Moira26 Skrevet 9. juni #141 Skrevet 9. juni Skulle ønske Anna og Rebeka var litt flinkere med detaljene, og avslutningen på tingene de gjør. Da kunne de gjort det mye bedre. Syns det var synd at støpingen ikke funket, det hørtes ut som en stilig ide! Lei Adam og Sindre, herregud så mye syting hele tiden. 3 1
Janmar Skrevet 9. juni #142 Skrevet 9. juni Moira26 skrev (28 minutter siden): Skulle ønske Anna og Rebeka var litt flinkere med detaljene, og avslutningen på tingene de gjør. Da kunne de gjort det mye bedre. Syns det var synd at støpingen ikke funket, det hørtes ut som en stilig ide! Lei Adam og Sindre, herregud så mye syting hele tiden. Men Adam og Sindre og mor/datter er de som er flinkest. Men syns han blir litt fort irritert. 2 2
lin Skrevet 10. juni #143 Skrevet 10. juni (endret) Spoiler Anna og Rebekka snakket om at de skulle lage plass til alle i familien og ramset opp en hel haug. Skjønner at planen med underlaget røk og det var synd, men den ble stusslig liten den de endte med 🫣 Jeg har lenge heiet på mor og sønn, så kjempefornøyd med ukens vinner. Synes de har det absolutt fineste og koseligste uteområdet. Liker også stilen inne. Mor og datter lager det mest fornuftige soverommet - sengeplasser kan man ikke få nok av. De hadde også mange gøye kreative løsninger på utekjøkkenet. Guttene leverer også bra. For øvrig gøy å se hvor spontant og oppriktig glad de ble på Kathrine og Sondre sine vegne ☺️ Endret 10. juni av lin 10
Sneips Skrevet 10. juni #144 Skrevet 10. juni Kålrota skrev (På 20.5.2026 den 12.34): Konkurransene blir jo dummere og dummere. Jeg blir så irritert at jeg spoler. Hvis de skal ha konkurranser, kan det ikke være noe relatert til hytta? Ikke ringspill og løping med vann. Nadine skrev (På 21.5.2026 den 16.52): Jeg irriterer meg grønn over klippingen.. Når det er ukesfinale aner jeg ingenting om hvordan rommet skal se ut. Tidligere har vi sett dem plukke ut dusjer og slikt, mens nå kunne jeg nesten ikke skilt rom fra rom. De viser bare «fjasing».. savner fokus på selve hytta Enig, de viser veldig lite gjennom uka nå, og bare små glimt av hver ting de jobber med. Savner litt færre intervjuer og litt mer arbeid. Moongirl skrev (På 27.5.2026 den 0.36): De søstrene er såå slitsomme..så jækla gnål og fnising! Bruk heller tiden på jobbing, det trengs! Spoler forbi! Mor og datter og...uff.. Ser så lite av det de holder på med ja....plutselige ferdige gitt..bruker altfor masse tid på prat, prat, konkurranser og enda mer prat!! Ligger an te mye spoling og ikke fullføring av denne sesongen gitt.. De jobber jo som bare det! Ligger nesten alltid godt an, og gjør mye grundig arbeid. Med et smil, i motsetning til sutringen hos nesten alle de andre. Kålrota skrev (På 27.5.2026 den 15.10): Det er jo ikke deltagernes skyld at klippingen er dårlig. Jeg synes søstrene har et imponerende godt humør og en dynamikk som er helt herlig. Samme med sønnen Sondre, at han klarer å holde seg rolig når moren klager opp og ned om hans arbeidsmoral, synes jeg er inspirerende. Moren lemper masse greier på ham når hun gir opp selv, "det der får du ta", også snakker hun om arbeidsmoralen hans? Virker altfor alvorlig og stresset hun. Ginny skrev (På 29.5.2026 den 15.48): Merkelig bedømming denne uka, Lars var jo tydelig ikke fornøyd med snekringen, og de hadde ikke rukket halvparten av alt de hadde tenkt i hagen ellers. Det var jo ganske hyggelig hos gutta, men det var det da hos de andre og, som hadde gjort mye mer. Har vi kommet dit at det er så mye penger i omløp at det er bedre å kjøpe møbler heller, framfor å bygge selv? Og sa Anna at Rebeka hadde gått byggfag? Er det lov å delta da? 🤔 Hun har gått ett år på vgs på byggfag, det gjør deg ikke akkurat til snekker ☺️ 3
Matas Skrevet 10. juni #145 Skrevet 10. juni Enig i at klippingen er fryktelig dårlig. Tar jentene i rød hytte som et eksempel denne uka. Til å gjøre ingenting på 1.5 dag til at de har et helt ferdig soverom. Ingenting av det de har gjort der inne har blitt tatt med i klippingen. Veldig spesielt. Spoiler Vedrørende resultatene denne uka synes jeg det var veldig verdige vinnere. De har en veldig hyggelig uteplass som er veldig gjennomtenkt, og soverommet var virkelig lekkert! Synes mor og datter hadde alt for mye på sitt uteområde, det ble et veldig rotete helhetsinntrykk. Synes rommet dems ble skikkelig koselig og det ga absolutt hyttefølelsen. Søstrene gjorde det helt ok. Jeg synes de er så fine med sitt sprudlende humør og egenartet stil, så synes det er synd de ikke prioriterer riktig slik at helheten blir bra. Joda, de ble ferdige, men deres arbeid sammenlignet med resten av lagene denne uka, de når jo ikke opp i det hele tatt. Gutta var ikke nøyaktige nok denne uka, det syntes på arbeidet deres. Klart, de ble noenlunde ferdige, men det ble veldig tydelig at de ikke har hatt like stor kapasitet denne uka som foregående uker synes jeg. Litt slett finish, spesielt ute. 4
Kålrota Skrevet 10. juni #146 Skrevet 10. juni (endret) Vinner-gjesterommet var det vel strengt tatt Aina som innredet, men veldig gøy at de fikk hammer. Endret 10. juni av Kålrota 7 2
Laia Skrevet 10. juni #147 Skrevet 10. juni Matas skrev (51 minutter siden): Enig i at klippingen er fryktelig dårlig. Tar jentene i rød hytte som et eksempel denne uka. Til å gjøre ingenting på 1.5 dag til at de har et helt ferdig soverom. Ingenting av det de har gjort der inne har blitt tatt med i klippingen. Veldig spesielt. Skjul innhold Vedrørende resultatene denne uka synes jeg det var veldig verdige vinnere. De har en veldig hyggelig uteplass som er veldig gjennomtenkt, og soverommet var virkelig lekkert! Synes mor og datter hadde alt for mye på sitt uteområde, det ble et veldig rotete helhetsinntrykk. Synes rommet dems ble skikkelig koselig og det ga absolutt hyttefølelsen. Søstrene gjorde det helt ok. Jeg synes de er så fine med sitt sprudlende humør og egenartet stil, så synes det er synd de ikke prioriterer riktig slik at helheten blir bra. Joda, de ble ferdige, men deres arbeid sammenlignet med resten av lagene denne uka, de når jo ikke opp i det hele tatt. Gutta var ikke nøyaktige nok denne uka, det syntes på arbeidet deres. Klart, de ble noenlunde ferdige, men det ble veldig tydelig at de ikke har hatt like stor kapasitet denne uka som foregående uker synes jeg. Litt slett finish, spesielt ute. Vi fikk se at de skrudde inn en skrue og hengte opp et speil da 😅 2
Moira26 Skrevet 10. juni #148 Skrevet 10. juni Jeg syns de fortjente hammeren denne uken, syns både soverommet og utekjøkkenet/området ble veldig bra. Mor og datter liker jeg mindre og mindre, det at de ikke klarte å vise glede over at de andre vant er ikke sjarmerende. Skjønner godt at de ville vinne men likevel. Syns forsåvidt uteområdet deres var veldig rotete, alt for mye ting. 8
Matas Skrevet 10. juni #149 Skrevet 10. juni Laia skrev (3 minutter siden): Vi fikk se at de skrudde inn en skrue og hengte opp et speil da 😅 Sant nok, det får vel holde😆 1 1
Laia Skrevet 10. juni #150 Skrevet 10. juni Jeg har lenge tenkt at mor og sønn kom til å få en trøstehammer, slik at de ikke skulle bli parkert allerede halveis i løpet. Imidlertid synes jeg de klarte å heve seg massivt denne uka, og fikk en fullt fortjent gullhammer. Var fint og rørende å se mor slippe følelsene løs, da jeg lenge har oppfattet henne som litt «avstengt» og streng på en måte. 4
Hanne67 Skrevet 10. juni #151 Skrevet 10. juni Jeg synes det var rart at Anna og Rebeka vant kakepyntinga. De skar jo bort mye av kaka, og hadde på litt vel mye syrin. Den er jo spiselig, men ikke spesielt god. 8
BeeKind Skrevet 11. juni #152 Skrevet 11. juni Denne uken syns jeg det var skikkelig jevnt! Alle gjorde det veldig fint. 2
Solstråle1 Skrevet 11. juni #153 Skrevet 11. juni BeeKind skrev (5 timer siden): Denne uken syns jeg det var skikkelig jevnt! Alle gjorde det veldig fint. Stort sett enig, men jeg føler at de vant fordi de ble ferdige og fordi de ikke hadde hammer fra før. Men veldig sunt for konkurransen at vinnerrekken til gutta ble brutt og at hammerene blir bedre fordelt. 2
Miominoen Skrevet 11. juni #154 Skrevet 11. juni Hanne67 skrev (8 timer siden): Jeg synes det var rart at Anna og Rebeka vant kakepyntinga. De skar jo bort mye av kaka, og hadde på litt vel mye syrin. Den er jo spiselig, men ikke spesielt god. Jeg reagerte også på det. I tillegg til mengden med syrin så det ut som kremen var pisket for mye. Den gikk mot smør konsistens. Men jeg tenker den seieren var et grep fra produksjonen for å gi dem snekker hjelp og mulighet til å bli ferdig innen fristen. 6 2
Laia Skrevet 11. juni #155 Skrevet 11. juni (endret) Miominoen skrev (1 time siden): Jeg reagerte også på det. I tillegg til mengden med syrin så det ut som kremen var pisket for mye. Den gikk mot smør konsistens. Men jeg tenker den seieren var et grep fra produksjonen for å gi dem snekker hjelp og mulighet til å bli ferdig innen fristen. Det tenkte jeg ikke på, men du har et poeng! Endret 11. juni av Laia Skriveleif 3
BeeKind Skrevet 11. juni #156 Skrevet 11. juni Solstråle1 skrev (3 timer siden): Stort sett enig, men jeg føler at de vant fordi de ble ferdige og fordi de ikke hadde hammer fra før. Men veldig sunt for konkurransen at vinnerrekken til gutta ble brutt og at hammerene blir bedre fordelt. Ja kanskje, samtidig synes jeg at de hadde det fineste gjesterommet og en veldig helhetlig og fin plass ute. Jeg ville egentlig litt at guttene skulle sette rekord med 4 hammere fordi rekord er gøy 🙊 men jeg synes det var riktig at de ikke vant i og med at spisegruppen ble litt rushet og ikke hadde det beste underlaget. For meg stod det mellom mor/sønn og mor/datter denne uken, men jeg syns alle gjorde det utrolig bra. Søstrene gjorde det også mye finere enn tidligere uker interiørmessig synes jeg! 4
rabarbrafrø Skrevet 11. juni #157 Skrevet 11. juni (endret) Forsåvidt forståelig at mor-sønn vant ukesoppdraget når de var de eneste med et ferdig og ok utseende produkt. Syns imidlertid årets nivå er begredelig, når dommerne må komme med spesifikke tips for at det skal skje noe interessant på interiørfronten. Mor-sønn fulgte jo faktisk bare Ainas bestilling, og fikk i tillegg maling fra gutta. Må føles som en litt flau gullhammer. Dessuten er gutten så treig og umoden at det tidvis er slitsomt å se på… Synd at gutta ikke ble ferdige. Ellers hadde de nok hatt rekorden i boks. De hadde det absolutt fineste utekjøkkenet, men bomma dessverre på spiseområdet. Mor-datter har en veldig rælete stil, og syns Sindre er spot on når han kommenterer at han ‘aldri har sett så mange ting’ på uteområdet deres. De virker veldig lite interiørinteresserte, og syns derfor det er spesielt at de har meldt seg på programmet. Søstrene er skjønne, kreative og positive! Bare så synd at de gang på gang setter seg litt for hårete mål, og så får de ikke gjennomført på ordentlig vis. De inspirerer med betraktelig større ut-av-boksen-tankegang enn de andre. Og etter min mening hadde de også ukens fineste gjesterom. Endret 11. juni av rabarbrafrø 5
Sen ve ben Skrevet 11. juni Forfatter #158 Skrevet 11. juni (endret) Sorry at jeg spør men har det allerede vært hammer utdeling? Det har ikke vært Sommerhytta på tirsdag og ser det går en på fredag? Skjønner ingenting jeg. Endret 11. juni av Sen ve ben 2
Janmar Skrevet 11. juni #159 Skrevet 11. juni Sen ve ben skrev (11 minutter siden): Sorry at jeg spør men har det allerede vært hammer utdeling? Det har ikke vært Sommerhytta på tirsdag og ser det går en på fredag? Skjønner ingenting jeg. Har vært både mandag, tirsdag og onsdag jo. Vi har sett hver dag.
Moongirl Skrevet 11. juni #160 Skrevet 11. juni Vel fortjent til mor og sønn, det beste de har levert! Ganske likt denne uken, så følte ikke det var en ren trøstehammer. Mor og datter klarte ikke glede seg nei, var tydelig hva de mente om den saken! De hadde jo då masse ting ute, grøss...og nok en gang ikke god på interiør inne! I gangen forrige uke var det overlesset med ting og noen mindre pene bilder. Og nå lite pent sengetøy..de er dårlig på stofflighet..og med blå vegger..så kaster de opp mørkerød rosemalt pynt på veggen her og der! Fullstendig kræsj! Passet ikke inn på en hytte på sørlandet. De gikk jo amok i bruktbutikken, tror de at jo flere ting, jo bedre?😬 Virker som de har en rælete stil uten en plan. Og de skryter av at de samarbeider så godt og har alltid såå god tid..og mener de ble frarøvet hammer sist og så nå..godt med selvtillit, men de må endre ting. Smart det skrivebordet da! 👏 Og køyeseng gir jo 2 sengeplasser..bra...men, ruvende og ferdigkjøpt..så de burde bygd en seng selv..siden de har så god tid alltid. Hjemmelaga ting gir alltid mer plusspoeng på Sommerhytta! 4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå