Gå til innhold

Vannmelon og tvillingene


Vannmelon

Anbefalte innlegg

Her er det litt motsatt av hvordan dere har det, sambo er fullstendig klar over kg, dagboka mi og mange av profilene jeg har mest kontakt med. Jeg liker ikke hemmeligheter og ingen problem dersom jeg går fra pcen i dagboka mi. Jeg skriver ingenting som han ikke kan lese.

:klem:

Nei, misforstå meg rett... Leser han, så leser han. Han vet jo at jeg er på KG (sender ham noen ganger linker herfra), og visste at jeg hadde en bryllupsdagbok, bl.a. Men - siden vi nå er så tidlige prøvere, og vi egentlig har sagt at vi tar ting som det kommer (noe vi egentlig gjør på tross av dagboka og), så kan det virke som om jeg stresser mer enn jeg gjør. Og som en eller annen annen sa - kanskje man ikke trenger "belemre" mannen med absolutt alle tanker. Vet ikke.. Kanskje jeg tar feil, men sånn inntil videre har jeg den litt for meg selv. Tror jeg.

Hei, hvordan har du det i dag? Håper du er blitt bedre.  :klem:

Kan ikke svare deg på om p-pillene kan ha skylden, men det er vel ikke utenkelig?

Ha en fin dag, lille Vannmelon.  :)

nå må ikke du også bli syk, da...

det er så mange her inne som er syke om dagen! (bank i bordet!!)

:klem:

Frida Frosk og Petre Prøvedokke: Ble bra igjen, men... Skulle virkelig ønske jeg hadde blitt syk. Fikk nemlig frastjålet lommeboka idag. SKikkelig stress med sperringer og anmeldelser og midlertidig førerkort og greier og greier. Og selvfølgelig: ørten nye kort (både medlemskort, lånekort og de mer viktige greiene). :sur::frustrert: At folk ikke kan la andres ting være i fred! :kjempesinna:

Jeg skriver helle ingenting som mannen ikke kan lese inne her, men vil jo helst ikke at han skal gjøre det, det er jo mange av mine tanker her som jeg ikke forteller ham, fordi jeg ikke vil mase, belemre han med mine bekymringer, og da blir jo litt av poenget borte, hvis han skal lese det mener jeg?

Hm.. Var deg det kom fra, det jeg skrev til Iss :):klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

det nok på grunn av de vrange sokkene, ja :frustrert:

:ler:

uff, kjedelig at folk ikke kan la andre folks ting være. så mye styr det er nå man mister lommeboka :frustrert:

ang. om mannen får se hva jeg skriver på kg eller ikke, så har jeg en litt annen grunn til at jeg ikke vil han skal vite det... -og det er ikke at jeg har noen hemmeligheter her. tro meg; han vet det meste :Nikke:

det er mer det at i og med at han vet så mye om meg, og vi har en veldig åpen dialog om det å få barn - og begge er veldig enige om det - så synes jeg det er greit med et sted som bare er mitt. og ikke hans... vet ikke om det er jeg som er litt rar, men... :ler:

håper du får en bra kveld - i og med at dagen har vært slem :klem:

Endret av Petra Prøvedokke
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får prøve på å få en god kveld. Takk for det, Petra. Litt is gjorde susen, og ikke har jeg dårlig samvittighet denne gangen heller.

Vi er begge veeeeldig klare for barn, altså. Egentlig han som var klar før meg. Men som sagt - er egentlig bare at jeg ikke vil virke mer desperat enn jeg er. Og nå har jeg sagt det mange nok ganger, tror jeg så nå skal jeg avblåse diskusjonen :tunge1:

Endret av Vannmelon
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj så kjedelige å bli frastjelt lommeboka da. :frustrert:

Du sjekka vel at sokkene kom på riktig i dag?

Håper hvertfall dagen har vært bedre enn gårsdagen var. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Utrolig kjedelig å få stjalet lommebok ja. Tar mye unødvendig tid og energi å skaffe tilbake bankkort, førerkort o.l.Lurer på om tyver tenker over hvor mye pes de utsetter oss for, bare for noen få kroner. For jeg har aldri mye cash i lommeboka...

