Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Alle konkurransene skulle vært slik at dommerne ikke ser hvem som lager hva. 

• Liker 7
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vil jo tro alle parene sier det i forkant av konkurranse. Men så er det hvordan de klipper det i etterkant vet du 😉

Skrevet
Tordensky skrev (På 6.5.2026 den 20.37):

HAN MÅ JO HOLDE I PLANKEN HAN SKAL SAGE!!! Jeg klikker! 

Hahahahaha!! Jeg flirer fortsatt. 

Fine søstrene 🥰🥰

Skrevet
OCDme skrev (14 timer siden):

Det kan ikke bare være meg som har denne tanken..

I konkurranser så står ofte den som er dommer å se på, å jeg tror ærlig at dommerne får sine favoritter..

Husker jo ene året hvor et par vant uke etter uke etter uke.

Å spesielt hun interiør eksperten. Hun virker til å kåre vinner som kun har det hun liker.

Nei, jeg tror ærlig talt at en del er planlagt.

Hva mener å tenker dere ?🤔

Og måten de filmer på. Når et par blir filmet å sier de virkelig trenger å vinne den å den konkurransen eller gullhammer. Å hvem vinner. Jo det paret. Hmm.

Til det siste - det er jo klippet i ettertid. Sikkert flere andre som har sagt det samme men siden de ikke vant tas det ikke med.

• Liker 1
Skrevet

Jeg visste at mor&datter skulle vinne konkurransen for det vistes i glimt av ukens Sommerhytta, og de vant.

• Liker 1
Skrevet
Sen ve ben skrev (4 timer siden):

Jeg visste at mor&datter skulle vinne konkurransen for det vistes i glimt av ukens Sommerhytta, og de vant.

Syns gutta fortjente gullhammeren denne uka. Både fordi det var behagelige farger og fint rom,  men mest fordi de hadde gjort alt selv. Mor og datter fikk god snekkerhjelp. Blått/hvitt soverom er heller ikke min favoritt. 

• Liker 4
Skrevet
Mynlen skrev (12 timer siden):

Til det siste - det er jo klippet i ettertid. Sikkert flere andre som har sagt det samme men siden de ikke vant tas det ikke med.

Det stemmer nok sikkert, men det ødelegger veldig spenningen for seerne synes jeg. Ser litt av det samme i Bakemesterskapet. I starten på programmet fokuseres det veldig på en deltaker som ønsker veldig å ta det gule forkledet. Og som ender opp med å vinne det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...