AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 19:43 #221 Skrevet onsdag kl. 19:43 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Det var faktisk bare 2 på trinnet av 60 barn som fikk se kampen i natt. Vi andre beholdt fornuften. Jeg slet nok med å få opp min 11 åring i dag etter han la seg 21. Å hale og dra ungene opp om morgenen er ikke noe jeg har tid til. Anonymkode: e066c...d5b For et kjipt sted. Anonymkode: d13dc...534 3
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 19:44 #222 Skrevet onsdag kl. 19:44 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Her var det en trøtt, men ekstremt fornøyd 7-åring som ble vekt 23:50 og sovnet rundt 02:15. Vet det blir et stort tema på skolen i dag og mange av kompisene fikk også være oppe (det var en tom skolegård i morges, tydelig at mange leverte så sent som mulig). Veldig glad vi lot ham være oppe (selv om jeg i utgangspunktet var skeptisk). Anonymkode: a3899...36d Det fordrer foreldre som har fleksible jobber ; evt er hjemmeværende Anonymkode: 525b6...7f3
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 19:51 #223 Skrevet onsdag kl. 19:51 AnonymBruker skrev (1 time siden): Se litt forbi din egen nese. Skolen her har siste dag onsdag 24 juni. Anonymkode: cc1a9...fbf Ja? Og da er det jo veldig rart de ikke har hatt tentamen ennå. Anonymkode: d13dc...534 1
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 19:53 #224 Skrevet onsdag kl. 19:53 AnonymBruker skrev (1 time siden): ja jøss,særlig.Tipper de bare ikke sier noe til degog vel jeg tror neppe du har hørt med 60 barn heller Anonymkode: 355b4...0e7 Lærerne gjorde vel det? Anonymkode: d13dc...534
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 20:01 #225 Skrevet onsdag kl. 20:01 AnonymBruker skrev (1 time siden): Se litt forbi din egen nese. Skolen her har siste dag onsdag 24 juni. Anonymkode: cc1a9...fbf Haha, tviler jeg på 😂 skolen har alltid pleid å slutte rundt 19-20. juni. Ingen er på skolen på St. Hansaften som er 23. juni. Så ditt barn må i så fall være det eneste i verden som er på skolen 24. juni. I mange andre land starter sommerferien tidligere enn her. Så den må du lenger ut på landet med 😂 Anonymkode: 4a62e...055 1 2
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 20:03 #226 Skrevet onsdag kl. 20:03 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Ja? Og da er det jo veldig rart de ikke har hatt tentamen ennå. Anonymkode: d13dc...534 Du viser i hvert fall med all tydelighet at du mangler noen kunnskaper her. Alle skoler i Norge slutter ikke til samme tid. Det er en årsak til at skolen her slutter så sent, selv om din lokale skole er ferdig tidligere. Du må bare mene at de har sen tentamen, det syns jeg også. Til info skal de også ha en prøve i et annet fag på fredag. Det er også rart, men fremdeles fakta. Anonymkode: cc1a9...fbf
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 20:05 #227 Skrevet onsdag kl. 20:05 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Haha, tviler jeg på 😂 skolen har alltid pleid å slutte rundt 19-20. juni. Ingen er på skolen på St. Hansaften som er 23. juni. Så ditt barn må i så fall være det eneste i verden som er på skolen 24. juni. I mange andre land starter sommerferien tidligere enn her. Så den må du lenger ut på landet med 😂 Anonymkode: 4a62e...055 Jeg er helt enig med deg. Som forelder er det dessverre ikke så mye jeg får gjort med det. Tenker jeg har sagt mitt, jeg. Orker ikke diskutere med kverulanter på anslagsvis 15-16 år. Anonymkode: cc1a9...fbf 1
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 20:23 #228 Skrevet onsdag kl. 20:23 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Ja? Og da er det jo veldig rart de ikke har hatt tentamen ennå. Anonymkode: d13dc...534 Det tenkte jeg og. Her var ungdomskolen ferdig med tentamener for 3 uker siden. Og de i 10 klasse var og ferdig med eksamener Anonymkode: 778c9...85a
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 21:02 #229 Skrevet onsdag kl. 21:02 AnonymBruker skrev (54 minutter siden): Jeg er helt enig med deg. Som forelder er det dessverre ikke så mye jeg får gjort med det. Tenker jeg har sagt mitt, jeg. Orker ikke diskutere med kverulanter på anslagsvis 15-16 år. Anonymkode: cc1a9...fbf Jeg er ikke 15-16 år, jeg er 38 og er ferdig med skolen for lengst. Jeg tror deg ikke. Sorry. Selv om ikke alle skoler slutter samme dag er det ingen som holder på nesten en uke lenger enn de andre. 1 dag, ja. 3 dager? Nei. Til og med privatskolene slutter til ca samme tid som de offentlige. Så nei, jeg tror du bare troller. Beklager så meget. Anonymkode: 4a62e...055
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 21:12 #230 Skrevet onsdag kl. 21:12 AnonymBruker skrev (På 15.6.2026 den 21.28): Hvem boikottet OL i Berlin i 1936? Anonymkode: be027...017 Jødene. Anonymkode: 3cf0a...e83
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 21:15 #231 Skrevet onsdag kl. 21:15 AnonymBruker skrev (1 time siden): Du viser i hvert fall med all tydelighet at du mangler noen kunnskaper her. Alle skoler i Norge slutter ikke til samme tid. Det er en årsak til at skolen her slutter så sent, selv om din lokale skole er ferdig tidligere. Du må bare mene at de har sen tentamen, det syns jeg også. Til info skal de også ha en prøve i et annet fag på fredag. Det er også rart, men fremdeles fakta. Anonymkode: cc1a9...fbf Sikkert Steiner skolen og prøve i didgeridoo. Anonymkode: 3cf0a...e83 1
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 21:24 #232 Skrevet onsdag kl. 21:24 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Jødene. Anonymkode: 3cf0a...e83 Nei det stemmer ikke, 13 utøvere av jødisk opprinnelse tok medalje Anonymkode: be027...017
Rosa Sitron Skrevet 23 timer siden #233 Skrevet 23 timer siden AnonymBruker skrev (9 timer siden): Det fordrer foreldre som har fleksible jobber ; evt er hjemmeværende Anonymkode: 525b6...7f3 Vi var klare på jobb til vanlig tid. Gikk overaslkende bra 1
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #234 Skrevet 22 timer siden AnonymBruker skrev (8 timer siden): Jeg er ikke 15-16 år, jeg er 38 og er ferdig med skolen for lengst. Jeg tror deg ikke. Sorry. Selv om ikke alle skoler slutter samme dag er det ingen som holder på nesten en uke lenger enn de andre. 1 dag, ja. 3 dager? Nei. Til og med privatskolene slutter til ca samme tid som de offentlige. Så nei, jeg tror du bare troller. Beklager så meget. Anonymkode: 4a62e...055 Her er det nok du som er litt for påståelig. Det er flere skoler i Vestland fylke som har siste skoledag 24.juni, og skolene i Karmøy kommune har siste skoledag 23.juni. https://www.vestlandfylke.no/globalassets/utdanning-og-karriere/elev/skulerute-2025-2026.pdf Anonymkode: 1b679...11d 2
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #235 Skrevet 22 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Her er det nok du som er litt for påståelig. Det er flere skoler i Vestland fylke som har siste skoledag 24.juni, og skolene i Karmøy kommune har siste skoledag 23.juni. https://www.vestlandfylke.no/globalassets/utdanning-og-karriere/elev/skulerute-2025-2026.pdf Anonymkode: 1b679...11d Takk😊 Anonymkode: cc1a9...fbf
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #236 Skrevet 16 timer siden AnonymBruker skrev (15 timer siden): Du viser i hvert fall med all tydelighet at du mangler noen kunnskaper her. Alle skoler i Norge slutter ikke til samme tid. Det er en årsak til at skolen her slutter så sent, selv om din lokale skole er ferdig tidligere. Du må bare mene at de har sen tentamen, det syns jeg også. Til info skal de også ha en prøve i et annet fag på fredag. Det er også rart, men fremdeles fakta. Anonymkode: cc1a9...fbf Alle slutter ikke til samme tid nei. De fleste fylker er ferdig 19 juni, imens noen har skole til 24 juni. 24 juni er neste uke, det er veldig rart at de ikke er ferdig med tentamen nå ? Når i alle dager setter de karakterer? hadde uansett ikke latt det ødelegge fotball vm. Anonymkode: d13dc...534 2
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #237 Skrevet 16 timer siden AnonymBruker skrev (14 timer siden): Sikkert Steiner skolen og prøve i didgeridoo. Anonymkode: 3cf0a...e83 Nei. Anonymkode: d13dc...534 1
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #238 Skrevet 16 timer siden Cera skrev (På 15.6.2026 den 8.19): Jeg har en 12 år gammel fotballengasjert gutt som naturligvis er veldig opptatt av VM. Nå er det jo Norge-Irak onsdag kl 00 og han vil gjerne se. Ville dere latt ham? Skoledag dagen etter, men skjer jo ikke så mye denne uka. Jeg tenker i utgangspunktet nei, men er i tvil da det betyr så mye for ham. Vi er ikke interessert i fotball i det hele tatt… Men her satt vi hele familien og så på kampen😂 Barna er 8,9 og 15! Var vi alle slitne med litt mindre tålmodighet dagen etter? Ja! Var det vært det? Ja😅 Mulig fotball interessen ble vekket litt til live den kvelden, for vi har nå markert kalenderen for videre kamper😂 Tenker tilbake når jeg var 12 år og jeg danset aktivt, var med på konkurranser og alt, og hadde jeg fått nei til å sitte oppe for å se de jeg så opp til i ett VM, hadde nok 12 år gamle meg blitt helt knust😭 Anonymkode: 43227...e91 2
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #239 Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (På 15.6.2026 den 10.15): Hvis han ikke vil så trenger han jo ikke det. Dette gjelder jo de guttene som gleder seg og veldig gjerne vil se kampen, Her er også en av våre lokale spillere på Irak laget, så det er ekstra stort. Mine gutter og vennene gleder seg noe helt vilt, så da får de se så klart. Vi damene må ta innover oss hvor stort dette er for gutta. Vi vet ikke når Norge kommer i VM neste gang. Var det ikke 28 år siden sist? Da må vi skjønne hvor stort det er for veldig mange. Anonymkode: c8d2e...ef2 Vi damene må ta innover oss? Mulig du må det, men vi er ganske så mange damer (og jenter) som er interessert helt uten å måtte ta innover oss noe som helst. Det er stort for oss også Anonymkode: 611a3...fbd 1 1
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #240 Skrevet 13 timer siden Har ikke barn selv, og er ikke spesielt fotballinteressert, men syns absolutt at du bør la ham se på. Anonymkode: 1eb05...735
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå