makkapakka Skrevet onsdag kl. 22:54 #301 Skrevet onsdag kl. 22:54 Heier på mor og sønn, liker fargevalget, og det de har fått til både inne og ute, selv om jeg har lyst til å dra til Sondre, hadde blitt bedre hvis han ikke trenger å bli pisket igang. Gutta boys er veldig flinke men det er sånn sutring av dem at de ødelegger egentlig for alt. Mor og datter har for mye dill dall alle veier, blir rotete og finner ikke stilen deres egentlig Søstrene er søte og kreative men litt mye de skal gjøre hele tiden og litt mye personlighet også 4
rabarbrafrø Skrevet torsdag kl. 06:50 #302 Skrevet torsdag kl. 06:50 Kjære vene, for noen eksamensresultater 😬 Ja, de fikk dårlig tid på oppgavene, men står det virkelig SÅ dårlig til med allmennkunnskapen til folk flest - uavhengig av hytteopphold? Flaut å se på… 4 6
Themomager Skrevet torsdag kl. 06:57 #303 Skrevet torsdag kl. 06:57 makkapakka skrev (8 timer siden): Heier på mor og sønn, liker fargevalget, og det de har fått til både inne og ute, selv om jeg har lyst til å dra til Sondre, hadde blitt bedre hvis han ikke trenger å bli pisket igang. Gutta boys er veldig flinke men det er sånn sutring av dem at de ødelegger egentlig for alt. Mor og datter har for mye dill dall alle veier, blir rotete og finner ikke stilen deres egentlig Søstrene er søte og kreative men litt mye de skal gjøre hele tiden og litt mye personlighet også Samme her! Finalen ute nå, og krysser fingre! Rart spørsmål kanskje, men jeg lurer kanskje på om Sondre har en diagnose. Kjenner noen som gikk på skole med han, og han har vistnok slitt litt med å sitte stille osv. 1
Kålrota Skrevet torsdag kl. 08:40 #305 Skrevet torsdag kl. 08:40 Janmar skrev (11 timer siden): Vet det var kamp i går. Har sett nesten alle kampene som har gått😅 bare rart å utsette. Kunne jo sendt finalen i dag. For i morgen er det kamp igjen mener jeg. Jeg siterer bare det TV2 sier. Kampen i dag går på NRK.
Kålrota Skrevet torsdag kl. 08:41 #306 Skrevet torsdag kl. 08:41 Themomager skrev (1 time siden): Samme her! Finalen ute nå, og krysser fingre! Rart spørsmål kanskje, men jeg lurer kanskje på om Sondre har en diagnose. Kjenner noen som gikk på skole med han, og han har vistnok slitt litt med å sitte stille osv. Det er ikke rart, det er frekt og helt irrelevant. Kjære vene. 6 1
Lulisa Skrevet torsdag kl. 09:34 #307 Skrevet torsdag kl. 09:34 Spoiler Jeg hadde aldri trodd at hyttenaboenes hammer ville gå til gul hytte. Som sørlending vet jeg godt hva en ekte sommerhytte er, og jeg vil si at Katrine og Sondre er det eneste paret som har fått til en skikkelig sørlandsk sommerhytte. De andre hyttene har interiør som likså godt kunne vært på fjellet, og det hadde jeg trodd ville falle mindre i smak hos naboene. 13 5
Babyface Skrevet torsdag kl. 09:57 #308 Skrevet torsdag kl. 09:57 Lulisa skrev (15 minutter siden): Skjul innhold Jeg hadde aldri trodd at hyttenaboenes hammer ville gå til gul hytte. Som sørlending vet jeg godt hva en ekte sommerhytte er, og jeg vil si at Katrine og Sondre er det eneste paret som har fått til en skikkelig sørlandsk sommerhytte. De andre hyttene har interiør som likså godt kunne vært på fjellet, og det hadde jeg trodd ville falle mindre i smak hos naboene. Du har din smak, den er ikke fasit. Paret som er din favoritt har i mine øyne noen rare sammen sammensetninger (f eks mørkere tre på kjøkkeninnredningen mens alt annet er i eikefarge) og ikke så bra håndverk. De hadde få originale løsninger. Jeg kunne aldri hatt det som søstrene selv, men synes det er gøy at de tør å være så personlige i stilen. Riktige vinnere i mine øyne, de hadde desidert best håndverk og finish og også fargevalg som harmonerer best med min smak. Stort minus for å ikke ha sofa, en digg sofa er det viktigste både hjemme og på hytta for min del. 4
Kålrota Skrevet torsdag kl. 10:19 #309 Skrevet torsdag kl. 10:19 Spoiler Kjedelige vinnere, synes jeg, de sier jo selv at det kunne vært fra en katalog. Det ser jeg på som negativt. Mye morsommere med egenartet stil og finish. Katrine og Sondre hadde fått min stemme. 10 2
Jadasikkert29 Skrevet torsdag kl. 11:21 #310 Skrevet torsdag kl. 11:21 Æsj, for en skuffende finale.... 10
Lulisa Skrevet torsdag kl. 12:07 #311 Skrevet torsdag kl. 12:07 Babyface skrev (1 time siden): Du har din smak, den er ikke fasit. Paret som er din favoritt har i mine øyne noen rare sammen sammensetninger (f eks mørkere tre på kjøkkeninnredningen mens alt annet er i eikefarge) og ikke så bra håndverk. De hadde få originale løsninger. Jeg kunne aldri hatt det som søstrene selv, men synes det er gøy at de tør å være så personlige i stilen. Riktige vinnere i mine øyne, de hadde desidert best håndverk og finish og også fargevalg som harmonerer best med min smak. Stort minus for å ikke ha sofa, en digg sofa er det viktigste både hjemme og på hytta for min del. Sa jeg at Katrine og Sondre var min favoritt? For det stemmer ikke. Jeg skrev at "jeg vil si at Katrine og Sondre er det eneste paret som har fått til en skikkelig sørlandsk sommerhytte". På bakgrunn av det mener jeg at de hadde fortjent å vinne. De fikk hammeren fra både Aina og gartneren, så det viser jo også at jeg ikke er den eneste som mener at K&S hadde fortjent hytta si. De som vant hadde en typisk Skeidar-hytte som det flommer over av for tiden, veldig generisk. De fortjente snekker-hammeren, men det er ingenting som skriker nytenkning eller personlighet. Og helt personlig synes jeg det har vært tungt å se på et så kranglete og grinete par, i motsetning til søstrene, som har vært to fargesprakende solstråler. Cudos til Anna og Rebeka for å holde humøret oppe gjennom så mye hardt arbeid - selv når det har vært mangel på hammere. 8 2
Lykkeliten* Skrevet torsdag kl. 12:35 #312 Skrevet torsdag kl. 12:35 Jadasikkert29 skrev (1 time siden): Æsj, for en skuffende finale.... Spoiler Heilt enig. Var enig i at gutta fikk Lars sin hammer, det har vært klart fra dag ein, men at dei også fekk naboene sin var meir overraskande. Kult at mor og sønn fikk både Aina og Espen sin - eg heia på dei nå på slutten. Eg har barn på Sondre sin alder sjøl, og han er ganske typisk for sin sort 😅ein kan få lyst å sette ein rakett i rumpa på dei til tider. Men han sto på og klaga lite. Det var nok eit hardt slag for mor og datter at dei ikkje fekk nokon hammer, dei var litt for sjølvgode for min smak. Men er det slik at av alle sesongane som har to gutar/menn på eit lag så vinn dei? Det er ganske tydeleg at det er ein fordel med to fysisk sterke deltakarar, sjølv om dei jo også var gode på interiør, om enn litt for straumlinjeforma. 5 4
Mollami Skrevet torsdag kl. 12:46 #313 Skrevet torsdag kl. 12:46 Kålrota skrev (2 timer siden): Skjul innhold Kjedelige vinnere, synes jeg, de sier jo selv at det kunne vært fra en katalog. Det ser jeg på som negativt. Mye morsommere med egenartet stil og finish. Katrine og Sondre hadde fått min stemme. Spoiler Helt enig i alt du skriver her. Fryktelig kjedelig hytte! Kan tenke meg at det naboene likte best, var beliggenheten, og det at hytta er så upersonlig,er vel ofte et pluss f.eks. ved salg? Hadde håpa på grønn seier, men de fikk iallefall for interiøret og hagen! 4
makkapakka Skrevet torsdag kl. 14:32 #314 Skrevet torsdag kl. 14:32 De som ble nr 2 hadde kommet lenger, hvis de hadde greid å oppføre seg når naboene kom innom, det ble bare salgsmas MÅ stemme på oss, nei,nei nei... du maser ikke! 2 2 1
Lulisa Skrevet torsdag kl. 14:53 #315 Skrevet torsdag kl. 14:53 makkapakka skrev (20 minutter siden): De som ble nr 2 hadde kommet lenger, hvis de hadde greid å oppføre seg når naboene kom innom, det ble bare salgsmas MÅ stemme på oss, nei,nei nei... du maser ikke! Jeg tror du har et poeng der, ja. 3
LadyGrey Skrevet torsdag kl. 16:36 #316 Skrevet torsdag kl. 16:36 Lulisa skrev (4 timer siden): Sa jeg at Katrine og Sondre var min favoritt? For det stemmer ikke. Jeg skrev at "jeg vil si at Katrine og Sondre er det eneste paret som har fått til en skikkelig sørlandsk sommerhytte". På bakgrunn av det mener jeg at de hadde fortjent å vinne. De fikk hammeren fra både Aina og gartneren, så det viser jo også at jeg ikke er den eneste som mener at K&S hadde fortjent hytta si. De som vant hadde en typisk Skeidar-hytte som det flommer over av for tiden, veldig generisk. De fortjente snekker-hammeren, men det er ingenting som skriker nytenkning eller personlighet. Og helt personlig synes jeg det har vært tungt å se på et så kranglete og grinete par, i motsetning til søstrene, som har vært to fargesprakende solstråler. Cudos til Anna og Rebeka for å holde humøret oppe gjennom så mye hardt arbeid - selv når det har vært mangel på hammere. Kunne ikke vært mer enig! 👏🏻 4
Eva-Lena Skrevet torsdag kl. 18:43 #317 Skrevet torsdag kl. 18:43 Gørr kjedelig hytte på gutta. Egentlig var ingen av hyttene i min smak, men måtte jeg velge hadde det blitt mor/sønn sin. 7
Dupers Skrevet torsdag kl. 18:58 #318 Skrevet torsdag kl. 18:58 Null overraskelse hvem som vant denne sesongen, det så man på pressebildene før sesongen i det heletatt hadde starta 1 2
Moira26 Skrevet torsdag kl. 20:24 #319 Skrevet torsdag kl. 20:24 Ikke overrasket men det ble et veldig kjedelig resultat. Syns så synd på moren til Sondre, han virker jo helt dum? Det med den vannslangen og malingen av karmene rundt ytterdøren. Herregud for noe dårlig arbeid. Ikke rart de ikke vant. 3
Laia Skrevet i går, 08:19 #320 Skrevet i går, 08:19 makkapakka skrev (På 9.7.2026 den 0.54): Heier på mor og sønn, liker fargevalget, og det de har fått til både inne og ute, selv om jeg har lyst til å dra til Sondre, hadde blitt bedre hvis han ikke trenger å bli pisket igang. Gutta boys er veldig flinke men det er sånn sutring av dem at de ødelegger egentlig for alt. Mor og datter har for mye dill dall alle veier, blir rotete og finner ikke stilen deres egentlig Søstrene er søte og kreative men litt mye de skal gjøre hele tiden og litt mye personlighet også Enig med deg her. Hadde håpet på mor og sønn. Så lyst og sommerlig og innbydende hytta deres var! Gutta var flinke, men kjedelig stil etter min mening (katalog/visningsbolig, som både de selv og Aina påpekte). Mor og datter: ja hva skal en si. Veldig flinke og grundige, men med alt krims-kramset ble det litt for mye «Egon restaurant style» etter min smak. Søstrene hadde vel egentlig ikke noen sjanse, selv om de var veldig kreative og modige med fargevalg osv. Det skortet på utførelsen. Men de skal ha for det gode humøret og det var aldri noen sutring fra den kanten. 5 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå