Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Sirah.2.0 skrev (3 minutter siden):

Håper det!

Ja , og spent på det er noe mer., enn en nyhet. Kunne høres ut som det . 

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Lana01 skrev (3 minutter siden):

Ja , og spent på det er noe mer., enn en nyhet. Kunne høres ut som det . 

Ja god, gammeldags click bait 🤣

• Liker 1
Skrevet
Sirah.2.0 skrev (8 minutter siden):

Ja god, gammeldags click bait 🤣

🤣har  gjort meg nysgjerrig 

• Liker 2
Skrevet
Lana01 skrev (27 minutter siden):

Dette blir spennende.Måtte inn og høre på podden. Det ene minuttet. Det er noe positive, ang Dan. Har podcasten , ført til at Tiril blir kastet ut av leiligheten? 🙏

Om Dan og politikvinnen går sammen er de sterkere. Kanskje en felles anmeldelse? Spennede 

• Nyttig 5
Skrevet
Bendie skrev (2 timer siden):

Om Dan og politikvinnen går sammen er de sterkere. Kanskje en felles anmeldelse? Spennede 

Jeg håper at dette fører til noe positivt for Dan. Jeg vil tro at alt som kom frem i podcasten styrker saken hans om å få henne ut. Håper politikvinnen kan hjelpe han her ☺️ 

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Skrevet

noen som vet når episoden kommer ut?

Skrevet
kalini skrev (6 timer siden):

noen som vet når episoden kommer ut?

Det sa de vel ikke noe om, men tidligere har den jo kommet tirsdager.

• Liker 1
Skrevet

Dersom det er en episode som følger de normale publiseringene deres så kommer den natt til tirsdag.

• Liker 1
Skrevet

Ny episode er ute. Dette ser positivt ut for Dan 😍 Veldig glad for å høre det 😍 

• Liker 1
  • Nyttig 3
Skrevet (endret)
SagaH skrev (4 timer siden):

Ny episode er ute. Dette ser positivt ut for Dan 😍 Veldig glad for å høre det 😍 

Så bra at de endelig har fått gjennomslag for Tiril skal ut. Ikke overraskende. Må si jeg er usikker på om hun tar det til tingretten. Hun hater vel det at de går seirende ut. Om så skjer bør Dan og kona saksøke henne, for falske anmeldelser og sjikane.  10-12 anmeldelser, det er jo helt vilt. Hun har jo også kontaktet fastlegen. Og også skraping av bilen. Slik som saken er nå vil de vel bare få henne bort fra livet deres. Stakkars eldre folk, som må utsettes for slikt. 

Vi fikk jo høre at Dan har en leieboer til. Hun må jo sky Tiril, huff. Sikkert ikke lett der heller. Vil tro Tiril har proppet henne, med usannheter.

Når Tiril forhåpentligvis flytter nå, må jeg se stakkars de hun nå vil leie i fra. Leietaker fra helvete. 

Endret av Bendie
  • Nyttig 3
Skrevet
Bendie skrev (11 minutter siden):

Så bra at de endelig har fått gjennomslag for Tiril skal ut. Ikke overraskende. Må si jeg er usikker på om hun tar det til tingretten. Hun hater vel det at de går seirende ut. Om så skjer bør Dan og kona saksøke henne, for falske anmeldelser og sjikane.  10-12 anmeldelser, det er jo helt vilt. Hun har jo også kontaktet fastlegen. Og også skraping av bilen. Slik som saken er nå vil de vel bare få henne bort fra livet deres. Stakkars eldre folk, som må utsettes for slikt. 

Vi fikk jo høre at Dan har en leieboer til. Hun må jo sky Tiril, huff. Sikkert ikke lett der heller. Vil tro Tiril har proppet henne, med usannheter.

Når Tiril forhåpentligvis flytter nå, må jeg se stakkars de hun nå vil leie i fra. Leietaker fra helvete. 

Ja hun tar det kanskje videre, men tviler på hun når gjennom der. Da er det bare å dra frem podcasten, så skjønner de opplegget 🙈 Jeg ser for meg de ikke orker å saksøke, da det blir så mye styr. Greit nok hadde han vært 40 år og hatt kapasitet, men når de er såpass opp i årene, så vil de nok bare ha fred. Men det at hun har kontaktet fastlegen er jo et stort overtramp. Noen har brutt loven her med å gi opplysninger som ikke er lov. 

Og ja, lykke til med å finne ny plass og bo. Håper folk gjør reseach når de skal ha inn nye folk. 
Tror det er enten eller med den andre leieboeren. Enten så er hun hjernevasket eller så har hun skjønt tegninga. 

• Nyttig 2
Skrevet
SagaH skrev (6 minutter siden):

Ja hun tar det kanskje videre, men tviler på hun når gjennom der. Da er det bare å dra frem podcasten, så skjønner de opplegget 🙈 Jeg ser for meg de ikke orker å saksøke, da det blir så mye styr. Greit nok hadde han vært 40 år og hatt kapasitet, men når de er såpass opp i årene, så vil de nok bare ha fred. Men det at hun har kontaktet fastlegen er jo et stort overtramp. Noen har brutt loven her med å gi opplysninger som ikke er lov. 

Og ja, lykke til med å finne ny plass og bo. Håper folk gjør reseach når de skal ha inn nye folk. 
Tror det er enten eller med den andre leieboeren. Enten så er hun hjernevasket eller så har hun skjønt tegninga. 

Etter alt som har kommet frem er det ikke usannsynlig at politiet og påtalemyndighetene selv vil ta affære. Tror det klokeste for Tiril hadde vært å trekke seg helt tilbake og stoppe videre sjikane. Ikke bare mot Dan og kona. Hun bør oppsøke profesjonell hjelp. 

• Nyttig 6
Skrevet
Bendie skrev (19 minutter siden):

Etter alt som har kommet frem er det ikke usannsynlig at politiet og påtalemyndighetene selv vil ta affære. Tror det klokeste for Tiril hadde vært å trekke seg helt tilbake og stoppe videre sjikane. Ikke bare mot Dan og kona. Hun bør oppsøke profesjonell hjelp. 

Ja jeg håper de tar affære. 
Men det at hun trekker seg bort og stopper er noe tvilsomt. Problemet her er at hun tror nok på alt selv. Det er alle andre som er gale. Tror ingen kommer til å overbevise henne om at hun selv er problemet. Desverre. Skal hun stoppes, må det bli med tvang fra offentlige myndigheter. Aldri om en slik person selv søker hjelp. 

• Nyttig 3
Skrevet
SagaH skrev (1 minutt siden):

Ja jeg håper de tar affære. 
Men det at hun trekker seg bort og stopper er noe tvilsomt. Problemet her er at hun tror nok på alt selv. Det er alle andre som er gale. Tror ingen kommer til å overbevise henne om at hun selv er problemet. Desverre. Skal hun stoppes, må det bli med tvang fra offentlige myndigheter. Aldri om en slik person selv søker hjelp. 

Tror desværre du har helt rett. 

• Liker 2
Skrevet
Bendie skrev (44 minutter siden):

Tror desværre du har helt rett. 

🙈

Skrevet

Tråden er ryddet for avsporing.

veronica<3, mod.

Skrevet
Who is she skrev (På 26.9.2026 den 10.26):

Underholdende podcast, men de kunne jo fått inn det med substans i EN episode. Det er jo bare pjatt 😂 

Ekstremt mye pjatt 😨 kjenner det irriterer faktisk, og gjør den alvorlige saken til litt sånn fjase-sak…… de siste episodene (har ikke hørt den aller siste) var jo bare skravling og repetisjoner på at Tiril og mora er gærne, nettroll osv osv….. 

• Liker 1
Skrevet (endret)

Tenk å ha så mye ondskap i seg, tro at man er så grand at man kan holde på. Så mange andre som også har opplevd ting, men ikke tør stå fram fordi hu er rett og slett gal. Så mye styr og vonde ting hun lager for andre mennesker. Hu bør så absolutt straffes og stoppes. 

Hu fikk hvertfall en podcast da. 

Hvis det går til tingretten så håper jeg noen oppretter en spleis til Dan. Må være et mareritt for den eldre mannen alt som har vært.

Endret av Snoopy82
  • Hjerte 1
  • Nyttig 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...