Gå til innhold

Vannmelon og tvillingene


Vannmelon

Anbefalte innlegg

Det er viktig å være positiv, og ikke deppe for lenge hvis mensen kommer gang på gang, for til slutt så sitter det en liten spire før du aner det :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Yamaha - skal prøve å unngå det, i hvertfall det første halve året :) Er litt skummelt, egentlig. Også hører jeg kollegaer som snakker om at de så godt som aldri får tid med mannen sin og sånn lenger. Nyter tiden nå, ja. Skikkelig kjærestetid. Men ønsker jo barn og! Er bare så stort.

Eyore - hyggelig å se deg innom!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror at man får tid med mannen sin jeg da. Det er hva man selv gjør det til det.

Kjenner noen som ikke fikk ungen sin i seng før 22-23-tiden om kvelden, og da blir det ikke så mye tid til å være kjærester, men hvis man klarer å få til en god leggerytme, og utnytte de muligheter som byr seg, så burde det ikke være noe problem.

Men nyt tiden dere har foran dere, og ikke stress (ja, jeg vet det er lett å si...), så ordner det seg for dere også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror også livet blir som man legger det opp. Med litt planlegging (og ikke minst få barna i seng i rimelig tid), så får man tid til det man har lyst til. Premieeksempel: jeg ordner arbeidsdagen min slik at jeg får tid til KG :ler:

Ha en fin torsdag :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, man får det nok stort sett til som man vil. Men setter også virkelig pris på tida vi har før vi evt får barn, så endrer livet seg og setter helt sikkert pris på det og. Får nyte det man har til enhver tid, så har man noe å se tilbake på også.

I morgen tidlig kommer forhåpentligvis mensen - den siste jeg ønsker (med mindre mensen ikke kommer pga noe annet enn barn, selvfølgelig).

Takk for blomsten, Iss :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja tiden alene er også verdifull. Og ikke minst viktig, så en lærer hverandre å kjenne før man får barn sammen. Jeg og sambo har store reiseplaner det nærmeste halvåret, så vi får partid før famililivet.

Dette blir det siste velkomne tantebesøket. Håper hun har vett på å ikke bli for lenge, slik at dere får kommet igang med prøvingen.

Ha en fin helg! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er hvertfall glad for at vi har vært sammen en stund før vi nå forhåpentligvis blir flere om ikke alt for lenge. Vi kjenner hverandre godt, er sikre på at vi vil ha hverandre og har opplevd mye artig sammen uten barn.

Det blir nok et nytt og anderledes liv som venter når man får barn, men jeg håper og tror at selv om det blir mer slitsomt så får man så uendelig mye mer igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er vel bare å forvente at verden blir snudd på hodet når man får barn.

når det gjelder tid til mannen så får man det til hvis man går inn for det. det samme med venner. tror det er viktig å ikke glemme det livet man hadde før barna - føler innimellom at det er noen som gjør det... jeg har notert meg at jeg IKKE skal gjøre de feilene hvis vi får barn.

håper du har det flott :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når vi får barn skal de i seng tidlig, vil ha de timene alene med kjæresten min på kvelden, tror det er viktig for parforholdet. Livet forandrer seg så mye som du lar det få lov til å forandre seg. Det er klart mange ting blir annerledes, men jeg tror det blir annerledes bedre jeg :)

.....så nå kan bare de barna komme snart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med dere alle sammen! Får nok til det man prioriterer. Prioritere bort litt tv og data og sånn, så går det nok fint :) Ser ikke så mye tv, men blir litt mye data noen ganger, ja :sjenert:

Forresten er det noen som synd det er så vanskelig å dra bort med barn. Kan det være det, da? I begynnelsen, før man blir vant til å ha en liten, kan jeg skjønne det, men etterhvert? Må jo være genialt å dra på besøk mens barna enda er små nok til vogn.

Ida skulle jeg startet på nytt brett, men det skal jeg ikke likevel. Venter bare på at tante skal dra sin kos nå..

Kommer innom deres dagbøker senere. Har ikke vært her så mye, men har hatt nok med jobben.:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: Hopper litt for at du ikke skal begynne på et nytt brett. Dette er liksom første pillefrie dag på en måte.

*trommevirvel*

Og da erklærer jeg prøvingen for offisiellt (hvertfall KG-offisiellt) åpnet! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...