Chica Skrevet 13. mars 2007 #281 Del Skrevet 13. mars 2007 De som ikke vet datoen enda er de vi ikke har så mye kontakt med, og jeg har ikke så lyst til å kontakte de for bare det- det blir så rart. Teit, jeg vet men ... ← Hvis dere ikke har så mye kontakt med de så er det kanskje ikke de som er viktigst å ha i bryllupet heller? Jeg kommer ikke til å varsle slekt vi "pliktber" om datoen før invitasjonene sendes ut, men venninnen min som bor i utlandet får beskjed så fort datoen er spikret så hun og kjæresten kan ordne seg flybilletter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Septima Skrevet 13. mars 2007 #282 Del Skrevet 13. mars 2007 Endel som skal reise langt hos oss også, hele slekta til forloveden. Men faren til forloveden skal kanskje leie en buss og kjøre alle oppover :-D Det er ikke noe problem med hotell her da, har noen å velge mellom, og kanskje vi får rabatt på hotellet hvor vi skal holde bryllupet? Håper det rekker å sende ut invitasjonene nå ... Tror nok hele min slekt sannsynligvis får kommet, verre med forloveden sin slekt. men det ordner seg! ← Det holder sikkert å sende ut invitasjonene nå, ikke meningen å "skremme" deg Jeg hadde sett for meg ca 4 mnd før, men om kjære vil sende de ut tidligere så gjør vi det Folk har allerede begynt å spørre etter datoen, så når vi er heeeelt sikker på den så bruker vi nok jungeltelegrafen og sprer den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kath Skrevet 14. mars 2007 #283 Del Skrevet 14. mars 2007 hei hei hei Hvordan står det til med deg!!!!??? Har hatt en liten pause fra forumet, men nå måtte jeg en tur innom og oppdatere meg litt! Vi sendte ut invitasjonene i februar og det var ingen som synes det var for tidlig! De satte stor pris på det, da vi skal gifte oss i fellesferien. 34 JA 4 NEI 25 IKKE SVART Og handle korsett var ikke morsom for meg heller.... men mest for at hun som skulle hjelpe meg var skikkelig dust! Hun ville ikke hjelpe meg med å feste den, og det er ikke akkuratt lett å ta på seg slikt undertøy alene!? og da jeg har ca4 -5 kilo igjen å ta av så ville jeg at den skulle sitte ekstra godt på nå, men da gadd hun ikke gå å hente en mindre???! Jeg gikk til slutt bare ut av butikken jeg! Men, ellers har du det bra? kath Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Veronica Mars Skrevet 15. mars 2007 #284 Del Skrevet 15. mars 2007 *Følge med* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 15. mars 2007 Forfatter #285 Del Skrevet 15. mars 2007 Hvis dere ikke har så mye kontakt med de så er det kanskje ikke de som er viktigst å ha i bryllupet heller? Jeg kommer ikke til å varsle slekt vi "pliktber" om datoen før invitasjonene sendes ut, men venninnen min som bor i utlandet får beskjed så fort datoen er spikret så hun og kjæresten kan ordne seg flybilletter. ← Nei, ikke sant? Vi gjør det som dere: venninner som bor langt unna/er i utlandet eller lignende og alle andre venninner får vite datoen tidligst mulig, slik at de kan komme. Det er jo veldig viktig :-D Alle vennene mine har vist om datoen helt siden vi satte den, og det er over et halvår siden Det holder sikkert å sende ut invitasjonene nå, ikke meningen å "skremme" deg Jeg hadde sett for meg ca 4 mnd før, men om kjære vil sende de ut tidligere så gjør vi det Folk har allerede begynt å spørre etter datoen, så når vi er heeeelt sikker på den så bruker vi nok jungeltelegrafen og sprer den ← Hehe, neida ble ikke såå skremt Vi hadde egentlig tenkt litt tidligere vi også, men så ble det så mye styr for forloveden, som måtte lage hjemmeside, visittkort og bryllupsinvitasjon på èn gang! Men nå får vi sannsynligvis invitasjonene på fredag, så da blir de sendt så fort vi finner konvolutter :-D hei hei hei Hvordan står det til med deg!!!!??? Har hatt en liten pause fra forumet, men nå måtte jeg en tur innom og oppdatere meg litt! Vi sendte ut invitasjonene i februar og det var ingen som synes det var for tidlig! De satte stor pris på det, da vi skal gifte oss i fellesferien. 34 JA 4 NEI 25 IKKE SVART Og handle korsett var ikke morsom for meg heller.... men mest for at hun som skulle hjelpe meg var skikkelig dust! Hun ville ikke hjelpe meg med å feste den, og det er ikke akkuratt lett å ta på seg slikt undertøy alene!? og da jeg har ca4 -5 kilo igjen å ta av så ville jeg at den skulle sitte ekstra godt på nå, men da gadd hun ikke gå å hente en mindre???! Jeg gikk til slutt bare ut av butikken jeg! Men, ellers har du det bra? kath ← Skulle nok vært litt tidligere ute med invitasjonene, men men ... Kjenner til det med kg-pause ... har vært litt fra og til her endel jeg også ... mye annet som skjer liksom! Huff, for en dårlig butikkdame du ble møtt av da! Hun jeg snakket med var skikkelig behjelpelig, hjalp meg på med korsettet, løp og fant annen størrelse og var ærlig om hvordan det så ut på meg ... men, hun hadde dessverre ikke noen korsett til meg da ... Skjønner godt du gikk ut av butikken! Jada, har det bra jeg Jobber endel for tida, kjekt å ha noe å gjøre.Håper du også har det bra! *Følge med* ← Hei Veronica Mars! Så koselig med nye "fjes" :-D ======================================= Gullfisken meg husker ikke om jeg har fortalt dere at vi har fått prøvetrykk ... Det har vi iallfall, og det ble kjempebra! Sendte invitasjonene til trykken på onsdag, og får de sannsynligvis på fredag Så må vi bare finne kvadratiske konvolutter ... så sendes de! :-D Jeg jobber ganske mye for tida, på forskjellige coop-butikker, så nå har jeg fullt av merkelige plu-koder i hodet og en hel drøss jeg må lære meg ... Mye å huske, ja! Har spurt om leg. to ganger når noen har kjøpt vørterøl nå oops ... Men tror det går bra da, utenom at kassaoppgjør er noe herk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chica Skrevet 15. mars 2007 #286 Del Skrevet 15. mars 2007 Har spurt om leg. to ganger når noen har kjøpt vørterøl nå oops ... ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Veronica Mars Skrevet 15. mars 2007 #287 Del Skrevet 15. mars 2007 Hei Veronica Mars! Så koselig med nye "fjes" :-D ← Jeg har vært her før da, jeg har bare fornyet meg litt... Men hvilken undertøysbutikk var det du var i? Skal se etter undertøy til brudekjolen snart selv, og jeg bor i samme by som deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 15. mars 2007 Forfatter #288 Del Skrevet 15. mars 2007 ← Følte meg rimelig dum da, ja ... Jeg har vært her før da, jeg har bare fornyet meg litt... Men hvilken undertøysbutikk var det du var i? Skal se etter undertøy til brudekjolen snart selv, og jeg bor i samme by som deg. ← Ah, jeg hadde en liten anelse ... men var ikke sikker Jeg har vær på She, Hoff, Reimers og Lindex hittil. Ingen treff ... Skal prøve mer senere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flickan Skrevet 15. mars 2007 #289 Del Skrevet 15. mars 2007 Huff, gleder meg ikke til å måtte begynne å kikke på korsett jeg heller. Har bare kikket såvidt i løpet av de siste mnd hvis jeg tilfeldigvis har vært innom undertøysforretniner e.l. er overraskende lite å velge i. Men de er kanskje ikke så mange som går i korsett til vanlig eller da, så markedet er kanskje ikke så stort... Hvor er du mest fornøyd med servicen de stedene du har vært på? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 19. mars 2007 Forfatter #290 Del Skrevet 19. mars 2007 (endret) Huff, gleder meg ikke til å måtte begynne å kikke på korsett jeg heller. Har bare kikket såvidt i løpet av de siste mnd hvis jeg tilfeldigvis har vært innom undertøysforretniner e.l. er overraskende lite å velge i. Men de er kanskje ikke så mange som går i korsett til vanlig eller da, så markedet er kanskje ikke så stort... Hvor er du mest fornøyd med servicen de stedene du har vært på? ← Jeg trodde det var stooort utvalg av korsetter jeg! Der tok jeg skammelig feil ... eller så er det jeg som er feilprodusert ... Jeg er definitivt mest fornøyd med servicen på She. Helt topp service, veldig behjelpelig dame som hentet korsett til meg, hjalp meg med å få de på og var ærlig angående om de passet eller ikke ======================================== Nå har vi kjøpt ringer! :hoppe: Veldig oppspilt Teria ja Det ble ikke de jeg la ut link til her, men et annet par i samme serien. Var innom de tre gullsmedbutikkene vi valgte å gå innom igjen idag, og etter mye fram og tilbake og om og men greide vi tilslutt å velge ringer :-D Det er dessverre få gode bilder av ringen på nett, men skal nok få tatt bilde når vi får de De er iallfall fra Saint Maurice, en serie vi falt for pga kvalitetsfølelsen, ringene virker solide og flotte Ringene har en rund profil, og begge har bredde på 4,0. De er i hvitt gull, og min har diamant. En helt enkel, rund diamant som er nedfelt i ringen, enkelt og veeeldig fiiint Diamanten er på 0,05 ct. Grunnen til at jeg valgte denne ringen framfor den andre jeg la ut link til er at denne er mye mer giftering enn den andre, liker den klassiske utførelsen- men med en liten diamant, som er diskrèt og elegant. Dessuten er ringer som er spennring/nesten spennring ikke en "evig sirkel", som gifteringen skal symbolisere (dette var gullsmeden og forloveden min veldig enige om.) Jeg er så fornøyd med ringene, og kan ikke vente en hel uke på å få de!! :-D Fikk de ferdige invitasjonene idag også, men det dumme trykkeriet har greid å brette de feil- de brettet de ikke midt på slik som var logisk, men 3-4 mm lengre bort, slik at den loddrette linjen ikke blir på bretten, men litt lengre bort. Det er mange andre slurvefeil også, noe som er veldig irriterende Heldigvis har ikke alle invitasjonene feil, men flesteparten har dessverre. Vi vil nok ikke levere de tilbake og få nye, for det er ikke såå alvorlige feil og vi må snart få sendt de ut, men vi håper å få avslag i prisen. Fant konvolutter også idag! *fornøyd* Eneste bildet jeg fant som var litt likt ringene våre. Se bort ifra fargen på gullet, profilen og bredden på ringene http://www.saintmaurice.dk/images/trauringe/folder1no.jpg Åj, nå innså jeg hvor lite det er igjen av tickeren min! Iiik! Endret 19. mars 2007 av Teria Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flickan Skrevet 20. mars 2007 #291 Del Skrevet 20. mars 2007 Ååhh. da hare dere nesten like ringer som oss, hvis vi ser bort i fra fargen, profilen og bredden. hihi.. Neida, vi har også 4 mm brede og med nedfelt diamnt i min (0.7 eller0,8 tror jeg), men vi har i gult gull, så de er nesten helt like med bildet i linken din. Kanskje jeg må ta meg en tur innom SHE da, for å finne korsett. det blir uansett ikke før etter påske. Kanskje finnerjeg noe i malaysia.. Helgen 14-15 april er det valsekurs på frimurerlosjen.. jeg tror jeg og mannen skal på det.. Har dere tenkt å lære vals? Vi må definitivt øve mer, selv om vi var på et lynkurs i høst. Hadde jo vært moro om vi var på samme kurs.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 20. mars 2007 Forfatter #292 Del Skrevet 20. mars 2007 Ååhh. da hare dere nesten like ringer som oss, hvis vi ser bort i fra fargen, profilen og bredden. hihi.. Neida, vi har også 4 mm brede og med nedfelt diamnt i min (0.7 eller0,8 tror jeg), men vi har i gult gull, så de er nesten helt like med bildet i linken din. Kanskje jeg må ta meg en tur innom SHE da, for å finne korsett. det blir uansett ikke før etter påske. Kanskje finnerjeg noe i malaysia.. Helgen 14-15 april er det valsekurs på frimurerlosjen.. jeg tror jeg og mannen skal på det.. Har dere tenkt å lære vals? Vi må definitivt øve mer, selv om vi var på et lynkurs i høst. Hadde jo vært moro om vi var på samme kurs.. ← Da må jeg si at dere har fine ringer Hvor dere kjøpte deres, og hvilket "merke" er de ? Jepp, She anbefales. I hvertfall om du møter på samme ekspeditrisen som jeg møtte på. Veldig flink Skal du til Malaysia?! Skal du til Kuala Lumpur, Penang eller noe? Jeg og familien var i Malysia for endel år tilbake, det er en av de feriene jeg husker best, helt utrolig sted ... Jeg vil tilbaaaaake!! *snike seg i kofferten til bea* Vi har ikke tenkt å danse i bryllupet, og alle synes vi er så kjedelige! Men nå fikk jeg litt lyst til å dra på det kurset jeg også ... men tviler på at forloveden lar seg lure med Åååå, jeg vil ha ringene våre- NÅÅÅÅÅÅ!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marsy Skrevet 20. mars 2007 #293 Del Skrevet 20. mars 2007 kan jeg spørre hva ringene kostet?? Synes det er så stor prisforskjell på ringer, og vet ikke helt hva som er dyrt og hva som er en bra pris.. vi skal ha glatte ringer begge to da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 20. mars 2007 Forfatter #294 Del Skrevet 20. mars 2007 kan jeg spørre hva ringene kostet?? Synes det er så stor prisforskjell på ringer, og vet ikke helt hva som er dyrt og hva som er en bra pris.. vi skal ha glatte ringer begge to da.. ← Nei, helt forbudt å spørre om hva de kostet! Vi betalte 8000,- for paret, på et annet sted kostet akkurat de samme ringene 1500,- mer. Stor prisforskjell er det, ja... Jeg vet ikke hva som er vanlig, men alle ringene vi synes virker ordentlige var i ca samme prisklassen som de vi valgte ut. Det kommer jo an på hvilket materiale det er i de, hvor mye gull/sølv/platina det er i ringene, om de er håndlagde eller maskinstøpte osv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Floja Felíz Skrevet 22. mars 2007 #295 Del Skrevet 22. mars 2007 Kjempefine ringer! Vi har også tenkt å lære vals, men siden sambo nettopp ble ryggoperert gjenstår det å se når han er bra nok til det. To av de som var proffdansere på "Skal Vi Danse" i fjor har flyttet hit og startet danseskole, så jeg tror seffis at hvis vi går til dem så vil vi bli like flinke som Katrine Moholt i løpet av bare et par uker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 23. mars 2007 Forfatter #296 Del Skrevet 23. mars 2007 Kjempefine ringer! Vi har også tenkt å lære vals, men siden sambo nettopp ble ryggoperert gjenstår det å se når han er bra nok til det. To av de som var proffdansere på "Skal Vi Danse" i fjor har flyttet hit og startet danseskole, så jeg tror seffis at hvis vi går til dem så vil vi bli like flinke som Katrine Moholt i løpet av bare et par uker. ← Takk! Digget de selv, kan ikke vente til vi får de! Så artig at profesjonelle dansere har startet danseskole! Håper dere får blitt med på det kurset =========================================== Nå har vi fått invitasjonene, og denne gangen ble de perfekte- trykkeriet lagde nye til oss når forloveden klagde :-D Men nå sliter vi med om forloveden skal be med et vennepar av foreldrene sine siden jeg har bedt med noen. Jeg har bedt med de jeg har bedt pga mamma og pappa betaler store deler av bryllupet, og derfor bestemte mamma at de skulle inviteres. Misforstå meg rett, syntes det var kjempekoselig. Men vi har egentlig ikke plass til at forloveden ber med et vennepar av familien sin ... *sukk*. Han får ringe hotellet selv, jeg gidder ikke styre mer med det der ... Invitasjonene blir sendt ut imorgen, blir artig å se hvor mange svar vi får! :-D Vi har allerede fått et JA :-D Og dessverre ihvertfall ett NEI Hotellet vårt var på tv igår! På Rikets Røst :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 27. mars 2007 Forfatter #297 Del Skrevet 27. mars 2007 Det er så nydelig vær for tida, skikkelig vårvær! Herlig å være ute, selv om det fortsatt er kaldt Igår var vi ute og valgte ut ting til gavelista vår. Dessverre fikk ikke forloveden til å legge den ut på nettet, men håper å få svar fra glassmagasinet vi valgte idag slik at vi finner feilen. Vanskelig å velge ut gaver, må jeg si! Vi har vel ikke valgt ut alt enda, men endel har vi jo funnet Blant annet bestikk, karaffel, sett med fine vin,vann osv glass, salt og pepperkverner og endel til. Vi får servise av svigers, men skal velge ut det når svigermor og tanten til forloveden kommer oppover om to ukers tid Vi har ikke fått ringene enda, og jeg holder på å sprekke av utålmodighet!! Idag har jeg søkt på en jobb på en interiørbutikk, og driver å lager en kreativ søknad (flaskepost!) til en annen interiørbutikk :-D Må få meg jobb snart! For første gang på lenge skal forloveden og jeg ha en rolig tirsdags-tv-kveld hjemme, ble visst ikke jobbing på meg idag ... Men blir jobbing i morgen :-D Drar hjem til foreldrene mine på fredag, gleder meg! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 31. mars 2007 Forfatter #298 Del Skrevet 31. mars 2007 (endret) Jeg har funnet korsett!! :-D :hoppe: Endelig fant jeg ett som passet meg over puppene! Veldig fint, enkelt korsett som blir kjempebra under kjolen *storfornøyd*. Og det merkelige er at etter å ha letet land og strand der jeg bor fant jeg det i den lille byen hvor jeg kommer fra korsettet mitt Gå inn på det tredje bildet fra venstre, hvor det står "corsage". Det ser mye penere ut i virkeligheten, på bildet ser det veldig enkelt og kjedelig ut, dessuten vises det ikke at det er spiler idet, men det er det altså Teria er storfornøyd! Kjøpte korsett og hipster-truse, skal kjøpe strømpebånd senere Dessuten har jeg kjøpt det blå til dagen, som skal være en liten, blå "perle"øredobb i ene øret... Og det lånte skal være et sølvperlesmykke jeg låner av mamma Da er det bare noe gammelt og noe nytt igjen! :-D Endret 31. mars 2007 av Teria Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Floja Felíz Skrevet 3. april 2007 #299 Del Skrevet 3. april 2007 Kjempefint korsett! Jeg synes også at det er såååååååååååååååååååå vanskelig med undertøyet, men får håpe at jeg er like heldig som deg og det dukker opp når jeg minst venter det. Er usikker på om jeg skal ha korsett (det er jo mest sexy) eller om jeg skal finne en push-up bh og noe hold inn-greier som kanskje gjør seg best under kjolen. Man må jo ha litt pupper for å kunne ha korsett skjønner jeg, så vi får se... Lykke til med det gamle og det nye forresten. God påske da, teria! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 5. april 2007 Forfatter #300 Del Skrevet 5. april 2007 Kjempefint korsett! Jeg synes også at det er såååååååååååååååååååå vanskelig med undertøyet, men får håpe at jeg er like heldig som deg og det dukker opp når jeg minst venter det. Er usikker på om jeg skal ha korsett (det er jo mest sexy) eller om jeg skal finne en push-up bh og noe hold inn-greier som kanskje gjør seg best under kjolen. Man må jo ha litt pupper for å kunne ha korsett skjønner jeg, så vi får se... Lykke til med det gamle og det nye forresten. God påske da, teria! ← Så fint at du likte korsettet, håper forloveden liker det også Jeg ville aller helst ha korsett, men trodde det ikke var mulig for meg... ble så glad når jeg endelig fant et! Man må ha litt pupper for å ha korsett, ja, men det finnes håp når t.o.m jeg finner et som passer! :-D En av få situasjoner der jeg kunne tenke meg større pupper, ja God påske!! ============================================== Igår hentet vi ringene våre, og de var sååååååå fine! :hoppe: Er så utrolig fornøyd! Forloveden sin var bittelitt stor, så han sender den nok inn for å få den et hakk mindre, tror heldigvis min er passe:) Skal poste bilde så snart forloveden får tatt noen! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå