AnonymBruker Skrevet 6. juni #121 Skrevet 6. juni AnonymBruker skrev (15 timer siden): Har gitt opp kvinner, orker ikke mer. Dere vet ikke hva dere vil ha, ihvertfall ikke før det er for sent. Dere skal helst ha 2-3 barn først med feil mann før dere gir den riktige mannen en sjangs. Er så lei av dere. Anonymkode: afbd5...6ec Så hvordan rotet du vekk dine beste år? Gjorde feil kvinne gravid? Anonymkode: e6812...bbe 2 1
AnonymBruker Skrevet 6. juni #122 Skrevet 6. juni AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg vet ikke om du er klar over dette, men... kvinner er individer med ulike meninger, ikke et kollektivt "dere". Det er stor sannsynlighet for at de som skriver i denne tråden ikke er de samme som de som skrev i den andre tråden. Anonymkode: 10f95...ab2 Hvis man har opplevd en eller to håpløse damer, så er selvsagt alle damer sånn og man kan bare gi opp damer fullstendig. Det betyr også at om noen damer skriver noe på KG, så mener alle damer det samme. Jeg tror dette er uhelbredelig, så ingen vits i å diskutere med menn som har gravd seg ned i dette hullet. Anonymkode: dd714...336 8
AnonymBruker Skrevet 6. juni #123 Skrevet 6. juni AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvis man har opplevd en eller to håpløse damer, så er selvsagt alle damer sånn og man kan bare gi opp damer fullstendig. Det betyr også at om noen damer skriver noe på KG, så mener alle damer det samme. Jeg tror dette er uhelbredelig, så ingen vits i å diskutere med menn som har gravd seg ned i dette hullet. Anonymkode: dd714...336 Og ikke minst, har man gitt opp kvinner så er selvsagt kvinneguiden stedet man ønsker å henge. Logisk, ikke sant 😅 Hvor er gleden ved å gi opp kvinner, hvis ikke vi kvinner får vite hva vi går glipp av. 😆 Anonymkode: a346b...84e 6 2
AnonymBruker Skrevet 6. juni #124 Skrevet 6. juni Mange kvinner som er usikre. Spesielt de som maskerer det som «frivillig singel» eller spesielt de som er så opptatt av feminisme. Haha, jeg må le! Hvem vil de skal betale regningen ute på restaurant på date? Feminisme meg i…. De hevder at de liker å være så selvstendige, ha det bra uten menn osv. Men de sikler jo etter status. Hvem går de etter? De med bra utdannelse, bra bakgrunn. Kvalmt er det. Å hva skjer da? Incel-gruppene vokser, flere menn blir alene. Hatet mot kvinner kommer bare til å vokse fremover også. Anonymkode: 5f785...99a 1 1
AnonymBruker Skrevet 6. juni #125 Skrevet 6. juni AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Og ikke minst, har man gitt opp kvinner så er selvsagt kvinneguiden stedet man ønsker å henge. Logisk, ikke sant 😅 Hvor er gleden ved å gi opp kvinner, hvis ikke vi kvinner får vite hva vi går glipp av. 😆 Anonymkode: a346b...84e Nettopp! Akkurat som om noen her inne kan hjelpe dem. Vi kan ikke verken fjerne de dårlige erfaringene deres eller endre på andre kvinner, og selv de single damene her inne vil nok ikke vurdere å ta kontakt med en anonym fyr på KG som sier han har gitt opp kvinner. Jeg er i et lykkelig forhold med en fyr jeg tviler på at noen ville kalt en chad, og er storfornøyd. Takk og pris for at han ikke ga opp kvinner etter de første forholdene sine. Anonymkode: dd714...336 2 3
AnonymBruker Skrevet 6. juni #126 Skrevet 6. juni AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg er i et lykkelig forhold med en fyr jeg tviler på at noen ville kalt en chad, og er storfornøyd. Takk og pris for at han ikke ga opp kvinner etter de første forholdene sine. Anonymkode: dd714...336 Mener du at du har senket krava og tatt til takke med en fyr med mykt kjeveparti?? 🫥 Anonymkode: a346b...84e
AnonymBruker Skrevet 6. juni #127 Skrevet 6. juni Hvor i alle dager kommer dette kjevemaset fra? Tror dere virkelig det finnes en eneste kvinne i verden som på noe tidspunkt har tenkt "sorry ass, du er en skikkelig fin fyr men kjeven din er bare ikke definert nok." Hører dere ikke selv hvor absurd det r? Anonymkode: 541b3...75f 10 7
AnonymBruker Skrevet 6. juni #128 Skrevet 6. juni AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Mange kvinner som er usikre. Spesielt de som maskerer det som «frivillig singel» eller spesielt de som er så opptatt av feminisme. Haha, jeg må le! Hvem vil de skal betale regningen ute på restaurant på date? Feminisme meg i…. De hevder at de liker å være så selvstendige, ha det bra uten menn osv. Men de sikler jo etter status. Hvem går de etter? De med bra utdannelse, bra bakgrunn. Kvalmt er det. Å hva skjer da? Incel-gruppene vokser, flere menn blir alene. Hatet mot kvinner kommer bare til å vokse fremover også. Anonymkode: 5f785...99a Regner ikke med det er noe vits i å prøve å fortelle deg at dette er så feil det går an. Du har jo bestemt deg… En ting vil jeg påpeke… Frivillig single damer går ikke på date eller sikler etter status. De har jo valgt å være single😅 Anonymkode: ccf5a...726 5 3
AnonymBruker Skrevet 6. juni #129 Skrevet 6. juni AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Mange kvinner som er usikre. Spesielt de som maskerer det som «frivillig singel» eller spesielt de som er så opptatt av feminisme. Haha, jeg må le! Hvem vil de skal betale regningen ute på restaurant på date? Feminisme meg i…. De hevder at de liker å være så selvstendige, ha det bra uten menn osv. Men de sikler jo etter status. Hvem går de etter? De med bra utdannelse, bra bakgrunn. Kvalmt er det. Å hva skjer da? Incel-gruppene vokser, flere menn blir alene. Hatet mot kvinner kommer bare til å vokse fremover også. Anonymkode: 5f785...99a Hva har du igjen for å være så full av hat og bitterhet? Og hvorfor er du så skadefro at du tydeligvis unner alle kvinner å bli utsatt for dette "voksende hatet"? Det er litt perverst at du tydeligvis gleder deg over et voksende hat mot kvinner. Anonymkode: dd714...336 4 3
AnonymBruker Skrevet 6. juni #130 Skrevet 6. juni AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Mener du at du har senket krava og tatt til takke med en fyr med mykt kjeveparti?? 🫥 Anonymkode: a346b...84e Ja huffameg, det er hardt altså. Tenk på alle disse arrogante og selvopptatte kjevekjekkasene jeg går glipp av! Anonymkode: dd714...336 3 1
Fossegrimen Skrevet 6. juni #131 Skrevet 6. juni alfathealfa skrev (6 timer siden): 100 %. Voksne kvinner i dag har det de trenger økonomisk, har fått barn, de trenger ikke gå på kompromiss. De er bare ute etter en hyggelig kar som er oppegående, kan forsørge seg selv og rydder opp etter seg. Bare å smile på bildene er det forbausende mange menn som ikke gjør. Godt poeng. Det er heilt absurd å vera vitne når venninner av meg sit og scrollar på Tinder. Enkelte karar tek bilete nedanfrå, med dårleg lys og med ei kameralinse med meir feitt enn ein cheeseburger. Her har kvinner eit fortrinn. Kvinner er lært opp til korleis dei skal te seg for å vera tiltrekkjande for menn. Vi menn er meir opptekne av å tøffe oss for andre menn. Det fungerer dårleg dersom det er hokjønn ein vil ha på Tinder, eller andre stadar. 4
Trolltunge Skrevet 6. juni #132 Skrevet 6. juni Run skrev (4 timer siden): Har sett at flere damer har det som et krav, og det er jo mye rare krav generelt. Utdanning, førerkort osv. Så en gang en dame som så etter en mann med bobil, virket oppriktig. Du har sett EN kvinne som...???? Vet du hvor mange menn vi kvinner har sett og opplevd som har krav som er hinsides hva de selv kan tilby? 4
Trolltunge Skrevet 6. juni #133 Skrevet 6. juni Run skrev (4 timer siden): Da er det stor fare for at de sikter seg inn på de 20 % mest attraktive mennene helt uavhengig av egen attraktivitet. Menn som de i beste fall har tilgang på sex med, men som er milevis utenfor rekkevidde for kjæresteforhold. Mens menn som sikter seg inn på kvinner som er altfor unge og/eller pene for dem har selvfølgelig en fot i bakken? 7
AnonymBruker Skrevet 6. juni #134 Skrevet 6. juni AnonymBruker skrev (2 timer siden): Det gjelder ikke bare på dating apper skal du vite. Anonymkode: 4c73b...3d4 Hvor i landet er det du har observert at kun menn med definert kjeveparti er i forhold? Anonymkode: 541b3...75f 1 2
Trolltunge Skrevet 6. juni #135 Skrevet 6. juni AnonymBruker skrev (3 timer siden): Kvinner i dag sparer opp eget nødpenger tilfelle dem må gå ifra mannen og barn. Hvis man har den negative tankegangen kommer jo det til å skje uansett hvorfor starte en familie få bsrn når dere tenker slik stakkars barn t man manifesterer det man fokuserer på og tror på uansett da LETER dem etter feil som gjør at dem ikke orker mer. Kvinner vil ha en perfekt mann som er lojal men er ikke drmet selv mot mannen når mannen sliter og hvis mannen gjør noe litt feil så går kvinnene fra han og splitter hele familien. Menn må gå på eggeskall gor at lvinnene skal være helt fornoyd ellers blir det en splittet familie fordi mor trenger det. Anonymkode: 5cde2...70a Litt feil? Som å være upålitelig og utro? Som å undergrave begges økonomi? Som å kreve mye han ikke gir tilbake? Som å la sine indre demoner slippe løs på kvinnen i tide og utide ved å furte til å brøle? Som i å ganske jevnt over være egoistisk og slem mot kvinnen i sitt liv? Eggeskall er ikke nødvendig nei, men den man liksom elsker skal man behandle best, ikke verst. Her feiler mange menn, og tror en kvinne er gitt dem for evig tid, uansett hvor ille de oppfører seg. Normalt anstendige menn med god oppførsel pleier å få beholde sin kvinne. Er man slem og upålitelig derimot... 3 1
alfathealfa Skrevet 6. juni #136 Skrevet 6. juni Trolltunge skrev (4 minutter siden): Du har sett EN kvinne som...???? Vet du hvor mange menn vi kvinner har sett og opplevd som har krav som er hinsides hva de selv kan tilby? Bobilmarkedet is real. Ser også menn som reklamerer med at de har bobil og vil ha en dame med på tur. Jeg respekterer det, det er relevant fordi de bruker mye tid på det. Det er også relevant for meg som ikke synes det høres gøy ut. Folk får ha de kriteriene de har. Samtidig kan man noen ganger finne årsaken til at man ikke finner noen hvis kriteriene er smale eller selvmotsigende. Var en som matchet med en en gang hvor de hadde veldig mye felles. Det skar seg da han fikk vite at hun ikke gikk på ski, han ville ha noen å gå på ski med når han var på hytta. Det er vel noe jeg ville vært villig til å ignorere, men vi er forskjellige. 1 2
AnonymBruker Skrevet 6. juni #137 Skrevet 6. juni Maleficenta skrev (15 timer siden): Hvem er denne Chad? Chads. Dvs flertall. Anonymkode: 3b3b3...96f
Run Skrevet 6. juni #138 Skrevet 6. juni Trolltunge skrev (1 time siden): Du har sett EN kvinne som...???? Vet du hvor mange menn vi kvinner har sett og opplevd som har krav som er hinsides hva de selv kan tilby? Virker ikke som at du skjønner at det var et eksempel. Utdanningskravet er et større problem som nevnt i et annet innlegg.
AnonymBruker Skrevet 6. juni #139 Skrevet 6. juni Run skrev (3 minutter siden): Virker ikke som at du skjønner at det var et eksempel. Utdanningskravet er et større problem som nevnt i et annet innlegg. Hvorfor er det et problem? Anonymkode: 541b3...75f 4 2
AnonymBruker Skrevet 6. juni #140 Skrevet 6. juni AnonymBruker skrev (2 timer siden): Dette må være noe av det minst intelligente jeg har lest på lenge. Når to mennesker inngår et forhold, så er det begge som bestemmer. Dama kan ikke avgjøre om de blir et par, mer enn mannen kan avgjøre at de blir et par. Begge må avgjøre dette sammen. Og det gjelder uansett om mannen er bad guy eller ikke. Jeg kan også garantere at samtlige damer (og forhåpentligvis menn også) føler seg heldig når de inngår et forhold med en de er interessert i. Det er liksom en viktig del av pakka, at man inngår forhold med noen man ønsker å være sammen med. Ellers er det like greit å være singel. Alle, både kvinner og menn, skal selvsagt alltid ha en plan B i livet! Uansett hvor glad man er i hverandre, bør man ta høyde for at man ikke alltid vil være sammen. For de fleste handler dette om redselen for å stå igjen alene dersom den andre dør, men at forholdet går i oppløsning er også en risiko man må ta. Det er ganske skremmende å ha et så negativt syn på det å ta ansvar for eget liv. Mener du at kvinner alltid skal stole blindt på at et forhold varer og at partner heller ikke dør før dem, og bare leve på mannens penger? Vil du virkelig ha det økonomiske ansvaret for partneren din? Er det viktig for deg at partneren din er økonomisk avhengig av deg? Hvilken annen tråd? Jeg har ikke deltatt i den tråden, så jeg er ikke en del av "dere"-gruppen du henvender deg til. Det finnes mange kvinner i Norge, og også mange kvinner her inne, så det er fullt mulig at noen kvinner deltar i en tråd og skriver at de ønsker glætte looksmaxxing-gutter, mens noen helt andre kvinner deltar i denne tråden og skriver noe annet. Kvinner er ikke en ensartet gruppe der alle går god for alt som blir sagt og skrevet av noen individer. Så dette handler om individuelle meninger, og har overhodet ingenting med å snu 180 grader å gjøre. Anonymkode: dd714...336 Her er noen av svarene i tråden som sier at menn med symmetrisk ansikt, sterkt kjeveparti, bra øye plassering, bra høyde er de mest ettertraktede blant kvinner. Merk hvor mange pokaler og tommer opp disse kommentarene får. Anonymkode: 4c73b...3d4 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå