AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #141 Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Finalen er jo midt i sommerferien så alle kampene er jo ferdig lenge før den tid. I sommerferien kan de vel sitte oppe. Anonymkode: 4de78...63c Spørs hva man skal i ferien det, vi sitter ikke kun hjemme hele ferien for å se fotball. Lever livet som vi pleier uavhengig av at guttene endelig fant formen å kvalifiserte seg. Her snakkes det fotball døgnet rundt, men til og med ungene mine forstår at livet består av veldig mye mer også sommer. Anonymkode: 8cf25...649
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #142 Skrevet 4 timer siden Ja definitivt. Her skal det vises på storskjerm på stadion, og veldig mange skolebarn skal dit. Vi skal hele familien, ungene er 9, 11 og 15 år ⚽️ Anonymkode: b9324...8ba 1 1
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #143 Skrevet 3 timer siden Jeg har en 16 åring. Og jeg har vært litt bekymra for hvor trøtt han skal bli dagen etterpå. Men skjønner at jeg er overhysterisk 🙈🙈 Anonymkode: 41dbf...c21
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #144 Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (13 timer siden): Nei, ikke når han skal opp tidlig dagen etter. Jeg er litt kjip sånn har jeg skjønt🤪 Anonymkode: 8569b...2b9 Dette kommer barnet ditt å huske for alltid. Den kampen alle andre så. Vinner vi blir det småtraumatisk. Du er ikke litt kjip nei, du er klin kokos. Hadde foreldrene mine gjort dette mot meg i forrige vm hadde jeg rappa fjernkontrollen deres på eldresenteret og tatt igjen nå. Anonymkode: d13dc...534 3
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #145 Skrevet 3 timer siden Norge er i VM han må se kampen. Har så mange gode minner fra da min sønn var liten og vi så EM og VM sammen . Da var jo ikke Norge med, heller. Barna får mye å snakke om neste dag og det må din sønn få være en del av. Anonymkode: b362e...208 1
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #146 Skrevet 3 timer siden Mine barn på snart 10 og 15 skal selvfølgelig få se kampene, både i morgen og neste uke kl 02. Jeg husker selv hvor spennende det var i 98, det er så fint barndomsminne. Det skal mine barn få oppleve også. De tåler fint å være trøtte noen få dager nå under VM 😃 Dette skjer jo så sjeldentm Her skal vi kose oss med godteri, henge ut flagg, og på med drakt og skjerf. Heia Norge ⚽️ 🇧🇻 Anonymkode: ca8ec...124 2
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #147 Skrevet 3 timer siden Her tikket det akkurat inn melding på Visma at kampen blir vist på storskjerm på skolen. Ta med drikke og snacks 😁 Anonymkode: 497d5...bd5
Fru Uperfekt Skrevet 3 timer siden #148 Skrevet 3 timer siden Cera skrev (15 timer siden): Jeg har en 12 år gammel fotballengasjert gutt som naturligvis er veldig opptatt av VM. Nå er det jo Norge-Irak onsdag kl 00 og han vil gjerne se. Ville dere latt ham? Skoledag dagen etter, men skjer jo ikke så mye denne uka. Jeg tenker i utgangspunktet nei, men er i tvil da det betyr så mye for ham. Selv minsten på 10 får se her i huset, vi heier på Norge og Kapp Verde i år.
Fru Uperfekt Skrevet 3 timer siden #149 Skrevet 3 timer siden Memorangen skrev (11 timer siden): https://www.aftenposten.no/sport/fotball/i/Wvll3k/fotballfeiring-for-herrene-kvinnelandslaget-glemt-igjen Beklager å måtte si det men selv om jeg går på alle hjemmekampene til Brann Kvinner så er det ikke like bra som å se herrefotball
Fru Uperfekt Skrevet 3 timer siden #150 Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (10 timer siden): Helt klart at de som ønsker å se kampen burde få det. So what om de fungerer litt dårligere dagen etterpå? Ingen trenger å fungerer 100% hver eneste dag. Det er kun en dag. Det er verre med den kampen som starter kl 4 på natta. Da er det nok mange som ikke klarer å holde seg våken, eller komme seg opp, til den kampen. Denne første kampen er det nok flere av denne yngre garden som faktisk kan klare å få med seg. Idrett ser man ikke i opptak, det er sånt man ser direkte. Anonymkode: f0e51...ac5 kl 04 er null problem for mine barn å våkne til er bare en time før de normalt står opp
Eric_B Skrevet 1 time siden #151 Skrevet 1 time siden Øøøøh.. Selvsagt skal de få se. Snakk om å sette fotballinteressert barn i utenforskap når «alle» har sett kampen og er trøtt dagen etterpå. Skal heller få sovne foran tv’n enn å ikke få se kampene. Dette er kjerneminne hvis interessen er de for sporten. Sove gjør de hver dag.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå