Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Tråden er splittet fra tråden om Isabel Raad. Sol, admin.

Apropos dette. Krim podcasten Henlagt og VG saken , ligger ute nå. Der får vi innblikk i Isabel sin kanskje største  haters  . « Det smaker T….. Helt sykt det som har kommet frem til nå. Og mere på vent . Vil tro vi får  høre mer om  denne saken også , med Isabel og Shehed , med eller uten kommentarer fra dem Det  er skremmende høre hvor langt enkelt går 

Link https://henlagt.no/podcast/vg-saken-s01-e01/

Endret av Lana01
la til link
  • Nyttig 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Lana01 skrev (8 minutter siden):

Apropos dette. Krim podcasten Henlagt og VG saken , ligger ute nå. Der får vi innblikk i Isabell sin kanskje største  haters  . « Det smaker T….. Helt sykt det som har kommet frem til nå. Og mere på vent . Vil tro vi får  høre mer om  denne saken også , med Isabell og Shehed , med eller uten kommentarer fra dem Det  er skremmende høre hvor langt enkelt går 

Har hørt til og med episode 3 nå og WOW sier jeg bare 😳 Anbefaler å høre den 🫣

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Lana01 skrev (10 minutter siden):

Apropos dette. Krim podcasten Henlagt og VG saken , ligger ute nå. Der får vi innblikk i Isabel sin kanskje største  haters  . « Det smaker T….. Helt sykt det som har kommet frem til nå. Og mere på vent . Vil tro vi får  høre mer om  denne saken også , med Isabel og Shehed , med eller uten kommentarer fra dem Det  er skremmende høre hvor langt enkelt går 

Forrige svar forsvant, så prøver igjen. Jeg har hørt de 6 episodene som ligger ute om vg saken. De sa i slutten av episode 6 at det kommer MYE mer. Skjønner ikke hvordan det er mulig, da jeg allerede var i sjokk etter episode 6. Rett og slett skremmende at slike mennekser går løse i samfunnet og bare ødelegger folks liv. 
Jeg er også spent på om de graver litt i alle spleisene som er opprettet av henne. Siste nå i juni, da det ble samlet inn nesten 100k. Tviler på gutten har sett noe til disse pengene. 

• Liker 1
  • Nyttig 3
Skrevet
Sirah skrev (5 minutter siden):

Gled deg til de neste 3. Det er sjukt opplegg. 

• Liker 1
Skrevet
Sirah skrev (1 minutt siden):

Jeg også tenkte bare wow. Ble tipset her inne om det lå ute. Lystløgneren er en god beskrivelse. Skremmende oppførsel og mer i vente i de neste 3 episodene. Blir bare mer og mer sjokkerende.😳. Spent på om saken om Isabel og Shehed er med. Det er jo enkelt og google seg frem til og fort noen lyttere, som har tipset også…

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
smiiiley skrev (1 minutt siden):

Forrige svar forsvant, så prøver igjen. Jeg har hørt de 6 episodene som ligger ute om vg saken. De sa i slutten av episode 6 at det kommer MYE mer. Skjønner ikke hvordan det er mulig, da jeg allerede var i sjokk etter episode 6. Rett og slett skremmende at slike mennekser går løse i samfunnet og bare ødelegger folks liv. 
Jeg er også spent på om de graver litt i alle spleisene som er opprettet av henne. Siste nå i juni, da det ble samlet inn nesten 100k. Tviler på gutten har sett noe til disse pengene. 

Oi, det siste viste jeg ikke. 😳

• Liker 1
Skrevet
smiiiley skrev (4 minutter siden):

Såpass! Det er ikke nok med 6 episoder om galskapen? 😳

Har hun hatt masse Spleiser også???

smiiiley skrev (3 minutter siden):

Gled deg til de neste 3. Det er sjukt opplegg. 

Hører på nr 4 nå 🫣

Bendie skrev (3 minutter siden):

Jeg også tenkte bare wow. Ble tipset her inne om det lå ute. Lystløgneren er en god beskrivelse. Skremmende oppførsel og mer i vente i de neste 3 episodene. Blir bare mer og mer sjokkerende.😳. Spent på om saken om Isabel og Shehed er med. Det er jo enkelt og google seg frem til og fort noen lyttere, som har tipset også…

Ja veldig spent på de som uttaler seg 🫣

• Liker 2
Skrevet
Ellenn skrev (22 minutter siden):

Har du sett tallene for 2025 for Ivorie?

Jeg har hørt til og med episode fire. Stakkars  utleier!

Ja, for å ikke snakke om foreldrene hennes sine naboer🤯🙈 der hun ene faktisk er politi…det har vært rettssak og greier…det er helt sykehus 🙈🤯🙈🙄 hun hadde i utgangspunktet tatt kontakt med espen Lie for at foreldrene skulle føle seg trygge ovenfor naboene🤣🙈🤣 hun Tiril er rett og slett spik spenna gal, håper karma kommer å biter henne skikkelig hardt i ræva en dag!!! 

• Liker 5
  • Nyttig 2
Skrevet (endret)
Snikendeull skrev (8 minutter siden):

Ja, for å ikke snakke om foreldrene hennes sine naboer🤯🙈 der hun ene faktisk er politi…det har vært rettssak og greier…det er helt sykehus 🙈🤯🙈🙄 hun hadde i utgangspunktet tatt kontakt med espen Lie for at foreldrene skulle føle seg trygge ovenfor naboene🤣🙈🤣 hun Tiril er rett og slett spik spenna gal, håper karma kommer å biter henne skikkelig hardt i ræva en dag!!! 

Jeg tror fort denne podcasten får etterspill. Her er det så mye samlet opp rundt denne personen. Falske anmeldelser, trusler, falske vitnemål i retten. Og om det er noe i disse spleisene, som ble nevnt her. 

og de har mer på lager..

Endret av Bendie
  • Liker 1
  • Nyttig 4
Skrevet
Bendie skrev (6 minutter siden):

Jeg tror fort denne podcasten får etterspill. Her er det så mye samlet opp rundt denne personen. Falske anmeldelser, trusler, falske vitnemål i retten. Og om det er noe i disse spleisene, som ble nevnt her. 

og de har mer på lager..

Jeg har sett henne gå svært hardt ut i diverse kommentarfelt også - som ikke omhandler Isabel. Helt horribelt hva hun lirer av seg.

• Liker 4
Skrevet
Sirah skrev (Akkurat nå):

Jeg har sett henne gå svært hardt ut i diverse kommentarfelt også - som ikke omhandler Isabel. Helt horribelt hva hun lirer av seg.

Huff, det er skremmende. Spent på hvor mye de har klart å grave frem. Tipper det strømmer på med tips også..

• Liker 2
Skrevet
Bendie skrev (2 minutter siden):

Huff, det er skremmende. Spent på hvor mye de har klart å grave frem. Tipper det strømmer på med tips også..

Ja det nevnte de vel 🫣 Spent på om noen har tipset om Isabel og Shehed?

• Liker 3
Skrevet
Bendie skrev (2 minutter siden):

Ja de nevnte vel i ene episode at de hadde fått veldig mye mail. Det var vel sånn de fikk kontakt med utleier, som ble en egen episode. Han tok kontakt og hadde mye å fortelle. 

• Liker 4
Skrevet
Bendie skrev (4 minutter siden):

Håper noen har tipset de om spleisene også, så de kan sjekke ut dem 😊

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
Sirah skrev (Akkurat nå):

Det vil jeg tro og om de googlet kun navnet hennes, dukker nok saken opp. De har nok kontaktet de begge. Spørsmålet er vel heller om de vil blandes inn. Tror de er mettet av T. Og om ikke, om de da velger å omtale saken overfladisk… . Det er jo ganske alvorlig å gå til arbeidsgiver for å få noen sparket. Etter å ha hørt episodene kan en jo tenke seg hvor mange løgner, det har blitt servert til arbeidsgiver.

• Nyttig 6
Skrevet
Sirah skrev (4 minutter siden):

Vil tro det. Om ikke er det et enkelt google søk. Isabel er såpass kjent , og saken grov nok  ( meldte fra til Shehed sin arbeidsgiver) så vil tro garantert er med . Det skaper trafikk også , 

• Liker 3
Skrevet
Ellenn skrev (1 minutt siden):

Håper noen har tipset de om spleisene også, så de kan sjekke ut dem 😊

Ja jeg håper det. Hadde jeg ikke hatt en eks av samme kaliber og vet hvor galskap det blir å bli involvert, så hadde jeg lett tipset. 

Bendie skrev (1 minutt siden):

Det vil jeg tro og om de googlet kun navnet hennes, dukker nok saken opp. De har nok kontaktet de begge. Spørsmålet er vel heller om de vil blandes inn. Tror de er mettet av T. Og om ikke, om de da velger å omtale saken overfladisk… . Det er jo ganske alvorlig å gå til arbeidsgiver for å få noen sparket. Etter å ha hørt episodene kan en jo tenke seg hvor mange løgner, det har blitt servert til arbeidsgiver.

Problemet er at de tror jo på alt selv, så det nytter liksom ikke å prøve å overtale en slik person at de har feil. Derfor veldig overbevisende, og igjen, folk tror det de får servert. Kan derfor dra det så langt å få folk sparket. Skremmende. 

• Liker 1
  • Hjerte 2
Skrevet
Bendie skrev (6 minutter siden):

Lana01 skrev (4 minutter siden):

Vil tro det. Om ikke er det et enkelt google søk. Isabel er såpass kjent , og saken grov nok  ( meldte fra til Shehed sin arbeidsgiver) så vil tro garantert er med . Det skaper trafikk også , 

Ja det viser lissom hvor galskap dette er 🫣 Stakkars alle involverte!

• Liker 1
  • Hjerte 2
Skrevet (endret)

Så bra egen tråd. Det er det så mye å ta tak i. 

Endret av Bendie
  • Liker 1
  • Nyttig 3
Skrevet (endret)

Tiril har selv gått til Romerike blad . Veldig rart at avisen ønsker å publisere dette tøvet , ikke første  gang 

IMG_0453.png

Endret av Lana01
  • Liker 1
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...