Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
lin Grethe skrev (1 time siden):

På en måte syntes jeg synd på Tiril også.Ho har det sikkert ikke godt med seg selv så lenge ho holder på sånn som ho gjør.Har ho det vondt så vil ho at alle andre skal lide å

Nei, hun har jeg mistet all sympati for! Hun bør smake sin egen medisin sånn som hun holder på

• Liker 1
  • Nyttig 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Sirah skrev (46 minutter siden):

Håper pengene har kommet dit de skal jeg også. Bør jo være enkelt å bevise! Om alt er som det skal så skal så klart T har masse ros for det! Rett skal være rett.

Når det er sagt så syntes jeg episoden i dag var bra! Litt morsomt å se hvordan vi blir oppfattet av utenforstående 😅

Absolutt enig, har hun faktisk betalt den dit den skal så er det flott, som du sier; rett skal være rett

• Liker 1
Skrevet

Tråden er ryddet for personangrep, ryktespredninger, avsporinger og tilhørende svar.

Ettersom flere kommentarer om moderering nå ble slettet, minner jeg om at spørsmål og kommentarer til moderering besvares i Tilbakemeldinger og nyheter om Kvinneguiden.

Rhodiola, admin.

Skrevet

Får prøve på nytt.. Man føler seg neste starstruck når tråde også nevnes. 

Podcasten tar for seg i dag også, mønsteret som stadig gjentar seg. Fortsatt skummelt at hun holder på slik hun gjør, mot enkeltindivider hun plutselig føler seg urettferdig behandlet av. Noe skjedde med Tiril og IR i 2024, men hva vet jeg ikke. 

Spent på fortsettelsen av galskapen, den dama må jo stoppes. 

Håper de finner ut av den spleisen, hva som er riktig det. 

• Nyttig 4
Skrevet
Snoopy82 skrev (26 minutter siden):

Får prøve på nytt.. Man føler seg neste starstruck når tråde også nevnes. 

Podcasten tar for seg i dag også, mønsteret som stadig gjentar seg. Fortsatt skummelt at hun holder på slik hun gjør, mot enkeltindivider hun plutselig føler seg urettferdig behandlet av. Noe skjedde med Tiril og IR i 2024, men hva vet jeg ikke. 

Spent på fortsettelsen av galskapen, den dama må jo stoppes. 

Håper de finner ut av den spleisen, hva som er riktig det. 

Ja skremmende . Ja tenker dette lett kan sjekkes  opp med russegutten, eller hans mor, Han er rettmessig  eier av det innsamlede beløpet, så får håpe de har kommet frem , men tviler på det . Det er vel snakk om grov svindel, om det viser seg at innsamlingen er fake

• Nyttig 3
Skrevet
Snikendeull skrev (2 timer siden):

Nei, hun har jeg mistet all sympati for! Hun bør smake sin egen medisin sånn som hun holder på

Ja du har nok rett i det

• Liker 1
Skrevet
Sirah skrev (14 timer siden):

Håper pengene har kommet dit de skal jeg også. Bør jo være enkelt å bevise! Om alt er som det skal så skal så klart T har masse ros for det! Rett skal være rett.

Når det er sagt så syntes jeg episoden i dag var bra! Litt morsomt å se hvordan vi blir oppfattet av utenforstående 😅

Spennende sak, skal jammen inn å høre 😊

• Liker 2
Skrevet

Hva syns dere om dagens episode? 🙈 

Litt rart at de nevnte Tix sin spleis men ikke russegutten sin, som har et svært høyt beløp og det er misstanke om at de pengene aldri ble ført over til rett person. 

• Liker 4
Skrevet
SagaH skrev (Akkurat nå):

Litt rart at de nevnte Tix sin spleis men ikke russegutten sin, som har et svært høyt beløp og det er misstanke om at de pengene aldri ble ført over til rett person. 

Litt skuffende episode 😔

• Liker 2
Skrevet
SagaH skrev (3 minutter siden):

Enig skuffet over at det ikke ble et tema 

Skrevet

Det er uforståelig at ingen får stoppet henne, ved anmeldelse eller noe. Jeg tenker på stakkars Dan, husverten. Helt grusomt.

• Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet
lella boletta skrev (6 minutter siden):

Det er uforståelig at ingen får stoppet henne, ved anmeldelse eller noe. Jeg tenker på stakkars Dan, husverten. Helt grusomt.

Ja det er grusomt 😞Tenk at de må forholde seg til dette. Håper de får hjelp og går for  anmeldelse, men folk ønsker vel å holde seg langt unna. 

• Liker 2
Skrevet

Jeg har ikke hørt episoden enda, men ut i fra hva dere skriver: Hvorfor i alle dager kan de ikke få kastet henne ut? Det er veldig bra at leieboere stiller sterkt i Norge, men det får da være grenser?

• Liker 2
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Da har jeg også hørt. Savner litt struktur. Det virker ikke som de helt har oversikten. Og vil tro lyttere, som ikke kjenner til det med Isabel og Shehed, ikke henger helt med. Hadde ønsket de gravde dypere. Og hva med alle spleisene? I sær den med russegutten.

Det med bilen til utleier, som er skrapet opp er ille. Jeg hadde installert overvåkningskamera tvert. 

• Liker 1
Skrevet
Sirah.2.0 skrev (13 minutter siden):

Jeg har ikke hørt episoden enda, men ut i fra hva dere skriver: Hvorfor i alle dager kan de ikke få kastet henne ut? Det er veldig bra at leieboere stiller sterkt i Norge, men det får da være grenser?

Bor hun i leiligheten enda? 🙈 Det hadde jeg aldri trodd etter alt dette. 

• Liker 2
Skrevet
SagaH skrev (Akkurat nå):

Slik jeg har forstått det , gjør hun det 

Skrevet
SagaH skrev (1 minutt siden):

Mener det ble sagt at hun gjorde det, men mye mulig jeg tar feil der altså 🫣

Skrevet
Lana01 skrev (1 time siden):

Enig skuffet over at det ikke ble et tema 

De nevnte at det muligens ble oppfølgingsepisoder om det dukker opp mer. Spesielt om Isabel eller Sehed vil uttale seg. Men jeg forstår godt at de ikke ønsker. 
Det som er skummelt er at folk som dette ikke blir stoppet. 

• Nyttig 2
Skrevet
Sirah.2.0 skrev (Akkurat nå):

Mener det ble sagt at hun gjorde det, men mye mulig jeg tar feil der altså 🫣

Nei jeg kan ikke huske å ha hørt verken det ene eller andre. Jeg har bare tenkt at dette er såpass grovt at det nesten var en selvfølge at hun hadde blitt kastet ut. Men som dere nevner så er det vanskelig å kaste ut en utleier. 

Skrevet

Jeg håper at vertene av podcasten gjør alt de kan for å hjelpe og beskytte han. Spesielt om hun enda bor der. 

• Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...