Gå til innhold
Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Tråden blir fortløpende ryddet for regelbrudd, ved høy aktivitet kan tråden bli stengt for moderering over kort eller lengre tid avhengig av kapasitet. Minner om at tråden kan bli stengt på natt, i helger og på røde dager ved høy aktivitet. 

Minner spesielt på regelen om opphavsrett, brukerdebatt og spekulasjoner. Debatter rundt debatten og debatter rundt andre debattanter vil bli fjernet som avsporinger og ved høy gjentagelse vil vi vurdere innføring av kortere utestengelser for å holde fokuset på selve saken. Ved høy aktivitet kan det bli fjernet innlegg uten at det legges igjen ryddemelding. Om dere ønsker å etterspørre noe spesifikt dere har blitt ryddet for, ta kontakt via "Private henvendelser Rampelyset"

Denne tråden omhandler Kongehuset. Diskusjoner rundt Marius Borg Høiby skal gjøres i egen tråd som allerede eksisterer, samme med Märtha Louise og Durek Verrett.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Skal bli interessant å trekke frem denne tråden igjen når de resterende Epstein-filene blir offentliggjort en gang. For det blir de. Om det er snakk om måneder eller år. De kommer frem i dagen. 

• Liker 17
  • Hjerte 1
  • Nyttig 6
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Morgan Le Fay skrev (1 minutt siden):

Men dere omgås kanskje ikke så mange EKTE «Royal highnesses»? (Nå bare gjetter jeg vilt her).

For det gjorde nemlig Epstein og Boris. Eller det vil si, de omgikkes  EN. Nemlig MM. Og da er det ganske sannsynlig at det er henne de mener.

Litt rart å kalle alle mulige andre «highness» når man faktisk kjenner en som ER highness. Men men.

Ja, nå gjetter du litt vilt. Det er vel ikke vanlig å omtale ekte Royal higness man omgås som Royal higness ? Merkelig vennskap.

• Liker 7
Skrevet
Morgan Le Fay skrev (37 minutter siden):

Ja, og jeg kopierte en mail fra Boris til Epstein som ikke kan tolkes på så veldig mange andre måter. Så du ikke den?

He, he, den er ikke dokumentasjon på det - i det hele tatt (jeg svarte). Dette er syltynt.

• Liker 4
  • Hjerte 2
  • Nyttig 2
Skrevet
Ad hominem skrev (2 minutter siden):

Skal bli interessant å trekke frem denne tråden igjen når de resterende Epstein-filene blir offentliggjort en gang. For det blir de. Om det er snakk om måneder eller år. De kommer frem i dagen. 

Tror denne tråden kommer til å leve lenge ( men ikke bli så voldsomt lang med den ivrige moderering) . Håper det kommer snart , og med sammenheng, så vi slipper å tolke i mange år. 

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
Kvittre skrev (3 minutter siden):

Ja, nå gjetter du litt vilt. Det er vel ikke vanlig å omtale ekte Royal higness man omgås som Royal higness ? Merkelig vennskap.

Men tidligere Royal highnesses er det altså vanlig å omtale som det (i følge enkelte her inne). Merkelig.

Uenig med deg; i denne sammenhengen kan det være ganske festlig å påpeke at den som ville f… Epstein faktisk var en «highness». For det blir liksom en viss kontrast.  

Faktum er at det var kun en «highness» blant kvinnene i Epstein sin nærmeste krets.  Som amerikanere syntes de nok det var festlig at hun hadde nettopp «HKH Kronprinsessen» som avsender på alle mailene sine også. 
Og hvis man ser det i kontekst med «she wants to carry your kid» og «Mette is a mess» så er det opplagt etter min mening.

Men fortell gjerne. Hvilke andre kvinner er det disse to baktaler og ler av for å være «på»? 

• Liker 18
  • Hjerte 2
  • Nyttig 5
Skrevet
Gulline skrev (47 minutter siden):

Nei, nå glemmer du Sarah Ferguson. Hun har ikke vært kongelig høyhet siden 1996, men pytt pytt - det kan like gjerne være henne 😅

Selvfølgelig kan det det. Det er en uformell epost, ikke er kommunike fra Buckingham palace. I tillegg vet vi at han møtte prinsessene Beatrice og Eugenie flere ganger, og uttalte at Beatrice liker ham. Vi ser i filene at dronning Mathilde av Belgia hilser, og hvis vi søker på ordet « highness» i filene dukker det opp flere prinser og prinsesser som jeg ikke har hørt om før.

Men jeg er enig med en lenger oppe (tror det var @Kvittre) at det virker mest sannsynlig at det er et stikk til Ferguson som ikke lenger er highness.

• Liker 5
  • Nyttig 4
Skrevet
Morgan Le Fay skrev (Akkurat nå):

Men tidligere Royal highnesses er det altså vanlig å omtale som det (i følge enkelte her inne). Merkelig.

Uenig med deg; i denne sammenhengen kan det være ganske festlig å påpeke at den som ville f… Epstein faktisk var en «highness». For det blir liksom en viss kontrast.  

Faktum er at det var kun en «highness» blant kvinnene i Epstein sin nærmeste krets.  Som amerikanere syntes de nok det var festlig at hun hadde nettopp «HKH Kronprinsessen» som avsender på alle mailene sine også. 
Og hvis man ser det i kontekst med «she wants to carry your kid» og «Mette is a mess» så er det opplagt etter min mening.

Men fortell gjerne. Hvilke andre kvinner er det disse to baktaler og ler av for å være «på»? 

Jeg er ikke enig i den spekulasjonen, den kom ikke fra meg, men jeg er enig i at det kan være henne, eller noen vi ikke vet hvem er. Noen som har oppførselen til det kallenavnet . 

enig i humoren faktisk. Allikevel ikke overbevist om at det er sånn. 

jeg tror det var mange heighness i espteins krets, typisk rike eller wannabe amerikanske krevende damer. Palm beach er fulle av dem . 
jeg har ikke et navn å gi deg. Jeg vet ikke hvem de snakker om. Jeg skriver det kan være hvem som helst. En av de 2 nevnte , eller en helt annen. Jeg utelukker heller ikke at det er Mette, jeg er ikke overbevist om at det er Mette. Jeg vet ikke. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
Kvittre skrev (20 minutter siden):

Vi vet jo at de kaller henne Mette. De bruker ikke tittel.

• Liker 4
  • Nyttig 6
Skrevet
Morgan Le Fay skrev (49 minutter siden):

Og hva var den alternative tolkningen på «she wants to carry your kid» da? At hun vil bære kofferten hans?

😂 Men det hadde faktisk ikke forundret meg om noen prøvde seg på en "logisk" forklaring her også. 

• Liker 6
  • Hjerte 2
  • Nyttig 11
Skrevet
SusieDerkins skrev (6 minutter siden):

Vi vet jo at de kaller henne Mette. De bruker ikke tittel.

De driter henne ut i flere mailer, de kunne selvsagt kalt henne ved hennes tittel for å understreke hetsen.

• Liker 16
  • Hjerte 1
  • Nyttig 7
Skrevet (endret)
Momma skrev (7 minutter siden):

De driter henne ut i flere mailer, de kunne selvsagt kalt henne ved hennes tittel for å understreke hetsen.

Ja, de gjør det. Men det gjør de med Ferguson og, og vi vet at Ferguson var mye mer pågående enn det vi kan se MM er. Men - igjen - det trenger ikke være noen kongelig i det hele tatt - det kan være en hvilken som helst krevende person, jf ordboksdefinisjonen @Keatonpostet lenger oppe.

Det er selvsagt mulig at de snakker om MM. Men det er like mulig at de snakker om en annen person. Det er umulig å vite utfra tekst og (manglende) kontekst alene. De som påstår at det MÅ være MM, bør følge rådet til @pøbelsara om å se litt på confirmation bias.

Det eneste som er sikkert er at det er flere tolkningsalternativer her, som er like plausible som det som peker på MM, og da er eneste mulige konklusjon per i dag at vi ikke vet.

Endret av SusieDerkins
  • Liker 4
  • Nyttig 6
Skrevet
SusieDerkins skrev (10 minutter siden):

Ja, de gjør det. Men det gjør de med Ferguson og, og vi vet at Ferguson var mye mer pågående enn det vi kan se MM er. Men - igjen - det trenger ikke være noen kongelig i det hele tatt - det kan være en hvilken som helst krevende person, jf ordboksdefinisjonen @Keatonpostet lenger oppe.

Det er selvsagt mulig at de snakker om MM. Men det er like mulig at de snakker om en annen person. Det er umulig å vite utfra tekst og (manglende) kontekst alene. De som påstår at det MÅ være MM, bør følge rådet til @pøbelsara om å se litt på confirmation bias.

Det eneste som er sikkert er at det er flere tolkningsalternativer her, som er like plausible som det som peker på MM, og da er eneste mulige konklusjon per i dag at vi ikke vet.

Det er vel uansett strengt tatt ingen andres problem at noen skriver/tuller om hvem de vil ligge med og ikke.

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet
FruR skrev (1 minutt siden):

Hvordan vet du at det ikke er det? Mottaker er jo sladdet.

De kjente ikke hverandre i 2009.

• Liker 3
  • Nyttig 3
Skrevet (endret)
Keaton skrev (1 minutt siden):

De kjente ikke hverandre i 2009.

Fair sant det. Da er det mest sannsynlig Andrew eller Sarah det referes til i den e-posten du la frem. 

Endret av FruR
Skrevet (endret)

Boris Nikolic nevner Mette-Marit første gang for Epstein i en epost i februar 2011.

https://www.aftenposten.no/norge/i/L41Q01/kronprinsessens-google-soek-av-epstein-saa-ikke-bra-ut-fortsatte-likevel-kontakten-i-tre-aar

"I en e-post 28. februar 2011 introduserte Boris Nikolic kronprinsesse Mette-Marit for Jeffrey Epstein.

Nikolic var rådgiver for Bill Gates. I e-posten var det lenker til bilder av kronprinsessen. "

Endret av Aricia
  • Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet
FruR skrev (4 minutter siden):

Fair sant det. Da er det mest sannsynlig Andrew eller Sarah det referes til i den e-posten du la frem. 

Det vet vi ikke, det er omtalt flere Highness i mailene, både fra land i Midt-Østen og feks Thailand. 

• Liker 4
  • Nyttig 2
Skrevet
Keaton skrev (3 minutter siden):

Det vet vi ikke, det er omtalt flere Highness i mailene, både fra land i Midt-Østen og feks Thailand. 

Ok.  Jeg tror fremdeles de snakker om MM i den mailen hvor de ler av at her highness ville ha sex med Jeffery… Det stemmer med wants to carry your kid og flørtete tone. Så matcher det også tonen de har brukt når de snakka om MM tidligere med latterliggjøring.

• Liker 11
  • Hjerte 2
  • Nyttig 7
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...