Knøttet Skrevet 7. mai 2007 Forfatter #381 Skrevet 7. mai 2007 (endret) Hei snupp! Ikke noe gøy å savne samboeren.. Jeg gjør og det når jeg jobber mye, da blir det jo mange netter hvor jeg er borte.. Kjenner at jeg gleder meg mer og mer nå som det begynner å nærme seg litt, mannen har begynt å engasjere seg litt også, tror det er lettere for ham nå som han ser at det ikke er så lenge til og vi har funnet antrekk og sånt til ham.. det eneste han ikke gidder å engasjere seg i er musikk som skal spilles under vielsen.. Så der tenker jeg meg grønn om dagen ellers ønsker jeg deg en gooo søndag! ← Hei! Nei, aldri gøy å savne samboeren, men veldig koselig å endelig se han igjen!! Og nettene er verst, så kjedelig for deg i de periodene du jobber mye da. Slik virker det på meg også! Nå når det er kort tid igjen virker det mer virkelig, og vi er begge myyye mer engasjerte! God mandag!! God søndag ← Goood mandag til deg også! Jeg vil også ha gavekort på ansiktsbehandling. Du kan jo slutte på p-pillene, viss det er slik at kvisene forsvinner da, kan jo bruke annen prevansjon en stund, eller rett å slett prøve å få en liten beby...Det synst jeg hadde vært kjekt.. Hvordan går det med jobbsøkingen? Ha en fin dag! Klem J. ← Har veldig lyst til å slutte på pillene egentlig ... tror jeg har div. bivirkninger. Men så er det så mye styr med å begynne og slutte på ting... skulle ønske jeg kunne få baby nå ... *sukk* vil ha fast jobb, nå!!!! Jobbsøkingen, ja ... vel- skjer lite for tida... har en søknad inne, men hører jo ikke noe Ha en fortsatt fin mandag! Hei. Ser den store dagen din nærmer seg med stormskritt Hvis du fortsatt er i manko på 10-øring er det bare å si ifra. Har mange jeg så jeg kan gjerne sende deg en Vi kan jo ikke ha noe av at du blir gående uten penger i skoen! (Regner med det er det du skal ha den til?) ← Ja, nå er det ikke lenge igjen!! Takk for tilbudet, skal se om jeg finner noen, og hvis ikke skal du få beskjed Det er til skoen jeg skal ha tiøringen til, ja Kjempefine ringer ← takker! Nyydelige ringer! Har forlovelsesring i hvitt gull jeg også, og håper det blri en diamant på den til bryllupet ← takk Håper det blir diamant på deg!! ================================= what??? Er det ikke lov til å legge ut bilder med img-knappen på dagbøker heller nå??? hmfr Da var jeg tilbake hos forloveden, herlig! Ble lite og dårlig søvn på meg på nattbussen (vond nakke, irriterende lys, veske som dasket mot foten min osv) så når jeg kom hjem la både min forlovede- som absolutt ikke er noen morgendyr og ikke var helt våken kvart over åtte om morgenen- og jeg oss og sov leeenge :-D Så idag har vi vært og levert papirene til likningskontoret, spist is i det fine været og gått en tur i byen, herlig å være hjemme igjen! oppdatering av gjestelista: JA = 58 NEI = 19 Ikke fått svar= 2 Endret 7. mai 2007 av Knøttet
Gjest Septima Skrevet 7. mai 2007 #382 Skrevet 7. mai 2007 Tenker det var godt å komme tilbake til forloveden ja. Er borte fra min denne uka jeg, og det er ikke noe gøy. Må si jeg er glad for at vi er ferdig med avstandsforholdet vi hadde de to første årene...
Knøttet Skrevet 7. mai 2007 Forfatter #383 Skrevet 7. mai 2007 Tenker det var godt å komme tilbake til forloveden ja. Er borte fra min denne uka jeg, og det er ikke noe gøy. Må si jeg er glad for at vi er ferdig med avstandsforholdet vi hadde de to første årene... ← Jepp, veldig!! :rødme: :rødme: Aldri gøy å være borte fra han, men desto bedre å møte han igjen! :-D Langdistanseforhold er litt kjipt ja ... Men veldig bra dere klarte dere gjennom det, det er det ikke alle som gjør! Dessuten tyder jo det på et sterkt og godt forhold
Gjest Septima Skrevet 7. mai 2007 #384 Skrevet 7. mai 2007 Jepp, veldig!! :rødme: :rødme: Aldri gøy å være borte fra han, men desto bedre å møte han igjen! :-D Langdistanseforhold er litt kjipt ja ... Men veldig bra dere klarte dere gjennom det, det er det ikke alle som gjør! Dessuten tyder jo det på et sterkt og godt forhold ← Varte i to år. Jeg gikk på videregående, så hadde ikke mulighet til å flytte før etter det. Men vi klarte oss fint, selv om vi savnet hverandre forferdelig. Men herlig å møte hverandre igjen etterpå ja. Og selv om det ikke er noe gøy å være fra hverandre nå, så har vi bare godt av å ha litt avstand av og til. Kjenne litt på savne-følelsen.
Knøttet Skrevet 7. mai 2007 Forfatter #385 Skrevet 7. mai 2007 Varte i to år. Jeg gikk på videregående, så hadde ikke mulighet til å flytte før etter det. Men vi klarte oss fint, selv om vi savnet hverandre forferdelig. Men herlig å møte hverandre igjen etterpå ja. Og selv om det ikke er noe gøy å være fra hverandre nå, så har vi bare godt av å ha litt avstand av og til. Kjenne litt på savne-følelsen. ← sant det siste du skriver der. Da har jo forholdet deres allerede vært gjennom en prøvelse og dere har klart dere- det er bra! Men nå er det natta, sov godt!
Floja Felíz Skrevet 8. mai 2007 #386 Skrevet 8. mai 2007 Har veldig lyst til å slutte på pillene egentlig ... tror jeg har div. bivirkninger. Men så er det så mye styr med å begynne og slutte på ting... skulle ønske jeg kunne få baby nå ... *sukk* vil ha fast jobb, nå!!!! oppdatering av gjestelista: JA = 58 NEI = 19 Ikke fått svar= 2 ← Grusomt så du tikker da, Knøttet. Skjønner godt at du vil ha fast jobb først, men det kommer alltids en ny grunn til å utsette det... Jeg utsatte det først som du til den faste jobben kom, så er det bryllup, så er det bryllupsreise, så er det hektiske tider på jobben, osv. Ikke alt som er like lett å planlegge nei... Bare to gjester som ikke har svart enda? Det er jo supert! Ha en fantastisk tirsdag!
Knøttet Skrevet 8. mai 2007 Forfatter #387 Skrevet 8. mai 2007 Grusomt så du tikker da, Knøttet. Skjønner godt at du vil ha fast jobb først, men det kommer alltids en ny grunn til å utsette det... Jeg utsatte det først som du til den faste jobben kom, så er det bryllup, så er det bryllupsreise, så er det hektiske tider på jobben, osv. Ikke alt som er like lett å planlegge nei... Bare to gjester som ikke har svart enda? Det er jo supert! Ha en fantastisk tirsdag! ← Jeg, tikke? Neiii, aaaaldri Ja, er vel lett å utsette og utsette ... og hadde jeg kunnet nå så hadde jeg begynt med en eneste gang! Meen, så var det jobben da... fordel å ha en relativ fast inntekt når man får små, de må jo forsørges også. Jepp,begynner å få orden på gjestelisten nå! De to som ikke har svart har gode grunner egentlig- den ene er i militæret og vet ikke når han er ferdig, og den andre driver og søker jobber over hele landet og vet ikke hvor hun befinner seg på bryllupsdagen vår. Senere blir det bordoppsett, iiik! Gruer meg litt til det, hører det er vanskelig En fantastisk tirsdag ønskes deg også!
Knøttet Skrevet 8. mai 2007 Forfatter #389 Skrevet 8. mai 2007 Bare innom med en tilbake! ← hei! ! :-D
jento Skrevet 8. mai 2007 #390 Skrevet 8. mai 2007 Bordoppsett ja, det er innviklet, vi er ferdig med våres. Vi prioriterte at folk skulle sitte sammen med folk de kjenner/kan trives med. Vi synst det er viktigere enn reglene om at damen skal sitte til høyre for mannen. Så vi kom nå i havn på en måte. Tror ikke det er så mange som tenker igjennom hvor de sitter, så lenge de har det koselig. Jeg vil anbefale deg å gå inn på denne siden, der finner du et program til bordoppsett. Så slipper du å sitte å viske og stryke. Fungerte fint for meg iallefall. Lykke til
Knøttet Skrevet 8. mai 2007 Forfatter #391 Skrevet 8. mai 2007 Bordoppsett ja, det er innviklet, vi er ferdig med våres. Vi prioriterte at folk skulle sitte sammen med folk de kjenner/kan trives med. Vi synst det er viktigere enn reglene om at damen skal sitte til høyre for mannen. Så vi kom nå i havn på en måte. Tror ikke det er så mange som tenker igjennom hvor de sitter, så lenge de har det koselig. Jeg vil anbefale deg å gå inn på denne siden, der finner du et program til bordoppsett. Så slipper du å sitte å viske og stryke. Fungerte fint for meg iallefall. Lykke til ← Takk for link! Skal sjekkes ut senere Vi tar det nok ikke så veldig seriøst det med at forskjellige personer må sitte på spesielle plasser, utenom foreldrene våre og våre forlovere. Så vi gjør nok som dere, setter folk som går overens sammen eller noe, kanskje vi blander litt for at folk skal bli kjent også, vi får se
Knøttet Skrevet 9. mai 2007 Forfatter #392 Skrevet 9. mai 2007 Da har vi fått avtalt time til samtale med presten. Etter mye om og men og fram og tilbake pga vi ikke kan visse helger pga vi jobber, og foreldrene mine ikke kan visse helger pga de skal noe annet (vi overnatter hos de) og presten ikke kunne visse helger ble det den 15.Juni, bare 14 dager før bryllupet ... Litt dårlig tid, for vi må jo fikse alt som har med hotellet og gjøre også, men det ordner seg Nå har vi i hvertfall en dato for samtalen! Og så ser det ut som jeg må begynne å ta sol snart- været her er ikke til å stole på, og jeg tror ikke det er varmt nok til å sole seg ute enda... og jeg mååå ha litt farge til den store dagen! Driver og sjekker ut mulighet og priser på hest og kjerre nå, håper det ordner seg og ikke blir alt for dyrt Har litt dårlig samvittighet for folk jeg ikke ber, spesielt to stk. Nå har vi bedt alle i slekten vår helt ut til søskenbarn, pluss et vennepar av familien med barn - siden vi reiste mye sammen og hang sammen hele tiden når vi var små, selv om jeg ikke har møtt de på leeeenge nå. Men, så har jeg to venner jeg ikke har sett på ei stund, og som jeg ikke har jevnlig kontakt med som jeg har dårlig samvittighet for å ikke ha bedt... men vi har ikke plass, og nå er det jo for sent... tror uansett at det hadde blitt rart om ene personen kom, på en måte.. vanskelig å forklare. Jaja, gjort er gjort... Har kjøpt stoff til å ha under brudepikekjolene,og stoff til sløret mitt! :-D Fant noen fine perler på en butikk også, som jeg vurderer å sy eller lime på sløret ... siden resten av kjolen er relativ enkel synes jeg det kan bli fint med noen perler på sløret :-D Stakkars forloveden min er syk idag, han som ikke har vært syk siden jeg møtte han!! Heldigvis er han ikke veldig krevende når han er syk, bare snill han :rødme: Så jeg må være snill og ta vare på han, nå når han er syk
Knøttet Skrevet 10. mai 2007 Forfatter #393 Skrevet 10. mai 2007 Hm, morgengave til mannen- vanskelige greier! Det jeg vurderer nå, men som jeg ikke er helt fornøyd med: -gjenstand med bilmerke på. Altså, han er autofil og så får man kjøpt f.eks paraply med ett-eller-annet-bilmerke som jeg ikke husker... eller sånn kortholder ... -reise (for dyrt) - linse til kameraet, eller noe annet til kameraet (også for dyrt, og jeg har jo ikke peiling) -mansjettknapper (han så noen han likte veldig godt, men det er også litt dyrt) -slipsnål (???) ekslusiv da,så klart -noe personlig, men hva?? fotoalbum med oss har han gitt meg fra før... å ta utfordrende bilder av meg er for vanlig (no offence!) Råd mottas med takk! Og så litt off topic: søkt tre jobber idag, ikke at jeg får noen av de, men lov å håpe litt! :-D Til og med funnet en perfekt jobb til forloveden, men siden den er en times tid unna bostedet vårt og vi ikke har bil kan det bli vanskelig ...
Gjest Veronica Mars Skrevet 10. mai 2007 #394 Skrevet 10. mai 2007 Du kan jo spørre han om han ønsker seg noe? Jeg har tenkt å kjøpe Nintendo Wii til mannen. Han ønsker seg det, og jeg ønsker meg det selv også, så det passer veldig bra.
Knøttet Skrevet 10. mai 2007 Forfatter #395 Skrevet 10. mai 2007 Du kan jo spørre han om han ønsker seg noe? Jeg har tenkt å kjøpe Nintendo Wii til mannen. Han ønsker seg det, og jeg ønsker meg det selv også, så det passer veldig bra. ← mnja ... vil jo ikke at han skal forstå hva han får, men samtidig så er jeg ikke noe flink til å fiske heller, uten at han forstår noe ... Kjekt å kjøpe noe både du og han vil ha!
Chica Skrevet 11. mai 2007 #396 Skrevet 11. mai 2007 Og så litt off topic: søkt tre jobber idag, ikke at jeg får noen av de, men lov å håpe litt! :-D Til og med funnet en perfekt jobb til forloveden, men siden den er en times tid unna bostedet vårt og vi ikke har bil kan det bli vanskelig ... ← Lykke til med jobbjakten! Hvis det er butikkjobb du har lyst på, har du prøvd å gått innom butikker og forhørt deg? Det funket bra når jeg prøvde iallfall På de utlyste stillingene kommer det sikkert hundrevis av søknader, så man skal ha flaks for å bli plukket ut der. Skader jo ikke om han søker på jobben, bil fikser dere sikkert lett om han får jobben? Kanskje det til og med er lettere for å få jobb der for deg også?
Knøttet Skrevet 11. mai 2007 Forfatter #397 Skrevet 11. mai 2007 Lykke til med jobbjakten! Hvis det er butikkjobb du har lyst på, har du prøvd å gått innom butikker og forhørt deg? Det funket bra når jeg prøvde iallfall På de utlyste stillingene kommer det sikkert hundrevis av søknader, så man skal ha flaks for å bli plukket ut der. Skader jo ikke om han søker på jobben, bil fikser dere sikkert lett om han får jobben? Kanskje det til og med er lettere for å få jobb der for deg også? ← Takk! :-D Jeg har gått mange jobbrunder med cv og generelle søknader, men jeg får alltid så negative svar, og mange virker så sure ... ser ikke ut til å fungere så bra Er butikkjobber, ja... Sant at det skal mye til for å bli trukket ut av hundrevis av søknader, og flaks er ikke noe jeg har for tida Det jeg også mener, hvis han får jobben så ordner vi det, og hvis ikke så har han i det minste prøvd! Selv er han litt for negativ, synes jeg. Han ser bare det negative... "det tar nesten en hel time å kjøre dit, bil er dyrt" osv osv ... vel, om han får en fast jobb så har vi vel råd til en gammel, skranglete bil vel?! *sukk*
Chica Skrevet 11. mai 2007 #398 Skrevet 11. mai 2007 Kjenner mange som har hatt 5000 kroners biler som har fungert strålende. Kjekt om man kjenner noen som kan skru litt da... Så at de søkte deltidshjelp på Vero Moda på City Lade. Men vet ikke om det er klesbutikk du vil jobbe i? Er jo en fordel at det er en kjede, er jo greit og få vakter på andre avdelinger da.
Knøttet Skrevet 11. mai 2007 Forfatter #399 Skrevet 11. mai 2007 Kjenner mange som har hatt 5000 kroners biler som har fungert strålende. Kjekt om man kjenner noen som kan skru litt da... Så at de søkte deltidshjelp på Vero Moda på City Lade. Men vet ikke om det er klesbutikk du vil jobbe i? Er jo en fordel at det er en kjede, er jo greit og få vakter på andre avdelinger da. ← Ja, ikke sant?! Trenger ikke være en dyr bil akkurat ... Hm, søker generelt en type butikker, men får se ... en jobb er en jobb uansett liksom. Kjekt med kjeder vil jeg tro, ja jobbe litt forskjellige plasser og sikkert mulighet for litt mer jobbing også
Chica Skrevet 11. mai 2007 #400 Skrevet 11. mai 2007 Nysgjerrig på hva slags type butikker Men skjønner godt om du ikke vil skrive noe om det!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå