rabarbrafrø Skrevet 7. juli #281 Skrevet 7. juli Miominoen skrev (27 minutter siden): Beklager, men dette må være noe av det rareste argumentet jeg har sett. Det kan være greit og legge på minnet at det du ser på tv er klipp og lim fra en ukes jobb. Jeg kan ikke si det er mye krangling. At lunten kan bli noe kort når man er sliten og sulten etter lange dager med jobbing er ikke unormalt. Forøvrig kommer jo forklaring på reaksjonsmønster og personligheten frem i kommentarene fra deltakerne. For egen del håper jeg virkelig de vinner. De er i egen klasse når det kommer til nøyaktig og fint arbeid. Både når det gjelder snekring, flislegging og maling. Noe som jeg vil tro er poenget med denne konkurransen? Uteområdet deres er også flott. De har utnyttet terrenget på tomten og ikke falt for fristelsen til å fylle det med masse dill. Når det kommer til innredning og fargevalg i hytta treffer det min smak. Jeg liker de lyse brune veggene og kontrasten mot de mørkere møblene. Det gir lun følelse og er samtidig svalt. Noe mer personlig touch vil gi det siste lille. Mor & sønn er en god nummer to for meg. Det blir en litt for kjølig atmosfære for min del. Særlig på hemsen, som jeg synes er noe kald og ukoselig, De er også uheldig med hyttens plassering på feltet. Veldig åpent og innsyn fra alle kanter. Mor & datter og søstrene stiller på delt sisteplass. Søstrene har jevnt over dårlig håndverk på alle plan. Etter min smak, grelle fargevalg både ute og inne. Jeg vil tro denne hytten må saneres før den kan klargjøres for salg. Det ligger vel ann til at disse to får dagens hammer. Tviler på at produksjonen lar dem gå inn i finalen med bare en hammer. Det legges nok opp til at alle, på papiret, skal ha mulighet til å vinne. Mor & datter. Jeg blir nærmest svimmel av alt nipset, eller snurrepipperiet, som interiørdesigneren, omtalte det som. Det flyter over både ute og inne. Jeg synes heller ikke en sofa klistret inn i vinduene er noe sjakktrekk. Valget om å ikke ha en ordentlig spiseplass skjønner jeg virkelig ikke. Lett å være enig i dette! Jeg heier også på guttene - de er i en egen klasse. Ja, de har slitt litt med kommunikasjonen og fyrt seg opp ved stress og utmattethet, men de gjorde jo en veldig god figur i den første hammerkonkurransen denne uka. Null krangling og god samarbeid! Jeg er tydeligvis blant de få som har søstrene som klar nr 2. Jeg digger at noen tør å satse litt på utradisjonelle løsninger, dette skal vel strengt tatt være et interiørprogram for inspirasjon. Når hyttene er så ferdigstilte før start og det blir gitt så lite rom til å ta spreke valg (de hadde typ 3 fliser å velge mellom…), så er det fint at noen pusher litt med fargevalg og møblement. Bare veldig synd at de ikke helt får ut sitt fulle potensiale, og det blir litt dårlige resultater… For meg blir mor/sønn for kjedelig, og mor/datter for trashy. I tillegg er de ikke så ‘likandes’, etter min mening. 2
Moongirl Skrevet 7. juli #282 Skrevet 7. juli Miominoen skrev (1 time siden): Beklager, men dette må være noe av det rareste argumentet jeg har sett. Det kan være greit og legge på minnet at det du ser på tv er klipp og lim fra en ukes jobb. Jeg kan ikke si det er mye krangling. At lunten kan bli noe kort når man er sliten og sulten etter lange dager med jobbing er ikke unormalt. Forøvrig kommer jo forklaring på reaksjonsmønster og personligheten frem i kommentarene fra deltakerne. For egen del håper jeg virkelig de vinner. De er i egen klasse når det kommer til nøyaktig og fint arbeid. Både når det gjelder snekring, flislegging og maling. Noe som jeg vil tro er poenget med denne konkurransen? Uteområdet deres er også flott. De har utnyttet terrenget på tomten og ikke falt for fristelsen til å fylle det med masse dill. Når det kommer til innredning og fargevalg i hytta treffer det min smak. Jeg liker de lyse brune veggene og kontrasten mot de mørkere møblene. Det gir lun følelse og er samtidig svalt. Noe mer personlig touch vil gi det siste lille. Mor & sønn er en god nummer to for meg. Det blir en litt for kjølig atmosfære for min del. Særlig på hemsen, som jeg synes er noe kald og ukoselig, De er også uheldig med hyttens plassering på feltet. Veldig åpent og innsyn fra alle kanter. Mor & datter og søstrene stiller på delt sisteplass. Søstrene har jevnt over dårlig håndverk på alle plan. Etter min smak, grelle fargevalg både ute og inne. Jeg vil tro denne hytten må saneres før den kan klargjøres for salg. Det ligger vel ann til at disse to får dagens hammer. Tviler på at produksjonen lar dem gå inn i finalen med bare en hammer. Det legges nok opp til at alle, på papiret, skal ha mulighet til å vinne. Mor & datter. Jeg blir nærmest svimmel av alt nipset, eller snurrepipperiet, som interiørdesigneren, omtalte det som. Det flyter over både ute og inne. Jeg synes heller ikke en sofa klistret inn i vinduene er noe sjakktrekk. Valget om å ikke ha en ordentlig spiseplass skjønner jeg virkelig ikke. Så enig i alt!🤞🏻🤞🏻 3
solsolsol Skrevet 7. juli #283 Skrevet 7. juli Miominoen skrev (1 time siden): Beklager, men dette må være noe av det rareste argumentet jeg har sett. Det kan være greit og legge på minnet at det du ser på tv er klipp og lim fra en ukes jobb. Jeg kan ikke si det er mye krangling. At lunten kan bli noe kort når man er sliten og sulten etter lange dager med jobbing er ikke unormalt. Forøvrig kommer jo forklaring på reaksjonsmønster og personligheten frem i kommentarene fra deltakerne. For egen del håper jeg virkelig de vinner. De er i egen klasse når det kommer til nøyaktig og fint arbeid. Både når det gjelder snekring, flislegging og maling. Noe som jeg vil tro er poenget med denne konkurransen? Uteområdet deres er også flott. De har utnyttet terrenget på tomten og ikke falt for fristelsen til å fylle det med masse dill. Når det kommer til innredning og fargevalg i hytta treffer det min smak. Jeg liker de lyse brune veggene og kontrasten mot de mørkere møblene. Det gir lun følelse og er samtidig svalt. Noe mer personlig touch vil gi det siste lille. Mor & sønn er en god nummer to for meg. Det blir en litt for kjølig atmosfære for min del. Særlig på hemsen, som jeg synes er noe kald og ukoselig, De er også uheldig med hyttens plassering på feltet. Veldig åpent og innsyn fra alle kanter. Mor & datter og søstrene stiller på delt sisteplass. Søstrene har jevnt over dårlig håndverk på alle plan. Etter min smak, grelle fargevalg både ute og inne. Jeg vil tro denne hytten må saneres før den kan klargjøres for salg. Det ligger vel ann til at disse to får dagens hammer. Tviler på at produksjonen lar dem gå inn i finalen med bare en hammer. Det legges nok opp til at alle, på papiret, skal ha mulighet til å vinne. Mor & datter. Jeg blir nærmest svimmel av alt nipset, eller snurrepipperiet, som interiørdesigneren, omtalte det som. Det flyter over både ute og inne. Jeg synes heller ikke en sofa klistret inn i vinduene er noe sjakktrekk. Valget om å ikke ha en ordentlig spiseplass skjønner jeg virkelig ikke. Ok 😅 Heier man ikke på dem man liker? Jeg synes det er anstrengende å se på folk som ikke er hyggelige mot hverandre.. Har ikke kommet lenger enn til starten av baderomsuka, så vet ikke så mye om selve snekringen enda. Søstrene var jo feks flinke første uke og syke uka etter. 3
Kålrota Skrevet 7. juli #284 Skrevet 7. juli Jeg synes stilen til gutta er for kjedelig, jeg liker mer farger. Hytta til mor og sønn er den eneste jeg hadde trivdes i. Jeg synes også søstrene er fornøyelige, men de gaper alltid over for mye. Det er litt synd. 5 2
Moira26 Skrevet 7. juli #285 Skrevet 7. juli Jeg heier på søstrene men de kommer ikke til å vinne, de har vært litt for slurvene med avslutningen på hvert eneste ukesoppdrag, som kommer til å straffe seg nå. Sondre blir jeg gal av. Skulle tro han var 15 ikke 23?! Liker stilen i deres hytte da men det er jo pga moren, hun er veldig flink. 2
fugl fønix Skrevet 7. juli #286 Skrevet 7. juli Jeg heier også på søstrene!🥳 Flinke, fargerike og kreative ......"Flekkeline Flekkesen, spøkelsesflekken" 😂🤣.....og ikke minst morsomme....herregud jeg dauer!🤣 Herlig dialekt på dem også!😊👍 3
seigostepop Skrevet 7. juli #287 Skrevet 7. juli Jeg håper gutta gjør litt mer i interiøret nå i innspurten. De har et godt utgangspunkt, men det blir litt kjedelig synes jeg. Ute har de vært veldig gode. Synes vel de er de som fortjener seieren mest. Søstrene er veldig sjarmerende og tør å skille seg ut. Dessverre en del mangler på finish. Mor og sønn ligger nok tettest opp mot min egen stil, og synes det er fortjent om de vinner også. Mor og datter får jeg ikke helt taket på, verken som personer eller i interøret. Jeg liker litt kaos, gammelt og gjenbruk, men de mangler en rød tråd i det hele. 3
Mrs Kaizer Skrevet 7. juli #288 Skrevet 7. juli Spoilet Tv2 vinnerne av sommerhytta 2026 i dag? Andre som la merke til det klippet helt i slutten av programmet da de reklamerte for ny sesong av Fjellhytta? Der var det klipp av gamle vinnere av fjellhytta/sommerhytta og plutselig så jeg et klipp der en fra et av parene som er med i år, satt rundt et langbord sammen med flere mennesker og skålte. Fytti, så skuffende..😕 2 1
Earwen Skrevet 7. juli #289 Skrevet 7. juli Mrs Kaizer skrev (22 minutter siden): Spoilet Tv2 vinnerne av sommerhytta 2026 i dag? Andre som la merke til det klippet helt i slutten av programmet da de reklamerte for ny sesong av Fjellhytta? Der var det klipp av gamle vinnere av fjellhytta/sommerhytta og plutselig så jeg et klipp der en fra et av parene som er med i år, satt rundt et langbord sammen med flere mennesker og skålte. Fytti, så skuffende..😕 Hvem var det? 😅 1
Mrs Kaizer Skrevet 7. juli #290 Skrevet 7. juli Earwen skrev (8 minutter siden): Hvem var det? 😅 Spoiler Adam 2
hubbabubba00 Skrevet 7. juli #291 Skrevet 7. juli Mrs Kaizer skrev (2 timer siden): Spoilet Tv2 vinnerne av sommerhytta 2026 i dag? Andre som la merke til det klippet helt i slutten av programmet da de reklamerte for ny sesong av Fjellhytta? Der var det klipp av gamle vinnere av fjellhytta/sommerhytta og plutselig så jeg et klipp der en fra et av parene som er med i år, satt rundt et langbord sammen med flere mennesker og skålte. Fytti, så skuffende..😕 Du må se en gang til. Så vil du se at Adam sitter å skåler med alle som er med denne sesongen. Så nei. Tv2 har ikke spoilet noe. 1
Mollami Skrevet 8. juli #292 Skrevet 8. juli fugl fønix skrev (5 timer siden): Jeg heier også på søstrene!🥳 Flinke, fargerike og kreative ......"Flekkeline Flekkesen, spøkelsesflekken" 😂🤣.....og ikke minst morsomme....herregud jeg dauer!🤣 Herlig dialekt på dem også!😊👍 Huff! Det er nettopp alt det tullet de har for seg, jeg ikke orker med dem! Synes ikke det er sjarmerende i det hele tatt. Noen kritiserer Sondre for å virke yngre enn sine 23 år, men disse fnisete jentungene på rundt 30 (?)da? Skulle tro de var 13-14… 8 2
rabarbrafrø Skrevet 8. juli #293 Skrevet 8. juli Mollami skrev (8 timer siden): Huff! Det er nettopp alt det tullet de har for seg, jeg ikke orker med dem! Synes ikke det er sjarmerende i det hele tatt. Noen kritiserer Sondre for å virke yngre enn sine 23 år, men disse fnisete jentungene på rundt 30 (?)da? Skulle tro de var 13-14… For en rar sammenligning 😆 De har jo pågangsmot og humor, mens han er sutrete og veldig bakpå… Ja, de viser (naturlig nok) afrikanske vibber med dansing og en del ‘sassiness’. Det blir kanskje for mye for noen. Men de er jo voksne, det kan man ikke si om Sondre, verken i språk eller oppførsel. Men han har forhåpentligvis lært litt av å være med i programmet. 3
Wanda_2025 Skrevet 8. juli #294 Skrevet 8. juli Noen som vet hvem som har levert kjøkkenet til hyttene?
Janmar Skrevet 8. juli #295 Skrevet 8. juli Noen som vet hvorfor det ikke er finale i dag? Står pga fotball. Men er ingen fotball i dag såvidt vi ser? 1
Moongirl Skrevet 8. juli #296 Skrevet 8. juli Mollami skrev (17 timer siden): Huff! Det er nettopp alt det tullet de har for seg, jeg ikke orker med dem! Synes ikke det er sjarmerende i det hele tatt. Noen kritiserer Sondre for å virke yngre enn sine 23 år, men disse fnisete jentungene på rundt 30 (?)da? Skulle tro de var 13-14… De var 22 og 24 år, så samme alder som Sondre. Spoler forbi hver gang de begynner sitt "show", så utrolig slitsomt 🙄 8
Moongirl Skrevet 8. juli #297 Skrevet 8. juli Wanda_2025 skrev (1 time siden): Noen som vet hvem som har levert kjøkkenet til hyttene? Var det Power, mon tro?
Wanda_2025 Skrevet 8. juli #298 Skrevet 8. juli Moongirl skrev (29 minutter siden): Var det Power, mon tro? Det var det jeg trodde også, men takk for svar 😊
Kålrota Skrevet 8. juli #299 Skrevet 8. juli (endret) Janmar skrev (2 timer siden): Noen som vet hvorfor det ikke er finale i dag? Står pga fotball. Men er ingen fotball i dag såvidt vi ser? Den episoden vi så på Play i går gikk på TV i dag. Det var fotball x 2 i går. Endret 8. juli av Kålrota
Janmar Skrevet 8. juli #300 Skrevet 8. juli Kålrota skrev (5 minutter siden): Den episoden vi så på Play i går gikk på TV i dag. Det var fotball x 2 i går. Vet det var kamp i går. Har sett nesten alle kampene som har gått😅 bare rart å utsette. Kunne jo sendt finalen i dag. For i morgen er det kamp igjen mener jeg. 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå