Sen ve ben Skrevet 11. juni Forfatter #161 Skrevet 11. juni Janmar skrev (1 time siden): Har vært både mandag, tirsdag og onsdag jo. Vi har sett hver dag. Nei, på tirsdag var det jo fotball i kvinner. Ser nå at det står at på fredag er det Sommerhytta. Da har dere sett på tv2 play da. 1 1
Janmar Skrevet 11. juni #162 Skrevet 11. juni Sen ve ben skrev (1 time siden): Nei, på tirsdag var det jo fotball i kvinner. Ser nå at det står at på fredag er det Sommerhytta. Da har dere sett på tv2 play da. Ja vi så på play. Pleier å gjøre det. Men trodde ikke episodene der ble sluppet før det vises på tv? 1
Kålrota Skrevet 11. juni #163 Skrevet 11. juni Jeg har ikke sett på direkte-TV på flere år, så jeg kom ikke på at episodene kunne være forskjøvet. 2
Sen ve ben Skrevet 11. juni Forfatter #164 Skrevet 11. juni Janmar skrev (54 minutter siden): Ja vi så på play. Pleier å gjøre det. Men trodde ikke episodene der ble sluppet før det vises på tv? Var det jeg tenkte. Jeg aner ikke, jeg ser på tv jeg. 2
Mollami Skrevet 11. juni #165 Skrevet 11. juni Kålrota skrev (På 10.6.2026 den 21.54): Vinner-gjesterommet var det vel strengt tatt Aina som innredet, men veldig gøy at de fikk hammer. Ja, de fikk litt drahjelp med fargene, ikke mer som jeg kunne se. Enig i at utekjøkken ++ hos mor og datter ga et rotete inntrykk. Mor og sønn har , etter min mening , det beste uteområdet. 4
lin Skrevet 12. juni #166 Skrevet 12. juni Mollami skrev (6 timer siden): Mor og sønn har , etter min mening , det beste uteområdet. Det synes jeg også. De burde vunnet sist det var uterom synes jeg, så godt de vant nå 😊 2 2
MiniMjau Skrevet 12. juni #167 Skrevet 12. juni Kålrota skrev (13 timer siden): Jeg har ikke sett på direkte-TV på flere år, så jeg kom ikke på at episodene kunne være forskjøvet. Ikke jeg heller, så jeg aner ikke når epiosdene jeg ser har vært sendt, eller BLIR sendt på tv. Så vanskelige å ikke spoile.
Eva-Lena Skrevet 12. juni #168 Skrevet 12. juni MiniMjau skrev (15 minutter siden): Ikke jeg heller, så jeg aner ikke når epiosdene jeg ser har vært sendt, eller BLIR sendt på tv. Så vanskelige å ikke spoile. Det sendes Mandag, Tirsdag og Onsdag fra klokken 20.00 og 21.40. 2 sendinger hver kveld. Så etter 22.30 på Onsdager er ukens vinner kåret. 2
lin Skrevet 12. juni #169 Skrevet 12. juni Eva-Lena skrev (6 timer siden): Det sendes Mandag, Tirsdag og Onsdag fra klokken 20.00 og 21.40. 2 sendinger hver kveld. Så etter 22.30 på Onsdager er ukens vinner kåret. Med noen forandringer og endringer nå i vm-tider. Stor oppstandelse på Facebook etter onsdag, da noen visstnok røpet vinneren på kvelden der. I god tro om at ukesfinalen var blitt sendt på tv. Men akkurat denne uka er det visst ikke før ikveld (fredag) 😅 2
rabarbrafrø Skrevet 12. juni #170 Skrevet 12. juni Mollami skrev (15 timer siden): Ja, de fikk litt drahjelp med fargene, ikke mer som jeg kunne se. Litt drahjelp? Det var jo Aina som kom med forslaget om to forskjellige grønnfarger, den lyse over den mørke, skilt med en list. I tillegg var det Aina som beskrev hvordan de burde fargesette lister og utforinger. Ganske kleint da når Aina under bedømmingen virkelig hyller fargevalg og maling når det så og si var hennes design, mor og sønn bare utførte bestillingen. Ellers på det rommet var det jo ikke veldig mye de fikk skryt for. Så det var nok Aina sine plusspoeng for eget verk og riktignok et sterkt uterom som gjorde susen for dette laget. 4 2
Eva-Lena Skrevet 12. juni #171 Skrevet 12. juni lin skrev (1 time siden): Med noen forandringer og endringer nå i vm-tider. Stor oppstandelse på Facebook etter onsdag, da noen visstnok røpet vinneren på kvelden der. I god tro om at ukesfinalen var blitt sendt på tv. Men akkurat denne uka er det visst ikke før ikveld (fredag) 😅 Ojda, det har ikke jeg fått med meg. Bra du sa ifra 😊
Hanne67 Skrevet 13. juni #172 Skrevet 13. juni Sen ve ben skrev (På 11.6.2026 den 19.08): Var det jeg tenkte. Jeg aner ikke, jeg ser på tv jeg. Ja, hvem som vinner denne uka burde vært lagt i spoiler....
Sen ve ben Skrevet 13. juni Forfatter #173 Skrevet 13. juni Hanne67 skrev (1 time siden): Ja, hvem som vinner denne uka burde vært lagt i spoiler.... Enig i det, som alt annet man følger med på. 2
Kålrota Skrevet 13. juni #174 Skrevet 13. juni Hanne67 skrev (6 timer siden): Ja, hvem som vinner denne uka burde vært lagt i spoiler.... Poenget var jo at vi ikke visste at det ikke var vist på TV. Vil man ikke vite det, er det jo uansett lurt å ikke gå inn i tråden. 5 1
Hanne67 Skrevet 14. juni #175 Skrevet 14. juni Kålrota skrev (På 13.6.2026 den 17.48): Poenget var jo at vi ikke visste at det ikke var vist på TV. Vil man ikke vite det, er det jo uansett lurt å ikke gå inn i tråden. Nei, men jeg er inne i mange tilsvarende tråder, og de er alltid påpasselige med å ikke spoile før det er sendt på TV. 2
Nadine Skrevet 15. juni #176 Skrevet 15. juni Gir denne serien litt opp.. Har nesten sett hele dagens episode og det er jo bare fjas? Før vi se hva slags kjøkken de valgte, hvordan de tenkte - mens nå har det vært 40 minutter med «ååå snekker!!!» og masse fnising fra søstrene… det er sjarmerende det, men det er ikke derfor jeg ser på 😕 4
Linazer Skrevet 15. juni #177 Skrevet 15. juni Nadine skrev (2 timer siden): Gir denne serien litt opp.. Har nesten sett hele dagens episode og det er jo bare fjas? Før vi se hva slags kjøkken de valgte, hvordan de tenkte - mens nå har det vært 40 minutter med «ååå snekker!!!» og masse fnising fra søstrene… det er sjarmerende det, men det er ikke derfor jeg ser på 😕 De har nok bestilt kjøkkenet for en stund siden. Men likevel kunne de godt ha sagt litt om hva slags kjøkken de har bestilt, farger osv. Foreløpig aner jeg ikke hvordan kjøkkenene blir å se ut. Bare masse vås og tull.
Nadine Skrevet 15. juni #178 Skrevet 15. juni Men tror dere det er bevisst fra tv2? Jeg måtte titte innom en gammel sesong - der var det mye mer oppussing 🥰 Savner det! Ufattelig kjedelig med fnising og skravling…. vil jo se kreative løsninger og hvordan de jobber 2
Kålrota Skrevet 15. juni #179 Skrevet 15. juni Jeg tror bare TV2 har et mindre budsjett og at folka som jobber med programmet ikke er like rutinerte. Ellers er det ikke noe nytt at mennesker, relasjoner og konflikter er viktige i TV2, nyhetene der svømmer jo over av Arnt (94) som mistet strømmen og Vigdis (82) som fikk skumle menn på døra.
Sen ve ben Skrevet 16. juni Forfatter #180 Skrevet 16. juni (endret) Hvordan går Sommerhytta på tv denne uken? Jeg er så forvirret av denne VM altså. Ser den gikk i går, ikke i dag, går i morgen og torsdag og fredag ikke. Hvor blir den av den tredje episoden da? Endret 16. juni av Sen ve ben
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå