Gå til innhold

Vannmelon og tvillingene


Vannmelon

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har støvsugd alle hybelkaninene i stua jeg... :sjenert:

Men det er jo bare for at de skal få det bedre ute på landet.

Og mens jeg støvsugde så tenkte jeg på at det er jo egentlig en hyggelig ting å gjøre overfor kaninene. Så derfor har jeg opprettet enda en klubb til oss:

Hybelkaninenes venner. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fint! Enda en klubb! Jeg henger meg på. Også hybelkaniner har følelser, må vite, vi må jo få la dem komme til et sted og kjenne på hvordan de har det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er god. Samme greia, men de har bare satt sammen en haug med smash til en hel sjokolade. Nam nam.

oj oj - den må jo testes!!

:sjenert: men jeg skal jo ikke spise sjokolade...

vanskelig dette her.

jeg vil bli gravid, for da kan jeg spise godis og skylde vektoppgangen på bebbissen :legrine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, mer sjokoladesnakk? *jager vekk den dårlige samvittigheten for at jeg nettopp slukte en New Energy*

Har dere forresten smakt Daim Melkesjokoladen? Den er noe av det beste jeg vet! Kan nesten spise en 180 grams helt alene.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg vil bli gravid, for da kan jeg spise godis og skylde vektoppgangen på bebbissen  :legrine:

Jeg har alltid sett for meg at hvis jeg blir gravid; ja DA skal jeg begynne å spise sunt og kutte ned på søtsakene. Men jeg vet ikke om jeg er særlig realistisk.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, mer sjokoladesnakk? *jager vekk den dårlige samvittigheten for at jeg nettopp slukte en New Energy*

Har dere forresten smakt Daim Melkesjokoladen? Den er noe av det beste jeg vet! Kan nesten spise en 180 grams helt alene.. :sjenert:

dere kan skylde dere selv, for det var dere som begynte.. og nå er jeg på glid... jeg liker omtrent ALT av sjokolade, jeg! men jeg har ikke spist sjokolade på over tre uker. :overrasket:

Jeg har alltid sett for meg at hvis jeg blir gravid; ja DA skal jeg begynne å spise sunt og kutte ned på søtsakene. Men jeg vet ikke om jeg er særlig realistisk..  :sjenert:

:ler: ha ha - det har jeg også sagt. at da skal jeg passe på - og ikke bruke den klassiske unnskyldingen om at man spiser for to...

vel - vel - vi får se hva som skjer.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den daim melkesjokoladen er bare heeelt super. Så noen ny smash-sjokolade. Må sjekeks ut!

Ikke sjokkis på 3 uker er imponerende... *bøyer meg i støvet*

God helg da Vannmelon :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Den daim melkesjokoladen er bare heeelt super.

Jeg kjøpte den i dag jeg. Skal være alene hjemme i kveld, så jeg får den heeeelt for meg selv! :sjarmor:

Ellers ønsker jeg deg en god helg, Vannmelon! Håper vi "sees" i løpet av disse dagene. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, da. Sovnet fra festen jeg og. Men vi kan jo ta det igjen!

Enn så lenge kan vi kose oss med smash-sjokolade her inne, syns jeg. Har kjøpt inn mange, så er bare å forsyne seg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...