Gå til innhold

Vannmelon og tvillingene


Vannmelon

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hehe. Får finne en eller annen test og håpe den virker :) Hvis ikke mensen kommer før det. Kjennes ut som det, nemlig  :forvirret:

Ser det er maaaange med vannmelonavataren min her. Ikke så rart - den ligger jo i forumet. Må bytte. Kan man hente en vannmelon fra nettet og lagre den, eller må jeg ta bildet selv? Noen som vet?

Du kan bruke et hvilket som helst bilde fra nettet! Bare lagre det på maskinen din og last det opp!

Ser det er spennende ting på gang her!!! Ikke mens ennå??? :hoppe: Skal du teste snart?? :hoppe: mer. :)

Ha en super helg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk ikke kjøpt meg noen test idag heller. Men - tante Rød har ikke dukket opp, så hvis hun ikke gjør en grand entre i helga, tenker jeg at det blir testing i begynnelsen av uka. Nå kan jo syklusen være ute av lage og, etter noen år med piller, men kan jo håpe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er spennende tider for deg! :hoppe:

Hvor mange år har du gått på piller?

Jeg har gått i seks år, og dette er jo min første måned uten. Så jeg regner med at det vil ta litt tid før kroppen min også kommer "i rute."

Men det er så kjedelig å vente! :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har gått på pillene 3-4 år. Før det hadde jeg vel et års pause. Husker ikke helt hvor fort kroppen var i gjenge da. Tror ikke det tok så lang tid.

Føles veldig som om mensen er på vei, men ser ikke noe til den... Tror jeg må teste til uka, bare for å se...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jo.. hvis jeg kommer meg avgårde tidlig nok til å rekke et apotek. De på kjøpesentrene har kanskje åpent lenge? Forresten må man vel teste på morgenurin? Da blir det jo ikke før tirsdag eller noe sånt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei.. Får begynne å leke husmor. Hybelkaninene trenger å komme ut på landet og kjenne litt på hvordan det er å være seg selv. Og leke med Doffen.

Kanskje krysse av underveis? (Følge Bippes råd)

Rydde soverommet :Nikke:

Tømme og fylle oppvaskmaskina :Nikke:

Rydde kontoret

Åpne sluket på badet

Tørke støv

Støvsuge

Vaske gulv

Vaske kjøkkenbenker og komfyr

Vaske badet

Stryke duker

Vaske klær :Nikke: (er jo igang med det...)

Det var det, tror jeg. Nå skal alle mann på dekk! Klar-ferdig-gå!

Endret av Vannmelon
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man MÅ vel ikke teste på morgenurin, selv om det er det som er anbefalt. *utålmodig* :ler:

Ellers ser jeg at du har tenkt å være effektiv i dag! Kanskje jeg skulle prøve å joine deg, for her hjemme ser det virkelig ikke ut.. :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, Smile, og velkommen inn i dagboka mi.

Tatt med en klype salt (første pp etter pilleslutt), var vel IKM rundt 14-16 september.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk! Har ikke jeg vært her før??? Tror jeg blander litt jeg nå, sikkert pga av mange som hadde lik avatar ja!

Endret av smile
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor bor du hen da? Her i byen (og trolig i de fleste større byer) har de ett apotek som er åpent noen timer på søndagsettermiddag \ kveld....

*utålmodig*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Takk! Har ikke jeg vært her før??? Tror jeg blander litt jeg nå, sikkert pga av mange som hadde lik avatar ja!

Jo, det kan sannelig hende. Kanskje jeg tar feil? :sjenert:

Hvor bor du hen da? Her i byen (og trolig i de fleste større byer) har de ett apotek som er åpent noen timer på søndagsettermiddag \ kveld....

*utålmodig*

Bor i Oslo, men ikke i sentrum, så må ut med bil eller bane eller noe i såfall. Det rett ved her stenger jo gørrtidlig. Skulle dit i går nemlig. Trodde jeg... Der var det stengte dører. Smører meg med tålmodighet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj.. Du har jo vært her før. Beklager, Smile, skal ikke gjenta seg! :sjenert::sjenert:

Men du er veldig velkommen, altså! Uansett når du stikker innom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj.. Du har jo vært her før. Beklager, Smile, skal ikke gjenta seg!  :sjenert:  :sjenert:

Men du er veldig velkommen, altså! Uansett når du stikker innom.

Jo takk!! Greier ikke helt å holde styr selv jeg!!! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne gangen testet jeg en dag før IKM og testen var superpositiv! En vanlig CB test..

Igår, på IKM testet jeg med en digital. Har hørt at den trenger høyere konsentrat ac HCG en de vanlige, så har ikke turt å teste med den først :ler:

Hvis man tester før IKM skal man ha på morgenurin. Men det står på testene at tester du på\etter IKM kan du teste når som helst på dagen.. Men uansett er HVG størst på morgen.. Du kan teste på dagen dersom du ikke drikker mye og ikke går på do på noen timer, "faker" en natt lissom :ler:

Ble mye pjatting dette her :ler:

Men hadde vært morro med testing i mårra tidlig da :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...