AnonymBruker Skrevet 6. juni #101 Skrevet 6. juni Vibelator skrev (2 minutter siden): oftest er det kvinnens svar som avgjør om man blir par eller ikke Unntatt på bad Guy da er det di som velger og dama føler seg så heldig Hvis ikke begge føler seg heldig over å ha funnet hverandre, er det ikke mye poeng i å ha et forhold. Anonymkode: 9dab1...28e 4 3
AnonymBruker Skrevet 6. juni #102 Skrevet 6. juni Run skrev (18 minutter siden): Bobil var et ekstremt eksempel. Utdanningskrav er svært vanlig. Jeg har vært på datingsider der menn stiller høydekrav, vektkrav, bosteds- og flyttekrav, - og er skeptisk til barnløse kvinner. Politiske krav har jeg også opplevd. Hva så? De kan jo sette de grensene og kravene de vil. Åpenbart er de ikke noe for meg, om det ikke er match der. Anonymkode: 9dab1...28e 3 1
AnonymBruker Skrevet 6. juni #103 Skrevet 6. juni AnonymBruker skrev (12 timer siden): Ok, men eldre kvinner er mindre utseende fokusert når de blir eldre. Dette betyr at menn de ignorerte da de var ung, plutselig kan bli aktuelle igjen. Anonymkode: 4c73b...3d4 Nå kan jeg bare snakke for meg selv, men de jeg synes var kjekke og attraktive da jeg var 20 er ikke nødvendigvis de jeg synes er kjekke og attraktive nå som jeg er eldre. Og det gjelder også de jeg ikke synes var kjekke og attraktive da jeg var 20 synes jeg nå er kjekke og attraktive. Smaken forandret seg for min del. Anonymkode: bb106...d71 1 2
AnonymBruker Skrevet 6. juni #104 Skrevet 6. juni Kvinner i dag sparer opp eget nødpenger tilfelle dem må gå ifra mannen og barn. Hvis man har den negative tankegangen kommer jo det til å skje uansett hvorfor starte en familie få bsrn når dere tenker slik stakkars barn t man manifesterer det man fokuserer på og tror på uansett da LETER dem etter feil som gjør at dem ikke orker mer. Kvinner vil ha en perfekt mann som er lojal men er ikke drmet selv mot mannen når mannen sliter og hvis mannen gjør noe litt feil så går kvinnene fra han og splitter hele familien. Menn må gå på eggeskall gor at lvinnene skal være helt fornoyd ellers blir det en splittet familie fordi mor trenger det. Anonymkode: 5cde2...70a
AnonymBruker Skrevet 6. juni #105 Skrevet 6. juni AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Kvinner i dag sparer opp eget nødpenger tilfelle dem må gå ifra mannen og barn. Anonymkode: 5cde2...70a Menn kaller det bare sparepenger. Anonymkode: 9dab1...28e 7 1
AnonymBruker Skrevet 6. juni #106 Skrevet 6. juni AnonymBruker skrev (1 time siden): Kjipt at du har det sånn. Da jeg var i 20-årene valgte jeg ofte de kjekkeste mennene men som jeg hadde null kjemi med. Anonymkode: 64371...c4f Dette er det jeg snakker om. Damer går ofte etter de kjekkeste mennene når de er unge og er mest ettertraktet --- og senker utseende kravet senere når de ikke kan velge og vrake lenger. Anonymkode: 4c73b...3d4 1
AnonymBruker Skrevet 6. juni #107 Skrevet 6. juni Jdz skrev (9 timer siden): Kan du kanskje vise til i alle fall en av disse studiene? Om «firkantet kjeveparti» var superviktig for de fleste kvinner, så burde jeg vært evig singel. Mener du at du har.... rundt kjeveparti?! Og du får fortsatt damer!? 😱 Nei, 🥶 Vik fra oss, rundansikt! Anonymkode: a346b...84e 3
AnonymBruker Skrevet 6. juni #108 Skrevet 6. juni AnonymBruker skrev (4 timer siden): På datingapper 🤣Ja, hva faen skal man ellers vurdere menn ut i fra på en app som utelukkende baserer seg på bilder... Anonymkode: 541b3...75f Det gjelder ikke bare på dating apper skal du vite. Anonymkode: 4c73b...3d4 1
AnonymBruker Skrevet 6. juni #109 Skrevet 6. juni Run skrev (4 timer siden): Ikke nødvendigvis, men dere velger gjerne menn med barn, til og med som et krav. Dere vil heller ende opp med en flokk med barn, for eksempel at man har to barn på hver sin side, fire totalt, enn å velge en som ikke har barn. Uff, jeg skjønner man forsøker med alle midler å skylde på kvinner for at man er singel, det blir for vondt å se på seg selv og at man kanskje selv er årsaken. Selvsagt velger kvinner oppegående, velfungerende menn (selv om de har barn fra før), enn en kvinnefiendtlig incel. Det er helt åpenbart, og det har ingenting med markert kjeve å gjøre - det har med at man ikke er interessert i å være sammen med misagonistiske mannebabyer. De tilfører NULL verdi til en kvinnes liv, bare problemer og arbeid. Anonymkode: 6fcd3...d45 7 2
AnonymBruker Skrevet 6. juni #110 Skrevet 6. juni Run skrev (4 timer siden): Ikke nødvendigvis, men dere velger gjerne menn med barn, til og med som et krav. Dere vil heller ende opp med en flokk med barn, for eksempel at man har to barn på hver sin side, fire totalt, enn å velge en som ikke har barn. Eh, nei. Ville aldri ha valgt en mann som har barn fra før. Det blir for mye drama med ekser. Noe annet blir det, hvis slik som i vårt tilfelle, at jeg hadde 1 barn fra før som hadde null kontakt med faren, og han tar inn barnet som sitt eget. Vi fikk 4 barn sammen i tillegg. Anonymkode: f4f5e...60c 2 1
AnonymBruker Skrevet 6. juni #111 Skrevet 6. juni AnonymBruker skrev (2 timer siden): Dette er idealet som incels og redpill-menn har diktet opp, så forsmådde menn skal ha noe å skylde på når de ikke får damene de vil ha. Det er tross alt enklere å legge skylda på at alle damene går etter "chads" med firkantet kjeve og en ekstrovert og arrogant personlighet. Da er det bare å se seg selv i speilet og slå fast at "nei, jeg har nok ikke disse kvalitetene som alle damer vil ha, så da er det bare å gi opp og synke ned i bitter selvmedlidenhet for resten av livet". Da slipper de single mennene å ta ansvar for seg selv og sin egen situasjon, og kan legge skylden på kvinnene. Noe som minsker sjansene for å finne ei dame enda mer. Anonymkode: dd714...336 Så merkelig, I den andre tråden om hvilken menn som er mest ettraktet var alle damene enig i at høyde, ansikts symmetri, kveveparti, øye plassering er en fellesnevner. Svarene var: "Dette er jo en selvfølge" "Vann er vått" "Sjokkerende, de kjekkeste mennene er mest populære" osv. osv. Her snur dere plutselig 180 grader og sier noe helt annet. Anonymkode: 4c73b...3d4 1
AnonymBruker Skrevet 6. juni #112 Skrevet 6. juni AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Så merkelig, I den andre tråden om hvilken menn som er mest ettraktet var alle damene enig i at høyde, ansikts symmetri, kveveparti, øye plassering er en fellesnevner. Svarene var: "Dette er jo en selvfølge" "Vann er vått" "Sjokkerende, de kjekkeste mennene er mest populære" osv. osv. Her snur dere plutselig 180 grader og sier noe helt annet. Anonymkode: 4c73b...3d4 Hvilken av de milliarder andre trådene sikter du til? Anonymkode: a346b...84e 5
AnonymBruker Skrevet 6. juni #113 Skrevet 6. juni AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hvilken av de milliarder andre trådene sikter du til? Anonymkode: a346b...84e Du finner den lenger ned på dette underforumet. "De mest vanlige trekkene hos menn som gjør det veldig bra på datingapper". Tråden fokuserer ikke kun på datingapper, men også utenfor appene. Anonymkode: 4c73b...3d4 1
AnonymBruker Skrevet 6. juni #114 Skrevet 6. juni AnonymBruker skrev (15 timer siden): Har gitt opp kvinner, orker ikke mer. Dere vet ikke hva dere vil ha, ihvertfall ikke før det er for sent. Dere skal helst ha 2-3 barn først med feil mann før dere gir den riktige mannen en sjangs. Er så lei av dere. Anonymkode: afbd5...6ec Feil mann? Finnes det en indikator på at du ikke også er feil mann. At du ble valgt sist er ikke det samme som at du er "riktig" mann, snarere tvertimot. Anonymkode: 74f3c...539 4 2
Run Skrevet 6. juni #115 Skrevet 6. juni AnonymBruker skrev (49 minutter siden): Uff, jeg skjønner man forsøker med alle midler å skylde på kvinner for at man er singel, det blir for vondt å se på seg selv og at man kanskje selv er årsaken. Selvsagt velger kvinner oppegående, velfungerende menn (selv om de har barn fra før), enn en kvinnefiendtlig incel. Det er helt åpenbart, og det har ingenting med markert kjeve å gjøre - det har med at man ikke er interessert i å være sammen med misagonistiske mannebabyer. De tilfører NULL verdi til en kvinnes liv, bare problemer og arbeid. Anonymkode: 6fcd3...d45 Du svarer ikke på innlegget som du siterer.
AnonymBruker Skrevet 6. juni #116 Skrevet 6. juni AnonymBruker skrev (57 minutter siden): Dette er det jeg snakker om. Damer går ofte etter de kjekkeste mennene når de er unge og er mest ettertraktet --- og senker utseende kravet senere når de ikke kan velge og vrake lenger. Anonymkode: 4c73b...3d4 Det handler ikke om senke krav, det handler om at man blir eldre og mer moden, kanskje man ser etter noen å etablere en familie med og da faller utseendet lenger ned på lista over kvaliteter man ser etter. Man er ikke på jakt etter det man var ute etter i begynnelsen av 20 åra som det man ser etter når man feks er 35. Anonymkode: bb8bd...823 3 3
AnonymBruker Skrevet 6. juni #117 Skrevet 6. juni AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Du finner den lenger ned på dette underforumet. "De mest vanlige trekkene hos menn som gjør det veldig bra på datingapper". Tråden fokuserer ikke kun på datingapper, men også utenfor appene. Anonymkode: 4c73b...3d4 Åja, du mente enda en tråd der menn forteller kvinner at de vil ha symmetrisk kjeveparti, og når de sier nei så vet de ikke hva de vil ha. Det har vært myriader sånne tråder, og incels kommer aldri til å høre på hva kvinner faktisk vil ha. Dermed forblir de incels. Anonymkode: a346b...84e 6 4
AnonymBruker Skrevet 6. juni #118 Skrevet 6. juni Vibelator skrev (1 time siden): 🫢🫢🫢🫢🫢🫢🫢🫢 Fordi oftest er det kvinnens svar som avgjør om man blir par eller ikke Unntatt på bad Guy da er det di som velger og dama føler seg så heldig Dette må være noe av det minst intelligente jeg har lest på lenge. Når to mennesker inngår et forhold, så er det begge som bestemmer. Dama kan ikke avgjøre om de blir et par, mer enn mannen kan avgjøre at de blir et par. Begge må avgjøre dette sammen. Og det gjelder uansett om mannen er bad guy eller ikke. Jeg kan også garantere at samtlige damer (og forhåpentligvis menn også) føler seg heldig når de inngår et forhold med en de er interessert i. Det er liksom en viktig del av pakka, at man inngår forhold med noen man ønsker å være sammen med. Ellers er det like greit å være singel. AnonymBruker skrev (1 time siden): Kvinner i dag sparer opp eget nødpenger tilfelle dem må gå ifra mannen og barn. Hvis man har den negative tankegangen kommer jo det til å skje uansett hvorfor starte en familie få bsrn når dere tenker slik stakkars barn t man manifesterer det man fokuserer på og tror på uansett da LETER dem etter feil som gjør at dem ikke orker mer. Kvinner vil ha en perfekt mann som er lojal men er ikke drmet selv mot mannen når mannen sliter og hvis mannen gjør noe litt feil så går kvinnene fra han og splitter hele familien. Menn må gå på eggeskall gor at lvinnene skal være helt fornoyd ellers blir det en splittet familie fordi mor trenger det. Anonymkode: 5cde2...70a Alle, både kvinner og menn, skal selvsagt alltid ha en plan B i livet! Uansett hvor glad man er i hverandre, bør man ta høyde for at man ikke alltid vil være sammen. For de fleste handler dette om redselen for å stå igjen alene dersom den andre dør, men at forholdet går i oppløsning er også en risiko man må ta. Det er ganske skremmende å ha et så negativt syn på det å ta ansvar for eget liv. Mener du at kvinner alltid skal stole blindt på at et forhold varer og at partner heller ikke dør før dem, og bare leve på mannens penger? Vil du virkelig ha det økonomiske ansvaret for partneren din? Er det viktig for deg at partneren din er økonomisk avhengig av deg? AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Så merkelig, I den andre tråden om hvilken menn som er mest ettraktet var alle damene enig i at høyde, ansikts symmetri, kveveparti, øye plassering er en fellesnevner. Svarene var: "Dette er jo en selvfølge" "Vann er vått" "Sjokkerende, de kjekkeste mennene er mest populære" osv. osv. Her snur dere plutselig 180 grader og sier noe helt annet. Anonymkode: 4c73b...3d4 Hvilken annen tråd? Jeg har ikke deltatt i den tråden, så jeg er ikke en del av "dere"-gruppen du henvender deg til. Det finnes mange kvinner i Norge, og også mange kvinner her inne, så det er fullt mulig at noen kvinner deltar i en tråd og skriver at de ønsker glætte looksmaxxing-gutter, mens noen helt andre kvinner deltar i denne tråden og skriver noe annet. Kvinner er ikke en ensartet gruppe der alle går god for alt som blir sagt og skrevet av noen individer. Så dette handler om individuelle meninger, og har overhodet ingenting med å snu 180 grader å gjøre. Anonymkode: dd714...336 5 3
AnonymBruker Skrevet 6. juni #119 Skrevet 6. juni AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Dette må være noe av det minst intelligente jeg har lest på lenge. Når to mennesker inngår et forhold, så er det begge som bestemmer. Dama kan ikke avgjøre om de blir et par, mer enn mannen kan avgjøre at de blir et par. Begge må avgjøre dette sammen. Anonymkode: dd714...336 Ganske spesielt at noen ikke forstår dette. "Kvinnens svar avgjør", liksom. Hva skulle alternativet vært, "hvis mannen vil, må kvinnen stille"? Anonymkode: a346b...84e 2 3
AnonymBruker Skrevet 6. juni #120 Skrevet 6. juni AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Så merkelig, I den andre tråden om hvilken menn som er mest ettraktet var alle damene enig i at høyde, ansikts symmetri, kveveparti, øye plassering er en fellesnevner. Svarene var: "Dette er jo en selvfølge" "Vann er vått" "Sjokkerende, de kjekkeste mennene er mest populære" osv. osv. Her snur dere plutselig 180 grader og sier noe helt annet. Anonymkode: 4c73b...3d4 Jeg vet ikke om du er klar over dette, men... kvinner er individer med ulike meninger, ikke et kollektivt "dere". Det er stor sannsynlighet for at de som skriver i denne tråden ikke er de samme som de som skrev i den andre tråden. Anonymkode: 10f95...ab2 6 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå