Gå til innhold

Vannmelon og tvillingene


Vannmelon

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

God morgen. :)

Ja, vi finner nok noe alle vi kan klage på når det gjelder mennene våre :ler: Min drikker cola nesten som reidar. Fort opp med flaska, og fort ned igjen.. Slik at jeg (som ikke liker brus uten kullsyre) har veeldig lyst på..not!!

Vi er heldige tross alt, som har slike snille menn. :)

Ha en strålende dag.

stor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Iss!

Det er godt noen av oss slår til innimellom, Bippe :ler:

Hei Pondusa - velkommen hit!

Håper ikke mannen din ber deg løpe igang vaffelpressa for mye også, Liljen :ler: Kanskje det er en grunn til at han gjør det? Da får han all colaen for seg selv...

Ha en fin søndag alle sammen! :klem::klem::klem::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm.. Hadde prøverdagboksidene oppe da mamma stakk hodet innom her igår. Håper hun ikke koblet noe, for vi har ikke sagt noenting til noen om at vi prøver. Mange tror nok at vi kommer til å prøve snart, men...

Forresten håper jeg faktisk ikke mannen har funnet disse sidene, for vi er veldig på "ta det som det kommer", i hvertfall nå i begynnelsen, og da virker jeg jo enda mer... æh, vet ikke. Men i hvertfall er jeg redd for at han tror at det jeg skravler om her fører til at jeg blir stressa, og at det derfor tar lang tid. Eller noe.

Nå skal jeg avslutte før jeg roter meg helt bort.... Og bruker for mange prikker etter hver setning.... :tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:ler::ler: nei han har aldri bedt meg løpe i gang vaffelpressa enda.. :ler:

Han får all colaen for sei selv uansett.

Når har du IKM, da??

stor stor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lurt på hvorfor disse damene som klager så fælt gidder å være sammen med mannen sin jeg da. Hvis han er så ille som de sier, mener jeg.

Hender så klart jeg irriterer meg over froskemannen. F.eks så kan han ikke planlegge noenting. Litt for mye spontanitet for meg, som minner mer om Monica i Friends på det området. :ler:

Ha en fin søndag da, Vannmelon. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten håper jeg faktisk ikke mannen har funnet disse sidene, for vi er veldig på "ta det som det kommer", i hvertfall nå i begynnelsen, og da virker jeg jo enda mer... æh, vet ikke.

Jeg håper ikke mannen finner disse sidene heller, for jeg har jo lovet ham å ikke si det til noen. Men det han ikke vet har han ikke vondt av! :ler:

Ellers har jeg visst fortalt til tre venninner at jeg har sluttet på pillen. Men det var fordi de spurte meg rett ut. De sa de hadde sett på meg at det var noe, og spurte meg om jeg hadde sluttet. Og jeg som ikke klarer å juge, måtte jo si som sant var at jeg har sluttet. De ble helt i hundre, men måtte dyrt og hellig love å ikke si noe til mannen min. Nok en gang; det han ikke vet har han ikke vondt av! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten håper jeg faktisk ikke mannen har funnet disse sidene, for vi er veldig på "ta det som det kommer", i hvertfall nå i begynnelsen, og da virker jeg jo enda mer... æh, vet ikke. Men i hvertfall er jeg redd for at han tror at det jeg skravler om her fører til at jeg blir stressa, og at det derfor tar lang tid. Eller noe.

:ler:

akkurat sånn har jeg det også, blir stressa hvis mannen ser at jeg sitter med disse prøversidene... og det til tross for at vi har nå har prøvd en god stund, og det er flere rundt oss som vet.... (men de fleste vet ingen ting, da... :sjenert: )

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:vinke: Hei alle!

Ikke helt bra idag. Var så tung i hodet at jeg fant ut at jeg skulle dra fra jobb allerede kvart på fire, men dumme bussen kjørte et par minutter før den skulle :sur: Fikk gått et par holdeplasser, da. Da jeg kom hjem ble jeg så innmari slapp at har brukt mye tid på å sove. Hm.. Har ingen planer om å bli syk. Pleier ikke å bli det på tross av mange bakterier og virus som flyr rundt på jobb. Lurer litt på om det er en reaksjon på p-pilleslutt. Kan det stemme? Kan kroppen regaere med slapphet og sånn når alt man har proppet den med de siste årene skal "skylles ut"?

Jaja.. Slappe av med ER i kveld og tilbake på jobb - frisk og rask - i morgen.

Ha en fin kveld alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Her er det litt motsatt av hvordan dere har det, sambo er fullstendig klar over kg, dagboka mi og mange av profilene jeg har mest kontakt med. Jeg liker ikke hemmeligheter og ingen problem dersom jeg går fra pcen i dagboka mi. Jeg skriver ingenting som han ikke kan lese.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, hvordan har du det i dag? Håper du er blitt bedre. :klem:

Kan ikke svare deg på om p-pillene kan ha skylden, men det er vel ikke utenkelig?

Ha en fin dag, lille Vannmelon. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå må ikke du også bli syk, da...

det er så mange her inne som er syke om dagen! (bank i bordet!!)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skriver helle ingenting som mannen ikke kan lese inne her, men vil jo helst ikke at han skal gjøre det, det er jo mange av mine tanker her som jeg ikke forteller ham, fordi jeg ikke vil mase, belemre han med mine bekymringer, og da blir jo litt av poenget borte, hvis han skal lese det mener jeg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...