Gå til innhold

Vannmelon og tvillingene


Vannmelon

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nå har du vel reist, men vil bare ønske deg en god ferie. Og lykke til med prøvingen som er rett rundt hjørnet. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Netten, Yamaha, Eeyore, shakita og Frida Frosk - takk for god ferieønsker og hilsninger!

Nå er jeg hjemme, til uka begynner jobben og på mandag svelger jeg min siste pille. Litt rart å se at det går mot slutten på pillebrettet. Skikkelig dimmelenke.

"Problemet" er at jeg i løpet av den siste uka har klart å legge planer, som ikke innebærer graviditet og barn, for de to neste somrene + noen turer underveis. Men barn kan vel innkluderes i det meste, det er vel bare hva man gjør det til... Det er barna som skal tilpasses familien (kanskje ikke de første mnd?) og ikke familien som skal tilpasses barna. Vel - i størst mulig grad uten at det går utover de søte små, i hvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jeg helt enig i!

Og når man ikke har fått barna enda, kan man jo ikke legge livet på vent så lenge...

Hvordan har du hatt det på ferie da?

Snart i gang med 1pp, så spennende :hoppe:

Belag deg på mye utålmodig venting... :ler:

Fredags :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt det veldig bra på ferie! Var riktignok leir, så hadde med mange barn, men de var så utrolig flinke, at det var ikke noe problem. Var godt å sove ut etter mange, tidlige morgener i dag, riktignok.

Hm.. Lurer på om jeg skal ta de siste fire pillene eller bare kaste dem? Utgjør ikke store forskjellen, og er litt utålmodig. Må snakke med mannen om det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, og velkommen tilbake :)

Hvis du tar de siste pillene så kommer iallfall mensen som den pleier, er ikke sikkert den gjør det hvis du slutter nå. Er jo ikke så mange dagene ekstra for din del da. Det blir spennende fremover her nå :)

Ha en fin helg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er mange som stopper midt i brettet og det ser ut til å gå bra det...

Skjønner at du begynner å bli utålmodig... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner til det med utålmodighet ja.. :enig_anim:

Jeg ville tatt de 4 siste pillene, tror jeg. Da unngår du mest mulig kluss i systemet, kanskje...?

Men kjempespennende med prøvestart da! Håper det klaffer fort for dere, så dere slipper mnd. etter mnd. med venting!! :smile:

(men når er IKM`n din, forresten?)

Endret av 83`
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det bare i dag og i morgen på pillen, så tar nok de og, tenker jeg. Lurte på å kaste de siste i går, men klarte ikke helt det heller. Har begynt på noe sånt vitamintilskudd for gravide/de som prøver å bli gravide, da. Men da er det bare å vente på mensen, for så å være i gang. Spennende.

'83 - jeg er ikke helt sikker på når IKM er... Før hadde jeg jo regelmessig mens, men husker ikke helt hvor lang syklus jeg hadde. Ca en mnd, som alle andre, tenker jeg. Det siste halvåret/året før jeg begynte på piller igjen hadde jeg imidlertid uregelmessig mens. Jeg håper og tror at det var fordi jeg bodde i utlandet da, og at kroppen reagerte på det eller på evt hormoner i maten, slik at jeg får regelmessig mens igjen når jeg slutter nå. Men skal vi se... Denne mensen skal jo starte på fredag. Det er 18. august, så IKM er ca 18. september, kanskje? Tror jeg må bruke litt tid på å finne ut av det. Eller kanskje det ikke blir nødvendig å finne ut av det? *håpe*.

søndags- :klem: til alle jentene her inne!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heei!! :vinke:

Så spennende det blir nå framover, da! Med første pp og greier! Skjønner veldig godt at du er utålmodig og vil kaste resten av pillene, men du tok nok et lurt valg ved å ta brettet ferdig, ja. Skal krysse fingrene for at du får en stabil og regelmessig syklus! :)

Ha en fin søndagskveld! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

hei snille vannmelon :klem:

tusen takk for at du passet på dagboka mi og vannet blomster mens jeg var borte!! det var utrolig hyggelig :enig:

endelig ferdig med pillene nå - masse lykke til med prøvingen!!!

stor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er du endelig prøver (selv om du egentlig må ha en mens først da, men, men...) :hoppe:

En mens går fint. Håper bare ikke på så mange til... Selv om det kunne kanskje være greit å se om kroppen funka? Det gjør man vel hvis det klaffer uansett..

Nå er du prøver :hoppe:  :hoppe:  :hoppe:  :hoppe: Blir kjempe spennende å følge med deg fremover :klem:

:hoppe::klem: Håper å se deg på besøk videre :)

Dette blir spennende framover.  :hoppe:

Ha en fin dag. :)

Ha en fin dag du og. Spennende, ja :)

Bare et velkomment tantebesøk igjen nå!

Spennende :hoppe:

Ha en flott tirsdag! :klem:

Ha en fin dag du og. :klem:

hei snille vannmelon  :klem:

tusen takk for at du passet på dagboka mi og vannet blomster mens jeg var borte!! det var utrolig hyggelig  :enig:

endelig ferdig med pillene nå - masse lykke til med prøvingen!!!

stor  :klem:

Noen må jo passe på. Håper du hadde en fin ferie!

Innom med en tirsdagskveldklem :klem:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var jeg plutselig tilbake på jobb. Ikke noen myk opptrapping etter en lang og deilig ferie, nei. Var kjempekoselig å se kollegaene mine igjen, da, og de nye virker også veldig hyggelige. Er så godt miljø på jobb, og ser ut til at de glir rett inn. Ny læreplan og ny organisering også. Det blir spennende. Gleder meg. Også lurer jeg litt på hvor lenge til jeg er i jobb før det evt blir en permisjon. Dette året i hvertfall... Håper jo det går fort, men kan jo aldri vite. Mange som strever. Det er litt skremmende - hva om jeg/vi er blant dem? Får prøve å ta det som det kommer, tror egentlig at det er like greit, men så får vi se om jeg klarer det, da.

Ha en fin kveld alle sammen! :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...