Lana01 Skrevet torsdag kl. 10:40 Forfatter #161 Skrevet torsdag kl. 10:40 Bendie skrev (23 minutter siden): Hva var det som skjedde rundt alternativ jul? Fulgte ikke så mye med på den tiden. Fant noe 1
Bendie Skrevet torsdag kl. 11:19 #162 Skrevet torsdag kl. 11:19 Lana01 skrev (38 minutter siden): Fant noe Fant denne…
Sirah Skrevet torsdag kl. 12:46 #163 Skrevet torsdag kl. 12:46 Bendie skrev (2 timer siden): Mener at Tiril stakk kjepper i hjulene for Isabel sitt planlagte alternativ jul og at dette var med på at Isabell fikk nok og delte noen meldinger på sin snap. Men er usikker her, altså. Var noe i den gata. Isabel og familien skulle jobbe på alternativ jul en av romjulsdagene. Tiril sendte mail til organisasjonen og sa at de ikke måtte la de komme. Gudane veit hva som ble skrevet for organisasjonen hørte på Tiril og nektet dem å komme. Isabel og familien ble kjempelei seg for de hadde gledet seg til å bidra. De hadde allerede vært der på omvisning og fått innføring i hva som skjedde der osv. Pluss at organisasjonen hadde fått mye gratis reklame ved at Isabel snakket om de på snap. Om ikke jeg husker feil så fikk Alternativ jul masse donasjoner fra følgerne til Isabel etter at hun hadde snakket om dem på snap. Isabel delte dette på snap og at hun syntes det var leit at det ble sånn og jeg mener at hun også postet noen av meldingene som ble skrevet på Facebook av Tiril og noen av de andre hvor de planla å "advare" Alternativ jul mot dem. Hun sensurerte ikke navnene. Dette burde hun kanskje gjort - men meldingene ble skrevet på en stor Facebookside så de var jo allerede offentlige. Det ble ramaskrik blant Tiril og co og de endte opp med å anmelde Isabel - saken ble så klart henlagt. Det var noe i denne gata. 5
Bendie Skrevet torsdag kl. 13:41 #164 Skrevet torsdag kl. 13:41 Sirah skrev (48 minutter siden): Var noe i den gata. Isabel og familien skulle jobbe på alternativ jul en av romjulsdagene. Tiril sendte mail til organisasjonen og sa at de ikke måtte la de komme. Gudane veit hva som ble skrevet for organisasjonen hørte på Tiril og nektet dem å komme. Isabel og familien ble kjempelei seg for de hadde gledet seg til å bidra. De hadde allerede vært der på omvisning og fått innføring i hva som skjedde der osv. Pluss at organisasjonen hadde fått mye gratis reklame ved at Isabel snakket om de på snap. Om ikke jeg husker feil så fikk Alternativ jul masse donasjoner fra følgerne til Isabel etter at hun hadde snakket om dem på snap. Isabel delte dette på snap og at hun syntes det var leit at det ble sånn og jeg mener at hun også postet noen av meldingene som ble skrevet på Facebook av Tiril og noen av de andre hvor de planla å "advare" Alternativ jul mot dem. Hun sensurerte ikke navnene. Dette burde hun kanskje gjort - men meldingene ble skrevet på en stor Facebookside så de var jo allerede offentlige. Det ble ramaskrik blant Tiril og co og de endte opp med å anmelde Isabel - saken ble så klart henlagt. Det var noe i denne gata. Takk.🌸 Og motivet til Tiril var neppe å beskytte alternativ jul, men å ødelegge for Isabel og familien. Dette vitner om sabotasje. Og føyer seg inn i rekken av alt det andre av hevnaksjoner, som kommer fra det holdet. 6
Snoopy82 Skrevet torsdag kl. 13:53 #165 Skrevet torsdag kl. 13:53 Isabel var også veldig klar på at hun ikke ville delt bilder derfra eller av noen som ikke samtykket. (Personvern) De ville gi noe tilbake. Husker jeg rett at det også ikke var bestemt akkurat hvilken dag de kom? *klype salt*. Uansett ville det kanskje blitt stor såhei, men tror ikke hun hadde brukt det til egen vinning. Lurer på hva og når (trolig 2024) som skjedde som gjorde at Tiril la henne for hat. Foe jaggu kan det mennesket hate. Ganske trist i grunn, at livet er så smalt og at man er så opphengt I "kjendiser " (Tix, Isabel ) 1 5
Sirah Skrevet torsdag kl. 14:50 #166 Skrevet torsdag kl. 14:50 Bendie skrev (1 time siden): Takk.🌸 Og motivet til Tiril var neppe å beskytte alternativ jul, men å ødelegge for Isabel og familien. Dette vitner om sabotasje. Og føyer seg inn i rekken av alt det andre av hevnaksjoner, som kommer fra det holdet. Sabotasje og hevnaksjon var min tanke også. Skulle jo bare tro at det var ekstremt positivt for en organisasjon som Alternativ jul og få mye gratis reklame. Snuppa82 skrev (50 minutter siden): Isabel var også veldig klar på at hun ikke ville delt bilder derfra eller av noen som ikke samtykket. (Personvern) De ville gi noe tilbake. Husker jeg rett at det også ikke var bestemt akkurat hvilken dag de kom? *klype salt*. Uansett ville det kanskje blitt stor såhei, men tror ikke hun hadde brukt det til egen vinning. Lurer på hva og når (trolig 2024) som skjedde som gjorde at Tiril la henne for hat. Foe jaggu kan det mennesket hate. Ganske trist i grunn, at livet er så smalt og at man er så opphengt I "kjendiser " (Tix, Isabel ) Ja jeg husker det samme. Hun var helt tydelig på at hun ikke skulle bruke det som content der inne. Mener de ikke gikk ut med dag og klokkeslett slik at det ikke skulle bli en happening for raadsquad. Jeg hadde faktisk forstått det om AJ hadde avlyst pga faren for å få stedet invadert av RS. Men måten de avlyste på og tonen i mailen husker jeg var skikkelig ekkel. Så T må ha sagt noe skikkelig stygt til dem. 5
Snoopy82 Skrevet torsdag kl. 15:23 #167 Skrevet torsdag kl. 15:23 Sirah skrev (31 minutter siden): Ja jeg husker det samme. Hun var helt tydelig på at hun ikke skulle bruke det som content der inne. Mener de ikke gikk ut med dag og klokkeslett slik at det ikke skulle bli en happening for raadsquad. Jeg hadde faktisk forstått det om AJ hadde avlyst pga faren for å få stedet invadert av RS. Men måten de avlyste på og tonen i mailen husker jeg var skikkelig ekkel. Så T må ha sagt noe skikkelig stygt til dem. Det tror jeg og, hun var jo kjapp med å sole seg i glansen i ymse kommentarfelt i etterkant også på hva hun "fikk til". Tror det var et tap for AJ. 2 2
Granneman82 Skrevet torsdag kl. 15:48 #168 Skrevet torsdag kl. 15:48 De folka bak AJ kan jo ikke være de skarpeste heller da, når de tror blindt på alt en sånn kokotype som Tiril sier til dem😬😬😬😬 2
Snoopy82 Skrevet torsdag kl. 15:55 #169 Skrevet torsdag kl. 15:55 Granneman82 skrev (6 minutter siden): De folka bak AJ kan jo ikke være de skarpeste heller da, når de tror blindt på alt en sånn kokotype som Tiril sier til dem😬😬😬😬 Mange som har gått på den smellen virker det som, men det har jo kommet for en dag hvordan hun er 🙈 2 1
Sirah Skrevet torsdag kl. 16:24 #170 Skrevet torsdag kl. 16:24 Snuppa82 skrev (1 time siden): Det tror jeg og, hun var jo kjapp med å sole seg i glansen i ymse kommentarfelt i etterkant også på hva hun "fikk til". Tror det var et tap for AJ. Det tror jeg også at det var. Det satt dem i et svært dårlig lys. 2 1
skeiv-ostepop Skrevet torsdag kl. 16:24 #171 Skrevet torsdag kl. 16:24 Granneman82 skrev (35 minutter siden): De folka bak AJ kan jo ikke være de skarpeste heller da, når de tror blindt på alt en sånn kokotype som Tiril sier til dem😬😬😬😬 Dessverre er hun ekstremt dyktig og overbevisende. 1 1
Snikendeull Skrevet fredag kl. 09:44 #172 Skrevet fredag kl. 09:44 Når familien Torgunrud prøver å redde egen ræv i kommentarfeltet…Tiril selv og søsteren Trine. Dere burde kanskje heller gå og snakke med en psykiater el noe🤣😆 helt mørkt jo!! 2
Lana01 Skrevet fredag kl. 10:01 Forfatter #173 Skrevet fredag kl. 10:01 Snikendeull skrev (15 minutter siden): Når familien Torgunrud prøver å redde egen ræv i kommentarfeltet…Tiril selv og søsteren Trine. Dere burde kanskje heller gå og snakke med en psykiater el noe🤣😆 helt mørkt jo!! Sykt, søsteren også . 1
Bendie Skrevet fredag kl. 10:52 #174 Skrevet fredag kl. 10:52 Snikendeull skrev (1 time siden): Når familien Torgunrud prøver å redde egen ræv i kommentarfeltet…Tiril selv og søsteren Trine. Dere burde kanskje heller gå og snakke med en psykiater el noe🤣😆 helt mørkt jo!! Fortsetter å grave din egen grav. Tror jeg hadde ligget veldig lavt. Dette understreker jo bare det som det som fremkommer i podkasten. 1 2
Durex Skrevet fredag kl. 10:57 #175 Skrevet fredag kl. 10:57 skeiv-ostepop skrev (På 2.9.2026 den 17.46): Spleis bryr seg ikke. Jeg har varslet de om flere både med overbevisende dokumentasjon som er åpenbare, og direkte bevis på at pengene ikke er gått til det de skulle. Hver gang er svaret at dersom jeg mener noe ikke er rett så må jeg selv anmelde det til politiet. Selv pågående spleiser lar seg vanskelig stoppe. Så hvorfor sender du det ikke til politiet?
skeiv-ostepop Skrevet fredag kl. 11:00 #176 Skrevet fredag kl. 11:00 Durex skrev (3 minutter siden): Så hvorfor sender du det ikke til politiet? Hvem har sagt jeg ikke har gjort det? 1
Lana01 Skrevet fredag kl. 11:55 Forfatter #177 Skrevet fredag kl. 11:55 Bendie skrev (58 minutter siden): Fortsetter å grave din egen grav. Tror jeg hadde ligget veldig lavt. Dette understreker jo bare det som det som fremkommer i podkasten. Bare språkbruken, sier veldig mye. Her er det snakk om folk , som har liten selvbevissthet , og hvordan de fremstår oppegående folk tar ikke sånne mennesker seriøst, men skumle er de og uforutsigbare så mye hat 1 3
Snikendeull Skrevet fredag kl. 12:20 #178 Skrevet fredag kl. 12:20 Bendie skrev (1 time siden): Fortsetter å grave din egen grav. Tror jeg hadde ligget veldig lavt. Dette understreker jo bare det som det som fremkommer i podkasten. Ja, ligge lavt er nok ikke noe de forstår 😂 må være fremmedord for hele familien. Hun tror nok selv hun er kjempe lur! 2 3
skeiv-ostepop Skrevet fredag kl. 12:39 #179 Skrevet fredag kl. 12:39 Ikke misforstå dette med forsvar av Tiril. For det er det ikke. Hun er farlig. Og lyver så snart hun får tjangs. Men etter å ha hørt podcasten til Espen Lie og hans versjon av at han og Andy ikke jobber sammen lenger, så opplever jeg at det er noe uryddig med det som har skjedd mellom de og. Og det fremstår som for meg at Andy nok ikke er helt uskyldig oppi det hele, og at alt ikke kommer frem i lyset. Så det er noe der - men det betyr ikke at Tiril har rett. Isabel Raad hadde vel ikke helt grei adferd hun heller rundt Alternativ jul når en leser oppslagene rundt den tiden. Men det rettferdiggjør ikke metodene til Tiril. Samtidig har jeg og funnet en avisartikkel fra en noe tvilsom avis, og en overskrift hos noen litt mer troverdige, på at denne politibetjenten det er snakk om i podcasten faktisk har fått en straffereaksjon pga brudd på noen regler en eller annen gang. Men det betyr ikke at hun har mange saker på seg og fått mange reaksjoner, slik Tiril hevder. Dette er skolebokeksempel på lystløgnere som tar et snev av sannhet og blåser det opp 100 ganger for å hevde sin sak, men så gjør overdrivelsen at de fremstår som noe forstyrret og hevnaktige. Helt håpløst hele greiene. 5
Snikendeull Skrevet fredag kl. 13:00 #180 Skrevet fredag kl. 13:00 skeiv-ostepop skrev (17 minutter siden): Ikke misforstå dette med forsvar av Tiril. For det er det ikke. Hun er farlig. Og lyver så snart hun får tjangs. Men etter å ha hørt podcasten til Espen Lie og hans versjon av at han og Andy ikke jobber sammen lenger, så opplever jeg at det er noe uryddig med det som har skjedd mellom de og. Og det fremstår som for meg at Andy nok ikke er helt uskyldig oppi det hele, og at alt ikke kommer frem i lyset. Så det er noe der - men det betyr ikke at Tiril har rett. Isabel Raad hadde vel ikke helt grei adferd hun heller rundt Alternativ jul når en leser oppslagene rundt den tiden. Men det rettferdiggjør ikke metodene til Tiril. Samtidig har jeg og funnet en avisartikkel fra en noe tvilsom avis, og en overskrift hos noen litt mer troverdige, på at denne politibetjenten det er snakk om i podcasten faktisk har fått en straffereaksjon pga brudd på noen regler en eller annen gang. Men det betyr ikke at hun har mange saker på seg og fått mange reaksjoner, slik Tiril hevder. Dette er skolebokeksempel på lystløgnere som tar et snev av sannhet og blåser det opp 100 ganger for å hevde sin sak, men så gjør overdrivelsen at de fremstår som noe forstyrret og hevnaktige. Helt håpløst hele greiene. Antar det er artikkelen i grafen media du refererer til. Hvor hun skal ha hentet ut opplysninger vedr naboene hun har en nabokonflikt med (altså familien Torgunrud) vil tror at hvis man som politi blir anmeldt og bøtelagt inntil flere ganger, at man mister jobben… men mulig jeg tar feil🤷♀️ tror jeg hadde flyttet for lengst om jeg var hun politikvinnen… hvem orker stå i en sånn konflikt i så mange år🤯 2 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå