Gå til innhold
Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Tråden blir fortløpende ryddet for regelbrudd, ved høy aktivitet kan tråden bli stengt for moderering over kort eller lengre tid avhengig av kapasitet. Minner om at tråden kan bli stengt på natt, i helger og på røde dager ved høy aktivitet. 

Minner spesielt på regelen om opphavsrett, brukerdebatt og spekulasjoner. Debatter rundt debatten og debatter rundt andre debattanter vil bli fjernet som avsporinger og ved høy gjentagelse vil vi vurdere innføring av kortere utestengelser for å holde fokuset på selve saken. Ved høy aktivitet kan det bli fjernet innlegg uten at det legges igjen ryddemelding. Om dere ønsker å etterspørre noe spesifikt dere har blitt ryddet for, ta kontakt via "Private henvendelser Rampelyset"

Denne tråden omhandler Kongehuset. Diskusjoner rundt Marius Borg Høiby skal gjøres i egen tråd som allerede eksisterer, samme med Märtha Louise og Durek Verrett.

Fremhevede innlegg

Skrevet
Krokenguri skrev (Akkurat nå):

Hvilken forusetning har noen som helst å vite hva to stk skriver om deg på mail som kun er mellom de to, uten å inneha svært spesielle synske evner?

Du forstod ikke hva jeg skrev, altså?

Jeg mente altså at hun kunne vært spart for dette og mer til om hun hadde vært sin rolle helt bevisst og opptrådt slik de fleste andre i hennes situasjon ville gjort. Sjekket nye bekjentskapers bakgrunn før hun innleder et tett og personlig forhold til noen. 

Den tilliten hun snakker om er for veldig mange brutt for alltid. Og nei - det er ikke bare her på KG at det finnes folk som er av den meningen. Hun har vist for hele Norge og store deler av Europa at hun ikke egner seg for den rollen hun gikk inn i med åpne øyne da hun valgte - av fri vilje - å gifte seg med norges kronprins. 

Jeg min del er mest forundret over at det finnes folk som oppriktig mener at hun egner seg til å en dag bli norges dronning. 

• Liker 12
  • Hjerte 2
  • Nyttig 15
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Gulline skrev (4 minutter siden):

Du forstod ikke hva jeg skrev, altså?

Jeg mente altså at hun kunne vært spart for dette og mer til om hun hadde vært sin rolle helt bevisst og opptrådt slik de fleste andre i hennes situasjon ville gjort. Sjekket nye bekjentskapers bakgrunn før hun innleder et tett og personlig forhold til noen. 

Den tilliten hun snakker om er for veldig mange brutt for alltid. Og nei - det er ikke bare her på KG at det finnes folk som er av den meningen. Hun har vist for hele Norge og store deler av Europa at hun ikke egner seg for den rollen hun gikk inn i med åpne øyne da hun valgte - av fri vilje - å gifte seg med norges kronprins. 

Jeg min del er mest forundret over at det finnes folk som oppriktig mener at hun egner seg til å en dag bli norges dronning. 

Du heller evner ikke å vite hva de som du anser som dine nermeste venner skriver om deg eller sier om deg bak ryggen din. 

Din opprinnelige konentar, passet svætt dårlig til mitt innlegg

• Liker 3
  • Nyttig 3
Skrevet
Momma skrev (19 minutter siden):

Masse flotte steder på "østkanten" av Oslo, både Grünerløkka og ikke minst sjarmerende Kampen kan jo nevnes. Men det er sikkert et langt mer sjokkerende sted på østkanten Ingrid har valgt. 😱

Ja, har bodd på østkanten mesteparten av livet selv jeg. Ingrid gikk jo på vgs på østkanten og. Lurer på hvorfor se& hør mener folk er sjokkert . 

• Liker 1
Skrevet

Tråden er ryddet for spekulasjoner og avsporinger.

Skrevet
CeXNS skrev (22 minutter siden):

Får ikke lest, men det er stempel på bildet med «Arkivet» og bildet er av eldre dato. Tror dette er en idiotisk klikk-bait sak. I motsetning til hva noen tror er jeg ikke noen fan av SeogHør sin generelle journalistikk. Snarere tvert i mot. 

Sikkert.  Herregud, jeg leste en annen artikkel om at hun starter på Blindern på førstkommende mandag , med et bilde av Blindern og et portrett av henne i fra tidligere i sommer. Ikke veldig store nyheter det heller. Så kommer denne saken bak betalingsmur , som er publisert i går og oppdatert noen timer senere . Bare tull. Det ga jo litt mening i at hun har flyttet i forbindelse med studiestart , men jeg ble visst lurt 😆😆 pokker ts se&hør. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Kvittre skrev (8 minutter siden):

Sikkert.  Herregud, jeg leste en annen artikkel om at hun starter på Blindern på førstkommende mandag , med et bilde av Blindern og et portrett av henne i fra tidligere i sommer. Ikke veldig store nyheter det heller. Så kommer denne saken bak betalingsmur , som er publisert i går og oppdatert noen timer senere . Bare tull. Det ga jo litt mening i at hun har flyttet i forbindelse med studiestart , men jeg ble visst lurt 😆😆 pokker ts se&hør. 

Fort gjort!

• Liker 3
Skrevet (endret)
Ad hominem skrev (5 timer siden):

Skal bli interessant å trekke frem denne tråden igjen når de resterende Epstein-filene blir offentliggjort en gang. For det blir de. Om det er snakk om måneder eller år. De kommer frem i dagen. 

Jeg tror også Mette-Marits eposter blir offentliggjort. De som stiller til presidentvalget i 2028 kommer til å love å offentliggjøre resten av Epstein-filen og de vil  holde løftene.   

Det er for suspekt å kun være villig til å offentliggjøre halvparten av epostene.  Både republikanerne og demokratene er overbevist om at resten av filene vil avsløre pedoer. De er kun uenige om hvem pedoene er.  

Endret av SVK
  • Liker 9
  • Hjerte 3
  • Nyttig 6
Skrevet

Jeg synes igrunnen det er litt trist at det går an å oppfatte det Mette-Marit skriver i de epostene som heftig flørting.

Ganske uforståelig også selvsagt, men mest litt sørgelig.

• Liker 7
  • Nyttig 1
Skrevet
Aricia skrev (2 minutter siden):

Jeg synes igrunnen det er litt trist at det går an å oppfatte det Mette-Marit skriver i de epostene som heftig flørting.

Selvsagt er det trist, det er tross alt vår kronprinsesse det er snakk om. Vi skulle så gjerne ønske at hun var ørlite smartere enn som så.

• Liker 10
  • Hjerte 2
  • Nyttig 15
Skrevet
Aricia skrev (3 minutter siden):

Så merkelig at aviser som NY Times og Dagens Nyheter oppfattet det sånn da. Veldig rart at det bare er noen få utvalgte kvinner i Norge som skjønner hva som egentlig menes, mens journalister verden over har misforstått.

• Liker 8
  • Hjerte 2
  • Nyttig 17
Skrevet
Momma skrev (4 minutter siden):

Selvsagt er det trist, det er tross alt vår kronprinsesse det er snakk om. Vi skulle så gjerne ønske at hun var ørlite smartere enn som så.

Du misforsto. ;) 

• Liker 5
  • Hjerte 1
Skrevet
Aricia skrev (15 minutter siden):

Ja, du sier noe. 

Vi har nok alle en tendens til å lese med vår egen stil og våre egne personlige erfaringer  som tolkningsverktøy, og da blir resultatet ganske forskjellig fra person til person. Jeg leser det heller ikke som flørt, som jeg har sagt mange ganger, men det slår meg når du skriver dette, at vi alle avslører litt om oss selv i måten vi tolker det på.

Men uansett, det er bare en person som har fasiten på om det er flørt eller en kameratslig tone, og det er avsenderen. Og hun har sagt tydelig at det er kameratslig. For henne.

• Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Hvis email-utvekslingen mellom MM og Epstein bare er kameratslig, hvorfor ba hun om unnskyldning spesielt til kongen og dronningen og de andre hun hadde skuffet. Uten og huske ordrett mener jeg hun  skrev noe om at ting som ble skrevet ikke var slik hun ønsket å være....

• Liker 19
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Skrevet
Aricia skrev (19 minutter siden):

Du misforsto. ;) 

Jeg var ironisk. 😉

• Liker 11
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet
Frika skrev (6 minutter siden):

Hvis email-utvekslingen mellom MM og Epstein bare er kameratslig, hvorfor ba hun om unnskyldning spesielt til kongen og dronningen og de andre hun hadde skuffet. Uten og huske ordrett mener jeg hun  skrev noe om at ting som ble skrevet ikke var slik hun ønsket å være....

Godt spørsmål.
Hvis forholdet var så uskyldig og kameratslig som enkelte hevder er det ingen grunn til og beklage. 

• Liker 12
  • Hjerte 1
  • Nyttig 7
Skrevet
Frika skrev (1 minutt siden):

Blant annet pga kommentarene om at hun kjedet seg i kongelig bryllup i Luxembourg, slik jeg har forstått det i hvert fall.

Og selvsagt, mer overordnet: Fordi hun faktisk hadde kontakt med overgriperen Epstein så lenge uten å sjekke ham og bakgrunnen hans slik at hun skjønte hvem han egentlig var, og på den måten har kompromittert det norske kongehuset og påført dem et omdømmetap. 

Samtidig presiserer hun jo også at det er Epsteins ofre hun mest av alt vil unnskylde til, og som hun har mest vondt av.

https://www.nrk.no/norge/kronprinsesse-mette-marit-om-epstein_-_-jeg-ble-manipulert-og-lurt-1.17817389

Hun svarer blant annet dette som jeg tenker henger sammen med unnskyldningen til kongeparet: 

"– Og så synes jeg noe av det verste for meg er at jeg fremstår så utakknemlig. Så ... Jeg synes det har vært ganske krevende å få mange av disse e-postene på trykk."

• Liker 2
  • Nyttig 3
Skrevet
Aricia skrev (1 time siden):

Ja jeg synes også at det er litt trist, men mest sørgelig at mette faktisk skrev dette. Jaja, huff. 

• Liker 14
  • Hjerte 2
  • Nyttig 4
Skrevet (endret)

Mitt poeng med innlegget var å vise at samme helg som Epstein og Nikolic snakket om en Highness som det kan se ut til at ba om å bli "f..." , var MM en Highness som de hadde mye oppmerksomhet på. Hun var nevnt i mailene mellom dem, og hun var selv i kontakt med dem. Du vrir oppmerksomheten mot noe annet. Jeg har ikke nevnt flørting.

Du etterlyser kilder. Jeg viser til Epsteinfilene i innlegget, men kan gjerne spesifisere:

Fri, 21 Sep 2012 10:58:48 https://www.justice.gov/epstein/files/DataSet%209/EFTA00944188.pdf  Jeffrey Epstein til Boris Nikolic:     I promised to send mette some books as she asked but she wanted them sent to her hotel. Which hotel? That was fun,, have meetings for the past hours. Call when you wake

Fri, 21 Sep 2012 13:58:35 https://www.justice.gov/epstein/files/DataSet%209/EFTA00674939.pdf Boris Nikolic til Jeffrey Epstein: So great seeing you last night. I will continue sleeping as we come back late but your info: Chambers hotel, 15 west 56th street, I think that the room is 63 but double check. Not sure if she is under her name. 

Fri, 21 Sep 2012 4:21 PM https://www.justice.gov/epstein/files/DataSet%2010/EFTA02009208.pdf Boris Nikolic til Jeffrey Epstein:  Just talked to Mette about you. 😊 B

Sat 9/22/2012 1:17:04 AM https://www.justice.gov/epstein/files/DataSet%2010/EFTA01888818.pdf Boris Nikolic til Jeffrey Epstein: Maybe this is a reason that you do not want to f… Her highness??? I still can´t believe that she asked that.

Den 22 sept 2012 kl 18:37, kl 11:04 PM og kl 23:05  

https://www.justice.gov/epstein/files/DataSet%209/EFTA00943831.pdf    Jeffrey Epstein til HKH Kronprinsessen: hope you enjoy the book that has been on the front desk since early yesterday … I almost forgot fuck … its just that I almost had a communication with you that did not include that word sorry.  HKH Kronprinsessen til JE: Come save us. Im dying of boredom. Jeffrey Epstein til HKH Kronprinsessen: I have all your friends here, cg of norway, ambassador., terje, thorbjorn. Where are you? HKH Kronprinsessen til JE: @boringparty

Osv. Bruk datoene som søkeord, så finner du hva som er i filene fra den helga.

Endret av Forumansvarlig
Ryddet for slettet sitat. Forumansvarlig
  • Liker 7
  • Hjerte 1
  • Nyttig 16

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...