AnonymBruker Skrevet 5. juni #1 Skrevet 5. juni Har gitt opp kvinner, orker ikke mer. Dere vet ikke hva dere vil ha, ihvertfall ikke før det er for sent. Dere skal helst ha 2-3 barn først med feil mann før dere gir den riktige mannen en sjangs. Er så lei av dere. Anonymkode: afbd5...6ec 5 3
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 5. juni Populært innlegg #2 Skrevet 5. juni Hvem "dere"? Snakker du til alle kvinner i hele verden? Ok. Takk for at du informerer om din tilbaketrekning. Tipptipptommelopp Anonymkode: a5bc5...989 46 7
AnonymBruker Skrevet 5. juni #3 Skrevet 5. juni Vi vet hva vi vil ha, det er bare ikke deg. Anonymkode: a346b...84e 40 1 4
PM75 Skrevet 5. juni #4 Skrevet 5. juni Ikke gi opp håpet ❤️ Du må treffe den rette personen på rett tid. Det kan ta tid, men ikke gi opp. 5 2
AnonymBruker Skrevet 5. juni #5 Skrevet 5. juni Kanskje du ikke velger de som velger deg? Anonymkode: abc00...79e 23 1
Run Skrevet 5. juni #6 Skrevet 5. juni Stemmer ganske bra det, selv om ikke alle er like håpløse tilfeller. Særlig dette med barn med feil menn er veldig typisk. Så skal andre menn stå med åpne armer og godta en pakkeløsning med disse barna. 5 3
AnonymBruker Skrevet 5. juni #7 Skrevet 5. juni Du kommer ikke til å få sjangs etter 2-3 barn heller så det er like greit. Men det er jo spesielt at du gir opp kvinner og så drar du rett til det stedet på internett med mest kvinner. Høres ikke ut som du har gitt opp kvinner i sin helhet. Hvorfor kan ikke menn som gir opp kvinner vise det i praksis med å faktisk holde seg unna kvinner? Anonymkode: 14868...1df 34 13
AnonymBruker Skrevet 5. juni #8 Skrevet 5. juni Føler meg ikke truffet. Jeg fant den jeg ville ha for 20 år siden og fikk barn med ham. Forstår ikke helt hva du vil med dette utbruddet. Er det noe du lurer på? Anonymkode: 12f35...6ef 20
Mardina Skrevet 5. juni #9 Skrevet 5. juni AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Har gitt opp kvinner, orker ikke mer. Dere vet ikke hva dere vil ha, ihvertfall ikke før det er for sent. Dere skal helst ha 2-3 barn først med feil mann før dere gir den riktige mannen en sjangs. Er så lei av dere. Anonymkode: afbd5...6ec Snakker du på vegne av ALLE damer? 😄 Jeg vet hva jeg vil ha og jeg har funnet det ❤️ 2 1
AnonymBruker Skrevet 5. juni #10 Skrevet 5. juni Hade! 😂 Tenker vi overlever.... Er nok en grunn til at du ikke har blitt valgt av noen Anonymkode: 6ebf8...69f 14 1
AnonymBruker Skrevet 5. juni #11 Skrevet 5. juni Run skrev (2 minutter siden): Særlig dette med barn med feil menn er veldig typisk. Man er vel 2 om å lage barn? Det vil si at barn med feil kvinne også er veldig typisk. Det går begge veier vettu, og så skal andre kvinner stå med åpne armer og godta en pakkeløsning med disse barna Anonymkode: a5bc5...989 27 9
AnonymBruker Skrevet 5. juni #12 Skrevet 5. juni Du får date menn da, hvis du tror at dere er så mye bedre Anonymkode: 046a8...030 18 6
AnonymBruker Skrevet 5. juni #13 Skrevet 5. juni Og er du som er lei av kvinner, liksom den riktige mannen for oss? Du bommer, jeg vil hverken ha barn eller deg. Anonymkode: 544ea...279 12 4
AnonymBruker Skrevet 5. juni #14 Skrevet 5. juni AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Og er du som er lei av kvinner, liksom den riktige mannen for oss? Du bommer, jeg vil hverken ha barn eller deg. Anonymkode: 544ea...279 Barnfrihet og incelfrihet er en god kombo. Anonymkode: a346b...84e 2 1 4
AnonymBruker Skrevet 5. juni #15 Skrevet 5. juni AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Har gitt opp kvinner, orker ikke mer. Dere vet ikke hva dere vil ha, ihvertfall ikke før det er for sent. Dere skal helst ha 2-3 barn først med feil mann før dere gir den riktige mannen en sjangs. Er så lei av dere. Anonymkode: afbd5...6ec Hva gjør deg til den riktige mann til kvinner da? Kvinner er enormt mange, ikke alle er like. Tenker kvinner velger dem de helst vil ha jeg. Det er rett og rimelig. Anonymkode: 248bb...700 14 2
AnonymBruker Skrevet 5. juni #16 Skrevet 5. juni Run skrev (4 minutter siden): Stemmer ganske bra det, selv om ikke alle er like håpløse tilfeller. Særlig dette med barn med feil menn er veldig typisk. Så skal andre menn stå med åpne armer og godta en pakkeløsning med disse barna. Men tror dere virkelig flertallet går inn for å få barn, med enn mann de mener kommer til å bli en elendig far? Jeg endte selv opp alene med 2 barn. Men jeg var jo sammen med faren i flere år, vi var gift, og han var en fantastisk far til det første barnet. Og her er det 6 år mellom barna. Så han var en fantastisk far i 6 år. Men da andre barnet kom, så endret han seg fullstendig. Hvordan kunne jeg vite at det skulle skje. Nå er jeg og en veldig selvstendig kvinne. Så har de siste 18 årene, vært i 2 forhold. Begge endte fordi jeg ville vente lenge, før vi skulle flytte sammen. Så jeg har aldri vært ute etter noen ny reserve far til barna. Og nå er de voksne. Anonymkode: 2ff5a...3f0 6 11
AnonymBruker Skrevet 5. juni #17 Skrevet 5. juni Og de har gitt opp deg. Klassisk offer mentalitet, som trenger en mamma. Ingen partner. Anonymkode: 05ed6...158 4 9
AnonymBruker Skrevet 5. juni #18 Skrevet 5. juni AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Har gitt opp kvinner, orker ikke mer. Dere vet ikke hva dere vil ha, ihvertfall ikke før det er for sent. Dere skal helst ha 2-3 barn først med feil mann før dere gir den riktige mannen en sjangs. Er så lei av dere. Anonymkode: afbd5...6ec Chads kommer først, den snille mannen senere etter at de har brent seg og markedsverdien deres synker. Av og til ihvertfall. Anonymkode: 4c73b...3d4 1 2
AnonymBruker Skrevet 5. juni #19 Skrevet 5. juni Ts, når du beveger deg rundt på datingmarkedet så møter du jo ikke de som fikk barn med rett mann😂 Anonymkode: 625f8...99e 10 10
AnonymBruker Skrevet 5. juni #20 Skrevet 5. juni AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Barnfrihet og incelfrihet er en god kombo. Anonymkode: a346b...84e Haha sant, don't threaten me with a good time... 😅 Det virker noen ganger som sånne som TS som kommer med eder og galle mot kvinner, tror at vi skal si sånn FADER også altså, at jeg bare ikke kunne fått 2-3 barn med han der som hater kvinner heller, nå har han gitt opp, usjameg, dette var dårlige nyheter,nå angrer jeg på alle livsvalgene mine 😭 Anonymkode: 544ea...279 15 5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå