Gå til innhold

Vannmelon og tvillingene

Vannmelon

Anbefalte innlegg

:vinke:

her telles det dager, ser jeg!

det er ikke så lett å regne ut når IKM er når det er første syklus uten piller... det spørs jo hva kroppen har bestemt seg for! :ler:

forhåpentligvis stabiliserer det seg fort!

ha en fin-fin fredag! (ahh, jeg elsker fredager...)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fredag er ukas beste dag altså. Hvertfall på jobben. Er en egen stemning der da.

Håper denne fredagen din blir superfin :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min første ikm kom på dag 31, når jeg telte første dag i siste (pille)mens som dag 1. Da fikk jeg syklus på 30 dager. Dag 31 ble jo da dag 1 på den syklusen jeg nå er inne i.

Forstod dere?

Ja, forsto :) Takk for hjelpen! Da får jeg telle denne syklusen, og finne ut ca hvor lang syklus jeg har - sånn bortsett fra at det sikkert ikke stemmer helt nå i begynnelsen.

Jepp, jeg forsto. Og da var det som jeg trodde det var. Huff, jeg må visst slutte å være så usikker på meg selv! :ler:

Du kan, du får til, du vet... *Oppmuntre med anti-jantelov*. ;):klem:

:hoppe:

Må bare hoppe litt for at tanta di har reist sin vei.

Hun kan bare prøve å komme tilbake.  :frustrert:

Artig at vi er så mange ferskinger på prøveforumet. Håper vi ikke blir der lenge.

Ja, det er visst en del av oss. Spennende å følge alle også, og håper at alt ordner seg fort for oss alle, så vi kan møtes i et annet nabolag :):klem:

:vinke:

her telles det dager, ser jeg!

det er ikke så lett å regne ut når IKM er når det er første syklus uten piller... det spørs jo hva kroppen har bestemt seg for!  :ler:

forhåpentligvis stabiliserer det seg fort!

ha en fin-fin fredag! (ahh, jeg elsker fredager...)

Nei, er ikke lett, det er derfor jeg ikke har skrevet noe i IKM-september heller. Kan jo ta alt fra noen uker til... lenge.

Ha en fin fredag du og. Fredager er herlige! :klem:

Fredag er ukas beste dag altså. Hvertfall på jobben. Er en egen stemning der da.

Håper denne fredagen din blir superfin :klem:

Denne fredagen er veldig fin så langt. Også gikk jeg tidlig fra jobb. Før tre... Har gått så sent alle dager denne uka at det unte jeg meg med god samvittighet! Ha en fin fredag du og! :kose:

Herlige fredag :sjarmor:

Kos deg i helgen, vennen og tren på :humpe: uten prevensjon :ler:

Kos deg du og. Vi har begynt å trene alt, og det føltes faktisk litt rart. Eh.. Sånn inni hodet mitt, altså. Alt annet var som før. Og nå tror jeg kanskje ikke at jeg skal utbrodere noe mer.

Ha en fin helg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, er ikke lett, det er derfor jeg ikke har skrevet noe i IKM-september heller. Kan jo ta alt fra noen uker til... lenge.

Jeg har skrevet meg opp på IKM-lista. Men jeg er heller ikke sikker på når det egentlig blir, i og med at det er første syklus etter pilleslutt for meg også.

Men jeg klarte bare ikke å la være å skrive meg på den lista. Hadde gledet meg til det.. :sjenert:

Ha en strålende fin helg, Vannmelon! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha en super helg!

Ettersom du ikke vet når EL er så får dere bare :humpe:

Kan jo være rett rundt hjørnet like så gjerne som flere uker fram i tid ;)

Så kanskje det ikke bare er "øving" dere har holdt på med...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heeeei Vannmelon!! :vinke:

Så spennende det blir nå framover!! Har du regnet ut IKM-en din nå? Kanskje litt vanskelig helt i begynnelsen. Da jeg sluttet på piller tidligere i år, kom jeg faktisk rett inn i en stabil syklus på 30 dager (en sjelden gang 29 - sånn som nå :sur: ).

Da er det bare å stå på da - så treffer du nok uansett EL. :sjarmor:

Ha en strålende helg! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bippe, Frida Frosk, shatika og Netten - det er alltid like koselig å komme inn i boka mi og se at dere har vært her! :kose:

Nei, kanskje det ikke bare er øving? Kanskje det blir et junibarn på oss? Var litt kvalm i går, men skal ikke jakte på symptomer enda, nei. Var vel helst kroppen min som lurte på om den skulle gi meg de samme sykdommene som herjer på jobb, tenker jeg. Godt jeg har et ganske bra immunforsvar :)

Ble liggende og tenke litt ista (har en tendens til det - roter meg bort i mitt eget hode), og vi skal på matlagings-og vinsmakekurs i høst. Tenk hvis jeg er gravid med morgenkvalme da? Det kan jo bli gøy... Skulle gått på noe sammen, men mannen blir stående alene og lage mat :overrasket: Vinsmaking har jeg også hatt lyst til å lære litt om, men kanskje det også gikk i vasken. Men så kom jeg på at jeg sikkert ikke blir morgenkvalm hvis jeg ligner mora mi, og at vinen kan man bare spytte ut igjen. Hehe. Mye som skjer inni hodet mitt.

Jeg lurer på om IKM er et sted mellom 13-16 september. Kanskje jeg skal skrive opp det bare for gøy? Har jo lyst, men tenkte jeg skulle se en syklus eller to først. Stemmer det ikke, så stemmer det ikke, så gjør vel ikke så mye.

En riktig god helg til alle sammen. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er heldig som har en mann som kan lage mat. Min er ubrukelig på det området. :sur:

Men det hørtes spennende ut på kurs! Skulle ønske at jeg og mannen også kunne gjøre noe sånt sammen. Men det er bare bil som står i hodet på ham, og det kan jeg styre min interesse for.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å det er kjedelig å vente på IKM, når man ikke vet når det er... :tristbla:

Men med IKM rundt 13/9 så er vel EL rett rundt hjørnet?

Ha en flott helg! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, da burde vel EL komme neste uke en gang :sjarmor:

Blir spennende dette her fremover. Skal nok følge godt med, ja. :)

Ha en strålende helg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm.. Med mulig eggløsning rett rundt hjørnet, og litt påvirkning fra Bippes dagbok, ble det en Baylis nå. Det var lenge siden, og veldig godt, faktisk. Må utnytte muligheten før det er bannlyst et par år...

Bippe - jeg er egentlig veldig heldig med mannen min jeg. Skjønner ikke hva damene på jobb klager på med sine menn, for sånn har ikke jeg det. Men kanskje det kommer etter noen år? Vi har det veldig bra sammen, i hvertfall.

Eyore og Liljen - håper dere og får en flott helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kos deg med baylis :) Koser meg med cola, sjokolade og potetsticks jeg... skikkelig sunn :) KOs deg videre i kveld :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Altså; jeg kan godt finne på å klage litt over mannen min av og til. For han kan være litt sær i blant. Men jeg tror han til tider synes det samme om meg! :ler:

Men stort sett har vi det veldig bra sammen. Veldig ulike er vi, men har det bra likevel. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, da. Klager noen ganger, men ikke så ofte som damene på jobb. Har det igrunn veldig bra. Klaging er vel bare en måte å lufte irritasjon som man ikke egentlig trenger å ta opp fordi det ikke fører til noe likevel... Kanskje...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg tror du har rett i det. I tillegg til å få bekreftelse på at andre også har trøbbel med mannen av og til. Det er litt godt det også, å vite at man ikke er alene om ting. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...