skeiv-ostepop Skrevet 30. august #41 Skrevet 30. august Nå har jeg fått med meg de første seks episodene, og søkt litt rundt på nettet etter T og moren. Det er ganske åpenbart for meg at de er begge to her inne og troller en del som AB. Noe som for meg gir mening ut fra lystløgnene, oppmerksomhetsbehovet og main character syndrome de begge viser. 1 4
Sirah Skrevet 30. august #42 Skrevet 30. august skeiv-ostepop skrev (3 minutter siden): Nå har jeg fått med meg de første seks episodene, og søkt litt rundt på nettet etter T og moren. Det er ganske åpenbart for meg at de er begge to her inne og troller en del som AB. Noe som for meg gir mening ut fra lystløgnene, oppmerksomhetsbehovet og main character syndrome de begge viser. Det er jeg ganske sikker på at de er ja. 1 4
Sirah Skrevet 30. august #44 Skrevet 30. august Dette er fra et innlegg som dukket opp på Facebook for en liten stund siden. Det sier jo litt om hvordan hun holder på… Stakkars det gamle ekteparet (og alle andre) som har vært utsatt for henne og familien. 5
Snikendeull Skrevet 30. august #45 Skrevet 30. august Sirah skrev (4 minutter siden): Dette er fra et innlegg som dukket opp på Facebook for en liten stund siden. Det sier jo litt om hvordan hun holder på… Stakkars det gamle ekteparet (og alle andre) som har vært utsatt for henne og familien. Dama er fullstendig gal🤯🙄🤯🥵🙈 shit pomfrit. Rart hun ikke har fått grisebank faktisk! Hun klarer å erte på seg gråstein hun der 6 2
Sirah Skrevet 30. august #46 Skrevet 30. august Snikendeull skrev (Akkurat nå): Dama er fullstendig gal🤯🙄🤯🥵🙈 shit pomfrit. Rart hun ikke har fått grisebank faktisk! Hun klarer å erte på seg gråstein hun der Ja jeg ble skikkelig sjokkert, spesielt over den med at "jeg håper moren din har gått ut av tiden" 😳 Men det gjentar seg jo med å sende skjermbilder til arbeidsgiver. Men rett skal være rett - hun fikk noen skikkelig stygge kommentarer i retur også. Vel fortjent, men det var et kommentarfelt som hauset opp til det. 8 1
Snikendeull Skrevet 30. august #47 Skrevet 30. august Sirah skrev (Akkurat nå): Ja jeg ble skikkelig sjokkert, spesielt over den med at "jeg håper moren din har gått ut av tiden" 😳 Men det gjentar seg jo med å sende skjermbilder til arbeidsgiver. Men rett skal være rett - hun fikk noen skikkelig stygge kommentarer i retur også. Vel fortjent, men det var et kommentarfelt som hauset opp til det. Ja, men hun skryter faktisk av at hun og 8 andre tok kontakt med arbeidsgiver til Shehed…når saken kom ut i Romerikeblad. I kommentarfeltet på fb under artikkelen! Etter å ha hørt denne podcasten, så skjønner jeg jo at hele familien Torgunrud er like gærne. Det er jo helt mørkt🤣🙈🤣 rart at journalister som lager saker på trykk ikke gjør flere undersøkelser før de publiserer 😳🤯🙈 og Tiril har vært et mobbeoffer i barndommen, så ble hun selv en mobber i voksen alder😳🙈 hun burde jo faktisk oppsøke hjelp 1 12
Pølsevann Skrevet 30. august #48 Skrevet 30. august Så denne tråden og ble nysgjerrig på poscasten. Men hører jeg på riktig? Henlagt VG saken? Har hørt del 1 og del 2. og det er jo to fyrer som sier det samme 100 ganger og syter og klager over at vg har gjort de urett? Kommer de til poenget, eller er jeg på feil podcast? 7 2
Snikendeull Skrevet 30. august #49 Skrevet 30. august Pølsevann skrev (3 minutter siden): Så denne tråden og ble nysgjerrig på poscasten. Men hører jeg på riktig? Henlagt VG saken? Har hørt del 1 og del 2. og det er jo to fyrer som sier det samme 100 ganger og syter og klager over at vg har gjort de urett? Kommer de til poenget, eller er jeg på feil podcast? Jada de kommer til poenget, og det er flere episoder i vente 1
skeiv-ostepop Skrevet 30. august #50 Skrevet 30. august Pølsevann skrev (4 minutter siden): Så denne tråden og ble nysgjerrig på poscasten. Men hører jeg på riktig? Henlagt VG saken? Har hørt del 1 og del 2. og det er jo to fyrer som sier det samme 100 ganger og syter og klager over at vg har gjort de urett? Kommer de til poenget, eller er jeg på feil podcast? Du er på rett sted. Men de bruker tid. 3
Snikendeull Skrevet 30. august #51 Skrevet 30. august Sirah skrev (22 minutter siden): Dette er fra et innlegg som dukket opp på Facebook for en liten stund siden. Det sier jo litt om hvordan hun holder på… Stakkars det gamle ekteparet (og alle andre) som har vært utsatt for henne og familien. Sånne som henne burde jo vernes mot seg selv, og hun burde faktisk ikke ha tilgang til sosiale medier 9 1
Bendie Skrevet 30. august #52 Skrevet 30. august Snikendeull skrev (1 minutt siden): Sånne som henne burde jo vernes mot seg selv, og hun burde faktisk ikke ha tilgang til sosiale medier Ja, her er det masse. Har selv sett henne i noen kommentarfelt, som omhandler Isabel Raad, men omfanget er jo så mye større.En ting er at hun opererer i diverse forum. Men å gjøre det med fult navn, slår jo så tilbake på en selv. Det at Isabel publiserte et par ting hun hadde sagt på snap, burde jo ikke bety noe. Da hun opptrer med fult navn i diverse kommentarfelt og sier de samme tingene. Hun og moren tåler tydeligvis ikke at noen sier de i mot. De oppsøker også konflikter. Det kommer tydelig frem i podcasten at de oppsøker og forsøker å fremprovosere hendelser. Mens det tas opptak, som «bevis». 3 3
skeiv-ostepop Skrevet 30. august #53 Skrevet 30. august Pølsevann skrev (17 minutter siden): Så denne tråden og ble nysgjerrig på poscasten. Men hører jeg på riktig? Henlagt VG saken? Har hørt del 1 og del 2. og det er jo to fyrer som sier det samme 100 ganger og syter og klager over at vg har gjort de urett? Kommer de til poenget, eller er jeg på feil podcast? Kort oppsummert (jeg anbefaler uansett å høre alle episodene). Tiril tar kontakt med en privatetterforsker for hjelp i forbindelse med en nabokonflikt (som hun og moren selv startet). For dette skal privatetterforskeren ha 10k for å starte opp, undersøkelser og første møte. Det VG saken omhandler er at VG lar seg lure til å skrive og publiserer en artikkel som sverter ryktet til to privatetterforskere og produsenten av podkasten. Artikkelen skrives på det grunnlaget at Tiril lyver til journalisten og legger frem falske bevis, med påstand om at hun ble lovet en podkast for de 10k som hun aldri fikk. Igjennom de seks første episodene får vi høre om utleier som blir trakassert og anmeldt (flere ganger), naboer som arrangerer videokonfrontasjoner, falsk bevisførsel i retten, VG som ikke gjør jobben sin og leder for presseetisk forbund (?) som svarer partisk på spørsmål i VG på sviktende etisk grunnlag og i ettertid ikke husker hva hun svarte ut fra. 7
Lana01 Skrevet 30. august Forfatter #54 Skrevet 30. august (endret) skeiv-ostepop skrev (1 time siden): Nå har jeg fått med meg de første seks episodene, og søkt litt rundt på nettet etter T og moren. Det er ganske åpenbart for meg at de er begge to her inne og troller en del som AB. Noe som for meg gir mening ut fra lystløgnene, oppmerksomhetsbehovet og main character syndrome de begge viser. Tiril har avslørt seg selv, tidligere i IR tråden, og er der garantert enda. Kjenner igjen skrivestilen , og det popper også opp «nye» brukere med jevne mellomrom, med samme skrivestil , og med « full innsikt» obsessed på livet hennes, så ja de er garantert her inne Endret 30. august av Lana01 1 8
skeiv-ostepop Skrevet 30. august #55 Skrevet 30. august Bendie skrev (3 minutter siden): Ja, her er det masse. Har selv sett henne i noen kommentarfelt, som omhandler Isabel Raad, men omfanget er jo så mye større.En ting er at hun opererer i diverse forum. Men å gjøre det med fult navn, slår jo så tilbake på en selv. Det at Isabel publiserte et par ting hun hadde sagt på snap, burde jo ikke bety noe. Da hun opptrer med fult navn i diverse kommentarfelt og sier de samme tingene. Hun og moren tåler tydeligvis ikke at noen sier de i mot. De oppsøker også konflikter. Det kommer tydelig frem i podcasten at de oppsøker og forsøker å fremprovosere hendelser. Mens det tas opptak, som «bevis». Jeg tror de to genuint tror de har rett. Når de kontaktet privatetterforskeren var det nok for å ha noen som kan skremme naboene, med et håp om at det ble podkast av det. For da kunne de brukt podcasten som «bevis» for at de hadde rett. Og når privatetterforskeren har sjekket litt rundt og innser at dette er et vepsebol så sier han nei til videre arbeid. Tiril og moren takler åpenbart avvisning dårlig (mønsteret går igjen med hekken og utleier) og går da til media for å sverte de som har avvist. Her gjør VG en drittjobb og gjør tydeligvis ingen undersøkelser. Problemet her er at det virker ikke som om det får konsekvenser for de. Det virker som om at alle de anklager eller havner i retten med bare legger det bak seg. 7
Bendie Skrevet 30. august #56 Skrevet 30. august skeiv-ostepop skrev (2 minutter siden): Jeg tror de to genuint tror de har rett. Når de kontaktet privatetterforskeren var det nok for å ha noen som kan skremme naboene, med et håp om at det ble podkast av det. For da kunne de brukt podcasten som «bevis» for at de hadde rett. Og når privatetterforskeren har sjekket litt rundt og innser at dette er et vepsebol så sier han nei til videre arbeid. Tiril og moren takler åpenbart avvisning dårlig (mønsteret går igjen med hekken og utleier) og går da til media for å sverte de som har avvist. Her gjør VG en drittjobb og gjør tydeligvis ingen undersøkelser. Problemet her er at det virker ikke som om det får konsekvenser for de. Det virker som om at alle de anklager eller havner i retten med bare legger det bak seg. Bra oppsummert. En kan håpe at podkasten får følger for alle de falske anmeldelsene og opprettelser av spleis. Tiril og moren tåler neppe at podkasten setter de i så dårlig lys. Tror nesten jeg hadde sett meg over skulderen om jeg var Andy & co. Vil tro de ønsker å slå tilbake…. 5
skeiv-ostepop Skrevet 30. august #57 Skrevet 30. august Bendie skrev (2 minutter siden): Bra oppsummert. En kan håpe at podkasten får følger for alle de falske anmeldelsene og opprettelser av spleis. Tiril og moren tåler neppe at podkasten setter de i så dårlig lys. Tror nesten jeg hadde sett meg over skulderen om jeg var Andy & co. Vil tro de ønsker å slå tilbake…. Og det er her jeg er litt delt. Dersom Tiril faktisk har fulgt med på Henlagt (og derfor håp om å få komme dit) så burde hun vite at Andy og Espen ikke er så lette å lure, og dokumenterer alle samtaler og avtaler de er med i. Å da lyve om hva som er avtalt er rimelig fånyttes. Jeg tror derfor ikke det var hovedintensjonen. Men å ha Espen som skummel person på sin side. Jeg tror teorien som publiseres i podcasten har større sannsynlighet. Hvor VG innser at de har kastet bort tid og energi på lystløgnere, og koker sammen ei suppe de kanskje klarer å forsvare, med en uttalelse fra presseetisk forbund. Og stemmer det bør det få etterspill for både VG, ansvarlig redaktør, journalist og leder i presseetisk forbund. 4
Lana01 Skrevet 30. august Forfatter #58 Skrevet 30. august Bendie skrev (6 minutter siden): Bra oppsummert. En kan håpe at podkasten får følger for alle de falske anmeldelsene og opprettelser av spleis. Tiril og moren tåler neppe at podkasten setter de i så dårlig lys. Tror nesten jeg hadde sett meg over skulderen om jeg var Andy & co. Vil tro de ønsker å slå tilbake…. Ja, når man ser hvor lite som skal til før hun/de legger noen for hat . Det er rart at hun har kunnet gjort så mye , uten at det har fått mer konsekvenser for henne selv. RB som publiserer ukritisk VG journalisten , og flere falske anmeldelser Påtale myndighetene burde også reagert kraftig på det 2
skeiv-ostepop Skrevet 30. august #59 Skrevet 30. august Lana01 skrev (2 minutter siden): Ja, når man ser hvor lite som skal til før hun/de legger noen for hat . Det er rart at hun har kunnet gjort så mye , uten at det har fått mer konsekvenser for henne selv. RB som publiserer ukritisk VG journalisten , og flere falske anmeldelser Påtale myndighetene burde også reagert kraftig på det Nå ligger det litt mellom linjene i podcasten at det virker som om politiet/påtalemyndighetene har notert seg navnet hennes. Så du kan jo forestille deg hvor mye ressurser de to bruker av systemet. 3
Bendie Skrevet 30. august #60 Skrevet 30. august skeiv-ostepop skrev (3 minutter siden): Og det er her jeg er litt delt. Dersom Tiril faktisk har fulgt med på Henlagt (og derfor håp om å få komme dit) så burde hun vite at Andy og Espen ikke er så lette å lure, og dokumenterer alle samtaler og avtaler de er med i. Å da lyve om hva som er avtalt er rimelig fånyttes. Jeg tror derfor ikke det var hovedintensjonen. Men å ha Espen som skummel person på sin side. Jeg tror teorien som publiseres i podcasten har større sannsynlighet. Hvor VG innser at de har kastet bort tid og energi på lystløgnere, og koker sammen ei suppe de kanskje klarer å forsvare, med en uttalelse fra presseetisk forbund. Og stemmer det bør det få etterspill for både VG, ansvarlig redaktør, journalist og leder i presseetisk forbund. Ja, saken i VG har fått store konsekvenser. Får håpe det for etterspill for de involverte. Ja, hvorfor påstå det er gjort en avtale om podcast. Mulig det at Espen gjennomskuet de, førte til en desperat trang på å hevne seg. 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå