær :juhu:

Smurfen ville ikke gå i barnetoget, men da folketoget var igang angra han. For sent.... Han fikk sett masse da. Og lekt i veien mens vi venta på at toget skulle komme tilbake dit vi sto.

Nå er han utslitt og lagt allerede. Sovna i bilen, kledde av han i senga og da tok han natta. Så er det knotten sin tur etter å ha fått på pysj og så litt pupp.

Skrevet

Høres ut som en fin 17. mai-feiring! Med bedre vær enn oss!

:klem:

Skrevet

Så flotte bilder du har lagt ut :)

Godt at lillemann vokser så bra, ser at han veide like mye som jenta mi da hun ble født.

:klemmer:

Skrevet

Så fine bilder Monja!!

Høres ut som en flott 17.mai feiring!

Hvordan legger du egentlig ut bilder? Sliter litt med det skjønner du ;)

Skrevet
Så fine bilder Monja!!

Høres ut som en flott 17.mai feiring!

Hvordan legger du egentlig ut bilder? Sliter litt med det skjønner du ;)

Jeg går inn i albumet mitt på eurofoto/fotoknudsen, klikker på det bildet jeg vil se sånn at det blir større. Høyreklikker på bildet og velger "Egenskaper". I boksen som da kommer opp legger jeg musepekeren på URL adressen ca midt i boksen, høyreklikker, velger "merk alt", høyreklikker og velger "kopier".

Så limer jeg inn URL adressen der jeg vil ha den. Da har du linket til bare det bildet.

Skrevet

Godt å se at det er flere nattevandrere på besøk.

Jeg får ikke sove :sur: Og nå er mannen og knotten kommet opp og. Det er nattmat må vite.

Prøve å legge meg.....må ikke snu døgnet.

Skrevet

Så flotte 17mai gutter!

Å så blond smurfen har blitt da gitt!

:hjerter_rundt:

Skrevet

Han er blitt skikkelig blondine ja.... Akkurat som mamma'n sin :ler:

Lillebror er veldig mye mørkere, for smurfen var blond som baby og han.

---------------------

Idag var smurfen med og tømte sparegrisen sin i banken før bhg. I underkant av 2500 kr på den gitt.

Skrevet

Liten gutt og pappa'n er lagt. Større gutt har sovet fra klokka var litt over 8 :dåne: Men han sover urolig så det spørs om han drømmer noe. Lillemann er ikke fornøyd iallefall. Skriker fælt på kveldene og sovner bare i armene våre. Når vi legger han i senga hyler han igjen....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...