Snikendeull Skrevet 29. august #21 Skrevet 29. august Lana01 skrev (1 minutt siden): Her har Tiril selv gått til Romerike Blad. Veldig rart at avisen sluker historiene hennes Det har blitt en del av de Tiril har et stort behov for oppmerksomhet tydeligvis. Hun skal jo ha fått erstatning for at hun ble mobbet på skolen…må si dette er en veldig spesiell oppførsel fra en som skal ha vært et mobbeoffer hele barndommen 🤯🙈 jeg gleder meg til fortsettelsen av podcasten 🍿 jeg kommer ikke over episoden med utleier, stakkars mann. Shehed mistet faktisk jobben sin pga henne, mye mulig at både hun og Isabel gikk over streken de og, men assa folk får nok til slutt🤯 3 2
Supervimse Skrevet 29. august #22 Skrevet 29. august Kan noen forklare, har ikke fått med meg dette? 1
Lana01 Skrevet 29. august Forfatter #23 Skrevet 29. august Supervimse skrev (1 minutt siden): Kan noen forklare, har ikke fått med meg dette? Tiril har sendt noen stygge kommentarer om Isabel Raad, på en FB gruppe. I.R publisrete dette på sin snap kanal . Shehed ( søster Isabel ) sa i en snap det lukter Tiril. Dette var opphavet til en krangel. Tiril kontaktet bla Shehed sin arbeidsgiver, noe som førte til at Shehed måtte forlate sin arbeidsplass. Nå har det kommet en podcast som har gravd opp mye på denne Tiril Det er så ille, nesten ikke at det ikke til å tro. B.l.a har hun anmeld en eldre mann som hun leide leilighet av. Stakkars mann og kone . Det er mange historier ulike innvorlerte , så det danner seg etterhvert et mønster, bla falske vitnemål i retten og det kommer mer ... ny podcsat oppfølging til uken 8
Bendie Skrevet 29. august #24 Skrevet 29. august (endret) Supervimse skrev (15 timer siden): Kan noen forklare, har ikke fått med meg dette? Podcasten starter med at Tiril tar kontakt med Andy Larsgaard og Espen Lee, fordi hun er redd for foreldrene hennes sin sikkerhet. De har vært i en nabokrangel i flere år og hennes mor spesielt, skal være svært redd sine naboer. Den ene naboen er en politikvinne. Etter hvert kommer det frem at saken har to sider og overhode ikke stemmer med påstandene, som er fremlagt. Det blir uenigheter rundt oppdragets opprinnelse og Tiril mener hun har bestilt en podkast.. Går ikke inn i dette nærmere her. Men lydopptak bekrefter ikke disse påstandene. Pågrunn av påstander og oppslag i vg, velger henlagt og gjøre dypdykk i saken og det ramler inn i en rekke, svært sjokkerende anmeldelser og påstander gitt fra Tiril og hennes familie. Det er to sifrede anmeldelser, og grove påstander. Denne samme personen har trakassert Isabel Raad, og etter en rekke overtramp valgte Isabel å publisere noen av disse i sin snap. Noen som eskalerte. Hennes søster kommenterte i en snap at teen hun drakk smakte Tiril og spyttet ut. Denne ene hendelsen førte til at denne personen gikk til hennes arbeidsgiver og forsøkte å få henne sparket. Hun skal også ha trakasseret er mann på 80 år og hans kone, som hum leide hos. Det som fremkommer på podcasten er verdt å lytte til. Det vitner om en lystløgner, med ingen skrupler, for å gå etter alle, som begår det hun føler som urett mot seg selv. Endret 30. august av Bendie La til 10
smiiiley Skrevet 29. august #25 Skrevet 29. august Bendie skrev (39 minutter siden): Podcasten starter med at Tiril tar kontakt med Espen Lee, fordi hun er redd for foreldrene hennes sin sikkerhet. De har vært i en nabokrangel i flere år og hennes mor spesielt, skal være svært redd sine naboer. Den ene naboen er en politikvinne. Etter hvert kommer det frem at saken har to sider og overhode ikke stemmer med påstandene, som er fremlagt. Det blir uenigheter rundt oppdragets opprinnelse og Tiril mener hun har bestilt en podkast.. Går ikke inn i dette nærmere her. Men lydopptak bekrefter ikke disse påstandene. Pågrunn av påstander og oppslag i vg, velger henlagt og gjøre dypdykk i saken og det ramler inn i en rekke, svært sjokkerende anmeldelser og påstander gitt fra Tiril og hennes familie. Det er to sifrede anmeldelser, og grove påstander. Denne samme personen har trakassert Isabel Raad, og etter en rekke overtramp valgte Isabel å publisere noen av disse i sin snap. Noen som eskalerte. Hennes søster kommenterte i en snap at teen hun drakk smakte Tiril og spyttet ut. Denne ene hendelsen førte til at denne personen gikk til hennes arbeidsgiver og forsøkte å få henne sparket. Hun skal også ha trakasseret er mann på 80 år og hans kone, som hum leide hos. Det som fremkommer på podcasten er verdt å lytte til. Det vitner om en lystløgner, med ingen skrupler, for å gå etter alle, som begår det hun føler som urett mot seg selv. Bra oppsummert ☺️ Og når man hører podcasten, så får det meg til å tenke om mobbesaken som hun fikk oppreisning for. Har hun lurt til seg penger der også? 3 4
Sirah Skrevet 29. august #26 Skrevet 29. august smiiiley skrev (11 minutter siden): Bra oppsummert ☺️ Og når man hører podcasten, så får det meg til å tenke om mobbesaken som hun fikk oppreisning for. Har hun lurt til seg penger der også? Hun er aktiv i svært mange kommentarfelt i en mindre trivelig tone. Helt sykt mye av det jeg har sett hun lire av seg. 3 3
Lana01 Skrevet 29. august Forfatter #27 Skrevet 29. august Sirah skrev (4 minutter siden): Hun er aktiv i svært mange kommentarfelt i en mindre trivelig tone. Helt sykt mye av det jeg har sett hun lire av seg. Skremmende. Ikke minst hvordan hun oppførte seg mot det eldre ekteparet. Hvor lite som skal til før hun leggr noen for hat. .Fikk vondt av ekteparet , og det de fortalte, spesielt han . Falske anmeldelser og svindel m m som hun har holdt på med ? spent på neste episode og hva som kommer 3 3
skeiv-ostepop Skrevet 29. august #29 Skrevet 29. august Ellenn skrev (Akkurat nå): Hun er glad i Spleis, har startet 20 stykker. Og det er en del der som handler om hennes dumme valg og idioti. Jeg hadde vært flau om det låg slike ting om meg ute. 4
Snikendeull Skrevet 29. august #30 Skrevet 29. august skeiv-ostepop skrev (12 minutter siden): Og det er en del der som handler om hennes dumme valg og idioti. Jeg hadde vært flau om det låg slike ting om meg ute. Hun eier null skam 2
Snikendeull Skrevet 29. august #31 Skrevet 29. august Bendie skrev (1 time siden): Podcasten starter med at Tiril tar kontakt med Espen Lee, fordi hun er redd for foreldrene hennes sin sikkerhet. De har vært i en nabokrangel i flere år og hennes mor spesielt, skal være svært redd sine naboer. Den ene naboen er en politikvinne. Etter hvert kommer det frem at saken har to sider og overhode ikke stemmer med påstandene, som er fremlagt. Det blir uenigheter rundt oppdragets opprinnelse og Tiril mener hun har bestilt en podkast.. Går ikke inn i dette nærmere her. Men lydopptak bekrefter ikke disse påstandene. Pågrunn av påstander og oppslag i vg, velger henlagt og gjøre dypdykk i saken og det ramler inn i en rekke, svært sjokkerende anmeldelser og påstander gitt fra Tiril og hennes familie. Det er to sifrede anmeldelser, og grove påstander. Denne samme personen har trakassert Isabel Raad, og etter en rekke overtramp valgte Isabel å publisere noen av disse i sin snap. Noen som eskalerte. Hennes søster kommenterte i en snap at teen hun drakk smakte Tiril og spyttet ut. Denne ene hendelsen førte til at denne personen gikk til hennes arbeidsgiver og forsøkte å få henne sparket. Hun skal også ha trakasseret er mann på 80 år og hans kone, som hum leide hos. Det som fremkommer på podcasten er verdt å lytte til. Det vitner om en lystløgner, med ingen skrupler, for å gå etter alle, som begår det hun føler som urett mot seg selv. Ikke bare forsøkte å få henne sparket, hun fikk sparken 2
smiiiley Skrevet 29. august #32 Skrevet 29. august Sirah skrev (1 time siden): Hun er aktiv i svært mange kommentarfelt i en mindre trivelig tone. Helt sykt mye av det jeg har sett hun lire av seg. Ja helt sjuk oppførsel. Men desverre så vil hun nok aldri se dette selv. 2 3
Natu Skrevet 29. august #33 Skrevet 29. august Snikendeull skrev (46 minutter siden): Ikke bare forsøkte å få henne sparket, hun fikk sparken Ingen tvil om at Tiril kontaktet Sheheds sjef. Men det var ikke derfor hun fikk sparken. Men selvfølgelig god timing å skylde på Tiril. Ingen tvil om at hun er en syk person altså men rett skal være rett. 2
Sveits35 Skrevet 30. august #34 Skrevet 30. august Natu skrev (6 timer siden): Ingen tvil om at Tiril kontaktet Sheheds sjef. Men det var ikke derfor hun fikk sparken. Men selvfølgelig god timing å skylde på Tiril. Ingen tvil om at hun er en syk person altså men rett skal være rett. Shehed hadde nok tjent på å gå ut med alle detaljene rundt det som skjedde den gangen. Sannsynlig har hun rett på erstatning for den feilen arbeidsgiveren gjorde. 1 5
Sirah Skrevet 30. august #35 Skrevet 30. august Lana01 skrev (9 timer siden): Skremmende. Ikke minst hvordan hun oppførte seg mot det eldre ekteparet. Hvor lite som skal til før hun leggr noen for hat. .Fikk vondt av ekteparet , og det de fortalte, spesielt han . Falske anmeldelser og svindel m m som hun har holdt på med ? spent på neste episode og hva som kommer Ja det er det som har sjokkert meg mest så langt! Og hun LEIDE av dem 😳 smiiiley skrev (7 timer siden): Ja helt sjuk oppførsel. Men desverre så vil hun nok aldri se dette selv. Nei sånne folk vil vel aldri innse sine egne feil... 1 2
skeiv-ostepop Skrevet 30. august #36 Skrevet 30. august Lana01 skrev (9 timer siden): Skremmende. Ikke minst hvordan hun oppførte seg mot det eldre ekteparet. Hvor lite som skal til før hun leggr noen for hat. .Fikk vondt av ekteparet , og det de fortalte, spesielt han . Falske anmeldelser og svindel m m som hun har holdt på med ? spent på neste episode og hva som kommer Det litt artige med det ekteparet er at Tiril leier der. Samtidig noen år tidligere har hun en spleis ute for å tigge etter penger hvor hun blant annet nevner husbanken. Er det da løgn? 1
Sveits35 Skrevet 30. august #37 Skrevet 30. august skeiv-ostepop skrev (7 minutter siden): Det litt artige med det ekteparet er at Tiril leier der. Samtidig noen år tidligere har hun en spleis ute for å tigge etter penger hvor hun blant annet nevner husbanken. Er det da løgn? Det er ikke usannsynlig at det er blank løgn 2
Bendie Skrevet 30. august #38 Skrevet 30. august Snikendeull skrev (9 timer siden): Ikke bare forsøkte å få henne sparket, hun fikk sparken Ja, det forårsakte i hvert fall at Shehed ikke hadde jobben lengre. Shehed selv har sagt at hun ble innkalt til møter der hun måtte forsvare seg seg selv og jeg tror hun hadde med advokat. Hun sa at hun gikk selv, fordi hun ikke fant seg i hvordan hun ble møtt av skoleledelsen. Dette bevitnet vel at det var kommet flere påstander. Enn det ene der hun spyttet ut teen og sa det smakte Tiril. Men om Shehed selv valgte å si opp, var dette grunnet hva Tiril hadde stelt i stand. 2
enkefru Skrevet 30. august #39 Skrevet 30. august Hvorfor ligger ikke denne tråden i podcast-forumet? https://forum.kvinneguiden.no/forum/327-musikk-podkast-og-lydmedier/
skeiv-ostepop Skrevet 30. august #40 Skrevet 30. august Sveits35 skrev (32 minutter siden): Det er ikke usannsynlig at det er blank løgn Det tror jeg og. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå