AnonymBruker Skrevet 15. juni #61 Skrevet 15. juni Memorangen skrev (35 minutter siden): https://www.aftenposten.no/sport/fotball/i/Wvll3k/fotballfeiring-for-herrene-kvinnelandslaget-glemt-igjen Kvinnefotball er ikke det samme ass😂 hilsen kvinne Anonymkode: 77aa2...a23 7 1
AnonymBruker Skrevet 15. juni #63 Skrevet 15. juni Ja min får lov å se om han vil. Han er 14. Det er straks ferie. De tåler å være trøtt en dag og fredag har de kun 3 timer på skolen før de er ferdig. Anonymkode: 77aa2...a23 2 1 1
AnonymBruker Skrevet 15. juni #64 Skrevet 15. juni 7-åringen her skal få se kampene (om han klarer være våken). Lurt med tipset om å legge madrass i stua! Anonymkode: a3899...36d 4 2
regnbuebarn Skrevet 15. juni #65 Skrevet 15. juni Cera skrev (4 timer siden): Jeg har en 12 år gammel fotballengasjert gutt som naturligvis er veldig opptatt av VM. Nå er det jo Norge-Irak onsdag kl 00 og han vil gjerne se. Ville dere latt ham? Skoledag dagen etter, men skjer jo ikke så mye denne uka. Jeg tenker i utgangspunktet nei, men er i tvil da det betyr så mye for ham. Her er det uaktuelt. Får heller se kampen i opptak 1 1
AnonymBruker Skrevet 15. juni #66 Skrevet 15. juni regnbuebarn skrev (6 minutter siden): Her er det uaktuelt. Får heller se kampen i opptak Du tror ikke de andre barna snakker om kampen? Kjedelig å være den som ikke er inkludert, og i tillegg få kampen spoilet. Anonymkode: 3cf0a...e83 6 11
Cerx Skrevet 15. juni #67 Skrevet 15. juni AnonymBruker skrev (2 timer siden): Nei, tidlig opp dagen etter helt uaktuelt og jeg har større barn. Ikke blir de utenfor heller. Hvorfor lærer dere barna deres å holde andre utenfor fordi de ikke har deltatt eller sett det samme som deres barn? Er det slik når alle barna drikker alkohol som 14 år så må mine også? Eller om alle gutta går fotball så må den ene som ikke liker fotball gå på fotball? Hvorfor lærer dere barna deres dette? Og nei, det er ikke siste gang vm i fotball er, det like mye oppstandelse av vanlig vm. Nordmenn digger utenlandsk fotball. Helse er mye viktigere. Anonymkode: 8cf25...649 Har barna dine lyst til å se kampene? 2 4
AnonymBruker Skrevet 15. juni #68 Skrevet 15. juni Helt klart at de som ønsker å se kampen burde få det. So what om de fungerer litt dårligere dagen etterpå? Ingen trenger å fungerer 100% hver eneste dag. Det er kun en dag. Det er verre med den kampen som starter kl 4 på natta. Da er det nok mange som ikke klarer å holde seg våken, eller komme seg opp, til den kampen. Denne første kampen er det nok flere av denne yngre garden som faktisk kan klare å få med seg. Idrett ser man ikke i opptak, det er sånt man ser direkte. Anonymkode: f0e51...ac5 5 6
Splittbinders Skrevet 15. juni #69 Skrevet 15. juni (endret) Jeg sier som hun mammaen som ble intervjuet i en eller annen avis: ingen husker en god natts søvn fra barndommen, men natten der du ble vekket for å se VM-kamp kommer du antagelig til å huske i mange mange år. Re opp i sofaen eller legg en luftmadrass på gulvet i stua, det er et godt forslag, så om de sovner kan de bare sove videre der. Vi skal også prøve å legge minste noen timer i forkant, og så vekke henne for kampen. Så kjenner hun nok fort selv hvor lenge orker. Hun er straks 10. Endret 15. juni av Splittbinders 6 7
Verbena Skrevet 15. juni #70 Skrevet 15. juni Han hadde helt klart fått lov å se. Men jeg hadde stilt et ultimatum om at det IKKE slulle sutres, klages eller krangles dagen etter fordi han var trøtt. Det må han takle, og jeg trenger ikke takle en monsterunge fordi han er trøtt og sliten. Blir det krangling for å stå opp, eller dårlig stemning dagen etter fordi han var trøtt , vil det ikke bli flere muligheter dette VM. 4 1
Memorangen Skrevet 15. juni #71 Skrevet 15. juni AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Kvinnefotball er ikke det samme ass😂 hilsen kvinne Anonymkode: 77aa2...a23 Nei det er litt mindre filming og syting i kvinnefotball. 3 1
AnonymBruker Skrevet 15. juni #72 Skrevet 15. juni moomino skrev (2 timer siden): Vet vi har det. Men mange av de yngre i dag har ikke opplevd det og ikke sikkert de vil oppleve det igjen. Der er nå over 30 år siden. Altså alle under 25 har 0 hukommelse at Norge har vært i Vm Det er ikke over 30 år siden sist, det er nøyaktig 28 år siden sist Norge var med i VM for herrer (og 26 år siden sist mesterskap) Anonymkode: be027...017 1
AnonymBruker Skrevet 15. juni #73 Skrevet 15. juni Memorangen skrev (20 minutter siden): Nei det er litt mindre filming og syting i kvinnefotball. Mindre filming i kvinnefotball det er det, men minst like mye syting hvis ikke mer. (Har jo knapt vært annet en syting fra det norske kvinnelandslaget de siste årene) Anonymkode: be027...017 1
AnonymBruker Skrevet 15. juni #74 Skrevet 15. juni Selvfølgelig Ganske tonedøvt å være så innmari prinsippfast på noe som er veldig sjelden. Norge har ikke kvalifisert seg til et VM på 28 år. Det vil være noe som blir snakket om de neste 28 år. Slik som da Norge slo Brasil. Det er fortsatt en snakkis og stor hendelse i norsk historie, enten man liker fotball eller ikke. Ser ikke helt hvordan det er god omsorg å være veldig rigid AKKURAT denne ene dagen. Anonymkode: 815bb...16c 3 8
Memorangen Skrevet 15. juni #75 Skrevet 15. juni AnonymBruker skrev (1 time siden): Mindre filming i kvinnefotball det er det, men minst like mye syting hvis ikke mer. (Har jo knapt vært annet en syting fra det norske kvinnelandslaget de siste årene) Anonymkode: be027...017 Å sier du det. Det var nytt for meg.
MarianneE Skrevet 15. juni #76 Skrevet 15. juni Åååå.... Herregud så koselig å lese hvor mange foreldre som legger opp til gode barndomsminner!! Husker sist Norge var i VM og hvor stas det var å få se på TV da. 8 4
AnonymBruker Skrevet 15. juni #77 Skrevet 15. juni Selvfølgelig! Hadde lagt opp til at det går fint å sovne på sofaen 😅 frem med dyne og det som er. vet at ungen ikke holder ut til det er slutt. Mulig vi vekker når det nærmer seg. Hva er vel 1 natt med dårlig søvn liksom. Folk som nekter barna dette er noen skikkelig kjipinger! Å se kampen i reprise er jo bare dritkjedelig siden man ikke kan unngå å få med seg hva resultatet er før man får sett selv. Anonymkode: e9063...782 2 5
AnonymBruker Skrevet 15. juni #78 Skrevet 15. juni Helt klart! her skal vi på skolen med 11 åring å se med klassen dette VM er det de kommer til å huske best og ha gode minner fra. Tilrettelegg så godt dere kan. Kanskje litt søvn før kampen? Anonymkode: c8f99...f6c 1 4
AnonymBruker Skrevet 15. juni #79 Skrevet 15. juni MarianneE skrev (18 minutter siden): Åååå.... Herregud så koselig å lese hvor mange foreldre som legger opp til gode barndomsminner!! Husker sist Norge var i VM og hvor stas det var å få se på TV da. Husker selv, mine foreldre ba flere venner sist gang da vi vant mot Brasil. Vi grillet og så på kampen. Anonymkode: 778c9...85a 1 3
MarianneE Skrevet 15. juni #80 Skrevet 15. juni AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Husker selv, mine foreldre ba flere venner sist gang da vi vant mot Brasil. Vi grillet og så på kampen. Anonymkode: 778c9...85a Ikke sant, det er så lite som skal til for å gjøre den lille forskjellen ❤️ 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå