Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Finalen er jo midt i sommerferien så alle kampene er jo ferdig lenge før den tid. I sommerferien kan de vel sitte oppe. 

Anonymkode: 4de78...63c

Spørs hva man skal i ferien det, vi sitter ikke kun hjemme hele ferien for å se fotball. 
Lever livet som vi pleier uavhengig av at guttene endelig fant formen å kvalifiserte seg. 
Her snakkes det fotball døgnet rundt, men til og med ungene mine forstår at livet består av veldig mye mer også sommer. 

Anonymkode: 8cf25...649

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja definitivt. Her skal det vises på storskjerm på stadion, og veldig mange skolebarn skal dit. Vi skal hele familien, ungene er 9, 11 og 15 år

Anonymkode: b9324...8ba

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en 16 åring. Og jeg har vært litt bekymra for hvor trøtt han skal bli dagen etterpå. Men skjønner at jeg er overhysterisk 🙈🙈

Anonymkode: 41dbf...c21

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Nei, ikke når han skal opp tidlig dagen etter. Jeg er litt kjip sånn har jeg skjønt🤪 

Anonymkode: 8569b...2b9

Dette kommer barnet ditt å huske for alltid. Den kampen alle andre så. Vinner vi blir det småtraumatisk. Du er ikke litt kjip nei, du er klin kokos. Hadde foreldrene mine gjort dette mot meg i forrige vm hadde jeg rappa fjernkontrollen deres på eldresenteret og tatt igjen nå. 

Anonymkode: d13dc...534

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Norge er i VM han må se kampen. Har så mange gode minner fra da min sønn var liten og vi så EM og VM sammen . Da var jo ikke Norge med, heller. Barna får mye å snakke om neste dag og det må din sønn få være en del av. 

Anonymkode: b362e...208

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Mine barn på snart 10 og 15 skal selvfølgelig få se kampene, både i morgen og neste uke kl 02. Jeg husker selv hvor spennende det var i 98, det er så fint barndomsminne. Det skal mine barn få oppleve også. De tåler fint å være trøtte noen få dager nå under VM 😃 Dette skjer jo så sjeldentm Her skal vi kose oss med godteri, henge ut flagg, og på med drakt og skjerf.  Heia Norge 🇧🇻 

Anonymkode: ca8ec...124

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Her tikket det akkurat inn melding på Visma at kampen blir vist på storskjerm på skolen. Ta med drikke og snacks 😁

Anonymkode: 497d5...bd5

Skrevet
Cera skrev (15 timer siden):

Jeg har en 12 år gammel fotballengasjert gutt som naturligvis er veldig opptatt av VM. Nå er det jo Norge-Irak onsdag kl 00 og han vil gjerne se. Ville dere latt ham? Skoledag dagen etter, men skjer jo ikke så mye denne uka. Jeg tenker i utgangspunktet nei, men er i tvil da det betyr så mye for ham. 

Selv minsten på 10 får se her i huset, vi heier på Norge og Kapp Verde i år.

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Helt klart at de som ønsker å se kampen burde få det. So what om de fungerer litt dårligere dagen etterpå? Ingen trenger å fungerer 100% hver eneste dag. Det er kun en dag. Det er verre med den kampen som starter kl 4 på natta. Da er det nok mange som ikke klarer å holde seg våken, eller komme seg opp, til den kampen. Denne første kampen er det nok flere av denne yngre garden som faktisk kan klare å få med seg. 

Idrett ser man ikke i opptak, det er sånt man ser direkte. 

Anonymkode: f0e51...ac5

kl 04 er null problem for mine barn å våkne til er bare en time før de normalt står opp

Skrevet

Øøøøh.. Selvsagt skal de få se. Snakk om å sette fotballinteressert barn i utenforskap når «alle» har sett kampen og er trøtt dagen etterpå. Skal heller få sovne foran tv’n enn å ikke få se kampene. Dette er kjerneminne hvis interessen er de for sporten. Sove gjør de hver dag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...