Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Har gitt opp kvinner, orker ikke mer. Dere vet ikke hva dere vil ha, ihvertfall ikke før det er for sent. Dere skal helst ha 2-3 barn først med feil mann før dere gir den riktige mannen en sjangs. Er så lei av dere.

Anonymkode: afbd5...6ec

Trist at du har dårlige erfaringer. Har du tenkt på hvorfor det blir sånn da? Har du et spesielt mønster som du går inn i? Vet du med sikkerhet hva du vil ha? Det er ikke så lett for kvinner heller det, å vite hva de vil ha. 

Men jeg håper at du kanskje snur, for det blir nok trist å ha den innstillingen resten av livet. Hvis ting blir veldig vanskelige for deg, så håper jeg at du søker hjelp, det kan være fint å snakke med noen nøytrale personer, som f.eks en psykolog. 

Jeg håper det blir bedre for deg. 

Det er alltid fint å være vennlig og være et medmenneske. 

Og det er dumt å gi opp. 

Anonymkode: b0173...bde

• Liker 10
  • Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Buhu. 

Jeg møtte kvinnen i mitt liv da jeg var 20, og er så heldig at jeg igjen møtte kvinnen i mitt da jeg var nesten 40. Ikke hadde hun barn heller, selv om det selvfølgelig også hadde vært helt greit om hun hadde det.

De aller fleste rundt meg har barn, med tilsynelatende rett partner, og svært få er single, så dette høres ut som et "lokalt" problem. Jeg skjønner at det er frustrerende å ikke finne noen du ønsker å dele livet med, men i det øyeblikket du begynner og skylde på kvinner for at du ikke greier å finne en partner, så har du tapt. Det er etter all sannsynlighet IKKE deres skyld og beklager å si det, men det har sannsynligvis noe med deg å gjøre.

Kanskje litt selvransakelse er på sin plass før du begynner å sutre på et kvinneforum?

Anonymkode: 78249...ecc

• Liker 20
  • Hjerte 3
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Chads kommer først, den snille mannen senere etter at de har brent seg og markedsverdien deres synker. Av og til ihvertfall.

Anonymkode: 4c73b...3d4

Chads og markedsverdi 😆 det er så mange klisjeer her inne.

Anonymkode: a346b...84e

• Liker 22
  • Nyttig 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Men tror dere virkelig flertallet går inn for å få barn, med enn mann de mener kommer til å bli en elendig far?

Jeg endte selv opp alene med 2 barn. Men jeg var jo sammen med faren i flere år, vi var gift, og han var en fantastisk far til det første barnet. Og her er det 6 år mellom barna. Så han var en fantastisk far i 6 år. Men da andre barnet kom, så endret han seg fullstendig. Hvordan kunne jeg vite at det skulle skje.

Nå er jeg og en veldig selvstendig kvinne. Så har de siste 18 årene, vært i 2 forhold. Begge endte fordi jeg ville vente lenge, før vi skulle flytte sammen. Så jeg har aldri vært ute etter noen ny reserve far til barna. Og nå er de voksne. 

Anonymkode: 2ff5a...3f0

Hm? Man gjør det jo ikke bevisst, man bare velger feil fordi man ser på feil parametere og/eller er en dårlig menneskekjenner.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

'Du må bare senke kravene dine' 

Anonymkode: b0200...3f3

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Run skrev (Akkurat nå):

Hm? Man gjør det jo ikke bevisst, man bare velger feil fordi man ser på feil parametere og/eller er en dårlig menneskekjenner.

For folk endrer seg ikke? Når han var en fantastisk partner i 10 år, og en fantastisk far i 6 år. Hvordan skulle jeg vite hvordan det kom til å bli. Og her var familien hans helt sjokkerte og. For de hadde aldri trodd det om han.

• Liker 10
  • Nyttig 8
Skrevet

Ok. Takk for i formasjonen. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Chads og markedsverdi 😆 det er så mange klisjeer her inne.

Anonymkode: a346b...84e

Damer er mer villig til å inngå kompromisser når de blir eldre. I tjue årene kan de velge dem som på overflaten er de "beste"

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

'Du må bare senke kravene dine' 

Anonymkode: b0200...3f3

Nei, han må sette handling bak ordene og faktisk gjennomføre det han skryter av: HOLDE SEG UNNA KVINNER. 

Jeg tipper at denne tafattheten er en del av grunnen til at kvinnene holder seg langt unna. Få ting er mer frastøtende enn en mann som snakker og aldri gjennomfører.

Anonymkode: 14868...1df

• Liker 5
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Damer er mer villig til å inngå kompromisser når de blir eldre. I tjue årene kan de velge dem som på overflaten er de "beste"

Helt feil, vi er mye vrangere med alderen.

• Liker 16
  • Nyttig 9
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Helt feil, vi er mye vrangere med alderen.

Ikke når det kommer til utseendet.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Fra en annen mann: Hold kjeft og ta en dusj, kompis. 

Frustrerende å alltid føle at man taper i datinglivet, det er menneskelig nok, men du er åpenbart inne i et mønster der det virkelig aldri kan forandre seg heller. Du har neppe oppført deg på en måte som tiltrekker seg kvinner før, og nå som du tilsynelatende hater kvinner mer og mer kommer du selvfølgelig bare til å støte kvinner flest fra deg enda mer enn før.

Eneste måten du får gjort noe med dette på er å se litt mer innover enn du virker å gjøre. Det er ikke alle med innovertiss her i verden det er noe galt med. Det er deg. 

Anonymkode: 0a6cc...82c

• Liker 18
  • Nyttig 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Chads kommer først, den snille mannen senere etter at de har brent seg og markedsverdien deres synker. Av og til ihvertfall.

Litt av en mentalitet...

• Liker 7
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet

Du har ikke vurdert en shemale?

Anonymkode: 722b2...cd6

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Heldigvis er det bare damer som blir eldre, ikke menn.

Og det er bare kvinner som får 2-3 unger med "feil" partner før det blir slutt, partneren deres har ikke gjort det samme..

Anonymkode: 544ea...279

• Liker 14
  • Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

For folk endrer seg ikke? Når han var en fantastisk partner i 10 år, og en fantastisk far i 6 år. Hvordan skulle jeg vite hvordan det kom til å bli. Og her var familien hans helt sjokkerte og. For de hadde aldri trodd det om han.

Jeg snakker ikke om enkelttilfeller, men de store massene som velger feil.

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Kompromisser?

Damer trenger i utgangspunktet ikke gjøre det i det hele tatt.

Menn bør ikke frykte andre menn. 

De bør frykte at hun heller velger å være alene framfor en mann...

Det er mye verre.

• Liker 9
  • Nyttig 5
Skrevet
Run skrev (17 minutter siden):

Eller man var ung, umoden og noe naiv. 

En periode begge kjønn forøvrig må gjennom. 

• Liker 7
  • Nyttig 3
Skrevet
Run skrev (6 minutter siden):

Jeg snakker ikke om enkelttilfeller, men de store massene som velger feil.

Som består av enkelttilfeller, med hver sin historie. 

Jeg kaller meg selv ung, umoden og naiv i forhold til mitt partnervalg og å få barn med far til eldste, men også mine foreldre- godt voksne- ble jo lurt av ham. 

• Liker 1
  • Nyttig 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (55 minutter siden):

Har gitt opp kvinner, orker ikke mer. Dere vet ikke hva dere vil ha, ihvertfall ikke før det er for sent. Dere skal helst ha 2-3 barn først med feil mann før dere gir den riktige mannen en sjangs. Er så lei av dere.

Anonymkode: afbd5...6ec

De "feile mennene" er jo på dating-markedet de også, så det er et minefelt på begge sider av veien.

Anonymkode: c65e8...f9d

• Liker 3
  • Nyttig 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...