refill Skrevet 5. mai #21 Skrevet 5. mai Bare til å glede seg til kjøkkenhage, utedusj, steinbed, staudebed, portal, lysthus, lavvo, grillplass, bålpanneplass, utekjøkken og spillplass med minst tre hjemmesnekrede, stasjonære hagespill 🤭 8 2
Trotwood Skrevet 6. mai #22 Skrevet 6. mai (endret) Jeg liker sommerhytta veldig godt og gleder meg til å se videre. Fine hytter, fint sted (ikke så langt fra der vi har hytte!) og trivelige folk! Men, det er altfor mange episoder i uka. Tre episoder i uka hadde holdt i massevis. Nå blir det for mange. En episode med info om ukesoppdrag, planlegging og en konkurranse, en episode med konkurranse, bygging og drama og en episode med ferdigstillelse, gjennomgang og vinner. Endret 6. mai av Trotwood
Tordensky Skrevet 6. mai #23 Skrevet 6. mai HAN MÅ JO HOLDE I PLANKEN HAN SKAL SAGE!!! Jeg klikker! 7 1 2
Tordensky Skrevet 6. mai #24 Skrevet 6. mai Trotwood skrev (5 timer siden): Jeg liker sommerhytta veldig godt og gleder meg til å se videre. Fine hytter, fint sted (ikke så langt fra der vi har hytte!) og trivelige folk! Men, det er altfor mange episoder i uka. Tre episoder i uka hadde holdt i massevis. Nå blir det for lamgde. En episode med info om ukesoppdrag, planlegging og en konkurranse, en episode med konkurranse, bygging og drama og en episode med ferdigstillelse, gjennomgang og vinner. Er det ikke bare tre episoder i uka da? Virker som de kårer vinner i dag 2
NordicViking Skrevet 6. mai #25 Skrevet 6. mai Er det noen grunn til at de ikke bruker spikerpistol? Hadde spart mye tid på det. 8
Trotwood Skrevet 6. mai #26 Skrevet 6. mai Tordensky skrev (4 timer siden): Er det ikke bare tre episoder i uka da? Virker som de kårer vinner i dag Det er jo to episoder per dag, så blir 6 i uka. 2
Laia Skrevet 7. mai #27 Skrevet 7. mai Uff, jeg kjenner at jeg reagerer veldig negativt på den oppførselen til han ene i kjæresteparet: Sindre. Jeg synes han er så ufin mot partneren sin. Håper det bare er et førsteinntrykk og at det ikke fortsetter gjennom hele sesongen. Ellers veldig glad for vinnerne av gullhammeren i gårsdagens episode. Vel fortjent! Dette paret har i tillegg en veldig fin energi og positiv holdning som gjør seg godt på TV synes jeg. Kan ikke la være å bli sjarmert av de to! 5 1
Kålrota Skrevet 7. mai #28 Skrevet 7. mai De søstrene er bare herlige! Jeg blir skikkelig glad av pågangsmotet og tonen dem imellom. Håper det holder ut sesongen. 2 4
Sen ve ben Skrevet 7. mai Forfatter #29 Skrevet 7. mai Trotwood skrev (16 timer siden): Jeg liker sommerhytta veldig godt og gleder meg til å se videre. Fine hytter, fint sted (ikke så langt fra der vi har hytte!) og trivelige folk! Men, det er altfor mange episoder i uka. Tre episoder i uka hadde holdt i massevis. Nå blir det for mange. En episode med info om ukesoppdrag, planlegging og en konkurranse, en episode med konkurranse, bygging og drama og en episode med ferdigstillelse, gjennomgang og vinner. Altfor mange episoder? Den går jo bare i 3 dager da. Tordensky skrev (11 timer siden): HAN MÅ JO HOLDE I PLANKEN HAN SKAL SAGE!!! Jeg klikker! Jaaaaaa. Jeg ble så oppgitt av det der. 2
Me for life Skrevet 7. mai #30 Skrevet 7. mai Blir veldig spennende noen år fra nå hvis konseptet fortsetter å utvikle seg i samme retning. Det eneste de trener er å kjøpe dørmatte, henge opp håndklær på badet, re sengene og bestemme om de skal ha gardiner eller ikke. Resten er allerede gjort når de kommer... 8
Salamandra Skrevet 7. mai #31 Skrevet 7. mai Me for life skrev (3 timer siden): Blir veldig spennende noen år fra nå hvis konseptet fortsetter å utvikle seg i samme retning. Det eneste de trener er å kjøpe dørmatte, henge opp håndklær på badet, re sengene og bestemme om de skal ha gardiner eller ikke. Resten er allerede gjort når de kommer... Kanskje noen skjønte etter hvert at det ble veldig dårlig butikk når alt arbeidet deltakerne gjør er så dårlig utført at hyttene må skrelles helt ned og bygges opp på nytt igjen før de kan selges. 6
MiniMjau Skrevet 8. mai #32 Skrevet 8. mai NordicViking skrev (På 6.5.2026 den 21.20): Er det noen grunn til at de ikke bruker spikerpistol? Hadde spart mye tid på det. Er på ep3, reagerte også på st de ikke hadde spikerpistol. Orker ikke Moholt, men synes oppussing er kjekt å se på så må vel holde ut 🤣 1 1
Salamandra Skrevet 8. mai #33 Skrevet 8. mai https://www.kk.no/underholdning/tar-grep-1/84589817 Grunneier er intervjuet i KK, tror dere han har rett i at disse hyttene er mer lettsolgte enn forrige sesongs hytter?
Kålrota Skrevet 8. mai #34 Skrevet 8. mai Absolutt. Dette er jo for det første ordentlige hytter med litt tomt. Dessuten er mye gjort fra før, jeg registrerte for eksempel at både trapp og gelender til hems sto ferdig. Samme med tak- og veggpanel og muligens gulv? Det er klart det blir mindre rom for feil. Noe annet som er befriende denne sesongen er at det ikke er noen deltakere som er helt på minus når det gjelder kunnskap. 6
Trotwood Skrevet lørdag kl. 12:56 #35 Skrevet lørdag kl. 12:56 Sen ve ben skrev (På 7.5.2026 den 8.24): Altfor mange episoder? Den går jo bare i 3 dager da. Ja, 3 dager er passe, men en episode hver dag er nok, ikke to. Kålrota skrev (På 8.5.2026 den 10.51): Absolutt. Dette er jo for det første ordentlige hytter med litt tomt. Dessuten er mye gjort fra før, jeg registrerte for eksempel at både trapp og gelender til hems sto ferdig. Samme med tak- og veggpanel og muligens gulv? Det er klart det blir mindre rom for feil. Noe annet som er befriende denne sesongen er at det ikke er noen deltakere som er helt på minus når det gjelder kunnskap. Enig! 2
Sen ve ben Skrevet lørdag kl. 13:51 Forfatter #36 Skrevet lørdag kl. 13:51 Trotwood skrev (52 minutter siden): Ja, 3 dager er passe, men en episode hver dag er nok, ikke to. Enig! 2 episoder? Om du mener den som går etter nyheter, været og sport kan ikke regnes som en, engang. Jeg synes mandag - torsdag hadde vært supert, synes det går fort med reklamer i tillegg. Men, det er meg da. 2
Jodaneida Skrevet lørdag kl. 15:02 #37 Skrevet lørdag kl. 15:02 Skjønner ikke hva man skal ved veksthus på hytta. jeg heier på søstrene, de er herlige! 2 1
BLOMSTERKVAST Skrevet søndag kl. 14:40 #38 Skrevet søndag kl. 14:40 Jodaneida skrev (23 timer siden): Skjønner ikke hva man skal ved veksthus på hytta. jeg heier på søstrene, de er herlige! Ja ,Hvem skal vanne når de er hjemme? 4
Moira26 Skrevet søndag kl. 21:14 #39 Skrevet søndag kl. 21:14 Når det er en episode på 40-45 min og en på bare 22 regner jeg det som en episode. Så i mine øyne er det bare 3 episoder i uken. Det var utrolig frustrerende å se Adam sage når han ikke holdt i planken, og litt komisk 😅 Så langt ikke fan av Sindre. Lurer på hvordan de kommer til å klare seg, de er jo vant til å være 2 uker fra hverandre. Heier på søstrene, herregud så fin energi de har! 2 1
OCDme Skrevet tirsdag kl. 14:56 #40 Skrevet tirsdag kl. 14:56 Det kan ikke bare være meg som har denne tanken.. I konkurranser så står ofte den som er dommer å se på, å jeg tror ærlig at dommerne får sine favoritter.. Husker jo ene året hvor et par vant uke etter uke etter uke. Å spesielt hun interiør eksperten. Hun virker til å kåre vinner som kun har det hun liker. Nei, jeg tror ærlig talt at en del er planlagt. Hva mener å tenker dere ?🤔 Og måten de filmer på. Når et par blir filmet å sier de virkelig trenger å vinne den å den konkurransen eller gullhammer. Å hvem vinner. Jo det paret. Hmm. 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå