Lana01 Skrevet 1. september Forfatter #141 Skrevet 1. september skeiv-ostepop skrev (5 minutter siden): Altså hun har jo ikke vippset 90k til han for da hadde han hatt nummeret hennes. Alternativt hvor fikk hun kontonummeret hans fra? Om det er et mellomledd her - hvorfor har ikke mellomleddet formidlet kontaktinfo? Nei åpenbart svindel dette og. Hvordan fikk hun meldingen fra moren 🤔
Oxana Skrevet 1. september #142 Skrevet 1. september For en syk og skummel dame. Håper hun blir stoppet og straffet. 4
skeiv-ostepop Skrevet 1. september #143 Skrevet 1. september Apropos skummelt. Jeg ser hun har vært ansatt i en stiftelse som jobber med NAV saker, gjeldsrådgivning og lignende. Tror det var noe barnevern og. Altså personer som har bedt om hjelp selv. Tenk hvilken tilgang på informasjon om personer hun har hatt tilgang på. Sårbare personer. Sensitive personopplysninger. Ser ikke ut til at hun jobber der nå lenger, men jeeeeses. 3 1 2
Sirah Skrevet 1. september #144 Skrevet 1. september skeiv-ostepop skrev (1 time siden): Når dere er inne på det. Jeg synes det mangler en overgang/linje øverst. Dvs at det er for mye luft fra teksten og opp til kanten av bildet. Jeg hadde forventet å sett en strek der som er en del av «meldingsboksen». Om dere forstår hva jeg mener. Styrker min mistanke om at det er fake og løgn. Det har du helt rett i.
Snoopy82 Skrevet 1. september #145 Skrevet 1. september smiiiley skrev (2 timer siden): Den meldingen der økte bare min misstanke om at dette ikke er mottatt av gutten. Det tar et halvt sekund å skrive denne meldingen på notater, for så å ta screenshot 😂🙈 Ja syns den virket lite troverdig egentlig så måtte skrive "melding" 😅 1
Bendie Skrevet 2. september #146 Skrevet 2. september Skal ikke forundre meg og spleis blir bomben de avslutter det hele med. Det er grovt bedrageri. Slik det hele fremstår.Samt koblingen til vg journalisten om de finner den. Er også en måte å avslutte på. vil nesten tro de også tar med Isabel og Shehed saken også. Selvom de er ikke ønske å bidra. 1 1
smiiiley Skrevet 2. september #147 Skrevet 2. september Snuppa82 skrev (12 timer siden): Ja syns den virket lite troverdig egentlig så måtte skrive "melding" 😅 Haha jeg forstod på deg at «meldingen» ikke overbeviste deg heller ☺️ 2
Heike72 Skrevet 2. september #148 Skrevet 2. september Tiril har hatt veldig mange Spleis. Kommer jo den lange rekka når man søker på navnet hennes. Flere er til julegave til Tix og ulike arrangement for han. Vedder på at pengene har gått i egen lomme. Folk har jo betalt inn også 🙈🤷🏼♀️ Det går ann å rapportere avsluttede spleiser og stille spørsmål ved om de faktisk vet at de rette personene har fått pengene. Om mange gjør det må de jo undersøke mer. Jeg har gjort det på den til russegutten nå og lagt ved skjermbilde av podcasten om denne svindleren. Håper jo virkelig Spleis sjekker opp slik og pengene har gått til riktig formål. Hvis ikke er de useriøse. 2 1
skeiv-ostepop Skrevet 2. september #149 Skrevet 2. september Heike72 skrev (6 minutter siden): Tiril har hatt veldig mange Spleis. Kommer jo den lange rekka når man søker på navnet hennes. Flere er til julegave til Tix og ulike arrangement for han. Vedder på at pengene har gått i egen lomme. Folk har jo betalt inn også 🙈🤷🏼♀️ Det går ann å rapportere avsluttede spleiser og stille spørsmål ved om de faktisk vet at de rette personene har fått pengene. Om mange gjør det må de jo undersøke mer. Jeg har gjort det på den til russegutten nå og lagt ved skjermbilde av podcasten om denne svindleren. Håper jo virkelig Spleis sjekker opp slik og pengene har gått til riktig formål. Hvis ikke er de useriøse. Spleis bryr seg ikke. Jeg har varslet de om flere både med overbevisende dokumentasjon som er åpenbare, og direkte bevis på at pengene ikke er gått til det de skulle. Hver gang er svaret at dersom jeg mener noe ikke er rett så må jeg selv anmelde det til politiet. Selv pågående spleiser lar seg vanskelig stoppe.
Heike72 Skrevet 2. september #150 Skrevet 2. september skeiv-ostepop skrev (3 minutter siden): Spleis bryr seg ikke. Jeg har varslet de om flere både med overbevisende dokumentasjon som er åpenbare, og direkte bevis på at pengene ikke er gått til det de skulle. Hver gang er svaret at dersom jeg mener noe ikke er rett så må jeg selv anmelde det til politiet. Selv pågående spleiser lar seg vanskelig stoppe. Det er jo skikkelig useriøst. Det burde jo gå opp et lys når en og samme person oppretter så mange spleiser. Jeg vet det ble stoppet noen etter brannen i Krokstadelva da flere prøvde å utnytte situasjonen. Da trykket jeg «skeptisk til denne spleisen» og flere gjorde nok det samme. Den gang tok de å sjekket opp og noen ble stengt. Hjelper å prøve i hvert fall. 1
Sirah Skrevet 2. september #151 Skrevet 2. september Heike72 skrev (1 minutt siden): Det er jo skikkelig useriøst. Det burde jo gå opp et lys når en og samme person oppretter så mange spleiser. Jeg vet det ble stoppet noen etter brannen i Krokstadelva da flere prøvde å utnytte situasjonen. Da trykket jeg «skeptisk til denne spleisen» og flere gjorde nok det samme. Den gang tok de å sjekket opp og noen ble stengt. Hjelper å prøve i hvert fall. Jeg har samme erfaring. Rapporterte en spleis en gang om en tåredryppende historie jeg hadde førstehåndsinformasjon på at var løgn. Vet at flere gjorde det samme. Den ble stoppet. 2
Snoopy82 Skrevet 2. september #152 Skrevet 2. september Julegave til Tix faktisk, altså... hvorfor? Veldig mye merkelig man samler inn penger til, men julegave? Til en som sikkert kan kjøpe det han vil selv 🙈 veldig interessant/spesielt opplegg... er vel oppmerksomhet hun er ute etter da? Kanskje en shoutout for julegaven fra Tix? Skjønner ikke formålet 2 1
Bendie Skrevet 2. september #153 Skrevet 2. september Snuppa82 skrev (1 minutt siden): Julegave til Tix faktisk, altså... hvorfor? Veldig mye merkelig man samler inn penger til, men julegave? Til en som sikkert kan kjøpe det han vil selv 🙈 veldig interessant/spesielt opplegg... er vel oppmerksomhet hun er ute etter da? Kanskje en shoutout for julegaven fra Tix? Skjønner ikke formålet Ja, veldig merkelig. Vil tro hun ønsker oppmerksomhet fra han, som du er inne på. Så akkurat det formålet var kanskje kke til egen lomme. Men veldig spesielt. 2
skeiv-ostepop Skrevet 2. september #154 Skrevet 2. september Hun er en av administratorene for TIX fangruppen på Facebook. Så hun er nok litt ekstra investert i TIX. Får håpe for TIX sin del at hun ikke blir sur på han for noe. 2 3
Sirah Skrevet 2. september #155 Skrevet 2. september skeiv-ostepop skrev (55 minutter siden): Hun er en av administratorene for TIX fangruppen på Facebook. Så hun er nok litt ekstra investert i TIX. Får håpe for TIX sin del at hun ikke blir sur på han for noe. Hun var jo svært opptatt av Isabel også. Men det snudde jo kjapt. Lykke til Andreas 🙃 4
skeiv-ostepop Skrevet 2. september #156 Skrevet 2. september Sirah skrev (15 minutter siden): Hun var jo svært opptatt av Isabel også. Men det snudde jo kjapt. Lykke til Andreas 🙃 Det var litt i de banene jeg tenkte ja. Jeg tenker det er en solid rød tråd hos slike personer. Og det hører man litt i mellom linjene i podcasten og. At når man er på godsiden til slike personer, er man veldig på godsiden. Noe jeg er sikker på at både Isabel og Andreas merker. Men når man faller ut med de, så blir det bråk. Og man har ingen kontroll på når det skjer. En annen ting jeg og kjenner igjen er behovet for å være respektert og ha «makt». Å være admin for ei Facebook gruppe gir åpenbart ikke mye makt, men det kan være nok. Så jeg ble ikke overrasket når jeg såg hun var det. Det ble og trukket frem i stiftelsen hun jobbet i, og ble oppsummert sånn: «Dette gjør at hun har god erfaring med ektefølt engasjement!» Ironien er til å kjenne på. Hadde de bare visst. 1 3
Sirah Skrevet 2. september #157 Skrevet 2. september skeiv-ostepop skrev (14 minutter siden): Det var litt i de banene jeg tenkte ja. Jeg tenker det er en solid rød tråd hos slike personer. Og det hører man litt i mellom linjene i podcasten og. At når man er på godsiden til slike personer, er man veldig på godsiden. Noe jeg er sikker på at både Isabel og Andreas merker. Men når man faller ut med de, så blir det bråk. Og man har ingen kontroll på når det skjer. En annen ting jeg og kjenner igjen er behovet for å være respektert og ha «makt». Å være admin for ei Facebook gruppe gir åpenbart ikke mye makt, men det kan være nok. Så jeg ble ikke overrasket når jeg såg hun var det. Det ble og trukket frem i stiftelsen hun jobbet i, og ble oppsummert sånn: «Dette gjør at hun har god erfaring med ektefølt engasjement!» Ironien er til å kjenne på. Hadde de bare visst. Jeg kjenner et sånt menneske i virkeligheten - selv om denne personen ikke engang når T til knærne. Men kjenner igjen lusa på gangen. Denne personen er verdens hyggeligste om du er på godsiden. Hun er et rivjern av en dame, med en enorm mengde gode kvaliteter. Havner du på den dårlige siden derimot så går hun all in for å knekke deg og gir seg ikke før personen hun har pekt seg ut har tapt alt. Det er anmeldelser, løper til SoMe med horrible løgner, avisen +++ Det finnes få mennesker her i verden som skremmer meg mer enn sånne. 5
Bendie Skrevet torsdag kl. 10:16 #158 Skrevet torsdag kl. 10:16 Hva var det som skjedde rundt alternativ jul? Fulgte ikke så mye med på den tiden.
skeiv-ostepop Skrevet torsdag kl. 10:24 #159 Skrevet torsdag kl. 10:24 Bendie skrev (8 minutter siden): Hva var det som skjedde rundt alternativ jul? Fulgte ikke så mye med på den tiden. Hva var det for noe?
Bendie Skrevet torsdag kl. 10:28 #160 Skrevet torsdag kl. 10:28 (endret) skeiv-ostepop skrev (4 minutter siden): Hva var det for noe? Mener at Tiril stakk kjepper i hjulene for Isabel sitt planlagte alternativ jul og at dette var med på at Isabell fikk nok og delte noen meldinger på sin snap. Men er usikker her, altså. Endret torsdag kl. 10:29 av Bendie
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå