Gå til innhold
Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Tråden blir fortløpende ryddet for regelbrudd, ved høy aktivitet kan tråden bli stengt for moderering over kort eller lengre tid avhengig av kapasitet. Minner om at tråden kan bli stengt på natt, i helger og på røde dager ved høy aktivitet. 

Minner spesielt på regelen om opphavsrett, brukerdebatt og spekulasjoner. Debatter rundt debatten og debatter rundt andre debattanter vil bli fjernet som avsporinger og ved høy gjentagelse vil vi vurdere innføring av kortere utestengelser for å holde fokuset på selve saken. Ved høy aktivitet kan det bli fjernet innlegg uten at det legges igjen ryddemelding. Om dere ønsker å etterspørre noe spesifikt dere har blitt ryddet for, ta kontakt via "Private henvendelser Rampelyset"

Denne tråden omhandler Kongehuset. Diskusjoner rundt Marius Borg Høiby skal gjøres i egen tråd som allerede eksisterer, samme med Märtha Louise og Durek Verrett.

Fremhevede innlegg

Skrevet
pøbelsara skrev (1 time siden):

Likevel er det MM som beskyldes for å ikke kunne engelsk. 

ja, det er unektelig ganske komisk :fnise:

• Hjerte 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

🔥 Klarte ikke å dy oss.. har trekant med mannen min og bestekompisen hans akkurat nå, og vi streamer live! Helt sykt flaut, men fader så deilig at folk følger med. Kom og se på siden min - mavlynk.com/stream2577

Skrevet
Be the change skrev (44 minutter siden):

Jeg ser ingen årstall, men send meg gjerne link hvis du kan dokumentere at det gjaldt mimring.

Det kan du lese direkte i korrespondansen i epsteinfilene.

• Liker 1
Skrevet
Perine skrev (49 minutter siden):

Ja, skjønner. Samtidig vet vi jo at nettverket til Epstein besto av veldig mange høytstående og mektige personer, som antakelig ville brukt all sin makt for å redde Epstein fra slike anklager. Det hadde fort blitt ord mot ord om hvem som var mest troverdig.  Nei, som sagt, det var bare en rar tanke som dukket opp.  Ofrene kunne blitt betalt for å nekte for at noe kriminelt hadde forekommet.  

Nå var han allerede dømt da. For sexkjøp og overgrep mot barn.

Skrevet
pøbelsara skrev (7 minutter siden):

At du snakker så stygt om en ung mann som ikke har gjort deg noe som  helst. 
Og så forsvarer du det?!?

Er det virkelig stygt å si at noen virker ukomfortable i intervjuer og ikke er flinke til å snakke for seg? Det var svar på en påstand om at kongelige er så gode til å snakke for seg siden de er opplært til det fra barnsben av.

Jeg synes det er mye styggere å ønske å opprettholde et system der unge menn blir født inn i roller de kanskje ikke passer til.

• Hjerte 2
  • Nyttig 2
Skrevet
Be the change skrev (22 minutter siden):

Det er ikke akkurat tydelig at det gjelder mimring. Jeg vet om flere som tolker den annerledes.

Det er veldig tydelig at de bruker en ting i fortiden til å tidfeste en annen ting i fortiden.

• Liker 2
Skrevet

Epstein var ikke hjemme. Lurt å ta med det, kanskje?

Han var hjemme siste dagen. Dette tror jeg du vet godt.

• Hjerte 1
Skrevet
1 minutt siden, SusieDerkins said:

Det er veldig tydelig at de bruker en ting i fortiden til å tidfeste en annen ting i fortiden.

Hvor får dere 2013 fra? Det står ingen andre årstall.

Skrevet

I følge kildene kom han siste dagen. Hun har jo ikke sagt hva som gjorde henne utrygg, så det blir bare spekulasjoner. 

Tenk at hun var så utrygg at hun skrev at hun savnet han et par måneder senere.

Merksnodig.

• Liker 2
  • Hjerte 2
Skrevet
Krokenguri skrev (1 time siden):

Hun var en av de som var tettest på epstein  over lang tid. Og betrodd av han. Derfor  hun også visste hva han skulle med bildene han ville ha

Kilde? Dette er grove påstander som må dokumenteres.

• Hjerte 2
Skrevet
SusieDerkins skrev (1 time siden):

Hun sier at hun ikke visste at han var seksualforbryter.

Det sier hun nå, i 2019 sa hun noe annet. Hvilken versjon tror du mest på?

• Hjerte 3
Skrevet

🔥 Klarte ikke å dy oss.. har trekant med mannen min og bestekompisen hans akkurat nå, og vi streamer live! Helt sykt flaut, men fader så deilig at folk følger med. Kom og se på siden min - mavlynk.com/stream2577

Skrevet
Pilaff skrev (1 time siden):

Mette har jeg ikke noe respekt for.

Sønnen, derimot, synes jeg oppriktig synd på. Han viser med all tydelighet at han ikke er komfortabel når han blir intervjuet. 

Jeg er prinsipiell motstander av monarki, blant annet fordi jeg synes det kan være hjerterått at noen skal bli født inn i  roller som ikke passer.

Da er vi i hvert fall enige om at dette egentlig handler om hva du mener om monarkiet og Mette-Marit, når du gjør narr av henne med en gammel parodi.

Uansett er det skikkelig ufint.

• Liker 1
Skrevet
Ellie42 skrev (2 minutter siden):

Tenk at hun var så utrygg at hun skrev at hun savnet han et par måneder senere.

Merksnodig.

Ser at dette og beskrivelser av at hun var pådriver for kontakten gjenta seg som argumenter for at hun ikke kan ha vært manipulert og utrygg. Jeg vet ikke hva som gjaldt for Mette-Marit, men ettersom vi befinner oss i tråder (denne oppstod i kjølvannet av Marius Borg Høiby- tråden) der vold og overgrep er tema, synes jeg det er på sin plass å avlive myten. Å vende tilbake til tross for opplevelser med utrygghet og/eller å være pådriver/intens/"needy" (som enkelte skriver) er snarere et symptom på AT du er i et usunt/voldelig/manipulerende forhold. Trekkene er til kjernen av dynamikken som utspiller seg i slike relasjoner, og relasjonen trenger ikke være intim/en partner.

• Nyttig 2
Skrevet
Holger Pan skrev (3 timer siden):

lang tid. Mette-Marit trenger ingen taleskriver for å uttrykke seg om litteratur. Hun er fullt kapabel selv.

…også til å google ? :) 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...