skeiv-ostepop Skrevet 4. september #181 Skrevet 4. september Snikendeull skrev (13 minutter siden): Antar det er artikkelen i grafen media du refererer til. Hvor hun skal ha hentet ut opplysninger vedr naboene hun har en nabokonflikt med (altså familien Torgunrud) vil tror at hvis man som politi blir anmeldt og bøtelagt inntil flere ganger, at man mister jobben… men mulig jeg tar feil🤷♀️ tror jeg hadde flyttet for lengst om jeg var hun politikvinnen… hvem orker stå i en sånn konflikt i så mange år🤯 Den tvilsomme var fra Grafen Media ja. Totalt useriøs nettside. Men jeg mener at jeg fant samme overskrift hos Romerikets blad eller noe lignende men bak betalingsmur. Jeg tror nok basert på det jeg har lest at politibetjenten kan ha fått en reaksjon og kanskje har gjort noe dumt, men jeg tror ikke på Tiril sin versjon av dette og jeg tror ikke det er så mange "saker på henne" som hun prøver å legge frem. 2
Bendie Skrevet 4. september #182 Skrevet 4. september skeiv-ostepop skrev (50 minutter siden): Ikke misforstå dette med forsvar av Tiril. For det er det ikke. Hun er farlig. Og lyver så snart hun får tjangs. Men etter å ha hørt podcasten til Espen Lie og hans versjon av at han og Andy ikke jobber sammen lenger, så opplever jeg at det er noe uryddig med det som har skjedd mellom de og. Og det fremstår som for meg at Andy nok ikke er helt uskyldig oppi det hele, og at alt ikke kommer frem i lyset. Så det er noe der - men det betyr ikke at Tiril har rett. Isabel Raad hadde vel ikke helt grei adferd hun heller rundt Alternativ jul når en leser oppslagene rundt den tiden. Men det rettferdiggjør ikke metodene til Tiril. Samtidig har jeg og funnet en avisartikkel fra en noe tvilsom avis, og en overskrift hos noen litt mer troverdige, på at denne politibetjenten det er snakk om i podcasten faktisk har fått en straffereaksjon pga brudd på noen regler en eller annen gang. Men det betyr ikke at hun har mange saker på seg og fått mange reaksjoner, slik Tiril hevder. Dette er skolebokeksempel på lystløgnere som tar et snev av sannhet og blåser det opp 100 ganger for å hevde sin sak, men så gjør overdrivelsen at de fremstår som noe forstyrret og hevnaktige. Helt håpløst hele greiene. Jeg er enig i at det hele oppleves noe uryddig. Og at avtaler bør være skriftlige. Det fremkommer av opptakene at det ikke var snakk om noen podkast. Men det skulle ikke vært nødvendig å vise til dette. Det burde helt klart fremgå bedre hva en betaler for, slik at det levner liten tvil. Og hvordan en betaler for oppdraget er for begge parter er noe snuskete. Jeg synes også podcasten er noe rotete. Men det vi hører av opptak levner ingen tvil. Jeg tror helt og holdent på den eldre utleieren og hans kone. Her er det svært sykt det som kommer frem. Så ondsinnet. Når det gjelder politikvinnen og hennes samboer, må jeg si de oppleves sannferdige og det fremkommer tydelig at naboen nede i veien, sammen med Tiril sin mor, prøver å fremprovosere en hendelse. De har klart baktanker. Og anmeldelsen av påkjørselen er også like tydelig, hvem som lyver. Men det er vanskelig å vite, om det også er ting her med politikvinnen. Men hun har tydeligvis fremdeles jobben sin. Noe som styrker hennes side. Det som er helt tydelig er at det er et mønster som følger familien. Så at de er lystløgnere og narsissistiske mennesker, tror jeg det levner liten tvil om. 1 4
Lana01 Skrevet 4. september Forfatter #183 Skrevet 4. september Bendie skrev (24 minutter siden): Jeg er enig i at det hele oppleves noe uryddig. Og at avtaler bør være skriftlige. Det fremkommer av opptakene at det ikke var snakk om noen podkast. Men det skulle ikke vært nødvendig å vise til dette. Det burde helt klart fremgå bedre hva en betaler for, slik at det levner liten tvil. Og hvordan en betaler for oppdraget er for begge parter er noe snuskete. Jeg synes også podcasten er noe rotete. Men det vi hører av opptak levner ingen tvil. Jeg tror helt og holdent på den eldre utleieren og hans kone. Her er det svært sykt det som kommer frem. Så ondsinnet. Når det gjelder politikvinnen og hennes samboer, må jeg si de oppleves sannferdige og det fremkommer tydelig at naboen nede i veien, sammen med Tiril sin mor, prøver å fremprovosere en hendelse. De har klart baktanker. Og anmeldelsen av påkjørselen er også like tydelig, hvem som lyver. Men det er vanskelig å vite, om det også er ting her med politikvinnen. Men hun har tydeligvis fremdeles jobben sin. Noe som styrker hennes side. Det som er helt tydelig er at det er et mønster som følger familien. Så at de er lystløgnere og narsissistiske mennesker, tror jeg det levner liten tvil om. Enig 👍
skeiv-ostepop Skrevet 4. september #184 Skrevet 4. september Bendie skrev (27 minutter siden): Jeg er enig i at det hele oppleves noe uryddig. Og at avtaler bør være skriftlige. Det fremkommer av opptakene at det ikke var snakk om noen podkast. Men det skulle ikke vært nødvendig å vise til dette. Det burde helt klart fremgå bedre hva en betaler for, slik at det levner liten tvil. Og hvordan en betaler for oppdraget er for begge parter er noe snuskete. Jeg synes også podcasten er noe rotete. Men det vi hører av opptak levner ingen tvil. Jeg tror helt og holdent på den eldre utleieren og hans kone. Her er det svært sykt det som kommer frem. Så ondsinnet. Når det gjelder politikvinnen og hennes samboer, må jeg si de oppleves sannferdige og det fremkommer tydelig at naboen nede i veien, sammen med Tiril sin mor, prøver å fremprovosere en hendelse. De har klart baktanker. Og anmeldelsen av påkjørselen er også like tydelig, hvem som lyver. Men det er vanskelig å vite, om det også er ting her med politikvinnen. Men hun har tydeligvis fremdeles jobben sin. Noe som styrker hennes side. Det som er helt tydelig er at det er et mønster som følger familien. Så at de er lystløgnere og narsissistiske mennesker, tror jeg det levner liten tvil om. Enig
Sirah Skrevet 4. september #185 Skrevet 4. september skeiv-ostepop skrev (1 time siden): Den tvilsomme var fra Grafen Media ja. Totalt useriøs nettside. Men jeg mener at jeg fant samme overskrift hos Romerikets blad eller noe lignende men bak betalingsmur. Jeg tror nok basert på det jeg har lest at politibetjenten kan ha fått en reaksjon og kanskje har gjort noe dumt, men jeg tror ikke på Tiril sin versjon av dette og jeg tror ikke det er så mange "saker på henne" som hun prøver å legge frem. En konflikt har alltid flere sider og godt mulig at politikvinnen (og mannen) ikke har 100% rent mel i posen hun heller. Står man i en sånn konflikt over mange år så vil man jo på et eller annet tidspunkt slå tilbake. Det er bare menneskelig. It takes two to tango.... Men hadde hun gjort noe steingalt i retur så ville hun nok glatt mistet jobben. Enig med @Bendie 3
Sirah Skrevet 4. september #186 Skrevet 4. september Isabel snakket om podcasten på snap i dag. Nevnte ikke navn eller noe, men at hun hadde et insane hater som det ble laget en podcast om nå. Forklarte det til Jack. Så hun vet om podcasten i alle fall. 4 2
Bendie Skrevet 4. september #187 Skrevet 4. september Sirah skrev (12 minutter siden): Isabel snakket om podcasten på snap i dag. Nevnte ikke navn eller noe, men at hun hadde et insane hater som det ble laget en podcast om nå. Forklarte det til Jack. Så hun vet om podcasten i alle fall. Ser man det. Spent om hun vil uttale seg.. 1
Sirah Skrevet 4. september #188 Skrevet 4. september Bendie skrev (53 minutter siden): Ser man det. Spent om hun vil uttale seg.. Hun avsluttet med: De som vet, de vet. Så ingen tvil om hva hun henviste til - selv om hun var svært forsiktig med hva hun sa. 1 3
Lana01 Skrevet 4. september Forfatter #189 Skrevet 4. september Sirah skrev (2 timer siden): Hun avsluttet med: De som vet, de vet. Så ingen tvil om hva hun henviste til - selv om hun var svært forsiktig med hva hun sa. Spennende. Når hun først har sagt A? Mulig bomben slipper neste ukes podd? Hun skal jo til Oslo nå, beleilig 1
Lana01 Skrevet mandag kl. 21:01 Forfatter #190 Skrevet mandag kl. 21:01 Da er det klart for en ny episode i morgen . Håper på mer fremgang, og spent på om Isabel R og Shehed kommer på banen, samt Spleis . En ny uke har også gått , så lyttere kan også ha ting de vil dele 2
Lana01 Skrevet tirsdag kl. 07:35 Forfatter #191 Skrevet tirsdag kl. 07:35 Hørt på dagens podcast .Sier bare en ting , fy så slem Tiril er. 1 4
Sirah Skrevet tirsdag kl. 07:41 #192 Skrevet tirsdag kl. 07:41 Lana01 skrev (5 minutter siden): Hørt på dagens podcast .Sier bare en ting , fy så slem Tiril er. Får høre på vei til jobb 🫣
smiiiley Skrevet tirsdag kl. 08:03 #193 Skrevet tirsdag kl. 08:03 Lana01 skrev (23 minutter siden): Hørt på dagens podcast .Sier bare en ting , fy så slem Tiril er. Jeg har ikke ord. Fikk så vondt av det gamle ekteparet. Det er nødt til å være psykopati i bildet her. Noe annet er for meg helt utenkelig. 5
Snikendeull Skrevet tirsdag kl. 08:05 #194 Skrevet tirsdag kl. 08:05 Dette er helt sykt!!! Sagt det før og sier det igjen, Tiril burde låses inn på lukket avd!!! 3
Lana01 Skrevet tirsdag kl. 08:36 Forfatter #195 Skrevet tirsdag kl. 08:36 Sirah skrev (På 4.9.2026 den 18.55): Isabel snakket om podcasten på snap i dag. Nevnte ikke navn eller noe, men at hun hadde et insane hater som det ble laget en podcast om nå. Forklarte det til Jack. Så hun vet om podcasten i alle fall. Etter å ha hørt dagens episode kom jeg til å tenkt på ryktene , ang Raad familien som ble satt ut i helgen , etter at dette ble lagt ut på Snap. Skal ikke gå inn nærmere på de ( da det bryter forumets regler) men hun er syk nok til å sette ut slike rykter, det er sikkert 4
smiiiley Skrevet tirsdag kl. 08:56 #196 Skrevet tirsdag kl. 08:56 (endret) Lana01 skrev (2 timer siden): Etter å ha hørt dagens episode kom jeg til å tenkt på ryktene , ang Raad familien som ble satt ut i helgen , etter at dette ble lagt ut på Snap. Skal ikke gå inn nærmere på de ( da det bryter forumets regler) men hun er syk nok til å sette ut slike rykter, det er sikkert Har ikke fått med meg rykter som er satt ut 🙈 Men ble litt nysgjerrig på hva dette er. Endret: hadde visst fått de meg meg allikevel 😂🙈 Endret tirsdag kl. 10:39 av smiiiley
Snoopy82 Skrevet tirsdag kl. 12:33 #197 Skrevet tirsdag kl. 12:33 Lurer litt på hvor mange brukere hun har på KG og hvilken som herjer mest i IR teåden. 5
Snoopy82 Skrevet tirsdag kl. 13:26 #198 Skrevet tirsdag kl. 13:26 Nå har jeg hørt episoden og , det er helt grusomt hva en gammel mann må stå i. Tenk å måtte oppleve dette på sine siste år. Det er jævelskap fra ende til annen. Håper VG kommer på banen og beklager, men Tiril selv burde vært anmeldt for trakassering, falske anklager, trusler og mye mer. Virkelig fått seg en smekk. Det er faktisk nesten ikke til å tro. 2 5
Snikendeull Skrevet tirsdag kl. 15:12 #199 Skrevet tirsdag kl. 15:12 Snoopy82 skrev (2 timer siden): Lurer litt på hvor mange brukere hun har på KG og hvilken som herjer mest i IR teåden. Hun er nok der inne og sprer eder & galle, på samme måte som hun holder på i diverse kommentarfelt på fb 3
Bendie Skrevet tirsdag kl. 16:25 #200 Skrevet tirsdag kl. 16:25 Snoopy82 skrev (2 timer siden): Nå har jeg hørt episoden og , det er helt grusomt hva en gammel mann må stå i. Tenk å måtte oppleve dette på sine siste år. Det er jævelskap fra ende til annen. Håper VG kommer på banen og beklager, men Tiril selv burde vært anmeldt for trakassering, falske anklager, trusler og mye mer. Virkelig fått seg en smekk. Det er faktisk nesten ikke til å tro. Forsto det slik at hun fremdeles bor der? Stakkars folk.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå