Gå til innhold
Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Tråden blir fortløpende ryddet for regelbrudd, ved høy aktivitet kan tråden bli stengt for moderering over kort eller lengre tid avhengig av kapasitet. Minner om at tråden kan bli stengt på natt, i helger og på røde dager ved høy aktivitet. 

Minner spesielt på regelen om opphavsrett, brukerdebatt og spekulasjoner. Debatter rundt debatten og debatter rundt andre debattanter vil bli fjernet som avsporinger og ved høy gjentagelse vil vi vurdere innføring av kortere utestengelser for å holde fokuset på selve saken. Ved høy aktivitet kan det bli fjernet innlegg uten at det legges igjen ryddemelding. Om dere ønsker å etterspørre noe spesifikt dere har blitt ryddet for, ta kontakt via "Private henvendelser Rampelyset"

Denne tråden omhandler Kongehuset. Diskusjoner rundt Marius Borg Høiby skal gjøres i egen tråd som allerede eksisterer, samme med Märtha Louise og Durek Verrett.

Fremhevede innlegg

Skrevet
-Pusheen- skrev (2 minutter siden):

Ironisk nok vil man ha dokumentasjon på at de er venner, mens det er helt i orden å påstå at hun tok seg betalt for de dagene med MM. Hvor kan jeg se dokumentasjon på det?

Jeg forholder meg til at hun sier hun er lærer om og om igjen jeg.

Betalinger eller ikke kommer vi aldri til å vite om. 

• Liker 5
  • Hjerte 2
  • Nyttig 7
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Ellie42 skrev (Akkurat nå):

Ok.

Det er for øvrig veldig demokratisk å kalle folks ytringsfrihet "dritt". Ikke et særlig godt argument som både starter og slutter med persondebatt.

Man har for øvrig også store problemer i demokratier, bare sånn i tilfelle du ble blendet av en indeks.

Lær deg å lese andres innlegg. Det står ikke at andres ytringsfrihet er dritt i mitt innlegg. 

• Liker 1
  • Nyttig 7
Skrevet
Keaton skrev (1 minutt siden):

Lær deg å lese andres innlegg. Det står ikke at andres ytringsfrihet er dritt i mitt innlegg. 

Nei. Det står at du syntes folk skriver dritt om MM og kaller det ytringsfrihet. Så var det dette med personlig perspektiv og å leve etter egne regler.

Om du ikke har lest 1984 bør du virkelig det, altså.

• Liker 5
  • Hjerte 2
  • Nyttig 8
Skrevet
Ellie42 skrev (3 minutter siden):

Jeg forholder meg til at hun sier hun er lærer om og om igjen jeg.

Betalinger eller ikke kommer vi aldri til å vite om. 

Mens det ikke går an å forholde seg til at MM sier at hun ikke visste noe folk hardnakket påstår at hun visste likevel? Det er vanskelig å henge med på hva man skal stole på og ikke når det kommer til hva hun sier.

• Liker 5
  • Nyttig 3
Skrevet
Ellie42 skrev (4 minutter siden):

Nei. Hun skriver ikke "my friend" noe sted. Spekulerer du ikke litt vel mye nå? Hun skriver "my teacher".

Som sagt, Varpe representerer henne, så hun har formidlet begge deler. Vi vet ikke at det var betalt og jeg finner det uansett irrelevant. 

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet
~ Ada ~ skrev (Akkurat nå):

Som sagt, Varpe representerer henne, så hun har formidlet begge deler. Vi vet ikke at det var betalt og jeg finner det uansett irrelevant. 

Ja, det stemmer. Og det bør kanskje med i oppveiningen neste gang du mener hun alltid forteller sannheten, alldentid hun allerede er tatt i klingende løgner for MM i 2019.

• Liker 7
  • Hjerte 2
  • Nyttig 5
Skrevet
Keaton skrev (27 minutter siden):

🤭 kunne nesten kalt det gøyalt. 

Jeg syns det er stor humor, jeg:nigo:

• Hjerte 3
  • Nyttig 1
Skrevet
Ellie42 skrev (6 minutter siden):

Nei. Det står at du syntes folk skriver dritt om MM og kaller det ytringsfrihet. Så var det dette med personlig perspektiv og å leve etter egne regler.

Om du ikke har lest 1984 bør du virkelig det, altså.

Tror kanskje det er du som ikke har lest den? 🧐

• Liker 2
  • Hjerte 3
  • Nyttig 2
Skrevet
Miominoen skrev (48 minutter siden):

Hvem er dette "servile folket som hyller de kongelige nesegrust"? Jeg ser de stadig omtalt i de kongelige tråder, men det er til dags dato ikke blitt klarlagt hvem disse menneskene er. 

Fint om du kan dokumentere og klarlegge dette. Jeg er sikkert ikke den eneste som lurer på det.

Antyder du at Guri Varpe lyver? I så tilfelle er det en drøy påstand du kommer med. Det er rimelig respektløst å slenge ut slikt om personer man tydeligvis er uenig med. Ikke sant?

Jeg er helt sikker på at Guri Varpe er komfortabel med at jeg viser forståelse for hennes vanskelige rolle som kommunikasjonsansvarlig for denne suppa 

• Liker 6
  • Hjerte 2
  • Nyttig 4
Skrevet (endret)
Keaton skrev (21 minutter siden):

Jeg tror det er overveiende sannsynlig etter mønsteret å dømme.

Mette-Marit derimot har et mønster med å gi småfolk en stemme gjennom sitt arbeid med UNICEF og barns rettigheter.

Mette-Marit har vært goodwill-ambassadør for UNICEF Norge siden 2006 og har særlig engasjert seg for barns rettigheter, utdanning og helse. Hun har besøkt prosjekter internasjonalt og brukt rollen sin til å løfte temaer som ikke nødvendigvis får mye oppmerksomhet.

Endret av Holger Pan
  • Liker 5
  • Nyttig 2
Skrevet (endret)
Keaton skrev (1 time siden):

Og jeg forholder meg til offentlig uttalelse fra Slottet. 

så søtt 

forholder du deg like servilt til offentlige uttalelser fra det hvite hus?

Endret av velociraptor
  • Liker 4
  • Hjerte 3
  • Nyttig 5
Skrevet
pøbelsara skrev (1 time siden):

Hun visste jo ikke at han var en overgriper.

Nei, det er noen som mener det 

Men er både hun og yogalærer svaksynte? Problemer med å definere interiør og utsmykning av bygninger?

Tenke seg til å meditere i den type omgivelser. 

• Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 6
Skrevet
Holger Pan skrev (3 minutter siden):

Mette-Marit derimot har et mønster med å gi småfolk en stemme gjennom sitt arbeid med UNICEF og barns rettigheter.

Mette-Marit har vært goodwill-ambassadør for UNICEF Norge siden 2006 og har særlig engasjert seg for barns rettigheter, utdanning og helse. Hun har besøkt prosjekter internasjonalt og brukt rollen sin til å løfte temaer som ikke nødvendigvis får mye oppmerksomhet.

Ja, masse småfolk i WEF og YGL.

• Liker 3
  • Hjerte 2
  • Nyttig 5
Skrevet
Holger Pan skrev (3 minutter siden):

Disse tidligere prosjektene drukner dessverre i all støyen som oppsto da det ble kjent at hun pleide langvarig og nær omgang med en pedofil, eldre amerikaner.

• Liker 4
  • Hjerte 2
  • Nyttig 8
Skrevet
Ellie42 skrev (17 minutter siden):

Ja, det stemmer. Og det bør kanskje med i oppveiningen neste gang du mener hun alltid forteller sannheten, alldentid hun allerede er tatt i klingende løgner for MM i 2019.

Å ikke tro på henne, er ikke dokumentasjon på betaling.

• Liker 4
  • Nyttig 4
Skrevet
Keaton skrev (11 minutter siden):

Nå er det ikke jeg som ber folk ignorere det som står sort på hvitt foran øynene deres både fra 2019 og i filene, og holde Guri Varpes nye versjon av denne historien som den totale sannhet.

Det virker ikke som du har lest boka.

• Liker 3
  • Hjerte 2
  • Nyttig 8
Skrevet (endret)
~ Ada ~ skrev (Akkurat nå):

Å ikke tro på henne, er ikke dokumentasjon på betaling.

Nei, og basert på 2019 er ikke Guri Varpes ord dokumentasjon på at MK er MMs venninne. Vikarierende logikk er slitsomt.

Endret av Ellie42
  • Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 5
Skrevet
keops skrev (1 minutt siden):

Nei, det er noen som mener det 

Men er både hun og yogalærer svaksynte? Problemer med å definere interiør og utsmykning av bygninger?

Tenke seg til å meditere i den type omgivelser. 

Huset er vel 3-400 kvm, JE hadde folk som klargjorde huset før de kom. Avstengte rom er også en løsning. Vet du hva som var der i 2013 og som noen kunne reagere på? 

• Liker 1
  • Nyttig 7
Skrevet
velociraptor skrev (7 minutter siden):

så søtt 

forholder du deg like servilt til offentlige uttalelser fra det hvite hus?

Og nøyaktig hva har Slottet og Det hvite hus felles, mener du? 

• Liker 2
  • Nyttig 5
Skrevet
Keaton skrev (Akkurat nå):

Og nøyaktig hva har Slottet og Det hvite hus felles, mener du? 

Løgn for å beskytte egne virker jo som en av dem.

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 9
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...