Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
lin Grethe skrev (1 time siden):

På en måte syntes jeg synd på Tiril også.Ho har det sikkert ikke godt med seg selv så lenge ho holder på sånn som ho gjør.Har ho det vondt så vil ho at alle andre skal lide å

Nei, hun har jeg mistet all sympati for! Hun bør smake sin egen medisin sånn som hun holder på

• Liker 1
  • Nyttig 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Sirah skrev (46 minutter siden):

Håper pengene har kommet dit de skal jeg også. Bør jo være enkelt å bevise! Om alt er som det skal så skal så klart T har masse ros for det! Rett skal være rett.

Når det er sagt så syntes jeg episoden i dag var bra! Litt morsomt å se hvordan vi blir oppfattet av utenforstående 😅

Absolutt enig, har hun faktisk betalt den dit den skal så er det flott, som du sier; rett skal være rett

• Liker 1
Skrevet

Tråden er ryddet for personangrep, ryktespredninger, avsporinger og tilhørende svar. Ettersom flere kommentarer om moderering nå ble slettet, minner jeg om at spørsmål og kommentarer til moderering besvares i Tilbakemeldinger og nyheter om Kvinneguiden. I tråder som ikke helt spesifikt handler om moderering, blir det slettet for brudd på regelen om avsporinger.

Rhodiola, admin.

Skrevet

Får prøve på nytt.. Man føler seg neste starstruck når tråde også nevnes. 

Podcasten tar for seg i dag også, mønsteret som stadig gjentar seg. Fortsatt skummelt at hun holder på slik hun gjør, mot enkeltindivider hun plutselig føler seg urettferdig behandlet av. Noe skjedde med Tiril og IR i 2024, men hva vet jeg ikke. 

Spent på fortsettelsen av galskapen, den dama må jo stoppes. 

Håper de finner ut av den spleisen, hva som er riktig det. 

• Nyttig 4
Skrevet

Nå handler jo denne tråden om VG saken og spesielt Tiril og hennes oppførsel.

Men følger en med på det som skjer rundt Isabel nå for tiden så kan en se at det er mange der med like ille adferd som nå går etter kritikere og ikke minst journalisten.

Det er en god grunn til å ville være anonym på internet. Det er galne folk rundt hvert hjørne.

• Nyttig 2
Skrevet
Snoopy82 skrev (26 minutter siden):

Får prøve på nytt.. Man føler seg neste starstruck når tråde også nevnes. 

Podcasten tar for seg i dag også, mønsteret som stadig gjentar seg. Fortsatt skummelt at hun holder på slik hun gjør, mot enkeltindivider hun plutselig føler seg urettferdig behandlet av. Noe skjedde med Tiril og IR i 2024, men hva vet jeg ikke. 

Spent på fortsettelsen av galskapen, den dama må jo stoppes. 

Håper de finner ut av den spleisen, hva som er riktig det. 

Ja skremmende . Ja tenker dette lett kan sjekkes  opp med russegutten, eller hans mor, Han er rettmessig  eier av det innsamlede beløpet, så får håpe de har kommet frem , men tviler på det . Det er vel snakk om grov svindel, om det viser seg at innsamlingen er fake

• Nyttig 3
Skrevet
Snikendeull skrev (2 timer siden):

Nei, hun har jeg mistet all sympati for! Hun bør smake sin egen medisin sånn som hun holder på

Ja du har nok rett i det

• Liker 1
Skrevet
skeiv-ostepop skrev (9 timer siden):

Nå handler jo denne tråden om VG saken og spesielt Tiril og hennes oppførsel.

Men følger en med på det som skjer rundt Isabel nå for tiden så kan en se at det er mange der med like ille adferd som nå går etter kritikere og ikke minst journalisten.

Det er en god grunn til å ville være anonym på internet. Det er galne folk rundt hvert hjørne.

Ang Isabel er det like ille fra begge sider nå, diskusjonen er borte i angrep på hverandre og spinner i en rundans med gjentagelser. Etter jobb så prøvde jeg å oppdatere meg, men var bare å gi opp i den tråden, var vel 20 nye sider. Poenger blir borte i unødvendig støy og angrep fra begge sider.  Man bør innimellom løfte blikket og se det større bildet. 🙄

Gale folk er det overalt ja, men folk på nett mangler den sperren mange har i direkte møte med mennesker. Når du ikke møter et ansiktsuttrykk med følelser og svar der og da er det enklere å hamre løs, sier forskningen. 😏

Hvilket brukernavn Tiril går under her på KG, er det vel ingen som vet helt sikkert, men aktiv er hun nok.😊

• Nyttig 2
Skrevet
Snoopy82 skrev (47 minutter siden):

Ang Isabel er det like ille fra begge sider nå, diskusjonen er borte i angrep på hverandre og spinner i en rundans med gjentagelser. Etter jobb så prøvde jeg å oppdatere meg, men var bare å gi opp i den tråden, var vel 20 nye sider. Poenger blir borte i unødvendig støy og angrep fra begge sider.  Man bør innimellom løfte blikket og se det større bildet. 🙄

Gale folk er det overalt ja, men folk på nett mangler den sperren mange har i direkte møte med mennesker. Når du ikke møter et ansiktsuttrykk med følelser og svar der og da er det enklere å hamre løs, sier forskningen. 😏

Hvilket brukernavn Tiril går under her på KG, er det vel ingen som vet helt sikkert, men aktiv er hun nok.😊

Her er det bare å ta av seg hatten! Kjempegodt innlegg!

Skrevet
Snoopy82 skrev (1 time siden):

Sirah skrev (57 minutter siden):

Her er det bare å ta av seg hatten! Kjempegodt innlegg!

Helt enig 😍

• Liker 2
Skrevet
Sirah skrev (14 timer siden):

Håper pengene har kommet dit de skal jeg også. Bør jo være enkelt å bevise! Om alt er som det skal så skal så klart T har masse ros for det! Rett skal være rett.

Når det er sagt så syntes jeg episoden i dag var bra! Litt morsomt å se hvordan vi blir oppfattet av utenforstående 😅

Spennende sak, skal jammen inn å høre 😊

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...