Gå til innhold
Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Da vi har ett stort problem med diskusjoner rundt brukergrupper og brukere i denne tråden ser vi oss igjen nødt til å ha en strengere linje for dette. 

Det vil si innlegg hvor man nevner grupperinger av brukere. F.eks: de som forherlige kongefamilien, haterne, hetserne, gloriefiseringsgjengen, de som forsvarer osv. Denne trådens tema er om kongefamilien og hva de foretar seg. Det er ikke en tråd for personlig anekdoter eller for å diskutere hva brukere gjør og foretar seg. Dette er en åpen debatt og man velger selv hva man ønsker å diskutere og svare på, så det å tagge noen for å forvente svar, eller sitere noen kun for å purre på svar har ingenting med debatten å gjøre. Vi forventer at man greier å diskuterer motdebattantens ytringer uten å dra inn selve brukeren og å henge seg opp i disse. 

Fordi omfanget er så stort fra flere brukere velger vi å innføre strengere reaksjoner på brudd om dette. Det vil bli nulltolleranse for dette. Det betyr at om du poster innlegg som inneholder dette vil du få en kort utestengelse, deretter en litt lengre utestengelse og om det også fortsetter etter dette vil du få en normal advarsel med eventuelle konsekvenser avhengig av hvor i advarselsløpet du er. 

Minner om at tråden kan bli stengt på natt, i helger og på røde dager ved høy aktivitet. 

Fremhevede innlegg

Skrevet
MissLucy skrev (4 minutter siden):

Det er husdyrhold som er avviklet. Ikke dyrking av marken.

Må ikke rette opp i detaljene og ødelegge hele poenget her! :opplyser:

• Liker 8
  • Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
42. skrev (1 time siden):

Nei det kan vi ikke vite. Meeen, altså epstein, sikkerhet osv, og osv og også videre og videre, kan og nesten se ut for at det blir veldig mye osv etter dette , alle filene er jo ikke offentlige. Og mette sa jo i det' intervjuet ' at privat er privat

Men besøk av russen på offisielt arrangement er ikkje privat, må vita - då blir det noko heilt anna med tilfeldige festkompisar som eldstesonen spontant har drege med seg heim frå byen - det skal sjølvsagt ikkje politiet ha noko dei skulle ha sagt om🙄😏🤔

• Liker 19
  • Hjerte 2
  • Nyttig 9
Skrevet
Aricia skrev (3 minutter siden):

Må ikke rette opp i detaljene og ødelegge hele poenget her! :opplyser:

uff, du har rett, det er så ergerlig når fakta ødelegger for de gode historiene.

• Liker 7
  • Hjerte 2
Skrevet
MissLucy skrev (1 minutt siden):

uff, du har rett, det er så ergerlig når fakta ødelegger for de gode historiene.

Poenget står nok uberørt, for det svarte du ikke på.

• Liker 13
  • Hjerte 3
  • Nyttig 4
Skrevet
Vonbrotenrojalist skrev (2 minutter siden):

Men besøk av russen på offisielt arrangement er ikkje privat, må vita - då blir det noko heilt anna med tilfeldige festkompisar som eldstesonen spontant har drege med seg heim frå byen - det skal sjølvsagt ikkje politiet ha noko dei skulle ha sagt om🙄😏🤔

Huldra27 skrev (5 minutter siden):

Det er fortsatt skrekkelig trist.

Så la meg se om jeg har forstått dette riktig: inntak av narkotiske stoffer, ruse seg, voldsutøvelse og mulig voldtekt er akseptabel på Skaugum i den forstand at du er velkommen tilbake til å bo der i påvente av fengselsstraff men å trakke på en åker bannlyser en hel gruppe vilkårlige mennesker for livstid 🤭

• Liker 20
  • Hjerte 3
  • Nyttig 9
Skrevet
Huldra27 skrev (10 minutter siden):

Det er fortsatt skrekkelig trist.

Det er en annen sak, som ikke har noe med dette temaet å gjøre.

• Liker 6
Skrevet
Aricia skrev (15 minutter siden):

De gjør jo ikke det så lenge de heller ikke oppga begrunnelsen??

Ok

• Liker 7
  • Hjerte 3
Skrevet (endret)
Huldra27 skrev (34 minutter siden):

Poenget står nok uberørt, for det svarte du ikke på.

Du har ikke noe poeng som jeg kan se.

Endret av MissLucy
  • Liker 4
  • Hjerte 4
Skrevet
MissLucy skrev (Akkurat nå):

Det er en annen sak, som ikke har noe med dette temaet å gjøre.

Kronprinsparets avgjørelser hører nok avgjort under kongehusets gjøren og laden. Vi kunne nok alle ha ønsket det anderledes, at HM og MM bare angikk dem selv, men alas . . .

• Liker 16
  • Hjerte 2
  • Nyttig 4
Skrevet (endret)
MissLucy skrev (1 minutt siden):

Jeg har svart deg altfor mye idag, og nå gidder jeg ikke mer. 

Det står deg selvfølgelig helt fritt.

Registrerer at mitt poeng fortsatt står uberørt.

Endret av Huldra27
  • Liker 15
  • Hjerte 2
  • Nyttig 4
Skrevet
MissLucy skrev (16 minutter siden):

Ok, god natt 

• Liker 5
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Skrevet
Raven.Writingdesk skrev (47 minutter siden):

Nei. Det er det virkelig ikke.
Jeg har høyere krav og standard til hva det vil si å ta ansvar. Ansvar krever handling. Tomme floskler er ikke en del av det. En endring av kurs, konkrete tiltak, som i dette tilfellet åpenlyst ville innebære krav til Marius og kutt i utbetalinger.

At de er villige til å huse ham nå og støtter han i å begjære seg løslatt vel vitende om risikoen han utgjør for andre ofre , hvor det er den norske rettsstaten som blir den som tar det endelige ansvaret for å stoppe han, er nok ett bevis på det. 

Den var til partnere/ekspartnere, ikke kronprinsparet.

• Liker 3
Skrevet (endret)
Huldra27 skrev (11 minutter siden):

Kronprinsparets avgjørelser hører nok avgjort under kongehusets gjøren og laden. Vi kunne nok alle ha ønsket det anderledes, at HM og MM bare angikk dem selv, men alas . . .

Jeg skal love deg at hvis dine barn skulle gå i barnetoget i Asker, ville du vært hjertens enig i den avgjørelsen politiet og 17. mai-komiteen tok om å utestenge russen. Hvis du leser de lenkene du selv la ut, ble det bla avfyrt fyrverkeri inn i barnetoget. 

Men hensikten helliger tydeligvis et hvert halmstrå av et middel nå, skjønner jeg. 

Endret av pøbelsara
  • Liker 6
  • Hjerte 1
  • Nyttig 5
Skrevet (endret)
pøbelsara skrev (6 minutter siden):

Jeg skal love deg at hvis dine barn skulle gå i barnetoget i Asker, ville du vært hjertens enig i den avgjørelsen politiet og 17. mai-komiteen tok om å utestenge russen. Hvis du leser de lenkene du selv la ut, ble det bla avfyrt fyrverkeri inn i barnetoget. 

Men hensikten helliger tydeligvis et hvert halmstrå av et middel nå, skjønner jeg. 

Jeg tror trygt vi kan fastslå at i dag er dagen da lageret av kritikkverdige forhold ved kronprinsparet ble fullstendig uttømt. Det er ingenting igjen der, utover fliser og halmstrå.

Endret av MissLucy
  • Liker 7
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Skrevet
~ Ada ~ skrev (7 minutter siden):

Den var til partnere/ekspartnere, ikke kronprinsparet.

Skjønner ikke hva du mener ? 

• Liker 8
  • Hjerte 3
  • Nyttig 2
Skrevet
Krokenguri skrev (5 timer siden):

Og hvis de hadde gjort det, hadde det vært et problem?

Ja, faktisk. Det var i alle fall slik dei tenkte i gamle dagar, og det var difor at både den borgarlege familien til dronning Sonja og dei borgarlege familiane til Prinsesse Ragnhild og prinsesse Astrid heldt ein låg profil.

• Liker 11
  • Hjerte 4
  • Nyttig 4
Skrevet
42. skrev (33 minutter siden):

Heldigvis får vi tro at herjingeren til kongefamilien og alle øvrige ikke har ødelagt dyrket mark, i det minste

🤭

• Liker 9
  • Hjerte 3
  • Nyttig 1
Skrevet
Huldra27 skrev (1 time siden):

Intet av dette hadde skjedd da kronprinsparet ikke ønsket gaven deres. Humørløs arroganse.

Og neste års russ, som ikke hadde noe med dette å gjøre, men allikevel pent ba om tilgivelse, fikk den ikke.

Kronprinsparet kunne ikke gi en haug uskyldige 19-åringer som ikke engang hadde gjort noe det de ønsker for seg selv—og som enkelte ønsker å gi dem—uten at kronprinsparet engang har spurt om det. 

Igjen; ikke kronprinsparets avgjørelse. 

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet
MissLucy skrev (4 timer siden):

Fordi det ikke var et spørsmål, men en vits?

Tja, eller eit forsøk på å skapa ei viss stemning (let den henga der …)? Som ho for øvrig ikkje såg ut til å lukkast med om ein les svara til Epstein.

• Liker 6
  • Hjerte 3
  • Nyttig 7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...