Moira26 Skrevet 29. mai #101 Skrevet 29. mai Moongirl skrev (På 27.5.2026 den 10.15): Søstrene bor i Trøndelag...gjør storfamilien og...9-10 timer unna Tvedestrand..veldig urealistisk å bo så langt unna hytta! Er de bare med for å bli kjent? Eller for å selge hvis de vinner? Mange som har hytter langt unna der de bor, det er jo ikke noe spesielt med det. Du vil vel bare ha noe å mislike de for. Veldig uenig med flere av kommentarene her. Syns søstrene gjør at programmet er verdt å se, de har godt humør og humor. Og i tillegg så er de veldig flinke og selv om ting ikke alltid blir perfekt så står de på. Det er absolutt ikke deres feil at de er mye på skjermen, det er jo klippen. Syns forsåvidt ikke de er noe mer vist enn de andre. Veldig rart at Adam og Sindre vant gullhammer denne uken. Det var ikke fortjent, de vet de selv også. 7
Ginny Skrevet 29. mai #102 Skrevet 29. mai (endret) Matas skrev (5 timer siden): Sondre er tømrer, men mulig han ble det etter deltagelsen. Hæ? Det kan da hvertfall ikke være lov??? De har jo ekskludert folk fra de små konkurransene fordi det er for likt deres vanlige jobb, da kan vel ikke en tømrer få være med i det hele tatt? Og burde ikke resultatene hans vært bedre? 🙈 Endret 29. mai av Ginny 2
Matas Skrevet 29. mai #103 Skrevet 29. mai (endret) Ginny skrev (1 time siden): Hæ? Det kan da hvertfall ikke være lov??? De har jo ekskludert folk de de som konkurransene fordi det er for likt deres vanlige jobb, da kan vel ikke en tømrer få være med i det hele tatt? Og burde ikke resultatene hans vært bedre? 🙈 Ser nå at det uansett ikke var mens de var med. Sitat fra han selv: Jeg hadde så vidt tatt i en sag og hammer fra før av. Så jeg har lært masse! Kilde Edit: Mulig jeg har blitt lurt av KI i forbifarten her, for jeg finner ikke igjen originalkilden i loggen når jeg leste om hva deltakerne jobber med. Endret 29. mai av Matas
Laia Skrevet 29. mai #104 Skrevet 29. mai Det virker som Aina har hatt en stor påvirkning på det endelige utfallet denne uka. Hun var jo helt fra seg av begeistring over vinnerne (med unntak av en blomstrete pute. Det blir jo bare komisk at en pute skal tilegnes en så viktig «faglig» rolle 🤭). Det blir litt sært er min mening iallfall, at den biten skal vektes så mye. Plantedommeren var vel for såvidt også ganske fornøyd. Men snekkerabeidet, som jo er en svær oppgave, fikk jo lite anerkjennelse. Selv etter å ha gjort det to ganger, klarte de jo ikke å få det riktig. 6 1
Solstråle1 Skrevet 29. mai #105 Skrevet 29. mai Jeg storkoser meg med programmet. Det er herlige folk, fine hytter og flotte omgivelser. Jeg er enig i at det heller burde være fokus på hardføre planter og hyggelige uterom enn urtehage og veksthus på en hytte, men det skal vel forsvares å ha en hagemann med. Hvorfor er det så mange som har mot Aina og Kathrine, forresten? De mannlige dommerne blir ikke kritisert med et ord, mens damene får så hatten passer. Veldig merkelig. Og så syns jeg det er litt rart å se programmer som i stor grad irriterer mer enn de gleder. 7
Kvalitet Skrevet 31. mai #106 Skrevet 31. mai Solstråle1 skrev (På 29.5.2026 den 23.16): Jeg storkoser meg med programmet. Det er herlige folk, fine hytter og flotte omgivelser. Jeg er enig i at det heller burde være fokus på hardføre planter og hyggelige uterom enn urtehage og veksthus på en hytte, men det skal vel forsvares å ha en hagemann med. Hvorfor er det så mange som har mot Aina og Kathrine, forresten? De mannlige dommerne blir ikke kritisert med et ord, mens damene får så hatten passer. Veldig merkelig. Og så syns jeg det er litt rart å se programmer som i stor grad irriterer mer enn de gleder. Jeg er enig med deg. Det eneste jeg undrer meg over årets sesong er at det virker som prosjektene er mindre (badene er halvveis fliselagt, mener å huske at de måtte ta hele badet sist sesong) Til tross for mindre prosjekter blir ikke deltagerne ferdige med ukesprosjektene. 2
ms. Perfect Skrevet 31. mai #107 Skrevet 31. mai Jeg skulle ønske at vi så mer av selve prosessen, altså der de faktisk snekrer, maler og graver. Konkurransene er kjedelige og fin å bruke til do-pause. All pratingen/intervjuene er heller ikke interessante, men kunne kanskje ha vært det om ikke de tok så stor plass. Det blir også vanskeligere og vanskeligere å lære seg fargekodene på parene, de kunne godt markert det tydeligere i teksten så man hang med når de f.eks annonser gul hytte som vinnere. Jeg vet ikke hvem av dem som er gul hytte🤷♀️ 8
Janmar Skrevet 2. juni #108 Skrevet 2. juni ms. Perfect skrev (På 31.5.2026 den 10.36): Jeg skulle ønske at vi så mer av selve prosessen, altså der de faktisk snekrer, maler og graver. Konkurransene er kjedelige og fin å bruke til do-pause. All pratingen/intervjuene er heller ikke interessante, men kunne kanskje ha vært det om ikke de tok så stor plass. Det blir også vanskeligere og vanskeligere å lære seg fargekodene på parene, de kunne godt markert det tydeligere i teksten så man hang med når de f.eks annonser gul hytte som vinnere. Jeg vet ikke hvem av dem som er gul hytte🤷♀️ Tok tiden på en del i dag. Konsekvent 25-30 sekunder der man får se jobbing. Resten er eting, skravling og fjas. Savner gamle sesongene der man faktisk fikk se at de jobbet. Og det er veldig mye søstrene som filmes. Så begynner å lure på om de faktisk vinner. De bør endre konseptet til sommerskravling med 4 par. For jobbing er det knapt. 6
flopsy Skrevet 3. juni #109 Skrevet 3. juni Altså, jeg elsker søstrene, men noen må seriøst lære de å male 😂 Jeg får vondt i magen av å se på 😂 6
Janmar Skrevet 3. juni #111 Skrevet 3. juni flopsy skrev (9 timer siden): Altså, jeg elsker søstrene, men noen må seriøst lære de å male 😂 Jeg får vondt i magen av å se på 😂 Ja er fader meg så skjoldete og grusomt. 2
Matas Skrevet 3. juni #112 Skrevet 3. juni flopsy skrev (9 timer siden): Altså, jeg elsker søstrene, men noen må seriøst lære de å male 😂 Jeg får vondt i magen av å se på 😂 Haha, enig. Får helt noia av å se på de når de maler😂 4
Matas Skrevet 3. juni #113 Skrevet 3. juni Synes det er veldig slitsomt å se på gutta denne uka. Så utrolig negative og Sindre med sin påtatte "positivitet". De gjør seg dårlig på tv denne uka. 1
Kvalitet Skrevet 3. juni #114 Skrevet 3. juni Matas skrev (31 minutter siden): Synes det er veldig slitsomt å se på gutta denne uka. Så utrolig negative og Sindre med sin påtatte "positivitet". De gjør seg dårlig på tv denne uka. Men flinke er de😍 2
MegJa Skrevet onsdag kl. 19:10 #115 Skrevet onsdag kl. 19:10 Moongirl skrev (På 27.5.2026 den 10.15): Søstrene bor i Trøndelag...gjør storfamilien og...9-10 timer unna Tvedestrand..veldig urealistisk å bo så langt unna hytta! Er de bare med for å bli kjent? Eller for å selge hvis de vinner? Bare den ene av søstrene bor i Trøndelag, nærmere bestemt Inderøy. Hun andre bor på Vestlandet et sted.
Laia Skrevet onsdag kl. 20:41 #116 Skrevet onsdag kl. 20:41 Det er helt forferdelig å være vitne til den negative dynamikken mellom Sindre og Adam. Og at de ønsker å fremstå slik på TV. Jeg skjønner at de kan bli tynt til randen av alt arbeidet og presset, men det gjelder jo for alle parene. Se bare på søstrene. Ja, det er i overkant mye fjas og tull med de, men de behandler iallfall hverandre med respekt og klarer å holde en god atmosfære. Når det er sagt er jeg enig i valg av vinner i dag. 5
Moongirl Skrevet onsdag kl. 22:10 #117 Skrevet onsdag kl. 22:10 (endret) MegJa skrev (3 timer siden): Bare den ene av søstrene bor i Trøndelag, nærmere bestemt Inderøy. Hun andre bor på Vestlandet et sted. Rebeka bor visst i Jondal enda ja, 5.5 time unna. Er nok eg som er veeeldig glad i hyttelivet og vil være der OFTE!! Har hytte 1.5 time unna og synes det til og med kan være vel langt innimellom!🤪 Hytteliv er deeeilig!🤩 Da vi hadde hytte 5 timer unna(arvet den), så ble det ikke så ofte. Avhengig av å ha langhelg, helst mer hver gang vi reiste. Og det vokste så masse i hagen mellom hver gang, så fikk liksom ikke slappet av når vi var der. Måtte styre med vedlikehold av diverse hver gang. Så vi solgte den. Men, folk er forskjellig 😊 Endret onsdag kl. 22:10 av Moongirl
Matas Skrevet torsdag kl. 14:34 #118 Skrevet torsdag kl. 14:34 Kvalitet skrev (19 timer siden): Men flinke er de😍 Ja, det er jeg enig i. Bare synd de skal være så negative og snakke hverandre ned hele tida.
Mollami Skrevet torsdag kl. 18:33 #119 Skrevet torsdag kl. 18:33 Babyface skrev (På 27.5.2026 den 0.40): Synes mor i mor/sønn-paret virker sur. Ikke ofte hun drar på smilebåndet. Men når hun smiler, har hun et nydelig smil!😀 Hun er nok bare stresset 1
Mollami Skrevet torsdag kl. 18:42 #120 Skrevet torsdag kl. 18:42 Moongirl skrev (På 27.5.2026 den 0.36): De søstrene er såå slitsomme..så jækla gnål og fnising! Bruk heller tiden på jobbing, det trengs! Spoler forbi! Mor og datter og...uff.. Ser så lite av det de holder på med ja....plutselige ferdige gitt..bruker altfor masse tid på prat, prat, konkurranser og enda mer prat!! Ligger an te mye spoling og ikke fullføring av denne sesongen gitt.. Enig! Jeg orker ikke mer av de søstrene og deres internhumor! Det virker som de får mest tid i ruta også, - det gjør ikke saken bedre akkurat! Vet ikke hvem jeg heier på…Kanskje mor og sønn? Har fått sansen for gutten jeg👍 5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå