Gå til innhold

Vannmelon og tvillingene


Vannmelon

Anbefalte innlegg

Det er nok sant, Frida Frosk. Har heller ingen ønsker om å slutte å leve normalt, egentlig... Men det ligger litt i bakhodet at "hva hvis". Nå er ikke jeg den som drikker mest og oftest, da, så går vel helst bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg drikker også minimalt, så tenker at det lille jeg drikker av alkohol neppe kan være skadelig. I hvertfall når det er så tidlig at spiren knapt nok har rukket å feste seg en gang. Rett før IKM eller om mensen ikke dukker opp (men før jeg får testet) vil jeg nok ikke drikke noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg nyter også livet selv om jeg er prøver. Som Toblerone sier, det kan ta laaang tid. Drikker ikke så mye/ofte uansett, så så lenge jeg passer på å ikke bli helt snydens tenker jeg at det går bra. En uke etter neste EL skal vi på en årlig gjenforeningsfest som pleier å bli hæla i taket, så da lurer jeg på om jeg ikke skal ta med meg en flaske alkoholfri vin...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg prøver å leve noen lunde normalt nå mens jeg er prøver. :) Men så er ikke vi av dem som drikker hver helg da..

Ha en stråååålende mandag.

stor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg tror ikke det skader å nyte alkohol mens man prøver. så lenge man er måteholden, selvfølgelig. (men det går jeg utfra at man er så lenge man går inn for å få barn...)

hvis jeg skulle satt alt på hold mens jeg ventet på å bli gravid så ville 2006 hittil ha vært et utrolig kjedelig år... :forvirret:

ha en finfin mandag!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har tenkt å leve livet mitt akkurat som vanlig når jeg prøver - men så lever jeg ganske sunt fra før :) Og så vil jeg hoppe litt jeg også :hoppe::hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frida Frosk, Eyore, Yamaha, Liljen, Petra Prøvedokke, Angelou og Bippe - takk for koselige besøk, dagbokhopping og dagbokblomstvanning :) Glad for at dere passer på dagboka mi! Er bare litt mye på jobb og sånn, så det går litt utover KG :tristbla: Kanskje det egentlig er en prioriteringssak?

Jeg har det fint, jeg. Koser meg både på jobb og hjemme, selv om det venter mer jobb og masse husarbeid. Vel vel. Alt til sin tid.

Har forresten vondt i puppene :tristbla: Au!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

der var du, jo!

sikkert ikke dumt å prioritere jobb foran KG innimellom - bare ikke la det bli en vane :ler:

vonde pupper sier du??

:sjarmor:

godt at du har det fint :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er bare litt mye på jobb og sånn, så det går litt utover KG  :tristbla:  Kanskje det egentlig er en prioriteringssak?

Jeg synes ikke noe om den der prioriteringa di, altså! :riste:

Har forresten vondt i puppene  :tristbla: Au!

Jasså? :Hehe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe. Joda, har vonde pupper, men det er nok relatert til et av to, tenker jeg;

Kommende mens (kan jo egentlig håpe, så jeg ser at alt er normalt der nede) eller

Vektøkning. Det har hendt før, nemlig at jeg har hatt litt vonde pupper, også viser det seg at jeg har gått litt opp i vekt. Liker ikke den tanken, rikignok. Mååå finne meg noe treningsgreier nå. Orker bare ikke melde meg inn i noe senter igjen etter to støttemedlemsskap. Får heller prøve å finne meg noe som er en fast gang i uka, med de samme folka. Noe dansegreier eller noe.

Gravid er jeg nok ikke, tror det er for tidlig å kjenne på det. I hvertfall til at det skal komme noen som helst symptomer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har nok også gått litt opp i vekt. Det er noe herk! Men er ikke det nokså vanlig i forbindelse med pilleslutt, egentlig? Enten å gå opp eller ned?

Hmm, men jeg skal nok følge godt med på deg uansett jeg! ;)

Det er forresten godt å høre at det er flere enn meg som har to støttemedlemsskap bak seg! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er flere av oss, altså? Har prøvd meg på to forskjellige kjeder, men uten treningskamerater går det litt dårlig det der. Det siste hadde jeg stor tro på, da, for det ligger to minutter unna der jeg bor. Menne... Dengang ei, gitt. Men nå skal det sies at jeg har klart å komme meg på trening 1-2 ganger i uka på et treningssenter der jeg dro en time hver vei, men da hadde jeg kanskje litt mindre å bedrive tiden med.

Kan nok være vanlig å gå litt opp eller ned. Vet ikke helt, men at man er veldig glad i ting som er søtt pleier heller ikke hjelpe. Vet med meg selv at hvis jeg tar meg en skikkelig avvenningskur fra godteri, is, kaker, etc, så smaker det ikke så godt etter et par-tre uker, men det er bare å få til det. Og la være å spise seg opp igjen etterpå. Jaja.. Mandag er en fin dag til både trening og godterislutt (jeg vet bare ikke hvilken mandag).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Godt å høre at du har litt annet enn KG å holde på med :ler: Dette er farlig avhengighetsskapende altså... :sjenert: Men som jeg sa til Petra Prøvedokke, det er lærerikt da!

Ømme pupper er så absolutt et godt tegn ;) Hvorfor håpe på mensen, når det kan blir klaff med en gang?

Stor kvelds :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sant nok, Eyore. Men på tross av at folk sier jeg er en optimist, føler jeg meg litt nedimistisk akkurat på dette her. Tror av en eller annen grunn at det tar litt tid. Får vente og se. Mensen er uansett ikke ventet før om en ukes tid. Hvis det stemmer. Og hvis den kommer. Litt rart det der. Før hadde jeg full kontroll, nesten på klokka. Det har jeg ikke lenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som om vi er like på en del ting, Vannmelon. Både på treningsfronten, søtsakfronten og på husmorevnene. :ler:

Jeg har også vært med i to forskjellige treningssentre. Første gang skulle jeg trene sammen med mannen. Vi var flinke i to måneder, men så ble mannen syk. Dermed datt vi av treninga, og kom ikke i gang igjen.

Andre gangen bodde jeg ett minutt fra senteret, men så flytta jeg. Nå har jeg lang vei til nærmeste treningssenter, og kronglete å komme seg dit etter jobb. Så da meldte jeg meg ut.

Ellers sliter jeg også med avhengighet ihht søtsaker. Jeg har pøvd å venne meg av ved et par anledninger, men det hjelper så lite når man har en sjokoman til mann.. :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Det er helt klart vanskeligere å venne seg av med sånt når man bor sammen med noen. Er så lett å bare skulle kose seg litt med is eller noe sånt på kvelden. Ikke jeg som kommer med forslaget alltid en gang. Og forresten har jeg en mann som gjerne kjøper inn, men klarer å la det ligge. Det gjør ikke jeg. Særlig ikke hvis noe er åpnet og kanskje i tillegg ligger veldig tilgjengelig. Var lettere med avvenning da jeg bodde hjemme hos mamma og pappa fortsatt. Kan jo bare si nei, men er ikke så lett det der.

Hyggelig å finne noen med samme laster, da. Greit å finne støtte hos noen :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...