Sen ve ben Skrevet tirsdag kl. 05:34 Forfatter #61 Skrevet tirsdag kl. 05:34 enkefru skrev (1 minutt siden): Forbanna faktisk 😂 Ja, tenk. 😬 1
Babyface Skrevet tirsdag kl. 07:52 #62 Skrevet tirsdag kl. 07:52 De burde ikke fått lov å gjøre noe annet på badet enn å velge farger, flislegging av våtrom er virkelig ikke for amatører. 6 2
hubbabubba00 Skrevet tirsdag kl. 11:53 #63 Skrevet tirsdag kl. 11:53 Liker hittil Katrine Moholt som programleder. Hun kler sånne type program. Liker igrunn alle deltagerene og. De virker mer lik i kunnskapsnivå alle sammen. Dommere kunne de godt byttet ut. Hadde vært fint med noe nytt. 2
Tapaz Skrevet tirsdag kl. 19:44 #64 Skrevet tirsdag kl. 19:44 hubbabubba00 skrev (7 timer siden): Liker hittil Katrine Moholt som programleder. Hun kler sånne type program. Liker igrunn alle deltagerene og. De virker mer lik i kunnskapsnivå alle sammen. Dommere kunne de godt byttet ut. Hadde vært fint med noe nytt. Hyggelige deltagere. ( Noen er litt sytete.) Var det ikke slik at mor og sønn vant flislegger til badet?
Strikkedamapåbygda Skrevet tirsdag kl. 20:08 #65 Skrevet tirsdag kl. 20:08 Moholten har vært en gledelig overraskelse så langt. Behagelig og akkurat passe involvert 😊 Søstrene er nydelige. Blir imponert over hvor mye de kan og får til. De er jo ikke gamle jentene akkurat 👍🏼 Hva tror folket om kjøkken? Kommer de til å få lov til å velge/designe fritt? Var jo veldig begrenset hva de kunne bestemme selv på badet. 2
Kålrota Skrevet tirsdag kl. 20:18 #66 Skrevet tirsdag kl. 20:18 Jeg er også positivt overrasket over Moholt, det er ingenting av den kleine parterapi-svadaen det har vært i noen sesonger nå. 3
MiniMjau Skrevet onsdag kl. 06:00 #67 Skrevet onsdag kl. 06:00 Virrum skrev (På 18.5.2026 den 20.48): Jeg skjønner ikke hvorfor de skal ha med denne "hagedommeren."... Det er da ingen som har veksthus, blomsterbed, potteplanter eller insektshotell på hytta. Jeg kjenner jeg bare blir irritert når han går rundt å later som dette er viktige elementer i og rundt en hytte. Jeg vil ikke legge til rette for vepsebol på hytta mi. Eller ha en haug med planter som dør når jeg er hjemme flere uker. Så bortkastet. 😅 Ellers er jeg litt delt i hva jeg synes om konseptet. På en måte blir disse hyttene nesten ødelagt. Det meste deltakerne gjør, må rives og bygges på nytt når hyttene senere skal selges. Mye av det ser jo ikke ut. På en annen måte er det gøy å se de forskjellige løsningene og stilene de har, så jeg følger sånn halvveis med. Ja, hva slags garanti selges disse hyttene med når flisene faller av veggene...:-D men det er nok som du sier, det rives og bygges opp igjen der det trengs. Synes det er gøy å se på oppussing, og det beste er når snekkeren gir råd synes nå jeg 😄 Disse lang-dryge konkurransene spoler jeg over. og ikke liker jeg Moholt. hvorfor ser jeg på, egentlig??? hahahah! Litt lettbeint underholdning, som er tidvis interessant og som gir litt sommerstemning i stua. 2
MiniMjau Skrevet onsdag kl. 06:03 #68 Skrevet onsdag kl. 06:03 Virrum skrev (På 18.5.2026 den 20.48): Jeg skjønner ikke hvorfor de skal ha med denne "hagedommeren."... Det er da ingen som har veksthus, blomsterbed, potteplanter eller insektshotell på hytta. Jeg kjenner jeg bare blir irritert når han går rundt å later som dette er viktige elementer i og rundt en hytte. Jeg vil ikke legge til rette for vepsebol på hytta mi. Eller ha en haug med planter som dør når jeg er hjemme flere uker. Så bortkastet. 😅 Ellers er jeg litt delt i hva jeg synes om konseptet. På en måte blir disse hyttene nesten ødelagt. Det meste deltakerne gjør, må rives og bygges på nytt når hyttene senere skal selges. Mye av det ser jo ikke ut. På en annen måte er det gøy å se de forskjellige løsningene og stilene de har, så jeg følger sånn halvveis med. For at det skal være noe for enhver smak i dette underholdningsprogrammet? Så både "far og mor" kan se på, far ser på snekringa og mor ser på veksthus og blomster? (evt omvendt)
Virrum Skrevet onsdag kl. 08:26 #69 Skrevet onsdag kl. 08:26 MiniMjau skrev (2 timer siden): Ja, hva slags garanti selges disse hyttene med når flisene faller av veggene...:-D men det er nok som du sier, det rives og bygges opp igjen der det trengs. Synes det er gøy å se på oppussing, og det beste er når snekkeren gir råd synes nå jeg 😄 Disse lang-dryge konkurransene spoler jeg over. og ikke liker jeg Moholt. hvorfor ser jeg på, egentlig??? hahahah! Litt lettbeint underholdning, som er tidvis interessant og som gir litt sommerstemning i stua. Haha... Ja, i går falt flisene av veggen hos mor og sønn. 😅 Jeg er veldig usikker på om badene holder standard for våtrom altså... 🤔 Det er vel en grunn til at to av veggene + gulv allerede er flislagt av fagfolk. Det er sikkert litt av en jobb å få av fliser som er lagt feil. Noe av det er gøy å se på, men mye hopper jeg også over. Speiselt når "hagedommeren" har taletid på befaringen. 😅Da tuner jeg ut. 😁 MiniMjau skrev (2 timer siden): For at det skal være noe for enhver smak i dette underholdningsprogrammet? Så både "far og mor" kan se på, far ser på snekringa og mor ser på veksthus og blomster? (evt omvendt) Det er sikkert litt sånn de tenker, ja. Men jeg tenker det kanskje kunne blitt litt mer kvalitet over arbeidet på hytta, hvis de fikk konsentrert seg mer om den jobben i stedet for et ubrukelige veksthus liksom. 🙄 2
Kålrota Skrevet onsdag kl. 10:34 #70 Skrevet onsdag kl. 10:34 Konkurransene blir jo dummere og dummere. Jeg blir så irritert at jeg spoler. Hvis de skal ha konkurranser, kan det ikke være noe relatert til hytta? Ikke ringspill og løping med vann. 5 1
Ginny Skrevet onsdag kl. 13:01 #71 Skrevet onsdag kl. 13:01 Kålrota skrev (2 timer siden): Konkurransene blir jo dummere og dummere. Jeg blir så irritert at jeg spoler. Hvis de skal ha konkurranser, kan det ikke være noe relatert til hytta? Ikke ringspill og løping med vann. Samtidig er det mer rettferdige konkurranser, mye mindre basert på at «dommer X skal velge hvilken hytte som har lagd finest Y». Det er lettere å kåre en rettferdig vinner utover «det er veldig lenge siden vi vant noe». 3
Ginny Skrevet onsdag kl. 13:07 #72 Skrevet onsdag kl. 13:07 Jeg gjentar meg selv, i år igjen… Jeg savner Lyseren! Det overrasker meg stadig hvordan deltakerne får mindre og mindre å gjøre, og likevel ikke blir ferdige. I årene på Lyseren var det veldig, veldig mye mer arbeid! Klart alle ble ikke ferdige hver gang, men det var jo langt bedre enn det vi ser nå.. Jeg liker, til min store overraskelse, at de ble bedt om å lage moodboard tidlig, og at Aina nå faktisk bruker dem. Litt mindre håndfast denne uka, men det gir noe mer tydelig bedømming enn det Aina har kommet med før om årene. Det virker ikke å hvile så mye på smaken hennes som før, men knyttes mer opp til hva deltakerne selv har lagt opp til. Hyggelig at de har fått hytter med litt mer størrelse og litt pusterom rundt, de tidligere fuglekassene har jo virket direkte slitsomme. Får bare håpe de begrenser hageoppgavene litt så det ikke blir stapp fullt utenfor. De må virkelig roe litt ned på hagen, massivt fokus på beplantning og frø og såing. Hvor mye skal man egentlig være på hytta for å kunne holde liv i alt det der? 1
Babyface Skrevet onsdag kl. 16:30 #73 Skrevet onsdag kl. 16:30 Dette programmet er elendig reklame for produsenten av veksthusene, bare klaging på hvor elendig bruksanvisningen er og så knuser glassene så lett. 😱 Vet hva jeg IKKE skal kjøpe meg! 😂 6 3
Moongirl Skrevet torsdag kl. 08:30 #74 Skrevet torsdag kl. 08:30 Babyface skrev (15 timer siden): Dette programmet er elendig reklame for produsenten av veksthusene, bare klaging på hvor elendig bruksanvisningen er og så knuser glassene så lett. 😱 Vet hva jeg IKKE skal kjøpe meg! 😂 Skulle akkurat til å kommentere det!🤣🤣
Nadine Skrevet torsdag kl. 14:52 #75 Skrevet torsdag kl. 14:52 Jeg irriterer meg grønn over klippingen.. Når det er ukesfinale aner jeg ingenting om hvordan rommet skal se ut. Tidligere har vi sett dem plukke ut dusjer og slikt, mens nå kunne jeg nesten ikke skilt rom fra rom. De viser bare «fjasing».. savner fokus på selve hytta 2 1
Eva-Lena Skrevet torsdag kl. 19:02 #76 Skrevet torsdag kl. 19:02 Jeg liker programmet godt. Jeg liker Lars, Katrine og han hagemannen. Aina kunne de byttet ut snarest. Dette drivhuset og så mye snakk om planter og frø er gørrkjedelig. Det er så mye tid som går med til dette, tid de kunne brukt til viktigere ting. Hvis jeg hadde hatt hytte, så er hagearbeid det desidert siste jeg hadde giddi å drive med i helger og ferier. Hyttene er fine og med god avstand til naboene. Jeg kunne fint trivdes i hytta og området rundt. Denne uken var det ingen fine bad. Etter min smak, så er de kjedelige. Med 2 ferdige vegger samt gulv, skulle man tru de hadde større mulighet for å bli ferdig i god tid. Her kan man skylde på at hage arbeidet stjeler for mye tid. Enn så lenge har jeg ingen favoritt.
Mollami Skrevet 23 timer siden #77 Skrevet 23 timer siden Nadine skrev (På 21.5.2026 den 16.52): Jeg irriterer meg grønn over klippingen.. Når det er ukesfinale aner jeg ingenting om hvordan rommet skal se ut. Tidligere har vi sett dem plukke ut dusjer og slikt, mens nå kunne jeg nesten ikke skilt rom fra rom. De viser bare «fjasing».. savner fokus på selve hytta Nadine skrev (På 21.5.2026 den 16.52): Jeg irriterer meg grønn over klippingen.. Når det er ukesfinale aner jeg ingenting om hvordan rommet skal se ut. Tidligere har vi sett dem plukke ut dusjer og slikt, mens nå kunne jeg nesten ikke skilt rom fra rom. De viser bare «fjasing».. savner fokus på selve hytta Helt enig! Får jo knapt se noe av hva de holder på med.- « Fjellhytta» i fjor, var mye mer underholdende i så måte. Vi ble kjent med deltagerne, og fikk være med i prosessen. Nå står det plutselig klart, uten at man ser veien frem. Jeg orker ikke mer fnising om «redemption week “, det samme om og om igjen, som sutringen til Adam: « Sindrææ!», kom å hjælp meeg!» Jeg hadde klikka! Huff! Dette ble negativt. Håper det endrer seg, og blir litt mer interessant 🤞 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå