hubbabubba00 Skrevet 21 timer siden #321 Skrevet 21 timer siden Foreldrene til Sindre har kjøpt rød hytte. 3 1
Moongirl Skrevet 20 timer siden #322 Skrevet 20 timer siden Tror naboene som får se alt så nære, såg at gul hytte hadde et mye bedre håndtverk og finish! Og sammen med et pent interiør som pleaser de fleste..ja, kanskje litt kjedelig..men, det stikker seg ikke ut på noen måte! Og når de og da har et flott uteområde, terrasse, innredet drivhus, dam i hagen osv..så var det nok lett å velge de! Eg synes de var best og forstår at andre og likte de. 4 1
liverbird Skrevet 19 timer siden #323 Skrevet 19 timer siden Moongirl skrev (54 minutter siden): Tror naboene som får se alt så nære, såg at gul hytte hadde et mye bedre håndtverk og finish! Og sammen med et pent interiør som pleaser de fleste..ja, kanskje litt kjedelig..men, det stikker seg ikke ut på noen måte! Og når de og da har et flott uteområde, terrasse, innredet drivhus, dam i hagen osv..så var det nok lett å velge de! Eg synes de var best og forstår at andre og likte de. Enig med deg👍 1 1
ventilator Skrevet 17 timer siden #324 Skrevet 17 timer siden Dupers skrev (17 timer siden): Null overraskelse hvem som vant denne sesongen, det så man på pressebildene før sesongen i det heletatt hadde starta Hvordan da? 😁
Dupers Skrevet 16 timer siden #325 Skrevet 16 timer siden ventilator skrev (18 minutter siden): Hvordan da? 😁 Det er noe med hvordan bildene ser ut. Jeg klarer ikke helt sette fingeren på det, men av de siste 4 sesongene er det vare dinda jeg har blitt overrasket over og ikke kunne se at ville vinne utfra pressebildene 1
MiniMjau Skrevet 16 timer siden #326 Skrevet 16 timer siden Alle viste vel hva de gikk til, men brutalt å "miste hytta si" i finalen. får de ikke kjøpe den for en sterkt rabattert pris heller? 1
Moongirl Skrevet 14 timer siden #327 Skrevet 14 timer siden Grønn hytte ligger tilsalgs, ser de har gjort endringer i flere rom. 1
Blåttvann Skrevet 14 timer siden #328 Skrevet 14 timer siden (endret) Har bare sett finalen denne sesongen (fordi jeg har gitt opp Sommerhytta som program selv om det var en favoritt før). Fjellhytte uten personlighet vant. Tror mor og sønn, kanskje spesielt mor, ikke er så likandes og derfor er det dumt at naboene møter deltakerne. Som noen her sa så må man ikke mase om stemmer, synes også hun var litt "stikkete" (mot gutta) i sine kommentarer om at det var en *sommerhytte* og derfor måtte det jo være lyyyse farger. Jeg er enig med henne, men microaggresjon legger folk merke til enten bevisst eller ubevisst og det gir en dårlig følelse. Jeg synes de hadde den desidert mest sommerlige hytta og jeg hadde gitt min stemme til dem basert på det, meeeeen som personer?? Så håper jeg ikke at gutta fikk masse stemmer pga tomta, den burde ikke telle inn på dømmingen mener jeg. Men fikk følelsen av at det kan ha vært tilfellet? Synd i så fall. Endret 13 timer siden av Blåttvann 1
Dupers Skrevet 12 timer siden #329 Skrevet 12 timer siden Blåttvann skrev (1 time siden): Har bare sett finalen denne sesongen (fordi jeg har gitt opp Sommerhytta som program selv om det var en favoritt før). Fjellhytte uten personlighet vant. Tror mor og sønn, kanskje spesielt mor, ikke er så likandes og derfor er det dumt at naboene møter deltakerne. Som noen her sa så må man ikke mase om stemmer, synes også hun var litt "stikkete" (mot gutta) i sine kommentarer om at det var en *sommerhytte* og derfor måtte det jo være lyyyse farger. Jeg er enig med henne, men microaggresjon legger folk merke til enten bevisst eller ubevisst og det gir en dårlig følelse. Jeg synes de hadde den desidert mest sommerlige hytta og jeg hadde gitt min stemme til dem basert på det, meeeeen som personer?? Så håper jeg ikke at gutta fikk masse stemmer pga tomta, den burde ikke telle inn på dømmingen mener jeg. Men fikk følelsen av at det kan ha vært tilfellet? Synd i så fall. Jeg reagerte også på den kommentaren om sommerhytte, men jeg reagerte mer på kameraføringen når sønnen beisa dørkarmen, virka litt som at kameraet prøvde fange opp feil ved hytta. Synes den kommentaren til datter i mor og datyer hytta om at de hadde lagt panel på stua var ganske ufin. Ja de hadde gjort en del, men de la ikke panel i ett eneste rom.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå