Elsker sjokolade Skrevet 12. mai #41 Skrevet 12. mai Alle konkurransene skulle vært slik at dommerne ikke ser hvem som lager hva. 12
lin Skrevet 12. mai #42 Skrevet 12. mai Vil jo tro alle parene sier det i forkant av konkurranse. Men så er det hvordan de klipper det i etterkant vet du 😉 1
Margo Skrevet 12. mai #43 Skrevet 12. mai Tordensky skrev (På 6.5.2026 den 20.37): HAN MÅ JO HOLDE I PLANKEN HAN SKAL SAGE!!! Jeg klikker! Hahahahaha!! Jeg flirer fortsatt. Fine søstrene 🥰🥰
Mynlen Skrevet 13. mai #44 Skrevet 13. mai OCDme skrev (14 timer siden): Det kan ikke bare være meg som har denne tanken.. I konkurranser så står ofte den som er dommer å se på, å jeg tror ærlig at dommerne får sine favoritter.. Husker jo ene året hvor et par vant uke etter uke etter uke. Å spesielt hun interiør eksperten. Hun virker til å kåre vinner som kun har det hun liker. Nei, jeg tror ærlig talt at en del er planlagt. Hva mener å tenker dere ?🤔 Og måten de filmer på. Når et par blir filmet å sier de virkelig trenger å vinne den å den konkurransen eller gullhammer. Å hvem vinner. Jo det paret. Hmm. Til det siste - det er jo klippet i ettertid. Sikkert flere andre som har sagt det samme men siden de ikke vant tas det ikke med. 3
Sen ve ben Skrevet 13. mai Forfatter #45 Skrevet 13. mai Jeg visste at mor&datter skulle vinne konkurransen for det vistes i glimt av ukens Sommerhytta, og de vant. 2
Kvalitet Skrevet 13. mai #46 Skrevet 13. mai Sen ve ben skrev (4 timer siden): Jeg visste at mor&datter skulle vinne konkurransen for det vistes i glimt av ukens Sommerhytta, og de vant. Syns gutta fortjente gullhammeren denne uka. Både fordi det var behagelige farger og fint rom, men mest fordi de hadde gjort alt selv. Mor og datter fikk god snekkerhjelp. Blått/hvitt soverom er heller ikke min favoritt. 8
Laia Skrevet 13. mai #47 Skrevet 13. mai Mynlen skrev (12 timer siden): Til det siste - det er jo klippet i ettertid. Sikkert flere andre som har sagt det samme men siden de ikke vant tas det ikke med. Det stemmer nok sikkert, men det ødelegger veldig spenningen for seerne synes jeg. Ser litt av det samme i Bakemesterskapet. I starten på programmet fokuseres det veldig på en deltaker som ønsker veldig å ta det gule forkledet. Og som ender opp med å vinne det. 1 2
Eva-Lena Skrevet 14. mai #48 Skrevet 14. mai Fy fader så grelt det soverommet til søstrene ble. Det hjalp ikke noe med den fargeklatten Esperanca klinte på heller. Skal hele hytta klines inn i slike farger, så tviler jeg på at de vinner. Jeg kan fint ha på meg klær som har orange i seg, men aldri på vegg og tak. Sindre er jo skikkelig barnslig. Han hadde jeg lett droppet som kjæreste. 8 1
Moira26 Skrevet 14. mai #49 Skrevet 14. mai Jeg elsker fargen søstrene har valgt på soverommet, men den greia bak speilet var bare merkelig. Får håpe det blir bedre når de får fikset det litt. Og så burde de har valgt andre farger til sengetøyet etc. Sindre og Adam kommer til å ryke på en smell føler jeg, må være rart å være oppp hverandre hele tiden når de er vant til at Adam er borte i 2 uker om gangen. Mor og datter er jeg ikke så fan av, vet ikke helt hva det er men jeg får litt dårlige vibes 3
MiniMjau Skrevet 15. mai #50 Skrevet 15. mai (endret) Moira26 skrev (6 timer siden): Jeg elsker fargen søstrene har valgt på soverommet, men den greia bak speilet var bare merkelig. Får håpe det blir bedre når de får fikset det litt. Og så burde de har valgt andre farger til sengetøyet etc. Sindre og Adam kommer til å ryke på en smell føler jeg, må være rart å være oppp hverandre hele tiden når de er vant til at Adam er borte i 2 uker om gangen. Mor og datter er jeg ikke så fan av, vet ikke helt hva det er men jeg får litt dårlige vibes Likte heller ikke den coralfargen og skjønte ikke noe av den røde klatten. Skjønner det er farger knyttet til kulturen, men kanskjr ikke en typisk hyttefarge i den norske tradisjonen... Skal hyttene selges etterpå? Mamma må gi tenåringssønn litt handlingsrom og tillitt. Hun er fryktelig på å pirker, og kommenterer humoristisk...som egentlig ikke er noe morsomt når det er kamuflert frustrasjon og kritikk av sønn. Hadde hun vært i min omgangskrets hadde jeg sagt fra. Underlig av interiørdama å henge seg opp i hvordan sengen er redd, når det er et oppussingsprogram. Skjlnner hun skal vurdere farger, møblering og inntrykk...Synes kanskje stæsj og pynt kunne vært holdt utenfor vurderingen? Endret 15. mai av MiniMjau 3
Moira26 Skrevet 15. mai #51 Skrevet 15. mai MiniMjau skrev (7 timer siden): Likte heller ikke den coralfargen og skjønte ikke noe av den røde klatten. Skjønner det er farger knyttet til kulturen, men kanskjr ikke en typisk hyttefarge i den norske tradisjonen... Skal hyttene selges etterpå? Mamma må gi tenåringssønn litt handlingsrom og tillitt. Hun er fryktelig på å pirker, og kommenterer humoristisk...som egentlig ikke er noe morsomt når det er kamuflert frustrasjon og kritikk av sønn. Hadde hun vært i min omgangskrets hadde jeg sagt fra. Underlig av interiørdama å henge seg opp i hvordan sengen er redd, når det er et oppussingsprogram. Skjlnner hun skal vurdere farger, møblering og inntrykk...Synes kanskje stæsj og pynt kunne vært holdt utenfor vurderingen? Hvorfor skal de holde seg til norske tradisjonsfarger når de lager sin egen drømmehytte? 5 1 2
Jennyanderdenn Skrevet 15. mai #52 Skrevet 15. mai Hvordan kan gutta på gul hytte ha råd til så dyrt sengetøy fra Halvor Bakke?? 2600,- for to sett av det de har brukt. Merkelig at de i det hele tatt får lov å handle på Bohus av Møbelringen når de sponser med flere hundre tusen. Men man yter vell goder at faren til en av gutta er butikksjef i Bohus…. 4
Jennyanderdenn Skrevet 15. mai #53 Skrevet 15. mai Kvalitet skrev (På 13.5.2026 den 19.32): Syns gutta fortjente gullhammeren denne uka. Både fordi det var behagelige farger og fint rom, men mest fordi de hadde gjort alt selv. Mor og datter fikk god snekkerhjelp. Blått/hvitt soverom er heller ikke min favoritt. De er like verdige vinnere selvom de vant snekker. Like sjanser for alle. Og mor og datter ble ferdige og hadde fin finish. Gutta hadde småfeil her og der. Ergo de fikk ikke hammer denne uken. Blir feil å si at de som vinner konkurransene og vinner gullhammer ikke er verdige vinnere. Det er fair sjanse for alle sammen. 10
Sen ve ben Skrevet 16. mai Forfatter #54 Skrevet 16. mai Kvalitet skrev (På 13.5.2026 den 19.32): Syns gutta fortjente gullhammeren denne uka. Både fordi det var behagelige farger og fint rom, men mest fordi de hadde gjort alt selv. Mor og datter fikk god snekkerhjelp. Blått/hvitt soverom er heller ikke min favoritt. Enig med deg, jeg å synes de burde ha vunnet. De var kjempeflinke. Sengen til mor&datter, det må da gå ann å få det litt mer innbydende og koselig da..🙈Takk Aina for at du fikset det litt. 2
Virrum Skrevet 18. mai #55 Skrevet 18. mai Jeg skjønner ikke hvorfor de skal ha med denne "hagedommeren."... Det er da ingen som har veksthus, blomsterbed, potteplanter eller insektshotell på hytta. Jeg kjenner jeg bare blir irritert når han går rundt å later som dette er viktige elementer i og rundt en hytte. Jeg vil ikke legge til rette for vepsebol på hytta mi. Eller ha en haug med planter som dør når jeg er hjemme flere uker. Så bortkastet. 😅 Ellers er jeg litt delt i hva jeg synes om konseptet. På en måte blir disse hyttene nesten ødelagt. Det meste deltakerne gjør, må rives og bygges på nytt når hyttene senere skal selges. Mye av det ser jo ikke ut. På en annen måte er det gøy å se de forskjellige løsningene og stilene de har, så jeg følger sånn halvveis med. 10 1
Laia Skrevet 18. mai #56 Skrevet 18. mai Virrum skrev (43 minutter siden): Jeg skjønner ikke hvorfor de skal ha med denne "hagedommeren."... Det er da ingen som har veksthus, blomsterbed, potteplanter eller insektshotell på hytta. Jeg kjenner jeg bare blir irritert når han går rundt å later som dette er viktige elementer i og rundt en hytte. Jeg vil ikke legge til rette for vepsebol på hytta mi. Eller ha en haug med planter som dør når jeg er hjemme flere uker. Så bortkastet. 😅 Ellers er jeg litt delt i hva jeg synes om konseptet. På en måte blir disse hyttene nesten ødelagt. Det meste deltakerne gjør, må rives og bygges på nytt når hyttene senere skal selges. Mye av det ser jo ikke ut. På en annen måte er det gøy å se de forskjellige løsningene og stilene de har, så jeg følger sånn halvveis med. Det du sier! Ser også at halve badet er fliset for de på forhånd denne sesongen. Hvorfor? Er forventningene til at de skal klare å fullføre senket, muligens? Det er jo også veldig dårlig PR for evt. salg av hyttene i etterkant at arbeidet utføres med så varierende kvalitet, og der flere aldri har tatt i ei flis før. Ikke det at nybegynnere ikke kan klare å gjøre bra arbeid, men med det tidspresset de har på seg er det nesten lagt opp til å mislykkes. Det blir hastverksarbeid. For meg virker det lite forlokkende å kjøpe en slik hytte. 4
Virrum Skrevet 18. mai #58 Skrevet 18. mai (endret) Laia skrev (32 minutter siden): Det du sier! Ser også at halve badet er fliset for de på forhånd denne sesongen. Hvorfor? Er forventningene til at de skal klare å fullføre senket, muligens? Det er jo også veldig dårlig PR for evt. salg av hyttene i etterkant at arbeidet utføres med så varierende kvalitet, og der flere aldri har tatt i ei flis før. Ikke det at nybegynnere ikke kan klare å gjøre bra arbeid, men med det tidspresset de har på seg er det nesten lagt opp til å mislykkes. Det blir hastverksarbeid. For meg virker det lite forlokkende å kjøpe en slik hytte. Ja det er mange flinke nybegynnere, men som du sier har de fryktelig dårlig tid. Hvis de bare kunne konsentrert seg om arbeidet med selve hytta, så hadde de kanskje kunnet gjort en bedre og mer nøye jobb med den. Men samtidig skal de drive med veksthus og blomsterbed, som ikke har noe på en hytte å gjøre. Da blir det bare irriterende når han "hagedommeren" flyr rundt å kommenterer jobben de gjør innenfor hans fagfelt. 😁 Jeg ville aldri kjøpt en av disse hyttene i etterkant. 🫣 Endret 18. mai av Virrum 4 2
Sen ve ben Skrevet 19. mai Forfatter #59 Skrevet 19. mai Mer enn halve badet er fliset for dem? Hva er dette? Kjenner jeg ble litt forbanna. 2
enkefru Skrevet 19. mai #60 Skrevet 19. mai Sen ve ben skrev (3 minutter siden): Mer enn halve badet er fliset for dem? Hva er dette? Kjenner jeg ble litt forbanna. Forbanna faktisk 😂 2 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå