smiiiley Skrevet 1. september #121 Skrevet 1. september Snikendeull skrev (22 minutter siden): Men naboene forteller jo at denne journalisten Ronny Berg eller hva han heter, har vært i nabolaget i flere år. Spent på om de i podcasten finner en kobling og hva den evt er Ja det var akuratt dette de også syns var rart, og som de var ganske tydelige på at dette måtte de klare å finne utav. Litt sånn «dette SKAL vi komme til bunns i» vibe fikk jeg av dagens episode.
Bendie Skrevet 1. september #122 Skrevet 1. september smiiiley skrev (1 minutt siden): Ja det var akuratt dette de også syns var rart, og som de var ganske tydelige på at dette måtte de klare å finne utav. Litt sånn «dette SKAL vi komme til bunns i» vibe fikk jeg av dagens episode. Ja, må jo være noen som vet. Og kan også være at de vet, mer enn de gir uttrykk for også. Aner kke lyttertall med vil tro en del fra nabolaget til moren følger med. Det har jo vært en del oppslag i Budstikka også fra den familien tidligere. Så at denne familien er en snakkiser, er det vel liten tvil om. Så vil tro at det er en podcast rundt dette, er noe de har fått med seg. Vil tro noen her kan kjenne til eventuelle koblinger.
smiiiley Skrevet 1. september #123 Skrevet 1. september Bendie skrev (47 minutter siden): Ja, må jo være noen som vet. Og kan også være at de vet, mer enn de gir uttrykk for også. Aner kke lyttertall med vil tro en del fra nabolaget til moren følger med. Det har jo vært en del oppslag i Budstikka også fra den familien tidligere. Så at denne familien er en snakkiser, er det vel liten tvil om. Så vil tro at det er en podcast rundt dette, er noe de har fått med seg. Vil tro noen her kan kjenne til eventuelle koblinger. Ja det kommer nok frem til slutt vil jeg tro ☺️
Sirah Skrevet 1. september #124 Skrevet 1. september Snikendeull skrev (1 time siden): Men naboene forteller jo at denne journalisten Ronny Berg eller hva han heter, har vært i nabolaget i flere år. Spent på om de i podcasten finner en kobling og hva den evt er Ja veldig rart. En seriøs journalist undersøker jo alle sider - spesielt i en sånn type sak hvor det ikke er noe problem å få bekreftet/avkreftet ting. Det må være en eller annen kobling her. Hjelpes for et shitshow! 1
Snoopy82 Skrevet 1. september #125 Skrevet 1. september Galskap fra ende til annen. Flere burde anmelde Tiril for trakassering og krenkelser, spesielt han stakkars eldre mannen. Håper fler får med seg dette opplegget hennes og ser de aldri burde stolt på hva hun sier og hvertfall ikke fremover. Isabel bør kanskje bare la saken ligge,Tiril er et lite menneske i hennes liv nå. Selv om det fikk og kunne fått fler konsekvenser for I, er det kanskje like greit å ikke gi den dama mer oppmerksomhet. 3 1
Snoopy82 Skrevet 1. september #126 Skrevet 1. september I følge Shehed den gangen, om jeg husker riktig sa advokaten hennes at hun hadde en god sak, men hun selv sa det var kun et vikariat var det bedre og bare gå og ikke gi det mer oppmerksomhet og styr. Så det kan være lurt å be om å få dokumentasjon eller henvisning dersom man kommer med en påstand så ikke en mening blir stående som en sannhet. Det skjer jo også stadig her inne på forumet. 4 1
skeiv-ostepop Skrevet 1. september #127 Skrevet 1. september Snuppa82 skrev (29 minutter siden): I følge Shehed den gangen, om jeg husker riktig sa advokaten hennes at hun hadde en god sak, men hun selv sa det var kun et vikariat var det bedre og bare gå og ikke gi det mer oppmerksomhet og styr. Så det kan være lurt å be om å få dokumentasjon eller henvisning dersom man kommer med en påstand så ikke en mening blir stående som en sannhet. Det skjer jo også stadig her inne på forumet. Fikk hun sparken eller sa hun opp selv?
Lana01 Skrevet 1. september Forfatter #128 Skrevet 1. september Snuppa82 skrev (25 minutter siden): Galskap fra ende til annen. Flere burde anmelde Tiril for trakassering og krenkelser, spesielt han stakkars eldre mannen. Håper fler får med seg dette opplegget hennes og ser de aldri burde stolt på hva hun sier og hvertfall ikke fremover. Isabel bør kanskje bare la saken ligge,Tiril er et lite menneske i hennes liv nå. Selv om det fikk og kunne fått fler konsekvenser for I, er det kanskje like greit å ikke gi den dama mer oppmerksomhet. Ja det blir spennende å se hva utfallet blir for Tiril . Falsk anmeldelse er straffbart, og det er overraskende at påtalemyndigheten, ikke har tatt ut tiltale. Det kommer tydlige frem i podden, så mulig de agerer nå , da det er offentlig kjent Videre hvis spleis innsamling til russegutten er falsk , noe som er trolig, med tanke på alt som har kommet frem , er det snakk om grovt bedrageri, som har en strafferamme med fengsel inntil 6 år. https://lovdata.no/dokument/NL/lov/2005-05-20-28/KAPITTEL_2-15#§372 Vil tro dette blir tema i podcasten , informasjonen ligger der ute, og er lett å google seg frem til Samtidig er de det trolig at de ha fått tips om dette , Ja tipper fort IR vil ligge lavt, men samtidig om hun hører om saken , og alle Tiril har trakassert, ikke minst han eldre mannen , er det fort at hun blir sint ,på hans vegne og agerer . Det er stygt , alle sakene er . 3
Lana01 Skrevet 1. september Forfatter #129 Skrevet 1. september skeiv-ostepop skrev (6 minutter siden): Fikk hun sparken eller sa hun opp selv? Hun valgte å si opp. Slik jeg husker det, ble hun behandlet dårlig av arbeidsgiver, øverste sjef? Og valgte selg å gå . Når man vet alt Tiril har løyet om, kan man jo lurer på hva hun har sagt til arbeidsgiver, Det ligger mye hat der 1 5
skeiv-ostepop Skrevet 1. september #130 Skrevet 1. september Lana01 skrev (13 minutter siden): Hun valgte å si opp. Slik jeg husker det, ble hun behandlet dårlig av arbeidsgiver, øverste sjef? Og valgte selg å gå . Når man vet alt Tiril har løyet om, kan man jo lurer på hva hun har sagt til arbeidsgiver, Det ligger mye hat der Takk. Da er det ikke stort problem. Men hadde hun fått sparken ville hun kun tapt på å ikke ta det videre.
Snoopy82 Skrevet 1. september #131 Skrevet 1. september Lana01 skrev (36 minutter siden): Hun valgte å si opp. Slik jeg husker det, ble hun behandlet dårlig av arbeidsgiver, øverste sjef? Og valgte selg å gå . Når man vet alt Tiril har løyet om, kan man jo lurer på hva hun har sagt til arbeidsgiver, Det ligger mye hat der Slik jeg forsto det også, ut fra hva Shehed selv sa selvfølgelig 1
Snoopy82 Skrevet 1. september #132 Skrevet 1. september Måtte søke opp den spleisen, der er det lagt inn et bilde av en "melding" fra et mellomledd om at pengene er gitt til russegutten og at russegutten lurer på om han kan få nr hennes slik at han kan takke henne personlig. Om den meldingen er sann eller ikke er jo så sin sak... Men burde være lett sak for Spleis eller Henlagt å spørre russegutten om han fikk disse pengene da, dersom man lurer på om spleisen medfører riktighet. 2 1
smiiiley Skrevet 1. september #133 Skrevet 1. september Snuppa82 skrev (22 minutter siden): Måtte søke opp den spleisen, der er det lagt inn et bilde av en "melding" fra et mellomledd om at pengene er gitt til russegutten og at russegutten lurer på om han kan få nr hennes slik at han kan takke henne personlig. Om den meldingen er sann eller ikke er jo så sin sak... Men burde være lett sak for Spleis eller Henlagt å spørre russegutten om han fikk disse pengene da, dersom man lurer på om spleisen medfører riktighet. Den meldingen der økte bare min misstanke om at dette ikke er mottatt av gutten. Det tar et halvt sekund å skrive denne meldingen på notater, for så å ta screenshot 😂🙈 2
Sirah Skrevet 1. september #134 Skrevet 1. september smiiiley skrev (2 minutter siden): Den meldingen der økte bare min misstanke om at dette ikke er mottatt av gutten. Det tar et halvt sekund å skrive denne meldingen på notater, for så å ta screenshot 😂🙈 Jeg tenkte det samme. Håper vi tar feil der og at pengene er mottatt av riktig person ❤️
smiiiley Skrevet 1. september #135 Skrevet 1. september Sirah skrev (2 minutter siden): Jeg tenkte det samme. Håper vi tar feil der og at pengene er mottatt av riktig person ❤️ Ja det er virkelig det jeg også håper ❤️
skeiv-ostepop Skrevet 1. september #136 Skrevet 1. september smiiiley skrev (11 minutter siden): Den meldingen der økte bare min misstanke om at dette ikke er mottatt av gutten. Det tar et halvt sekund å skrive denne meldingen på notater, for så å ta screenshot 😂🙈 Sirah skrev (8 minutter siden): Jeg tenkte det samme. Håper vi tar feil der og at pengene er mottatt av riktig person ❤️ Når dere er inne på det. Jeg synes det mangler en overgang/linje øverst. Dvs at det er for mye luft fra teksten og opp til kanten av bildet. Jeg hadde forventet å sett en strek der som er en del av «meldingsboksen». Om dere forstår hva jeg mener. Styrker min mistanke om at det er fake og løgn. 2 1
Lana01 Skrevet 1. september Forfatter #137 Skrevet 1. september Sirah skrev (8 minutter siden): Jeg tenkte det samme. Håper vi tar feil der og at pengene er mottatt av riktig person ❤️ Ja får håpe det. ❤️ Tenker det er en stor risiko å ta , med den innsamlingen, om den er fake, men samtidig når man kjenner til , alt det som har kommet frem , er hun vel gal nok til det også , men vi får tro at det gikk til rett person
Bendie Skrevet 1. september #138 Skrevet 1. september (endret) Det står i teksten at pengene går til Tiril, grunnet personvern. Men at hun vil poste en kvittering på overføringen, når spleisen er avsluttet. Jeg kan ikke se noen kvittering. Endret 1. september av Bendie 3
skeiv-ostepop Skrevet 1. september #139 Skrevet 1. september Bendie skrev (7 minutter siden): Det står i teksten at pengene går til Tiril, grunnet personvern. Men at hun vil poste en kvittering på overføringen, når spleisen er avsluttet. Jeg kan ikke se noen kvittering. Og så kan vi jo stille det mest åpenbare spørsmålet - hvordan har han fått pengene når de tydeligvis ikke har kontakt med hverandre? 1 3
skeiv-ostepop Skrevet 1. september #140 Skrevet 1. september Altså hun har jo ikke vippset 90k til han for da hadde han hatt nummeret hennes. Alternativt hvor fikk hun kontonummeret hans fra? Om det er et mellomledd her - hvorfor har ikke mellomleddet formidlet kontaktinfo? Nei åpenbart svindel dette og. 1 4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå