Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
Thanos skrev (25 minutter siden):

Jeg ser det heller som en form for hersketeknikk når folk stempler andres argumenter som "incel" straks de ikke forstår eller aksepterer argumentet. Man prøver desperat å kvele diskusjonen med å putte meningsmotstandere i båser samfunnet missliker.

Litt sånn som dette altså ⬇️

Thanos skrev (27 minutter siden):

Og det er ikke menn som startet å hovere over hvor ubrukelige kvinner er og hvor lite nødvendige de er eller har vært. Det har feminismen fått til helt aleine. Den giften har forpestet hele det vestlige samfunnet og har fremstillt menn som jævlige beist uten kvaliteter, omtanke, arbeidsinnsats og kjærlighet for kvinner og barn. Det er grov og pervers historieforfalskning og det stikk motsatte av hva historien forteller oss.

Feminisme har ingenting å gjøre med dette. Feminismen fremstiller ikke menn på denne måten. Feminisme handler om at vi skal ha like rettigheter og muligheter, så hvis du mener at menn fremstilles på denne måten, så må du nok finne en annen årsaksforklaring enn feminisme. 

Jeg er ikke enig i at menn fremstilles på den måten. Jeg vet ikke om noen menn som ikke ville gjort alt for sine kvinner og barn. Om man hører skikkelig etter så snakker ikke kvinner i all hovedsak om menn som gruppe som et problem, men i dag så har vi de økonomiske mulighetene til å velge bort de mennene som ikke er bra for oss (og for samfunnet) noe som er en positiv ting, Og det kan vi takke feminismen for. 

Anonymkode: f4f5e...60c

• Liker 5
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Folk flest sliter ikke med å finne en partner, hverken menn eller kvinner. Det er en liten minoritetsgruppe.

Forskjellen fra før i tiden, er at om du som mann var rik, kunne du tvinge nabojenta/tjenestejenta til å gifte seg med deg.

Nå har kvinner (og menn!) et reelt valg. Heldigvis.

Anonymkode: b45b1...597

• Liker 2
  • Nyttig 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...