Gå til innhold

Vannmelon og tvillingene


Vannmelon

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Heisann!! Så kjekt med en prøver til som jeg kan følge med! Dette blir spennende!! :)

Skulle jo ikke begynne før augsut vi heller, men tror du jeg klarte å holde meg? Neeeeida!! :ler: Akkurat slik som sist gan vi skulle prøve, da måtte jeg selvsagt tjuvstarte litt, og tror du ikke jeg ble gravid også?! ja, sånn kan det gå! :legrine:

Vel, gleder meg til august jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Netten - det er godt det er flere av oss :ler:

83' - Jeg gleder meg til august selv :) Og - hadde det ikke vært for ferien min, så hadde jeg nok vært fullt i stand til å tjuvstarte selv, så framt jeg hadde fått med mannen på det. Tror ikke det hadde vært noe problem, egentlig. Du blir kanskje like fort gravid denne gangen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Egentlig hadde det vært veldig greit om det gikk fort når man først kom igang. Ikke bare fordi jeg vil ha barn fortest mulig, men har hørt fra flere at det er ekstra tungt å gå gravid i sommervarmen. Ikke for det - det er vel litt vanskelig å være nyfødt når det er veldig varmt og..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, og takk for hilsen i dagboka mi. :)

Virker som det er mange som begynner prøvingen i august. Blir spennende å følge med hverandre utover høsten.

Ha en god helg. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

innom for å ønske en fortsatt god sommer, nå er det endelig ferietid for petra prøvedokke :ler:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kommer innom og avleverer noen husmorvibber. :husarbeid:

Ikke ofte jeg har mange av dem jeg heller... :sjenert:

Teoretisk sett kunne det faktisk ha ligget en baby under klærne jeg slenger fra meg på soveromsgulvet. :sjenert: Så må nok bli ryddigere jeg også før det eventuelt kommer en baby i huset.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, Frida Frosk, det trengtes. Er skikkelig skippertaksmenneske til mannens frustrasjon (litt omvendte her i gården, ja). Og en baby under klærne på soveromsgulvet kunne fort ha vært en slags realitet her og. Øver og øver, da. Og var veldig stolt av meg selv da jeg fikk vasket kjøkkenskapene.

Snakker masse for tiden om "hvis vi får barn en gang"/"når vi får barn en gang", så folk tror vel ratt at noe er på gang allerede... Men det er egentlig det neste store i livet, med hus som en liten stor plan oppi det. Har funnet et hus på nett som vi skal se på, også håper vi at det er drømmehuset og at vi får det. Trenger noe mer til en familieforøkelse enn en liten leilighet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi leier en liten leilighet vi også, men noe hus har vi ikke råd til i Oslo. Får se hvordan vi løser det problemet. Uansett så kommer jo ikke babyen plutselig med storken en dag (så vidt jeg vet...), så tenker at om ikke vi har fått kjøpt leilighet den dagen jeg blir gravid så er det ikke krise.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å? Kommer ikke babyene med storken? :overrasket: Da har vi tid nok likevel, da :ler: Neida.. Nå eier vi leilighet vi, da, så er inne på boligmarkedet, heldigvis. Egentlig er vel ikke leiligheten så liten heller (tre rom), men vi må ha hjemmekontor begge to, så da holder den de første månedene med en evt baby, men ikke så mye lenger. Ellers er begge oppvokst i hus, så er nå det vi vil ha. Må litt ut av Oslo, riktignok. Hus i Oslo er jo knalldyrt. Men det er jo fine leilighetsområder med grøntarealer rundt også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sukk.. Nå hadde vi sett oss ut et hus med stor, fin hage med visning om et par uker. Ringte for å høre om vi kunne få se på det denne uka og det kan vi visst, men det er stor pågang, og selvfølgelig har noen lagt inn bud usett. Ser dermed mørkt ut for oss. Vi har vært på husjakt et års tid, så håper det snart blir vår tur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå, det med budrunder er bare sååå kjedelig. Føler at det aldri er en selv som vinner :tristbla: Men til slutt... så får man akkurat det huset man ønsker seg :) Lykke til i husjakten og prøving!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, får håpe at det går vår vei. Budet som var lagt inn på det huset er avslått, så vi skal nå opp og se på det. Kan jo være at det ikke blir dyrere enn at vi klarer det.

Torsdag morgen drar jeg på en ukes ferie og etter det er det kun et par dager til siste pille er svelget for denne gang. Da er vi prøvere!

Var på apoteket i går og spurte ang folat. Apotekeren anbefalte noen tabletter som heter "gravid" som er et fullt vitamin- og mineraltilskudd for de som prøver å bli, eller er, gravide. Det er bare det at da jeg leste på dem sto det at de inneholdt jern, og jeg vet at en del tanter og sånn har for mye jern i kroppen. Kanskje jeg burde dra til legen for en blodprøve først?

Men tenk - halvannen uke igjen til vi kan "risikere" at det blir barn ut av fritidsaktivitetene. :overrasket: (ja, også mensen en uke, selvfølgelig).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, tenk det. Om et års tid er du kanskje mamma til en liten en. :)

Skal krysse fingre og tær for at dere får det huset jeg. :tommel:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, og :velkommen: inn til prøvergjengen.

Håper det klaffer fort for dere, og gleder emg til å følge med hvordan det går :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja, tenk det. Om et års tid er du kanskje mamma til en liten en.  :)

Skal krysse fingre og tær for at dere får det huset jeg.  :tommel:

Håper det hjelper :) Det var en utrolig fin tomt, huset var søtt, men det må gjøres litt. På sikt utvides, tenker jeg, men det er det nok plass til. Nå får vi se om vi bestemmer oss for å legge inn bud.

Hei, og  :velkommen: inn til prøvergjengen.

Håper det klaffer fort for dere, og gleder emg til å følge med hvordan det går :)

Hei! Koselig å se en ny en her inne. Ikke lenge igjen til vi starter for fullt nå.

Dette blir utrolig spennende Vannmelon! Lykke til :klem:

:klem:

Nå skal jeg putte de siste tingene ned i bagasjen før jeg drar avgårde klokka seks i morgen tidlig. Ha det så fint så lenge alle sammen! :reise:

Endret av Vannmelon
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...