Gå til innhold

Vannmelon og tvillingene


Vannmelon

Anbefalte innlegg

Hei

Velkommen inn i dagboka mi!

Jeg giftet meg med mannen min i juni, og vi har i lang tid snakket om at vi vil ha barn. Han har "mast" lengst, og jeg har etterhvert funnet ut at det høres mer koselig enn skremmende ut. Har imidlertid satt prøvestart til august - da har jeg brukt opp alle pillene jeg hadde liggende, og er ferdig med sommerferien og sånn. Dette blir spennende!

Endret av Vannmelon
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

har du sett - jeg er førstemann på besøk! kuli :hoppe:

velkommen - og lykke til med prøvingen!!

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, Petra Prøvedokke :) Koselig å se deg her inne!

Håper det ikke tar for lang tid før det fester seg et lite frø, men kan jo aldri vite. Hehe. Mannen er i hvertfall klar. Han stryker stadig vekk over magen min, og så over en fiktiv gravidmage. Søte mannen min :kline:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: Takker, Iss!!! Tror nok det blir spennende. Håper bare jeg ikke blir så opphengt i dette at det ikke går... Har gått fra å ha lyst, men ikke ennå, til å ønske et lite nurk ganske så snart.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer som prøver :) Håper det kommer til å klaffe fort for dere.

Er spennende å følge med her inne som det er mange i samme situasjon :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Angelou og shakita - :vinke::kose:

Kommer en tur innom dere også. Spennende å følge andre også, ja. Selv drømmer jeg jo bare et par uker til :) Bør vel ut og kjøpe folat og sånn snart, da. Og virkelig trene magemuskler, kanskje. De er ganske så slappe, gitt :sjenert:

Endret av Vannmelon
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe.. Her er stedet folk håper du flytter uansett hvilken personlighet du har?

Nå skal jeg snart besøke ei venninne som nettopp har fått en baby. Gleder meg! Har måttet ta meg sammen for ikke å kjøpe alt av babyklær og utstyr i butikken :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, underlig tanke det der, at vi faktisk ønsker at du flytter og at de er godt ment :ler:

Satt også og surfet på babysider her forrige dagen, og hadde bare sååå lyst til å bestille noe :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå.. At det går an å være så liten, og foreldrene var så glade, og... Sukk. Fikk ikke lyst til å slutte på pillene nå med en gang, nei. Men - skal på en ferie med ubekvemme dofasiliteter først, så skal holde tante rød borte, ja. Men så..

Rart å tenke på at etter flere år på pillen og med helt regelmessig mens skal jeg nå ikke vite hvor lang tid det tar før neste gang. Og ikke minst - mens man i mange år har gjort alt for å beskytte seg, håper man nå at det faktisk skal resultere i "noe". Og helst litt fort. Snodig... Har nå i utgangspunktet tenkt å bare slutte på pillen og se hvordan det går, da. (Ja da. Vet at det trengs litt :humpe: )

Vi får holde oss unna babysider og butikker, Eyore, ellers kommer vi vel til å gå amok når ting går rette vei :overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja ikke sant man blir enda mer babysyk når man ser lykkelige foreldre med sine nyfødte små babyer :legrine: Og det er jo så uttolig mye søte klær til di små...

Blir spennende med prøvestart da.. men man kan bli ganske så utålmodig i løpet av prøvemånedene skal jeg si deg :ler: Jeg håper det klaffer fort for dere jeg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei på deg, :velkommen: hit og takk for hilsen i boken min!! :vinke:

Det er så gøy å gå på babybesøk for tiden!! Vi får passe på å ikke bli for overengasjerte slik at noen fatter mistanke... :ler:

Ang. syklusen, så kan du jo være like heldig som meg; jeg sluttet på pillen i januar og har hatt regelmessige 30-dagers sykluser siden!

Ønsker deg lykke til!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei, titter bare innom og sier bye bye før jeg reiser på ferie. tre uker uten KG :tristbla: Håper det er mange gode nyheter når jeg kommer tilbake :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:vinke:

bare innom og ønsker deg en fin dag før jeg tusler tilbake til arbeidsoppgavene...

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja  ikke sant man blir enda mer babysyk når man ser lykkelige foreldre med sine nyfødte små babyer :legrine: Og det er jo så uttolig mye søte klær til di små...

Blir spennende med prøvestart  da.. men man kan bli ganske så utålmodig i løpet av prøvemånedene skal jeg si deg :ler:  Jeg håper det klaffer fort for dere jeg :klem:

Det er veldig mye søte klær... Men er litt for overtroisk til å kjøpe inn noe enda, gitt. Får være skikkelig liksomtante for venninnas baby først.

Hei på deg,  :velkommen:  hit og takk for hilsen i boken min!! :vinke:

Det er så gøy å gå på babybesøk for tiden!! Vi får passe på å ikke bli for overengasjerte slik at noen fatter mistanke... :ler:

Ang. syklusen, så kan du jo være like heldig som meg; jeg sluttet på pillen i januar og har hatt regelmessige 30-dagers sykluser siden!

Ønsker deg lykke til!!  :klem:

Hei

Hyggelig at du stakk innom. Fare for å bli overengasjert, ja. Vil jo egentlig ikke at noen skal vite at vi skal begynne å prøve. Ser da for meg enda mer nysgjerrighet. Ikke så lett, riktignok, mannen min er klar som et egg, så sånn som han snakker, høres det ut som om vi er gravide allerede :ler:

Håper jeg er like heldig som deg mht syklusen.

Innom for å ønske deg en koselig dag :klem:

:klem:

Hei hei, titter bare innom og sier bye bye før jeg reiser på ferie. tre uker uten KG :tristbla:  Håper det er mange gode nyheter når jeg kommer tilbake :klem:

Gooood ferie! Kos deg! Håper på godt nytt fra deg og da :)

:vinke:

bare innom og ønsker deg en fin dag før jeg tusler tilbake til arbeidsoppgavene...

:klem:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

:vinke:

Huff da. Henger mye her inne allerede. Det visste jeg vel, egentlig, hang mye i det forrige forumet jeg ble avhengig av også. Kremt. Og dette er før vi har blitt ordentlige prøvere til og med. Hva da om noen uker? Eller - da er det kanskje andre aktiviteter som bør komme først :sjarmor:

Her går alt som må gjøres sakte, men sikkert. Klesvask i går og baderomsvask/gulvvask i dag. Må ta alt når varmen gir seg litt på kvelden. Nok en ting som må gjøres før familieforøkelsen - mor i huset må bli litt flinkere til å rydde etterhvert og ikke ta skippertak :sjenert: Kan jo ikke risikere å ikke finne igjen en baby (ok.. så ille er det ikke).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...