Synes det er deilig at KG er mitt lille fristed. Sambo vet at jeg er her, men dette er mitt pusterom :)

Ha en fin dag! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, jeg vet så godt hvordan det er å ha blitt frastjålet lommeboka :frustrert: Sååå irriterende. Vi hadde innbrudd i bilen (og dumme meg glemte lommeboka mi der) natt til lørdag. Så da var det samme prosedyre med sperring av kort. Men hvordan fant du ut alt du hadde i lommeboken?? Har ei lang liste med kort, men tror jeg har glemt noen...

Anyways.. Ha en stråålende torsdag, vennen.

stor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe... Sokkene har vært på riktig vei resten av uka, og ting har gått så fint så. Mye å gjøre på jobb, da, så har ikke fått vært her så mye. Har heller ikke jobb der jeg kan bruke litt av tiden til KG-surfing.

Jeg vet ikke om jeg husker alt jeg hadde i lommeboka, Liljen. Vet at jeg hadde kontanter, som jeg ikke får tilbake, at jeg har fått sperret de viktige kortene og sånn, og at jeg hadde mye lånekort her og der. Får ta det etterhvert som jeg husker på det. Ikke alt som er like viktig. Hadde samme styret for noen år siden og :(

Forresten har jeg lagt merke til at jeg har hatt mye mer lyst på :humpe: etter at jeg slutta på pillene. Ikke fordi det kan bli barn av det, tror jeg, men har bare generelt mer lyst... Snodig. Ikke at det gjør noe, da, er jo ikke det verste man kan bedrive tiden med :sjarmor: Ellers lurer jeg fælt på EL og sånn, men har ingen planer om å sjekke det riktig enda. Det eneste "problemet" er at jeg skal på noen fester framover. Hva da med drikke og sånn. F øler meg ikke gravid, så gjør vel ikke noe denne helga, men... Vil ikke sette livet mitt på vent, vil ikke ødelegge en evt spire, vil ikke vise for godt at vi prøver, så hva gjør man da? To glass vin og sier at man ikke vil ha mer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk også mer sexlyst etter at jeg slutta på pillen. Det er vel en av bivirknignene av p-piller det, nedsatt sexlyst (ikke det at det var noe problem før heller da).

Angående drikking, så ville jeg gjort som du sier ja, tatt ett par glass vin eller noe. Det beste du kan gjøre er å ta små slurker, og drikke masse vann ved siden av. Da varer vinen mye lenger, og det er ikke sikkert noen legger merke til at du ikke drikker så mye heller.

Ha en fin helg :klem:

Endret av Yamaha
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei! Innom for å hilse på!

Jeg fikk også mye mer lyst etter pilleslutt, så nå er det jeg som maser og ikke mannen ..... :sjenert:

Kjenner til alkoholproblemet. Jeg tenker også å ta et par glass vin men ikke mellom EL og mens, da skal jeg prøve å styre unna. Da får jeg heller mannen til å drikke så er jeg sjåfør.

Ønsker deg en flott helg!!!! :klem:

Edit: trykkleifer

Endret av smile
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, jeg kan ikke annet enn å være enig med di andre her jeg :)

Pleier heller ikke sette livet mitt på vent. Tar gjerne ett par glass og så stopper jeg. Men siden jeg bruker å få tante fy i helgene, bruker jeg å ta meg en skikkelig heisatur den helgen :ler:

Ha en strålende lørdag.

stor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg er enig med Smile, om det å ikke drikke mellom EL og mens. Sånn kommer jeg også til å gjøre. Dersom jeg finner ut av det med EL, da. Ikke så lett i første periode etter pilleslutt.. :forvirret:

Men ellers er det godt å høre at ting går bedre for deg nå. Det er så slitsomt med slike perioder der absolutt alt går galt.

Ønsker deg en strålende god helg videre! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godtå høre det ikke bare er meg med økt lyst på :humpe: etter pilleslutt :ler:

Ang alkohol, så tenker jeg som så at s¨lenge ikke testen slår ut positivt, så er jeg så tidlig i et evt svangerskap at jeg ikk enda deler blod med den lille spire. Dermed tenker jeg at det er greit å drikke alkohol inntil positiv test. Det fordrer jo selvsagt at jeg da tester før eventuelle fester. Jeg kan jo ikke sette hele livet på vent liksom... Tenk om det tar 4 år da?? Men det er nå meg om det, og andre kan mene helt andre ting.

Håper du har en fin søndag :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk også mer sexlyst etter at jeg slutta på pillen. Det er vel en av bivirknignene av p-piller det, nedsatt sexlyst (ikke det at det var noe problem før heller da).

Angående drikking, så ville jeg gjort som du sier ja, tatt ett par glass vin eller noe. Det beste du kan gjøre er å ta små slurker, og drikke masse vann ved siden av. Da varer vinen mye lenger, og det er ikke sikkert noen legger merke til at du ikke drikker så mye heller.

Ha en fin helg :klem:

Jeg trodde at jeg ikke kjente noe til de bivirkningene, så ble litt overrasket da jeg sluttet...

Det ble nok litt mer enn et par glass vin, ikke noe overstadighet, men sånn at jeg krysset/krysser fingrene for at jeg ikke har blitt gravid enda. Idag kan jeg jo godt bli det, men at jeg ikke var det i går...eller noe.

Hei! Innom for å hilse på!

Jeg fikk også mye mer lyst etter pilleslutt, så nå er det jeg som maser og ikke mannen ..... :sjenert:

Kjenner til alkoholproblemet. Jeg tenker også å ta et par glass vin men ikke mellom EL og mens, da skal jeg prøve å styre unna. Da får jeg heller mannen til å drikke så er jeg sjåfør.

Ønsker deg en flott helg!!!! :klem:

Edit: trykkleifer

Velkommen hit inn!

Hehe. Mannen hadde merket økt lyst, sa han. Jeg var visst mer pågående. :sjenert: Det gjorde visst ikke noe, da.

Ellers har jeg funnet ut at sånn russian-blanding (eller hva det nå heter) har samme farge både med og uten alkohol. Kan brukes til å lure folk, det... Smaker visst ikke godt, men.

ja, jeg kan ikke annet enn å være enig med di andre her jeg  :)

Pleier heller ikke sette livet mitt på vent. Tar gjerne ett par glass og så stopper jeg. Men siden jeg bruker å få tante fy i helgene, bruker jeg å ta meg en skikkelig heisatur den helgen  :ler: 

Ha en strålende lørdag.

stor  :klem:

Det var lurt. :sjarmor:

Innom for å ønske deg en koselig lørdag :klem:

:klem:

Jeg er enig med Smile, om det å ikke drikke mellom EL og mens. Sånn kommer jeg også til å gjøre. Dersom jeg finner ut av det med EL, da. Ikke så lett i første periode etter pilleslutt.. :forvirret:

Men ellers er det godt å høre at ting går bedre for deg nå. Det er så slitsomt med slike perioder der absolutt alt går galt.

Ønsker deg en strålende god helg videre! :klem:

Går veldig fint nå. Skal ha noen down-perioder innimellom for å vite hvor bra man har det. Er bare så innmari irriterende når det står på.

Godtå høre det ikke bare er meg med økt lyst på :humpe: etter pilleslutt :ler:

Ang alkohol, så tenker jeg som så at s¨lenge ikke testen slår ut positivt, så er jeg så tidlig i et evt svangerskap at jeg ikk enda deler blod med den lille spire. Dermed tenker jeg at det er greit å drikke alkohol inntil positiv test. Det fordrer jo selvsagt at jeg da tester før eventuelle fester. Jeg kan jo ikke sette hele livet på vent liksom... Tenk om det tar 4 år da?? Men det er nå meg om det, og andre kan mene helt andre ting.

Håper du har en fin søndag :klem:

Håper du har rett i det :) Ikke at jeg testet, da. Men har igrunn ikke noe tro på at jeg er gravid enda - første PP og ingen symptomer heller. Har en følelse av at vi må vente et par PP, men vet ikke helt hvorfor jeg tror det...

Ha en fin søndag alle sammen :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom for å ønske deg en fin søndag. :)

Om du skulle ha blitt gravid nå, så er det uansett så tidlig at du vil ikke dele blod med spiren. Så er nok ingen fare å ta et glass vin eller flere :sjarmor:

Er enig med Toblerone om at man ikke kan stoppe opp å leve normalt "bare" fordi man prøver.

Ja, man skal spise sunt og ta folat, men hvis man skal vurdere alt man gjør utfra tanken om at man kanskje ble gravid for få dager siden, så tror jeg bare man blir altfor stresset. Noe som heller ikke er bra.

Jeg har hvertfall tenkt å leve normalt og også ta meg et glass vin om jeg får lyst på, frem til en ev positiv test.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...