AnonymBruker Skrevet 6. juni #161 Skrevet 6. juni Run skrev (4 timer siden): Som jeg skrev i et tidligere innlegg blir menn vurdert etter feil parametere, så klager man i etterkant når det går galt. Utdanning har omtrent null betydning, man kan til og med lure på hva som er mest relevant av utdanning og bobil. Hvorfor er det feil å gå etter menn med utdanning? All min erfaring tilsier at menn med akademisk utdanning er mye mer interessante å snakke med enn en som kjører lastebil. Anonymkode: 64371...c4f 5
AnonymBruker Skrevet 6. juni #162 Skrevet 6. juni AnonymBruker skrev (3 timer siden): Ikke alle, bare den store majoriteten ifølge studiene som er blitt gjort på sveipe data. Anonymkode: 4c73b...3d4 Den store majoriteten av det lille utvalget kvinner på sjekkeapper? Fremdeles ikke spesielt godt bevis. Dessuten; hva skal man ellers gå etter på en sjekkeapp? Både kvinner og menn har jo kun utseendet å gå ut i fra, for personlighet vises ikke på et bilde eller i en tekst. Og da velger folk selvsagt de som de synes ser mest tiltrekkende ut. Når det er sagt, så tviler jeg på at det er noen studier som linker kvinners krav til utseende på sjekkeapper med kjevepartiet til menn. Eller andre typiske redpill-kriterier for hva som er tiltrekkende. Men kom gjerne med lenker. Anonymkode: dd714...336 4 1
Run Skrevet 6. juni #163 Skrevet 6. juni AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Hvorfor er det feil å gå etter menn med utdanning? All min erfaring tilsier at menn med akademisk utdanning er mye mer interessante å snakke med enn en som kjører lastebil. Anonymkode: 64371...c4f Det er dessverre en veldig utbredt misoppfatning.
AnonymBruker Skrevet 6. juni #164 Skrevet 6. juni AnonymBruker skrev (9 timer siden): Så merkelig, I den andre tråden om hvilken menn som er mest ettraktet var alle damene enig i at høyde, ansikts symmetri, kveveparti, øye plassering er en fellesnevner. Svarene var: "Dette er jo en selvfølge" "Vann er vått" "Sjokkerende, de kjekkeste mennene er mest populære" osv. osv. Her snur dere plutselig 180 grader og sier noe helt annet. Anonymkode: 4c73b...3d4 Det er vel opplagt at både pene kvinner og menn er ettertraktet. Samtidig teller personlige egenskaper også mye for å skape og beholde tiltrekning. Anonymkode: 9dab1...28e 3 3
AnonymBruker Skrevet 6. juni #165 Skrevet 6. juni AnonymBruker skrev (På 5.6.2026 den 22.01): Har gitt opp kvinner, orker ikke mer. Dere vet ikke hva dere vil ha, ihvertfall ikke før det er for sent. Dere skal helst ha 2-3 barn først med feil mann før dere gir den riktige mannen en sjangs. Er så lei av dere. Anonymkode: afbd5...6ec Jammen, hvem er det som tvinger deg til å å ha noe som helst med kvinner å gjøre når du er så lei? Da er det vel bare å holde seg unna? Men å annonsere det her på et kvinneforum er nødvendig. Hvorfor? Anonymkode: 0a668...62d 4 4
alfathealfa Skrevet 6. juni #166 Skrevet 6. juni Run skrev (2 timer siden): Det er dessverre en veldig utbredt misoppfatning. Tenker at valg av yrke mange ganger kan være en indikator på hva man er opptatt av, liker og tenker. Så går vel det begge veier. Vet menn som ikke vil ha partner med høyere utdanning enn dem selv, evt at de tror det er greit men finner ut at de ikke takler det og gjør det slutt. For noen har det med status og lønn å gjøre, de trenger å være mer/ ha mer enn sin partner. 2 3
knooters Skrevet 6. juni #167 Skrevet 6. juni Run skrev (2 timer siden): Det er dessverre en veldig utbredt misoppfatning. Det er ikke en misoppfatning, avhengig av hva du finner interessant. Som regel vil det en er opptatt av også gjenspeile seg i yrkesveien. Liker du å diskutere forgassere og danseband, er sikkert lastebilsjåfører interessante. Jeg aner ikke om det er en form for intellektuell samtale eller noe dypere personlig på et eller annet plan den du siterer snakker om, men i ingen av de tilfellene er ikke typiske ufaglært/"standard yrkesfag for skoleleie gutter"-jobber der du normalt sett finner slike. Så er det heller ingen som nekter en lastebilsjåfør å vise sine intellektuelle sider f.eks. på Tinder eller Hinge, hvis det er greia. Post et bilde av bokhylla hjemme, proppfull med tunge romaner, om så er. Helst uten for mange Cupido. 3 2
AnonymBruker Skrevet 6. juni #168 Skrevet 6. juni AnonymBruker skrev (På 5.6.2026 den 22.01): Har gitt opp kvinner, orker ikke mer. Dere vet ikke hva dere vil ha, ihvertfall ikke før det er for sent. Dere skal helst ha 2-3 barn først med feil mann før dere gir den riktige mannen en sjangs. Er så lei av dere. Anonymkode: afbd5...6ec Jeg tenker at jo yngre du er jo mer intelligens har du 🤣 Gratulerer med åpenbaring Anonymkode: 9e308...9c9
AnonymBruker Skrevet 7. juni #169 Skrevet 7. juni Tror du har funnet feil forum. Dette er Kvinneguiden.no, ikke incel.no Anonymkode: 536f6...f3e 9 2
Trolltunge Skrevet 7. juni #170 Skrevet 7. juni (endret) AnonymBruker skrev (13 timer siden): Mange kvinner som er usikre. Spesielt de som maskerer det som «frivillig singel» eller spesielt de som er så opptatt av feminisme. Haha, jeg må le! Hvem vil de skal betale regningen ute på restaurant på date? Feminisme meg i…. De hevder at de liker å være så selvstendige, ha det bra uten menn osv. Men de sikler jo etter status. Hvem går de etter? De med bra utdannelse, bra bakgrunn. Kvalmt er det. Å hva skjer da? Incel-gruppene vokser, flere menn blir alene. Hatet mot kvinner kommer bare til å vokse fremover også. Anonymkode: 5f785...99a Oi! Kjemperart at kvinner vil ha menn med bra utdannelse og bakgrunn? Først og fremst vil vi ha bra menn, som vi forelsker oss i, men det finnes ikke rart at kvinner ikke primært sikter oss inn på menn med ingen utdannelse og dårlig bakgrunn. Kan du overhodet ikke forstå at det ofte ikke er det beste å satse på? Jeg har ikke gitt mange råd til mine barn angående valg av partner, men at det er lurt å se an familiekulturen en potensiell partner kommer fra har jeg gitt som råd. Til begge kjønn. Det har faktisk mye å si for hvordan en partner evner å være god partner. Hva vedkommende har med seg av relasjonskompetanse. Annet kan gå bra, men det vil bli tøffere, og mindre sannsynlig et stabilt og godt forhold. Da må vedkommende ha tatt et slags bevisst oppgjør med sin dårlige bakgrunn. Endret 7. juni av Trolltunge 1 1
AnonymBruker Skrevet 7. juni #171 Skrevet 7. juni Vibelator skrev (På 5.6.2026 den 23.06): Ja kvinner velger men ofte feil Derfor skilsmisser og på ny jakt Så blir det mine dine våre barn Stakkars barn Så du går faktisk rundt og innbiller deg at menn er uskyldige i samlivsbrudd? Ikke rart ingen kvinner vil ha deg. Anonymkode: 06d9d...e0a 3 2
AnonymBruker Skrevet 7. juni #172 Skrevet 7. juni En skal jo helst ikke mase for mye om diagnoser (med rette) men når det så tydelig er en og samme person som lager haugevis av omtrent identiske tråder der visa er at kvinner er altfor kravstore som ikke velger HAM, da kan man begynne å tenke i de baner. Ikke skal vi bry oss om utseende, ikke skal vi ønske at karen vi møter har en utdanning, det er sågar drøyt å ønske at han har førerkort, null krav skal stilles til ham. Men som kvinne skal vi ikke ha barn fra før (vi burde jo selvsagt skjønt at fyren vi giftet oss med og fikk barn med kom til å være utro tjue år senere), vi skal være yngst mulig og vakrest mulig, ellers er vi en som man tar til takke med. Det skal ikke være enkelt! I denne gruppen menns hode kan alt negativt i verden skyldes på en kvinne. Selv om det er åpenbart for alle hvilket syn han har på kvinner, er ikke denne typen mann i stand til å forstå hvorfor han ikke blir valgt. Det har med kjevepartiet å gjøre! Hadde han sett bedre ut, ville han blitt valgt. Det nytter ikke å forklare noe som helst til denne personen, som er helt fastlåst i sitt syn. Han tror det kun handler om at han ikke er pen nok. En mannlig bruker forsøker seg med trusler. Det har gått for langt, hatet mot kvinner øker. Så skal vi kvinner skjelve i buksa og tenke at nå får vi føye oss!! Jeg må nok skuffe dere. Kvinner trenger ikke menn for å overleve økonomisk eller på annen måte. Vi trenger ikke å inngå kompromisser og velge en mann vi ikke er tiltrukket av, en mann som ser på deg med hat i blikket. Hvorfor i alle dager skal vi velge en mann som forakter kvinner? Disse menn som bærer på dette hatet, de bør være alene. Hvis jeg skal gå inn i et forhold med en mann, skal det være fordi jeg kjenner meg elsket av ham. Det kunne aldri falle meg inn å være sammen med en mann som var full av negative tanker, forakt og hat. Det er også uaktuelt å være sammen med et menneske som ikke er i stand til å tenke selvkritisk, men som kun skylder på andre. Anonymkode: 640ed...413 5 7
AnonymBruker Skrevet 7. juni #173 Skrevet 7. juni AnonymBruker skrev (På 6.6.2026 den 0.49): Ikke bekymre deg, svartpillen sprer seg som vill ild, og kvinner vil ikke ha fordelen i dating markedet for evig. Slik fucka dating er i dag er ikke naturlig Anonymkode: ca989...c17 Det 'naturlige' er jo at den største, sterkeste, sunneste og 'kjekkeste' hannen i flokken som vinner slosskamper blir valgt. Ingen hunndyr i naturen velger en forsiktig "snill" hann. Da ville jo hverken de selv eller avkommet overlevd kampen om tilværelsen. Anonymkode: 06d9d...e0a 1
AnonymBruker Skrevet 7. juni #174 Skrevet 7. juni Run skrev (21 timer siden): Ikke nødvendigvis, men dere velger gjerne menn med barn, til og med som et krav. Dere vil heller ende opp med en flokk med barn, for eksempel at man har to barn på hver sin side, fire totalt, enn å velge en som ikke har barn. ? Jeg ville aldri blitt sammen med en mann med barn fra før. Da det ble slutt med eksen ble jeg sammen med en yngre mann uten barn og så fikk vi barn sammen. Har absolutt null ønske om å måtte ta meg av andres barn. Anonymkode: 06d9d...e0a 2
AnonymBruker Skrevet 7. juni #175 Skrevet 7. juni Run skrev (18 timer siden): Bobil var et ekstremt eksempel. Utdanningskrav er svært vanlig. Utdanning er jo noe man velger å ta eller ikke ta. Det er ikke en medfødt kvalitet som man ikke får endret. Så da er det jo opp til hver enkelt om dette er noe man ønsker å prioritere for å bli mer attraktiv. Anonymkode: 06d9d...e0a 7 1
AnonymBruker Skrevet 7. juni #176 Skrevet 7. juni Dere som skriver så kritisk om å "ta seg av andres barn", jeg blir av og til noe oppgitt når jeg leser det. Har dere reflektert over den situasjonen? Dere er klar over at barn raskt blir eldre, og ungdommer klarer seg i stor grad selv? Det er ikke all verden dere trenger å stille opp med når barna vokser til. Går ut fra at dere ikke finner dere en mann eller kvinne med barn som er knøttsmå. Jeg har barn som nå er unge voksne og har flyttet ut. De har sin biologiske far og trenger ikke noen erstatning. Jeg har omtrent null kontakt med eksmannen min, så det er ikke duket for noen konflikter der heller. Tror mange overdramatiserer dette. Anonymkode: 640ed...413 1 1
AnonymBruker Skrevet 7. juni #177 Skrevet 7. juni Run skrev (8 timer siden): Det er dessverre en veldig utbredt misoppfatning. Din personlige misoppfatning. De av oss som har snakket med menn vet at en mann med utdanning ikke bare er mer interessant å snakke med, det er også mindre sannsynlig at han er kvinnefiendtlig, rasistisk og sneversynt. Utdanning handler ikke bare om yrke, det handler om å tenke, utfordre seg selv og egne meninger og se ting fra ulike perspektiver. Du for eksempel mangler tydeligvis dette, du har bestemt deg for at tilfeldige ting er fakta og hamrer løs på det samme, uten vilje og evne til å se noe annet. Slike menn som deg er både uinteressante og dårlige partnere, og tror det er på grunn av at kvinner «har for høy krav», at kjevelinjen ikke er markert nok og annet oppspinn. Menn som deg har tydeligvis aldri vært på gata eller butikken og fått med seg at menn i alle mulige fasonger og størrelser har dame. Anonymkode: 6fcd3...d45 4 6
Flintis Skrevet 7. juni #178 Skrevet 7. juni AnonymBruker skrev (1 time siden): Din personlige misoppfatning. De av oss som har snakket med menn vet at en mann med utdanning ikke bare er mer interessant å snakke med, det er også mindre sannsynlig at han er kvinnefiendtlig, rasistisk og sneversynt. Utdanning handler ikke bare om yrke, det handler om å tenke, utfordre seg selv og egne meninger og se ting fra ulike perspektiver. Du for eksempel mangler tydeligvis dette, du har bestemt deg for at tilfeldige ting er fakta og hamrer løs på det samme, uten vilje og evne til å se noe annet. Slike menn som deg er både uinteressante og dårlige partnere, og tror det er på grunn av at kvinner «har for høy krav», at kjevelinjen ikke er markert nok og annet oppspinn. Menn som deg har tydeligvis aldri vært på gata eller butikken og fått med seg at menn i alle mulige fasonger og størrelser har dame. Anonymkode: 6fcd3...d45 Kanskje det vil variere med hva en prater med ham om?
Run Skrevet 7. juni #179 Skrevet 7. juni Litt rart at det tok så lang tid før første påstanden om at jeg ikke har høyere utdanning, men den kom til slutt. Man evner ikke å diskutere skikkelig, men mener mye og så går det litt i surr, kombinert med at det har lett for å begynne å koke. Da kommer det slike irrasjonelle svar. Jeg har universitetsutdanning, som verken gjør meg mer eller mindre attraktiv. Jeg har også førerkort, som også ble nevnt. Bobil har jeg ikke.
AnonymBruker Skrevet 7. juni #180 Skrevet 7. juni AnonymBruker skrev (På 5.6.2026 den 22.01): Har gitt opp kvinner, orker ikke mer. Dere vet ikke hva dere vil ha, ihvertfall ikke før det er for sent. Dere skal helst ha 2-3 barn først med feil mann før dere gir den riktige mannen en sjangs. Er så lei av dere. Anonymkode: afbd5...6ec Mens jeg ga opp jakten på en mann å elske for mange år siden. Ikke fordi det var noe feil med alle menn, eller fordi jeg ble lei av dem, men fordi jeg ikke fant noen som ville ha meg. Lever helt fint som singel, og har ikke laget klageinnlegg om «alle menn» på kg av den grunn. Jeg kan ikke tvinge menn til å like meg…. Anonymkode: 1022c...be7 5 2 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå