Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hva da med fedrene til disse barna? Skal vi kvinner også stå med åpne armer til denne pakkeløsningen ?

Anonymkode: 23230...aae

Ikke nødvendigvis, men dere velger gjerne menn med barn, til og med som et krav. Dere vil heller ende opp med en flokk med barn, for eksempel at man har to barn på hver sin side, fire totalt, enn å velge en som ikke har barn. 

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
Run skrev (11 minutter siden):

Ikke nødvendigvis, men dere velger gjerne menn med barn, til og med som et krav. Dere vil heller ende opp med en flokk med barn, for eksempel at man har to barn på hver sin side, fire totalt, enn å velge en som ikke har barn. 

Hva i alle dager....? Vi lever åpenbart ikke i samme virkelighet. jeg kjenner ingen som er interessert i menn som har barn fra før.

Anonymkode: 541b3...75f

• Liker 10
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
Run skrev (37 minutter siden):

Hva med menn som velger kvinner med barn ? Beklager, men her kommer du til kort. Ingen forskjell på menn og kvinner. Noen velger med barn, andre uten. Likt på begge sider.

Anonymkode: 23230...aae

• Liker 8
Skrevet

Fikk barn med rett mann jeg, selv om han er en eks idag og jeg gift på nytt.. Men ok, så trist du føler det sånn. 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Har gitt opp kvinner, orker ikke mer. Dere vet ikke hva dere vil ha, ihvertfall ikke før det er for sent. Dere skal helst ha 2-3 barn først med feil mann før dere gir den riktige mannen en sjangs. Er så lei av dere.

Anonymkode: afbd5...6ec

I et eks-par med en feil mann er det også en feil kvinne, og de har begge valgt hverandre. Ergo har de begge valgt feil person å få barn med før de gir den riktige en sjanse, og begge sliter tydeligvis med å bestemme seg.

Jeg er lei av menn som deg, som sutrer på KG i stedet for å gjøre en innsats selv for å være den rette mannen. At du sliter med å finne ei dame, handler om at du er feil mann for de kvinnene du går etter. Sånn er livet, man kan ikke alltid få den man vil ha, og det er heller ikke sånn at alt klaffer på første forsøk. 

Jeg regner med det er en grunn til at du ikke lenger er sammen med første kjæresten din? Legger du virkelig all skylden på henne? Eller evner du å innse at dere var feil for hverandre uten at dere dermed er feil for andre?

Anonymkode: dd714...336

• Liker 3
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet

Har gitt opp kvinner, orker ikke mer. Dere vet ikke hva dere vil ha, ihvertfall ikke før det er for sent. Dere skal helst ha 2-3 barn først med feil mann før dere gir den riktige mannen en sjangs. Er så lei av dere.

Anonymkode: afbd5...6ec

Hva har du gjort for å finne en kvinne? Er nysgjerrig. Vet om flere single damer som ikke finner en mann. 

Anonymkode: ccf5a...726

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hva i alle dager....? Vi lever åpenbart ikke i samme virkelighet. jeg kjenner ingen som er interessert i menn som har barn fra før.

Anonymkode: 541b3...75f

Har sett at flere damer har det som et krav, og det er jo mye rare krav generelt. Utdanning, førerkort osv. Så en gang en dame som så etter en mann med bobil, virket oppriktig.

Skrevet
AnonymBruker skrev (46 minutter siden):

Hva har du gjort for å finne en kvinne? Er nysgjerrig. Vet om flere single damer som ikke finner en mann. 

Da er det stor fare for at de sikter seg inn på de 20 % mest attraktive mennene helt uavhengig av egen attraktivitet. Menn som de i beste fall har tilgang på sex med, men som er milevis utenfor rekkevidde for kjæresteforhold.

AnonymBruker
Skrevet

Høres ut som du ser etter kvinner som er over din liga dessverre. Hvis alle kvinner har rukket å få barn med en annen før de engang vurderer deg, er det fordi du ikke blir sett på som bra nok for barn. Det høres ut som du må ned på skalaen for å finne en som passer deg bedre. 

Dette er ca det vi kvinner får servert når vi klager på at ingen menn er bra nok for oss.

Anonymkode: e41b7...830

Det finnes ingen liga for TS, ettersom kvinner ikke går inn på mannsforum og sutrer over at ingen menn vil ha dem.

Anonymkode: 14868...1df

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Run skrev (43 minutter siden):

Har sett at flere damer har det som et krav, og det er jo mye rare krav generelt. Utdanning, førerkort osv. Så en gang en dame som så etter en mann med bobil, virket oppriktig.

Men du kan jo ikke bruker kvinners individuelle krav som fasit på "hva kvinner vil ha"! Det finnes sikkert menn som ser etter ei dame med fire barn og campingvogn også, men jeg tror jo ikke det er representativt av den grunn?

Anonymkode: e1106...e3e

• Liker 7
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
Run skrev (2 timer siden):

Sånn er menn med barn også, de velger helst kvinner som også har barn fra før. 

Anonymkode: 9dab1...28e

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
Run skrev (11 timer siden):

Jeg snakker ikke om enkelttilfeller, men de store massene som velger feil.

Og menn inngår ikke i de store massene? Er det kun kvinnenes feil at forhold ryker?

Vibelator skrev (11 timer siden):

Ja kvinner velger men ofte feil

Derfor skilsmisser og på ny jakt

Så blir det mine dine våre barn

Stakkars barn

Så du mener kvinner har skylda for at forhold ryker, mens mennene står igjen som uskyldige vesener som ikke har noe med bruddet å gjøre? Er menn viljeløse og passive i et forhold?

AnonymBruker skrev (10 timer siden):
Det fysiske idealet
  • Høy og veltrent: Han har en atletisk og gjerne muskuløs kroppsbygning.
  • Markert ansikt: Kjevepartiet beskrives ofte som firkantet og markert.
  • Attraktiv: Han regnes som den klassiske, konvensjonelt kjekke mannen.

Personlighet og væremåte
  • Høy selvtillit: Han utstråler ekstrem trygghet på seg selv, noen ganger på grensen til det arrogante.
  • Populær og sosial: Han har høy sosial status og blir sett på som en naturlig leder i vennegjenger.
  • Suksessrik: Han lykkes ofte uanstrengt med karriere, sport og spesielt i datinglivet.

Anonymkode: 4c73b...3d4

Dette er idealet som incels og redpill-menn har diktet opp, så forsmådde menn skal ha noe å skylde på når de ikke får damene de vil ha. Det er tross alt enklere å legge skylda på at alle damene går etter "chads" med firkantet kjeve og en ekstrovert og arrogant personlighet. Da er det bare å se seg selv i speilet og slå fast at "nei, jeg har nok ikke disse kvalitetene som alle damer vil ha, så da er det bare å gi opp og synke ned i bitter selvmedlidenhet for resten av livet". Da slipper de single mennene å ta ansvar for seg selv og sin egen situasjon, og kan legge skylden på kvinnene. Noe som minsker sjansene for å finne ei dame enda mer.

Alle studier viser at dette er en av de største prediktorene for mannlig suksess med kvinner på dating apper. 

Hvilke studier?
Dating-apper består for det meste av menn, og noen få damer. Å bestemme hva alle kvinner vil ha ut i fra et lite utvalg kvinner på dating-apper, er ikke relevant. Dating-apper er utelukkende basert på utseende og førsteinntrykk, og både kvinner og menn der jukser med filter, gjør seg til og lyver så det renner av dem. Og de fleste vil bare ha sex. Det er ikke en gang alle der som er single. Ingen seriøse studier kan slå fast noe om verken kvinner eller menn ut i fra et så tynt grunnlag.

Run skrev (2 timer siden):

Altså; menn har egen fri vilje og er selv med på å inngå et forhold. Hvorfor er så mange menn i forhold med og får barn med feil kvinner? 

Run skrev (10 minutter siden):

Da er det stor fare for at de sikter seg inn på de 20 % mest attraktive mennene helt uavhengig av egen attraktivitet. Menn som de i beste fall har tilgang på sex med, men som er milevis utenfor rekkevidde for kjæresteforhold.

Så konklusjonen er at når kvinner er ufrivillig single, så er det fordi de er for kresne og sikter seg inn på en gruppe bestående av bare 20% av menn. Så de har seg selv å takke. Når menn er ufrivillig single, så er det fordi kvinner velger feil mann. Så alt er kvinners feil, uansett, og menn har ikke ansvar for noen ting... :ler:

Matematikken går ikke opp heller, for det er ingenting som støtter oppunder denne teorien om at ca 20% av menn er super-Chads som stikker av med alle damene og får barn med dem, mens 80% av menn sitter forsmådd, singel og barnløs resten av livet.

Anonymkode: dd714...336

• Liker 5
  • Nyttig 6
AnonymBruker
Skrevet
Run skrev (1 time siden):

Nei, det stemmer ikke i det hele tatt.. Har sett hvem noen har blitt sammen med. Flere har blitt banket av mannen, mannen har vært utro, eller generelt ufin. 

Og alle har vært i kategorien «ikke god nok fordi de ikke ser ut som en chad, eier ikke hus, er arbeidsledig».

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Nei, det stemmer ikke i det hele tatt.. Har sett hvem noen har blitt sammen med. Flere har blitt banket av mannen, mannen har vært utro, eller generelt ufin. 

Og alle har vært i kategorien «ikke god nok fordi de ikke ser ut som en chad, eier ikke hus, er arbeidsledig».

Var ikke ferdig.

Så tenker det er der dere som ikke finner seg dame skal legge hatet deres. De som ødelegger kvinner så pass, at de er kresne, vil ha noe helt annet enn det de har brent seg på før, eller velger å forbli singel.

Jeg er ferdig med menn. Har datet i flere «kategorier», men faller utelukkende for personlighet. Utseende blir attraktivt i mine øyne fordi jeg liker personen. Mitt problem er at menn skal kontrollere meg. Plutselig får jeg ikke bestemme over min egen fritid, og da orker ikke jeg. Jeg trenger alenetid, så da velger jeg heller å være alene enn å ikke få det i det hele tatt. 

Har også vært sammen med menn som har slått meg, har vært utro, ekstremt kontrollerende og kjipe, så det er jo klart jeg er kresen!

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Men du kan jo ikke bruker kvinners individuelle krav som fasit på "hva kvinner vil ha"! Det finnes sikkert menn som ser etter ei dame med fire barn og campingvogn også, men jeg tror jo ikke det er representativt av den grunn?

Anonymkode: e1106...e3e

Bobil var et ekstremt eksempel. Utdanningskrav er svært vanlig.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Damer er mer villig til å inngå kompromisser når de blir eldre. I tjue årene kan de velge dem som på overflaten er de "beste"

Jeg er mer kresen nå i førtiåra enn da jeg var 20 så nei. Gidder ikke kaste bort tid på menn som ikke er perfekte for meg. Kjenner flere voksne damer som heller er single enn med feil mann enn jeg kjenner unge damer som er det. 

Anonymkode: 248bb...700

• Liker 7
Skrevet
Strigiformes skrev (12 timer siden):

For noen barn kan dette være en berikelse. Det har jeg sett flere eksempler på.

Jeg har en niese. 

I utgangspunktet så kan du si at hennes mor valgte feil da hun valgte min bror...

Hun vokste opp hos meg fra hun var seks år og ble naturligvis storesøster for mine barn. 

Idag er de mer søsken enn de er fetter og kusine. 

Relasjoner kjenner ingen begrensninger.

Det er det bare andre mennesker som gjør.

Tenk litt over det...

Sant nok

Så bra da

Skrevet

Mannen har ikke noe med dette valget å gjøre da eller?? Hele premisset du setter her er helt sinnsykt.  Som er at mannen har null ansvar for valg av partner. Han sto bare i køen og ble valgt av en kvinne. Stakkars han. Der sto den mannen som var feil og ble valgt av en kvinne. Så ble det 2- 3 unger før kvinnen forstod han var feil. Ikke lett å være mann gitt. Dere får stille dere i riktig kø i det minste. 

Anonymkode: 160f0...a98

🫢🫢🫢🫢🫢🫢🫢🫢

Fordi oftest er det kvinnens svar som avgjør om man blir par eller ikke

Unntatt på bad Guy da er det di som velger og dama føler seg så heldig

Skrevet

Ikke bekymre deg, svartpillen sprer seg som vill ild, og kvinner vil ikke ha fordelen i dating markedet for evig. Slik fucka dating er i dag er ikke naturlig

Anonymkode: ca989...c17

Stemmer

Di ødelegger for seg selv slik det er nå

AnonymBruker
Skrevet

Kjipt at du har det sånn. Da jeg var i 20-årene valgte jeg ofte de kjekkeste mennene men som jeg hadde null kjemi med. I 30-årene forsøkte jeg å velge mer interessante og kunnskapsrike menn, men de var dessverre kjipe. Først nå i 40-årene har jeg funnet min mann, som er interessant, verdens snilleste men ingen tøffel, respektfull, kjekk - og vi har god kjemi! Om det var på grunn av alder eller tilfeldighet er ikke godt å si.

Anonymkode: 64371...c4f

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...