Bendie Skrevet 9. september #101 Skrevet 9. september Jeg vil tro at etter episoden med Gucci ( som jeg ikke forsvarer) at det vil bli brukt av Tiril. Vil tro det vil komme en rekke av løgner til Mattilsynet. I håp om at de skal ta Gucci. 1 1
skeiv-ostepop Skrevet 9. september #102 Skrevet 9. september Bendie skrev (2 minutter siden): Jeg vil tro at etter episoden med Gucci ( som jeg ikke forsvarer) at det vil bli brukt av Tiril. Vil tro det vil komme en rekke av løgner til Mattilsynet. I håp om at de skal ta Gucci. Tipper det er flere som rapporterer det, og ikke bare Tiril. Men tipper Tiril tar den lengst. 1
Bendie Skrevet 9. september #103 Skrevet 9. september skeiv-ostepop skrev (1 minutt siden): Tipper det er flere som rapporterer det, og ikke bare Tiril. Men tipper Tiril tar den lengst. Ja, det er en ting er å rapportere fakta, så kan mattilsynet vurdere alvorligheten. Men en enkel hendelse, som dette, får neppe noen følger. Så jeg tipper jeg det kommer en rekke påstander. 1
skeiv-ostepop Skrevet 9. september #104 Skrevet 9. september Bendie skrev (1 minutt siden): Ja, det er en ting er å rapportere fakta, så kan mattilsynet vurdere alvorligheten. Men en enkel hendelse, som dette, får neppe noen følger. Så jeg tipper jeg det kommer en rekke påstander. Jeg tror heller ikke det får noen følger men jeg hadde håpt det hadde fått det. Fakta her er at de med vilje kaster ei bikkje mellom seg og synes det er gøy. 3
Bendie Skrevet 9. september #105 Skrevet 9. september skeiv-ostepop skrev (3 minutter siden): Jeg tror heller ikke det får noen følger men jeg hadde håpt det hadde fått det. Fakta her er at de med vilje kaster ei bikkje mellom seg og synes det er gøy. Og det er ikke bra. Men jeg tror i det hele Shehed behandler Gucci godt. Men dette var ikke ment å være diskusjon rundt Shehed. Men som sagt jeg frykter hun nå kan vente seg en rekke alvorlige påstander.
skeiv-ostepop Skrevet 9. september #106 Skrevet 9. september Bendie skrev (Akkurat nå): Og det er ikke bra. Men jeg tror i det hele Shehed behandler Gucci godt. Men dette var ikke ment å være diskusjon rundt Shehed. Men som sagt jeg frykter hun nå kan vente seg en rekke alvorlige påstander. Hvorvidt hun behandler bikkja godt ellers blir en spekulasjon. Bildet viser at det ikke er tilfellet der. Og jeg er enig i at Tiril nok vil dra denne langt. 1 1
Krokenguri Skrevet 9. september #107 Skrevet 9. september Jeg har hørt podcasten fra start. Ikke så mye etter bruddet. Og kan si at de har svart på spørsmål om de tok betalt for å lage podcast tidligre, før tiril saken. Og det de da har sagt er at de har hatt et skille mellom oppdrag og podcast. Men at de av og til har hatt oppdrag , de har fått tilatelse å bruke i podcasten. Slik jeg ser det , har dette tidligere vært ganske tydelig på at de ikke tar betalt for å lage podcast. Andy sier også at han og espen har funnet ut av dette med tiril og det dem imellom. Men det ble vel også noe på personlig plan der også. Og konflikt iht arbeidsmengde etc, som er årsak til at de ikke har pocast i sammen igjen.
skeiv-ostepop Skrevet 9. september #108 Skrevet 9. september Krokenguri skrev (4 minutter siden): Jeg har hørt podcasten fra start. Ikke så mye etter bruddet. Og kan si at de har svart på spørsmål om de tok betalt for å lage podcast tidligre, før tiril saken. Og det de da har sagt er at de har hatt et skille mellom oppdrag og podcast. Men at de av og til har hatt oppdrag , de har fått tilatelse å bruke i podcasten. Slik jeg ser det , har dette tidligere vært ganske tydelig på at de ikke tar betalt for å lage podcast. Andy sier også at han og espen har funnet ut av dette med tiril og det dem imellom. Men det ble vel også noe på personlig plan der også. Og konflikt iht arbeidsmengde etc, som er årsak til at de ikke har pocast i sammen igjen. Utfordringen her kan nok ligge litt i at for utenforstående så er det vanskelig å skille mellom podcasten og de to som privatetterforskere. Følger man over tid får man små drypp og innsikt i at de har flere oppdrag enn det som kommer på podcasten, men at noen av oppdragene kommer på podcasten i tillegg. Så at man som helt ny lytter eller noen som bare stikker innom i ny og ne tenker at de to henger helt sammen det kan jeg forstå. Men i opptakene som her blir spilt av med Tiril på, så spør jo Andy veldig direkte "hva tenker du at vi skal hjelpe til med". Og dersom podcast var det Tiril mente hun kjøpte, og kun det, så hadde det vært helt naturlig og en selvfølge å si noe som gikk i den retningen. Men det nevnes ikke med et ord i det som spilles av her. Og hadde Tiril hatt bevis for at dette var nevnt og ikke avvist, eller at det faktisk var avtalt, så hadde den saken i FTU vært plankekjøring for Tiril. Men det var det ikke. Så hun lyver åpenbart mener jeg. 5
Bendie Skrevet 9. september #109 Skrevet 9. september Krokenguri skrev (13 minutter siden): Jeg har hørt podcasten fra start. Ikke så mye etter bruddet. Og kan si at de har svart på spørsmål om de tok betalt for å lage podcast tidligre, før tiril saken. Og det de da har sagt er at de har hatt et skille mellom oppdrag og podcast. Men at de av og til har hatt oppdrag , de har fått tilatelse å bruke i podcasten. Slik jeg ser det , har dette tidligere vært ganske tydelig på at de ikke tar betalt for å lage podcast. Andy sier også at han og espen har funnet ut av dette med tiril og det dem imellom. Men det ble vel også noe på personlig plan der også. Og konflikt iht arbeidsmengde etc, som er årsak til at de ikke har pocast i sammen igjen. Det er litt rotete. Men jeg mistenker at Tiril har tenkt/ håpet de ville lage en podcast etter oppdraget. At de kom til å kjøpe deres narrativ. Og da dette ble kke skjedde gjorde hun som hin pleier. Går etter de hun faller ut i mot. 2
Lana01 Skrevet 9. september Forfatter #110 Skrevet 9. september Bendie skrev (21 minutter siden): Og det er ikke bra. Men jeg tror i det hele Shehed behandler Gucci godt. Men dette var ikke ment å være diskusjon rundt Shehed. Men som sagt jeg frykter hun nå kan vente seg en rekke alvorlige påstander. Jeg føler at temperaturen i kommentarfeltet ble skrudd kraftig opp etter Isabel nevnte podden .Det var helt klar ikke greit å kaste Gucci, allikevel vanskelig å lese hele situasjonen rundt et still bilde. Uansett ikke bra. Så mye hat som Tiril har mot ekteparet , forstår jeg om Raad familien ikke ønsker å uttale seg til podden. Allikevel tenker jeg at om Tiril går hardt på nå , kan det slå til bake på henne , om Isabel og Shehed bestemmer seg for å slå tilbake, går de nok all, det med tanke på rykter som ble satt ut i helgen og om det kommer inn en rekke andre anklager vil også tro at politiet har navnet til Tiril på blokken nå , 1
Krokenguri Skrevet 9. september #111 Skrevet 9. september skeiv-ostepop skrev (41 minutter siden): Utfordringen her kan nok ligge litt i at for utenforstående så er det vanskelig å skille mellom podcasten og de to som privatetterforskere. Følger man over tid får man små drypp og innsikt i at de har flere oppdrag enn det som kommer på podcasten, men at noen av oppdragene kommer på podcasten i tillegg. Så at man som helt ny lytter eller noen som bare stikker innom i ny og ne tenker at de to henger helt sammen det kan jeg forstå. Men i opptakene som her blir spilt av med Tiril på, så spør jo Andy veldig direkte "hva tenker du at vi skal hjelpe til med". Og dersom podcast var det Tiril mente hun kjøpte, og kun det, så hadde det vært helt naturlig og en selvfølge å si noe som gikk i den retningen. Men det nevnes ikke med et ord i det som spilles av her. Og hadde Tiril hatt bevis for at dette var nevnt og ikke avvist, eller at det faktisk var avtalt, så hadde den saken i FTU vært plankekjøring for Tiril. Men det var det ikke. Så hun lyver åpenbart mener jeg. Ja det skjønner jeg. Men at de ikke tar på seg betaling for å lage podcast saker, det har de vært tydelig på hele veien. Noe også jeg har fått med meg , uten å være i kontakt med dem. Så det burde ikke være en overaskrlse. Anser denne påstanden kun for å få tilbake penger, på stygg måte. Har vært borti lingende mange ganger. Men er altid tydelig skriftlig og med kopier. Du har jo et ansvar å sjekke ut selv. Så dumt om de ikke har skrftlig hva de skal. Men nå har de jo lydopptak av det da. Men skriftlig er altid best
Rhodiola Skrevet 13. september #112 Skrevet 13. september Tråden er ryddet for persondebatt, personangrep, spekulasjoner, avsporinger og tilhørende svar. Rhodiola, admin.
Lana01 Skrevet 15. september Forfatter #114 Skrevet 15. september (endret) Da er Kvinneguiden tema i dagens podd! Til Henlagt Bakgrunnen. Isabel er stor på blant annet snap med nær 400 000 følgere , og tjener opptil flere millioner i måneden Hun har også startet Ivori, og er eier og driver Nude beauty i et samarbeid med selskapet Beauty Rebels Raadsquad» er en lukket Facebookgruppe som fungerer som fanklubb og fellesskap for følgerne til influenseren Isabel ,( det var flere grupper ) ene gruppen var Tiril en del av, sammen med noen tusen andre? Andre vet kanskje mer om dette Det vi vet er at Tiril , samt noen flere , skrev mange stygge kommentarer i denne gruppen på FB . Isabel delte noen av kommentarer (med fult navn )på sin Snapchat konto. Isabel filmet og delte at søsteren Shehed , tok en shot, og sa esj det smaker Tiril Det var her det startet Dette er altså bakgrunnen til at Tiril kontaktet Shehed sin arbeidsgiver hun jobbet i en barneskole . Jeg husker ikke helt når dette med alternativ jul kom inn, og hele historien bak det Hvorfor Tiril skrev disse kommentarene utgangspunktet, og hvorfor hun endret seg fra å være fan , er uvisst Endret 15. september av Lana01 La til litt 2
Lana01 Skrevet 15. september Forfatter #115 Skrevet 15. september (endret) Snikendeull skrev (1 time siden): Hvem har fått med seg dagens episode Jeg hørte i morges. Endret 15. september av Lana01 2
Gjest Sveits35 Skrevet 15. september #116 Skrevet 15. september Snikendeull skrev (2 timer siden): Hvem har fått med seg dagens episode Har hørt, synes de blir bedre og bedre
lin Grethe Skrevet 15. september #117 Skrevet 15. september (endret) Lana01 skrev (2 timer siden): Jeg hørte i morges. Jeg hørte den til morgen i dag.Har hørt alle episodene.Spennende å høre hvor ondskapsfullt og hevngjerrig enkelte kan være.Har hørt at Tiril ble veldig mobba som liten.Å kanskje derfor hevngjerrighet en er så stor. Tiril har nok mye sår og skader i seg. Ett menneske som har det godt med seg selv ville aldri operert på denne måten . Endret 15. september av lin Grethe 5
lin Grethe Skrevet 15. september #118 Skrevet 15. september På en måte syntes jeg synd på Tiril også.Ho har det sikkert ikke godt med seg selv så lenge ho holder på sånn som ho gjør.Har ho det vondt så vil ho at alle andre skal lide å
fivestar Skrevet 15. september #119 Skrevet 15. september (endret) Jeg er ny her og har hørt på hele Podcasten til Henlagt og fant denne tråden gjennom den. Det som er meget interessant her og som dere har funnet ut er jo denne Spleisen der hun samlet inn over 100k for han russegutten. Jeg har vært innom Spleisen selv, og jeg synes den fremstår som meeeeget tvilsom. Det er ikke lagt ut kvittering for overføring, og den screenshoten av meldingen virker veldig konstruert. Jeg håper Henlagt eller andre som vet hvem denne russegutten er får sjekket om han har sett noe til disse pengene. Endret 15. september av fivestar 5
Gjest Sirah Skrevet 15. september #120 Skrevet 15. september fivestar skrev (27 minutter siden): Jeg er ny her og har hørt på hele Podcasten til Henlagt og fant denne tråden gjennom den. Det som er meget interessant her og som dere har funnet ut er jo denne Spleisen der hun samlet inn over 100k for han russegutten. Jeg har vært innom Spleisen selv, og jeg synes den fremstår som meeeeget tvilsom. Det er ikke lagt ut kvittering for overføring, og den screenshoten av meldingen virker veldig konstruert. Jeg håper Henlagt eller andre som vet hvem denne russegutten er får sjekket om han har sett noe til disse pengene. Håper pengene har kommet dit de skal jeg også. Bør jo være enkelt å bevise! Om alt er som det skal så skal så klart T har masse ros for det! Rett skal være rett. Når det er sagt så syntes jeg episoden i dag var bra! Litt morsomt å se hvordan vi blir oppfattet av utenforstående 😅
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå