Gå til innhold

Kongehuset

Tråden gjenåpnes automatisk den kl. 05:00


Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Da vi har ett stort problem med diskusjoner rundt brukergrupper og brukere i denne tråden ser vi oss igjen nødt til å ha en strengere linje for dette. 

Det vil si innlegg hvor man nevner grupperinger av brukere. F.eks: de som forherlige kongefamilien, haterne, hetserne, gloriefiseringsgjengen, de som forsvarer osv. Denne trådens tema er om kongefamilien og hva de foretar seg. Det er ikke en tråd for personlig anekdoter eller for å diskutere hva brukere gjør og foretar seg. Dette er en åpen debatt og man velger selv hva man ønsker å diskutere og svare på, så det å tagge noen for å forvente svar, eller sitere noen kun for å purre på svar har ingenting med debatten å gjøre. Vi forventer at man greier å diskuterer motdebattantens ytringer uten å dra inn selve brukeren og å henge seg opp i disse. 

Fordi omfanget er så stort fra flere brukere velger vi å innføre strengere reaksjoner på brudd om dette. Det vil bli nulltolleranse for dette. Det betyr at om du poster innlegg som inneholder dette vil du få en kort utestengelse, deretter en litt lengre utestengelse og om det også fortsetter etter dette vil du få en normal advarsel med eventuelle konsekvenser avhengig av hvor i advarselsløpet du er. 

Minner om at tråden kan bli stengt på natt, i helger og på røde dager ved høy aktivitet. 

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg håper hele boet hans går til dette. 

  • Liker 5
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Eufemia- skrev (37 minutter siden):

Det er oppsiktsvekkende hvor langt kongehuset er villige til å gå for å beskytte henne. Vel vitende om at det som nå er publisert og, derigjennom dokumentert, er mer enn nok. 

Kongefamilien hegnar om sine eigne; det er i grunnen ikkje så oppsiktsvekkjande i seg sjølv, særleg ikkje etter at me allereie har sett kor langt dei har vore villige til å gå for å beskytta alle krumspringa til ML og sjamanen hennar.

Då er det meir oppsiktsvekkjande kor langt tilhengarane av kongedømmet er villige til å gå for å beskytta det nåverande kongehuset - målet helgar visst middelet.

Endret av Vonbrotenrojalist
  • Liker 19
  • Hjerte 1
  • Nyttig 8
Skrevet (endret)
Morgan Le Fay skrev (1 time siden):

Jeg har forklart deg det før; nei, hun omtales IKKE offisielt som Mette-Marit. Hun omtales som Hennes Kongelige Høyhet Kronprinsesse Mette-Marit, eventuelt Kronprinsesse Mette-Marit, eventuelt Kronprinsessen. 
Haakon kaller henne bare for Mette, så da  tenker jeg det ikke er så veldig mye mer respektfullt å kalle henne Mette-Marit.  

Vi er 100% uenig når det gjelder MM sitt «vennskap» med Epstein. Du mener det er «dumt» og viser «mangel på dømmekraft». Jeg mener det viser mangel på moral, empati og normal integritet å pleie tett omgang med dømte pedofile.

Jeg vet ikke hva du mener med at hun ikke blir behandlet med respekt. Det er absolutt ingen her i landet som blir behandlet med noe i nærheten av den respekten de kongelige blir. Det bukkes og neies og skrapes og vartes opp på alle bauger og kanter helt uten grunn. 

Heldigvis er det likevel lov å uttrykke sin mening for oss vanlige dødelige uten å bli halshugget nå for tiden.
 

Men er det så rart om hun ikke respekteres lenger? Er det noe å respektere der? Skal ikke respekt fortjenes som feks genuine folk, rettferdige folk, flinke folk, omtenksomme folk, og ikke minst folk med integritet og som er hel ved? Jeg ville aldri neiet for henne, jeg ville aldri frivillig ha vært et sted i nærheten hvor hun er. Klarer ikke den dama lenger og det er hennes fortjeneste i oppførsel, løgner, arroganse og falskhet. Kjenner faktisk ingen som liker henne lenger. Om det er kolleger, venner, familie, naboer eller hva som helst. Hun har falt dypt. Og det gjelder også kongetro folk i 80-90 årene. De er skikkelig skuffet over henne. 

Husker for øvrig jeg så Harald og Sonja da de var på spontant besøk i nærmiljøet for noen få år siden. Det hadde bare vært en liten flom her uten veldig store skader. Da var det flagging og full jubalong på sparket da ryktene sa de skulle komme, og det ville det garantert ikke vært for Haakon og MM per i dag. Harald og Sonja var blide og morsomme og kom med gode og oppriktige taler på sparket. De sto helt enkelt i midten av folket som sto rundt. Ikke veldig høytidelig og ikke mye sikkerhetsvakter. En fin opplevelse faktisk. 

Endret av Justlooking
Litt endring på slutten flere ganger 😂
  • Liker 23
  • Hjerte 1
  • Nyttig 5
Skrevet
Kollontaj skrev (2 timer siden):

Seriøst, Norges sikkerhet er ikke i fare pga noe som skjedde for 12 år siden. Virkelig ikke. 

Hvordan er det mulig å konkludere med dette?

Selvsagt er landets sikkerhet truet når uegnede personer dessverre befinner seg i posisjoner de verken er interessert i å fylle, eller aner hvordan de skal takle.

Mange jobber hver dag for å trygge disse folkene og institusjonen de representerer. Dette er nytteløst så lenge individene selv ikke er i stand til å la seg trygge, og heller ikke ser ut til å forstå hvorfor det er lite smart med en risikofylt livsstil

 

  • Liker 21
  • Hjerte 2
  • Nyttig 9
Skrevet
keops skrev (3 minutter siden):

Hvordan er det mulig å konkludere med dette?

Selvsagt er landets sikkerhet truet når uegnede personer dessverre befinner seg i posisjoner de verken er interessert i å fylle, eller aner hvordan de skal takle.

Mange jobber hver dag for å trygge disse folkene og institusjonen de representerer. Dette er nytteløst så lenge individene selv ikke er i stand til å la seg trygge, og heller ikke ser ut til å forstå hvorfor det er lite smart med en risikofylt livsstil

 

Igjen; den relasjonen ble avsluttet for 12 år siden. Tviler på at noe lignende har blitt repetert. 

  • Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet
Kollontaj skrev (Akkurat nå):

Igjen; den relasjonen ble avsluttet for 12 år siden. Tviler på at noe lignende har blitt repetert. 

Det har vært et livslangt mønster med tvilsomme relasjoner.

  • Liker 22
  • Hjerte 1
  • Nyttig 8
Skrevet
Kollontaj skrev (1 minutt siden):

Igjen; den relasjonen ble avsluttet for 12 år siden. Tviler på at noe lignende har blitt repetert. 

Du påstod at norges sikkerhet ikke er i fare - hvor er dokumentasjonen på det?

  • Liker 16
  • Hjerte 1
  • Nyttig 7
Skrevet (endret)
Kollontaj skrev (15 timer siden):

Jeg er også er veldig glad for det der, men ser ikke hva det har i denne tråden å gjøre. Hadde derimot MM og tøffelmannen hennes gjprt noe for ofrene hadde jo det vært mer relevant. Men helt ærlig vil jeg heller at de skal abdisere enn at de skal hjelpe ofrene. Jeg vil bare bli kvitt dem, både den økonomiske belastningen de er, men aller mest den skammen de påfører Norge. Den ønsker tilsynelatende bare å være rike privatpersoner, så la dem bli det.

 

Endret av Forumansvarlig
Ryddet for slettet sitat. Forumansvarlig
  • Liker 17
  • Hjerte 2
  • Nyttig 16
Skrevet
Vonbrotenrojalist skrev (10 timer siden):

Kongefamilien hegnar om sine eigne; det er i grunnen ikkje så oppsiktsvekkjande i seg sjølv, særleg ikkje etter at me allereie har sett kor langt dei har vore villige til å gå for å beskytta alle krumspringa til ML og sjamanen hennar.

Då er det meir oppsiktsvekkjande kor langt tilhengarane av kongedømmet er villige til å gå for å beskytta det nåverande kongehuset - målet helgar visst middelet.

🎯 Ja, det er tidvis forunderlig hvor mye som aksepteres av krumspring ( mildt uttrykk ) fra noen av våre kongelige. Er det malen de selv lever etter, eller er det kun et prinsipielt forsvar?

  • Liker 28
  • Hjerte 2
  • Nyttig 8
Skrevet

Kronprinsen er avslørt der han er ute i festlig lag i Paris sammen med MM# nære venn og kretsen rundt ham og Epstein. 
Nå har ikke jeg abonnement på pluss artikkelen, så detaljene kan jeg ikke utdype. 

https://www.seher.no/kongelig/avslort-pa-private-bilder/84546101

Skandalen vokser. Dette betyr jo at kronprins Haakon er dypere involvert enn først antatt. 

  • Liker 27
  • Hjerte 2
  • Nyttig 11
Skrevet
Eufemia- skrev (6 minutter siden):

Kronprinsen er avslørt der han er ute i festlig lag i Paris sammen med MM# nære venn og kretsen rundt ham og Epstein. 
Nå har ikke jeg abonnement på pluss artikkelen, så detaljene kan jeg ikke utdype. 

https://www.seher.no/kongelig/avslort-pa-private-bilder/84546101

Skandalen vokser. Dette betyr jo at kronprins Haakon er dypere involvert enn først antatt. 

Det er han som de gikk bak ryggen på mette marit og hadde kontakt med epstein bak ryggen hennes.

En venn iht vennskapet med herr og fru gates. Han jobbet for gates. 

Skrevet
Krokenguri skrev (Akkurat nå):

Det er han som de gikk bak ryggen på mette marit og hadde kontakt med epstein bak ryggen hennes.

En venn iht vennskapet med herr og fru gates. Han jobbet for gates. 

Korrekt, det er vel Boris Nikolic det vises til. 

  • Liker 13
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Skrevet
Eufemia- skrev (Akkurat nå):

Korrekt, det er vel Boris Nikolic det vises til. 

Stemmer. Kom ikke på navnet 🙈

Skrevet
Eufemia- skrev (17 minutter siden):

Kronprinsen er avslørt der han er ute i festlig lag i Paris sammen med MM# nære venn og kretsen rundt ham og Epstein. 
Nå har ikke jeg abonnement på pluss artikkelen, så detaljene kan jeg ikke utdype. 

https://www.seher.no/kongelig/avslort-pa-private-bilder/84546101

Skandalen vokser. Dette betyr jo at kronprins Haakon er dypere involvert enn først antatt. 

Er det en skandale at Håkon har møtt noen som kjente Epstein?

Newsflash: Det var mange som kjente Epstein. Bill Gates kjente Epstein. Jagland kjente Epstein. VI kan ikke stemple ethvert møte med enhver person som kjente Epstein, som en "skandale". Ærlig talt.

  • Liker 3
  • Nyttig 7
Skrevet (endret)

:klappe: :duskedame: Amandusfestivalen :duskedame::klappe: 

Kruttsterkt å ta avstand!

("Too late, Kate!") 💘

Endret av Tradegy
  • Liker 27
  • Hjerte 3
  • Nyttig 11
Skrevet
Morgan Le Fay skrev (2 minutter siden):

Amandusfestivalen avsluttet også samarbeidet med Mette-Marit. 

https://www.aftenposten.no/norge/i/oEM12g/amandusfestivalen-avslutter-samarbeid-med-kronprinsesse-mette-marit

 

Dette er jo faktisk helt krise for Kongehuset.

Flott, takk. Krisen vokser på flere fronter. Verdigrunnlaget og troverdigheten svekkes som følge av å knyttes til MM og hennes tette relasjon til Epstein. Jeg tør tenke at flere vil følge etter. 
 

MM selv omtalte relasjonen til Jeffrey Epstein som kameratslig. Tenk det! Det er ingen verdighet i dette, og en fraværende rolleanstendighet. Altså; Uverdig og uten troverdighet - kort sagt. 

  • Liker 24
  • Hjerte 2
  • Nyttig 10
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...