Gå til innhold
Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Tråden blir fortløpende ryddet for regelbrudd, ved høy aktivitet kan tråden bli stengt for moderering over kort eller lengre tid avhengig av kapasitet. Minner om at tråden kan bli stengt på natt, i helger og på røde dager ved høy aktivitet. 

Minner spesielt på regelen om opphavsrett, brukerdebatt og spekulasjoner. Debatter rundt debatten og debatter rundt andre debattanter vil bli fjernet som avsporinger og ved høy gjentagelse vil vi vurdere innføring av kortere utestengelser for å holde fokuset på selve saken. Ved høy aktivitet kan det bli fjernet innlegg uten at det legges igjen ryddemelding. Om dere ønsker å etterspørre noe spesifikt dere har blitt ryddet for, ta kontakt via "Private henvendelser Rampelyset"

Denne tråden omhandler Kongehuset. Diskusjoner rundt Marius Borg Høiby skal gjøres i egen tråd som allerede eksisterer, samme med Märtha Louise og Durek Verrett.

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)
enkefru skrev (4 minutter siden):

Da er man over i å spekulere….

Nå var det MM som ba om ikke bare en, men to samtaler på telefonen da.

Er det å bryte kontakten i 2013, med tanke på at dette skjer langt ut i 2014?

Det er for øvrig fint at hun bryter den i 2014 (om det er det som har skjedd - avventer filer), men det gjør jo ikke løgnen om at dette skjedde i 2013 noe riktigere. Det er mange kontaktpunkter i 2014 også, inkludert denne situasjonen hvor MM ber om samtaler på telefon. Ikke Jeffrey.

Altså MM bryter ikke en gang kontakten når hun ber om å bli oppringt av JE, de avtaler til og med enda en telefonsamtale. Det er vel så langt unna å bryte kontakten i 2013 som det går an å komme.

Endret av Ellie42
  • Liker 4
  • Hjerte 2
  • Nyttig 15
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Aricia skrev (3 minutter siden):

Det kan hun jo ha avvist ham enda tydeligere.

Dette har du kilder på, eller?

Bare en liten melding som viser at MM avviser JE? Ikke?

• Liker 12
  • Hjerte 1
  • Nyttig 7
Skrevet
Justlooking skrev (11 timer siden):

Jeg synes det er megaintetessant for har ikke fått det med meg tidligere. Hvem står bak?

Jeg så noen av disse innleggene.

Det som var slående var hvor amatørmessig dette var. De smurte jo på så tjukt med ros og forherligelse at det bare ble latterlig, og dette fra personer som visstnok var bosatt i et eller annet asiatisk land, og med navn som så ut som de var plukket ut fra en veltet Scrabble-eske. Men sånn går det kanskje om du genererer AI-tekst på et språk du ikke forstår og ikke gidder å oversette...

Aner ikke hvem som sto bak, men noen må det jo ha vært. Fort gjort at mistanken faller på kongehuset/Slottet siden det var ment å være til fordel for dem, men man skulle jo tro at de hadde greid å prestere noe bedre enn dette her. Noen fra Epstein-nettverket, kanskje?

Egentlig forstår jeg ikke dette voldsomme behovet enkelte tydeligvis har for å rehabilitere MMs navn og rykte. Tannkremen er ute av tuben, Epstein-forholdet er viden kjent. men MM vil bli dronning uansett hva noen måtte mene om henne, kanskje med mindre Kongen lever til han er 120 og Stortinget omsider får gjort noe med monarkiet.

• Liker 10
  • Hjerte 2
  • Nyttig 8
Skrevet
keops skrev (1 time siden):

Spesiell tolkning av det jeg skriver, nok en gang.

Nei, jeg mener ikke det er feil å finne seg kjæreste eller bli sjekket opp om man er gravid.

Jeg mener det var oppsiktsvekkende å delta på den type sjekkeprogram som var på nittitallet , som synlig gravid. Dette har jeg aldri sett noen andre enn MM ha gjort. Husker vi syntes det var ur-teit av henne å gjøre dette, og det var jo før hun var kjent.

Vi vet jo en del mer om livet til MM på den tiden. Ikke optimale forhold for å stifte familie.

Du mener det er oppsiktsvekkende og urteit? I så stor grad at du nå, sånn ca litt over 30 år senere, gjentar det som et bevis for - hva da?

• Liker 6
Skrevet

Hva skulle gjøre sjekkeprogrammet Lysthuset verre enn sjekkeprogram på TV i dag?

Det framstår jo ikke engang som et faktisk sjekkeprogram, og heller ikke som en plattform man bruker til å profilere seg som person med tanke på profitt og fremtidig kjendis/influencerkarriere, men som en svært uskyldig selskapslek nærmest, åpenbart iscenesatt og ikke alvorlig ment fra noen av partene som deltar, og med alle klærne på. Kort sagt mer uskyldig enn tenårenes keitete "kyss, klapp og klem".

Det var ikke Paradise Hotel liksom, eller Ex on the Beach.

• Liker 8
  • Nyttig 2
Skrevet
keops skrev (25 minutter siden):

Vi har jo ikke noe oversikt over de andre kanalene de eventuelt har kommunisert på, Messenger, telefon, signal osv.

Nei, og da har men ikke noe som helst dokumentasjon på at de har kommunisert, heller - så da blir det spekulasjon å hevde at de gjorde det.

• Liker 4
  • Nyttig 3
Skrevet
Ellie42 skrev (20 minutter siden):

Dette har du kilder på, eller?

Bare en liten melding som viser at MM avviser JE? Ikke?

Har du kilder på det motsatte?

• Liker 2
  • Nyttig 4
Skrevet
pøbelsara skrev (Akkurat nå):

Har du kilder på det motsatte?

My point exactly. :) 

• Liker 4
  • Hjerte 1
Skrevet
pøbelsara skrev (22 minutter siden):

Du mener det er oppsiktsvekkende og urteit? I så stor grad at du nå, sånn ca litt over 30 år senere, gjentar det som et bevis for - hva da?

Ikke meg du spør, og jeg så heller ikke programmet den gang det ble sendt. Men det er jo veldig rart at hun som så det igjennom nå, og skulle referere fra det, og var så imponert over det, smigrende kommentarer om mm, ikke nevnte at hun var synlig gravid. Når det tydeligvis var det folk flest merket seg. Klart det er litt oppsiktsvekkende med en gravid i slike programmer. Noe man legger merke til, siden det ikke akkurat er vanlig. Og, grunnen til at det ikke er vanlig er jo også at man ikke er synlig gravid i så mange prosent av livet sitt heller. Og da legger man merke til det når en skiller seg ut sånn. Uten at man trenger å være moralsk forarget.

• Liker 6
  • Hjerte 2
  • Nyttig 4
Skrevet (endret)
pøbelsara skrev (21 minutter siden):

Nei, og da har men ikke noe som helst dokumentasjon på at de har kommunisert, heller - så da blir det spekulasjon å hevde at de gjorde det.

Er det sånn at vi nå jobber med negativ/positiv referanser?

Det er jo heller ingen beviser for at MM ikke har tatt imot pengene som Epstein snakker om. Er det sånn du vil at det skal fungere? Må tro hva annet Epstein har drevet med som man ikke finner bevis for at MM ikke deltok i. Om dette er bekreftelsen du trenger, mener jeg.

Endret av Ellie42
  • Liker 3
  • Hjerte 3
  • Nyttig 8
Skrevet
Morgan Le Fay skrev (2 minutter siden):

Nå har det jo nettopp blitt avslørt at MM reiste alene til Florida i 2014. Hun nekter å opplyse hva hun gjorde der. Merkelig.

https://www.aftenposten.no/norge/i/5pb796/kronprinsessen-mette-marit-reiste-til-florida-i-2014

Hvis hun hadde en grunn til å reise dit som tåler dagens lys, er det utrolig rart å ikke ville fortelle det…. Nærmest selvdestruktivt.

• Liker 3
  • Hjerte 2
  • Nyttig 13
Skrevet
Andrea59 skrev (17 minutter siden):

Ikke meg du spør, og jeg så heller ikke programmet den gang det ble sendt. Men det er jo veldig rart at hun som så det igjennom nå, og skulle referere fra det, og var så imponert over det, smigrende kommentarer om mm, ikke nevnte at hun var synlig gravid. Når det tydeligvis var det folk flest merket seg. Klart det er litt oppsiktsvekkende med en gravid i slike programmer. Noe man legger merke til, siden det ikke akkurat er vanlig. Og, grunnen til at det ikke er vanlig er jo også at man ikke er synlig gravid i så mange prosent av livet sitt heller. Og da legger man merke til det når en skiller seg ut sånn. Uten at man trenger å være moralsk forarget.

Kanskje den enkle forklaringen på det er at det ikke var spesielt synlig?

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet
keops skrev (1 time siden):

Vi har jo ikke noe oversikt over de andre kanalene de eventuelt har kommunisert på, Messenger, telefon, signal osv.

Det er et viktig poeng ! Det som har kommet frem er nok bare fragmenter av det totalte bildet av samtaler og kontakt. 

• Liker 8
  • Hjerte 1
  • Nyttig 6
Skrevet
Isild skrev (1 minutt siden):

Det er et viktig poeng ! Det som har kommet frem er nok bare fragmenter av det totalte bildet av samtaler og kontakt. 

Stemmer. De hadde jo en avtale om at ordet «fuck» skulle inkluderes i alle meldinger dem i mellom….. (er det virkelig mulig å være SÅ sex-fiksert).

• Liker 10
  • Hjerte 1
  • Nyttig 12
Skrevet

Stemmer. De hadde jo en avtale om at ordet «fuck» skulle inkluderes i alle meldinger dem i mellom….. (er det virkelig mulig å være SÅ sex-fiksert).

Hvor står det?

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Skrevet (endret)
Morgan Le Fay skrev (12 minutter siden):

HVor står det? :venter spent på svar:

Endret av pøbelsara
  • Liker 1
  • Hjerte 3
  • Nyttig 2
Skrevet
pøbelsara skrev (4 minutter siden):

HVor står det? :venter spent på svar:

Epstein files, departement of justice USA.

• Liker 3
  • Hjerte 2
  • Nyttig 9
Skrevet (endret)

Epstein files, departement of justice USA.

Lenke, takk. direkte til kilden, ikke til millioner av dokumenter.

Endret av pøbelsara
  • Nyttig 6
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...