Janmar Skrevet 24. juni #241 Skrevet 24. juni hubbabubba00 skrev (23 minutter siden): Jeg liker mor og datter jeg. Liker igrunn alle. Heier på de eller gutta. Pga at jeg syns de er flinkest. 🥰 1
Elsker sjokolade Skrevet 24. juni #242 Skrevet 24. juni Synes dagens vinner hadde den fineste hemsen. 6
Janmar Skrevet 24. juni #243 Skrevet 24. juni Men skal sende klage til tv2. Vi ser jo null jobbing lenger?? Er kun prating og spising! Og det irriterer meg faktisk! Hva har man sett i dag? 30 sekunder med beising og resten er bare FJAS!! FY FLATE så irriterende. Sommerhytta har vært et fint program. Men de får endre konseptet til skravlehytta. For er ikke noe arbeid igjen å se. 8
Kålrota Skrevet 24. juni #244 Skrevet 24. juni Jeg er fremdeles spent på hvordan søstrene løste det med saccosekken, det må jo ha vært veldig mye jobb å rive opp all den isoporen?! Plutselig var den bare der, liksom. 8 2
Solstråle1 Skrevet 24. juni #245 Skrevet 24. juni Kålrota skrev (11 minutter siden): Jeg er fremdeles spent på hvordan søstrene løste det med saccosekken, det må jo ha vært veldig mye jobb å rive opp all den isoporen?! Plutselig var den bare der, liksom. Jeg tror de brukte innholdet av dyner som fyll? Enig i at man kunne sett mer av enkelte prosjekter, men generelt koser jeg meg med programmet. Heier på dagens vinnere, de er de eneste som lager typisk sommerhytte etter min mening. 5
Moongirl Skrevet 24. juni #246 Skrevet 24. juni Snart er det vel søstrene sin tur til å få en hammer..for å skape spenning.. 2
Moira26 Skrevet 24. juni #247 Skrevet 24. juni Me for life skrev (10 timer siden): Det er fremdeles mulighet for andre. - 2 hamre i de siste ordinære ukene. - 1 i kunnskap - 3 fra dommerne - 1 fra naboene (teller som to hvis det ender uavgjort) ....har på følelsen at jeg har glemt en delkonkurranse i finale uka i tillegg til dette. Åjaa skjønner! Takk for info
Kålrota Skrevet 25. juni #248 Skrevet 25. juni Solstråle1 skrev (7 timer siden): Jeg tror de brukte innholdet av dyner som fyll? Enig i at man kunne sett mer av enkelte prosjekter, men generelt koser jeg meg med programmet. Heier på dagens vinnere, de er de eneste som lager typisk sommerhytte etter min mening. Ah, så de brukte ikke all isoporen de gikk rundt og samlet inn? 1
Tantemor Skrevet 25. juni #249 Skrevet 25. juni Etter alle disse ukene er min favoritt nå mor og sønn sin hytte. Liker fargevalgene og hvor fint det blir 😃 14 2
Hanne67 Skrevet 25. juni #250 Skrevet 25. juni Kålrota skrev (15 timer siden): Ah, så de brukte ikke all isoporen de gikk rundt og samlet inn? Vi så ihvertfall de klippet opp en dyne og puttet innholdet i saccosekken.
rabarbrafrø Skrevet 26. juni #251 Skrevet 26. juni Stemmer i når det gjelder mor-datter. Veldig glad for at de fikk dommerkommentarer på den overlessede og veldig lite planlagte staudeplanteringen. Da de plantet var det skikkelig sånn ‘kjør på, more is more’-stemning, og selv om de syns det fungerer å holde på sånn i interiøret gjør det ikke det for levende planter i hagen. Jeg syns også Sondre blir mer og mer irriterende. Han er nok ganske lei av å være på det hyttefeltet... Syns mor er beundringsverdig tålmodig med en 23-åring som oppfører seg som om han er 15. Ellers godt med en uke der alle lagene faktisk blir ferdige og leverer et produkt de står inne for 😊 5
Mollami Skrevet 29. juni #252 Skrevet 29. juni rabarbrafrø skrev (På 26.6.2026 den 16.07): Stemmer i når det gjelder mor-datter. Veldig glad for at de fikk dommerkommentarer på den overlessede og veldig lite planlagte staudeplanteringen. Da de plantet var det skikkelig sånn ‘kjør på, more is more’-stemning, og selv om de syns det fungerer å holde på sånn i interiøret gjør det ikke det for levende planter i hagen. Jeg syns også Sondre blir mer og mer irriterende. Han er nok ganske lei av å være på det hyttefeltet... Syns mor er beundringsverdig tålmodig med en 23-åring som oppfører seg som om han er 15. Ellers godt med en uke der alle lagene faktisk blir ferdige og leverer et produkt de står inne for 😊 Synes Sondre er en likandes kar jeg! Snakker pent både til, og om moren sin gjør han også!😊 14 2
BeeKind Skrevet 30. juni #253 Skrevet 30. juni Synes også at Sondre virker som en veldig fin fyr! Tydelig veldig glad i moren sin, og jeg syns det virker som at han koser seg 😊 synes det er litt komisk at mor sier «jeg» ganske mye når hun snakker om å velge premie og velge interiør, tydelig at det er hun som tar en del av de avgjørelsene alene 😂 3 1
Mollami Skrevet 30. juni #254 Skrevet 30. juni BeeKind skrev (7 timer siden): Synes også at Sondre virker som en veldig fin fyr! Tydelig veldig glad i moren sin, og jeg syns det virker som at han koser seg 😊 synes det er litt komisk at mor sier «jeg» ganske mye når hun snakker om å velge premie og velge interiør, tydelig at det er hun som tar en del av de avgjørelsene alene 😂 Min erfaring med menn ( samboer og sønner) er at stæsj bare står i veien😅 Kanskje Sondre også synes det? Uansett vet nok mor hva han synes om saken😉 I kveld var det ikke like mye stress som i tidligere uker, og det syntes jeg gjorde episoden bedre. Jeg heier på mor og sønn ennå, håper det lønner seg at hun har malt det lyst og lett😊 5
BeeKind Skrevet 1. juli #255 Skrevet 1. juli Mollami skrev (1 time siden): Min erfaring med menn ( samboer og sønner) er at stæsj bare står i veien😅 Kanskje Sondre også synes det? Uansett vet nok mor hva han synes om saken😉 I kveld var det ikke like mye stress som i tidligere uker, og det syntes jeg gjorde episoden bedre. Jeg heier på mor og sønn ennå, håper det lønner seg at hun har malt det lyst og lett😊 Ja, virker som at han synes det er veldig greit og er med på det 😊 jeg bare lo litt for meg selv når hun sa «jeg har tenkt å male sånn» og «jeg er så glad jeg valgte dekorpakke» 😂 Synes også de har en skikkelig fin stil og liker hytta deres så godt! Tror nok jeg heier mest på dem jeg også, selv om jeg også synes kjæresteparet har jobbet så hardt og nøye at jeg også unner dem å vinne. 3
rabarbrafrø Skrevet onsdag kl. 09:19 #256 Skrevet onsdag kl. 09:19 Humrer litt over mor-datter som mener de har et skikkelig ess i ermet med den hemmelige miniatyrhage-kaktuskofferten når ukesprosjektet handler om ‘store planter’ 😅 2
Janmar Skrevet onsdag kl. 19:13 #257 Skrevet onsdag kl. 19:13 rabarbrafrø skrev (9 timer siden): Humrer litt over mor-datter som mener de har et skikkelig ess i ermet med den hemmelige miniatyrhage-kaktuskofferten når ukesprosjektet handler om ‘store planter’ 😅 Det var så fint der syns jeg. Håper veldig på Charlotte og Marlene eller gutta som vinner hytta. Søstrene er altfor slurvete. 1
Dupers Skrevet onsdag kl. 19:31 #258 Skrevet onsdag kl. 19:31 Janmar skrev (17 minutter siden): Det var så fint der syns jeg. Håper veldig på Charlotte og Marlene eller gutta som vinner hytta. Søstrene er altfor slurvete. Hadde det vært fjellhytta hadde jeg vært enig, selv om jeg ikke liker mor og datter. Men dette er sommerhytta, og det er mor og sønn og søstrene som har hytter med sommerstemning. Det blir så "høstete" hos mor og datter og gutta. 4 1 1
Laia Skrevet onsdag kl. 21:49 #259 Skrevet onsdag kl. 21:49 Gutta er flinke og nøyaktige, men jeg personlig synes stilen deres er noe kjedelig og veldig «Bohus-katalog». For en gangs skyld er jeg ganske enig med Aina. Jeg heller selv mer mot stilen til mor og sønn. Virkelig sommerlig og flott hos de synes jeg. Men jeg reagerte på plastpottene jeg også. Var det virkelig så knapt med tid at de ikke fikk til å sette de i nye potter? Søstrene er veldig kreative (og positive!) men de får liksom aldri helt til å sette ideene ut i praksis på en god måte (f.eks. tekstilbildet som ble altfor lite). Og i tillegg en del slurv som gjør at jeg ikke tror de vil vinne. Mor og datter var flinke denne uka, en av deres beste synes jeg. Sier dette selv om jeg personlig ikke er kjempefan av stilen de kjører. Skjenken ble kjempefin, og det var lurt med den sofaplasseringen de valgte, som gir utsyn over hele rommet og kjøkkenet. 7 1
BeeKind Skrevet onsdag kl. 22:14 #260 Skrevet onsdag kl. 22:14 Laia skrev (25 minutter siden): Gutta er flinke og nøyaktige, men jeg personlig synes stilen deres er noe kjedelig og veldig «Bohus-katalog». For en gangs skyld er jeg ganske enig med Aina. Jeg heller selv mer mot stilen til mor og sønn. Virkelig sommerlig og flott hos de synes jeg. Men jeg reagerte på plastpottene jeg også. Var det virkelig så knapt med tid at de ikke fikk til å sette de i nye potter? Søstrene er veldig kreative (og positive!) men de får liksom aldri helt til å sette ideene ut i praksis på en god måte (f.eks. tekstilbildet som ble altfor lite). Og i tillegg en del slurv som gjør at jeg ikke tror de vil vinne. Mor og datter var flinke denne uka, en av deres beste synes jeg. Sier dette selv om jeg personlig ikke er kjempefan av stilen de kjører. Skjenken ble kjempefin, og det var lurt med den sofaplasseringen de valgte, som gir utsyn over hele rommet og kjøkkenet. Helt enig i alt dette! 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå